Nederlandstalig OS zuigt echt stierekloten.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef Kaasstengel het volgende:
Waarom heb je een Engelstalige Windows?
Is vaak in bedrijven met hoger opgeleid personeel...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef Kaasstengel het volgende:
Waarom heb je een Engelstalige Windows?
En dan vraagt hij het korte tijd later weer. Ik pleur dat ding gewoon ergens in een hoek (zodat er nog maar een paar pixels in beeld blijven). Probleem ook opgelost.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef zovty het volgende:
Dan druk je op de knop Restart Later. Dan herstart je computer niet. Maar later.
Opgelost. Slotje.
Wees blij dat ie het later nogmaals vraagt en niet van 'uhh restart later' en dan is het later en dan restart je pc zonder melding.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
En dan vraagt hij het korte tijd later weer. Ik pleur dat ding gewoon ergens in een hoek (zodat er nog maar een paar pixels in beeld blijven). Probleem ook opgelost.
En als ik thuis ben maak ik het venster gewoon onzichtbaar, ben je helemaal van het gezeik af.
Jup. Mijn (nouja, waar ik werk dan) bedrijf heeft ook gewoon Nederlandstalige Windows, maar de systeembeheerders en assistenten waarschijnlijk wel Engels.. geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Is vaak in bedrijven met hoger opgeleid personeel...
Dus jullie gebruiken gewoon de Nederlandse versie?
Dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Is vaak in bedrijven met hoger opgeleid personeel...
Als je een oplossing voor iets zoekt, is een Engelstalig programma wel zo makkelijk. Dat verhonderdvoudigt je internetbronnen zo'n beetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Jup. Mijn (nouja, waar ik werk dan) bedrijf heeft ook gewoon Nederlandstalige Windows, maar de systeembeheerders en assistenten waarschijnlijk wel Engels.. geen idee eigenlijk
Wie niet, Ik zou geen eens een Nederlandse willen hebben.quote:
IDDquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederlandstalig OS zuigt echt stierekloten.....
Dat dus..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:35 schreef Adelante het volgende:
Je zet toch ook zelf die auto updates aan TS?
Vroeger kwamen patches en servicepacks ook later uit voor niet-Engelse versies.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:41 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat dus
[..]
Als je een oplossing voor iets zoekt, is een Engelstalig programma wel zo makkelijk. Dat verhonderdvoudigt je internetbronnen zo'n beetje.
Uitzetten zou ik niet doen, tenzij je graag een onderdeel wil worden van een toekomstig botnet ofzo.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:48 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Dat dus..
Die onzin gewoon uitzetten en Windows werkt nog steeds prima hoor![]()
(Werkt op Vista)
1 |
Ja dat doe ik soms welquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Uitzetten zou ik niet doen, tenzij je graag een onderdeel wil worden van een toekomstig botnet ofzo.
Je kan 'm wel zo zetten dat jij bepaald wanneer ze gedownload en geinstalleerd worden.
Soms maakt niet zoveel uit, zolang je ze maar wel installeerd.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:56 schreef Sk00p het volgende:
[..]
Ja dat doe ik soms wel![]()
Het is alleen zo irritant als je lekker aan het online gamen bent en dat is dan bezig op de achtergrond.
In het begin had ik het niet door.
KIJK MENSEN!!!!!!!!!!!!! EEN APPLE FANBOY!!!!!!!!!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef zovty het volgende:
Ik heb hier trouwens op m'n Macje nooit last van..
Toeval? Nee, want Apple denkt gewoon na over hun shit.
Ik ben een frietfanboy.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
KIJK MENSEN!!!!!!!!!!!!! EEN APPLE FANBOY!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
precies, hun shit. Kut gehyped shit merk.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:58 schreef zovty het volgende:
Ik heb hier trouwens op m'n Macje nooit last van..
Toeval? Nee, want Apple denkt gewoon na over hun shit.
Het is Patatquote:
Precies. En bij normale PC's kan je tenminste nog kiezen welk OS je wilquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:01 schreef wise het volgende:
[..]
precies, hun shit. Kut gehyped shit merk.
Ik druktequote:
Welk gedeelte vanquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:59 schreef makkie88 het volgende:
gewoon alles opslaan en opnieuw opstarten
kut topic
wordt niet verwerkt door je single digit iq?quote:niet halverwege de dag mijn pc opnieuw opstarten als ik met mn werk bezig ben
Onwetendequote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:04 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Precies. En bij normale PC's kan je tenminste nog kiezen welk OS je wilAls je eenmaal een appeltje neem, dan zit je er ook aan vast
Kijk maar uit dat je eifoon niet in je zak ontploftquote:
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:55 schreef mvdejong het volgende:
Als je die melding niet elke 10 minuten langs wil zien komen, in een DOS-boxje doen
[ code verwijderd ]
Na de herstart is de automatische update-service dan wel weer actief.
quote:
Nee hoor: Apple is gewoon meuk. Niet meer, niet minder.quote:
Dohquote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:58 schreef jordeeh het volgende:
Mensen die zeggen dat het aan automatische updates ligt!
Als ik via Microsoft Update een update draai dan krijg ik nog die melding, dus heeft geen ene flikker met automatische updates te maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |