Nederlandstalig OS zuigt echt stierekloten.....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef Kaasstengel het volgende:
Waarom heb je een Engelstalige Windows?
Is vaak in bedrijven met hoger opgeleid personeel...quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef Kaasstengel het volgende:
Waarom heb je een Engelstalige Windows?
En dan vraagt hij het korte tijd later weer. Ik pleur dat ding gewoon ergens in een hoek (zodat er nog maar een paar pixels in beeld blijven). Probleem ook opgelost.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:26 schreef zovty het volgende:
Dan druk je op de knop Restart Later. Dan herstart je computer niet. Maar later.
Opgelost. Slotje.
Wees blij dat ie het later nogmaals vraagt en niet van 'uhh restart later' en dan is het later en dan restart je pc zonder melding.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:34 schreef El_Psycho het volgende:
[..]
En dan vraagt hij het korte tijd later weer. Ik pleur dat ding gewoon ergens in een hoek (zodat er nog maar een paar pixels in beeld blijven). Probleem ook opgelost.
En als ik thuis ben maak ik het venster gewoon onzichtbaar, ben je helemaal van het gezeik af.
Jup. Mijn (nouja, waar ik werk dan) bedrijf heeft ook gewoon Nederlandstalige Windows, maar de systeembeheerders en assistenten waarschijnlijk wel Engels.. geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Is vaak in bedrijven met hoger opgeleid personeel...
Dus jullie gebruiken gewoon de Nederlandse versie?
Dat dusquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:30 schreef rechtsom het volgende:
[..]
Is vaak in bedrijven met hoger opgeleid personeel...
Als je een oplossing voor iets zoekt, is een Engelstalig programma wel zo makkelijk. Dat verhonderdvoudigt je internetbronnen zo'n beetje.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:38 schreef Kaasstengel het volgende:
[..]
Jup. Mijn (nouja, waar ik werk dan) bedrijf heeft ook gewoon Nederlandstalige Windows, maar de systeembeheerders en assistenten waarschijnlijk wel Engels.. geen idee eigenlijk
Wie niet, Ik zou geen eens een Nederlandse willen hebben.quote:
IDDquote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nederlandstalig OS zuigt echt stierekloten.....
Dat dus..quote:Op donderdag 13 augustus 2009 11:35 schreef Adelante het volgende:
Je zet toch ook zelf die auto updates aan TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |