abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71557094
Deel 3 alweer!
Na een hele tijd voorpret gaat het nu dan echt beginnen! Deze week gaan we slopen, volgende week wordt er gestut, nog meer gesloopt en we slopen ook nog een beetje. Vanaf 24 augustus komt de aannemer alles weer opbouwen en wij verzorgen zelf de afwerking.

Zo was het:

zo gaat het worden:

en zo is het op dit moment:

Wat komt er allemaal in?
hier vind je deel 1: stylistes eerste huisje volledig op zijn kop
hier vind je deel 2: Stylistes huisje volledig op zijn kop deel 2

Foto's van onderdelen zet ik nog wel hier neer, nu ff geen zin in.

en ja echt, in dit topic gaat het dak eraf!
pi_71557461
ik weet waar je woont!
ps
die lui van de badkamer wilde die alleen de meubels en bad en douche of ook nog wat anders in de badkamer?
pi_71557705
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:06 schreef tinny het volgende:
ik weet waar je woont!
ps
die lui van de badkamer wilde die alleen de meubels en bad en douche of ook nog wat anders in de badkamer?
hoe weet je dat? Weet ik dan ook waar jij woont?
Ze wilden de complete badkamer. Wil jij nog iets hebben uit de badkamer?
pi_71557908
Hihi wel een pakkende titel en ik had geeneens door dat ik je werk bezorgde
Die van mij moet in een maandje dan maar vol kan ik in september ook zo'n pakkende titel frabrieken
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_71557961
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:19 schreef styliste het volgende:

[..]

hoe weet je dat? Weet ik dan ook waar jij woont?
Ze wilden de complete badkamer. Wil jij nog iets hebben uit de badkamer?
Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond/t van 2005 t/m 2008)

Lijkt me lastig om tegels mee te verhuizen uit de badkamer! maar nee ik heb niks nodig dank je!
pi_71557973
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi wel een pakkende titel en ik had geeneens door dat ik je werk bezorgde
Die van mij moet in een maandje dan maar vol kan ik in september ook zo'n pakkende titel frabrieken
ik was al bezig toen ik post# 299 neer had gezet. Zal straks ff alle foto's er in zetten. Eerst ff eten en douchen
pi_71558054
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef tinny het volgende:

[..]

Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond van 2005 t/m 2008)

Lijkt me lastig om tegels mee te verhuizen uit de badkamer!
je bent goed op de hoogte!
ff denken, nr 11.. is dat aan mijn kant of aan de andere kant. Zeg maar weg van 'het amsterdamse plein'

ja als ze ze er uit willen halen, be my guest. Anders tikken wij ze er af hoor
pi_71558139
goed bezig.
Hoeveel heb je er nu voor gekregen en tegels heel eraf krijgen is een klus op zich.
Lukte mij alleen met de minitegels van 10 bij 10 cm.
pi_71558191
750 (had op zich wel meer kunnen zijn maar dan zijn we er maar vanaf he).

Hey, als wij ze er af tikken gaan ze er natuurlijk niet heel af! Als ik sloop dan gaat het KAPOT!
pi_71558569
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef styliste het volgende:

[..]

je bent goed op de hoogte!
ff denken, nr 11.. is dat aan mijn kant of aan de andere kant. Zeg maar weg van 'het amsterdamse plein'

ja als ze ze er uit willen halen, be my guest. Anders tikken wij ze er af hoor
dat is aan jou kant, als je de straat in kijkt met je neus naar het centrum aan de linkerkant (middelste huis, witte voordeur)
pi_71558652
Oooh das echt beter!!!

Hahaha ik dacht heel even laat ik het voor de grap eens proberen nou das geen doen.
  Moderator maandag 3 augustus 2009 @ 12:22:07 #12
155227 crew  Guppy
dus
pi_71560994
Nu gaat het echt gebeuren!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_71563191
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
Nu gaat het echt gebeuren!
we zijn de laminaatvloer er uit aan het halen 'as we speak'
snel verder!
pi_71565700
Succes
pi_71578702
Goed bezig! Ach gossie ben niet zo van die harige honden maar dat is wel heeeeel schattig!
pi_71580365
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef styliste het volgende:
laminaat is er uit! * styliste in haar eentje 35m2 gedaan heeft
Bikkelin!

Jullie gaat veel te snel! Ik kan het allemaal niet bij benen!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  dinsdag 4 augustus 2009 @ 08:17:31 #19
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_71584919
Goed bezig Styliste
En je hond... hij is zo lief (denk ik dan he... )
pi_71585853
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Goed bezig! Ach gossie ben niet zo van die harige honden maar dat is wel heeeeel schattig!
ik draaide me om en toen lag meneer daar met zijn verzameling!
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Bikkelin!

Jullie gaat veel te snel! Ik kan het allemaal niet bij benen!
quote:
Op dinsdag 4 augustus 2009 08:17 schreef Rallydame het volgende:
Goed bezig Styliste
En je hond... hij is zo lief (denk ik dan he... )
is echt een schatje. Hij is alleen behoorlijk uit zijn doen nu zijn huis wordt gesloopt...
pi_71600478
vandaag begonnen aan de plafonds!
alleen lijkt het wel alsof die gipsplaten verankert zitten
er zit sowieso meer dan 1 cm stucwerk overheen dus het gips vliegt ons om de oren.
Helaas hebben we niet de hele bovenverdieping kunnen doen. was de stofbrillen vergeten te halen bij de bouwmarkt en kwam er na een flink stuk gips in zijn oog achter dat het inderdaad niet slim is om zo verder te gaan. Dus weer terug naar de bouwmarkt, brillen gehaald en toen waren we het al weer zat.

Morgen weer een dag en het hoeft er pas volgende week uit te zijn dus we hebben tijd zat
pi_71600740
Ow jee das jammer, geen pijn aan je oog verder??
Idd tijd genoeg!
  woensdag 5 augustus 2009 @ 11:27:28 #24
248562 Rallydame
pi_71618822
Oei ja dat doet pijn.
Ben benieuwd naar de foto's
pi_71646822
glad vergeten! Foto's.... komen vandaag. het plafond zat iets steviger vast als wij hadden gedacht Heeft flink wat tijd gekost om het er uit te krijgen. Bovendien kwam gister mijn compagnon (ja je leest het goed, * styliste een nieuw bedrijfje opzetten gaat) langs en die was pas weg (samen met zijn vriendin) rond een uur of twaalf s avonds... Toen ben ik als een blok in slaap gevallen want al 3 nachten liggen stuiteren van de ideeën...
pi_71648236
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_71649004
trouwens nog wel een dikke tegenvaller. De tekenaar was vergeten om de schoorsteen te tekenen die boven zit. Om het ding weg te halen moet heel de zolder open, gestut worden extra balken er in... Dat gaat m dus niet worden. Laat dat ding nou midden in de badkamer zitten...daar gaat mn indeling

Nou moet ik dus een nieuwe indeling gaan maken. wish me luck dat mijn bad kan blijven
pi_71649053
Hmm das balen.. maar laat hem dan die nieuwe tekening maken?
pi_71649139
geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt. NOOIT meer laat ik hem tekeningen maken. Dit is al het zoveelste wat hij vergeten heeft of geen rekening mee heeft gehouden. Tis goed, de indeling doe ik liever zelf. Dan weet ik tenminste zeker dat het goed gaat..
pi_71649163
Pfff ja het lampje is weer aan..weet het weer
Duim voor je!
  donderdag 6 augustus 2009 @ 13:16:58 #32
248562 Rallydame
pi_71649664
Pfff wat balen..
Puzzelen voor een indeling is wel leuk... maar niet als je er al eentje had en het nu weer anders moet
Succes (en toch een beetje plezier)
  donderdag 6 augustus 2009 @ 14:04:56 #34
248562 Rallydame
pi_71651046
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 13:51 schreef styliste het volgende:
Tis gelukt! mijn bad mag blijven!
Jeeej
Ben benieuwd naar het nieuwe plan

[ Bericht 22% gewijzigd door Rallydame op 06-08-2009 14:06:09 (Typfoutje gemaakt ) ]
pi_71651064
pi_71651182
nou, eigenlijk was het heel simpel we draaien het gewoon om, het bad blijft tegen de lange muur, de douche en de wasbakken wisselen van plek. Dan schuift het bad dus een klein beetje op richting nieuwe slaapkamer en we hebben een nis in de douche.

Ff foto's uploaden van boven...
pi_71652010
zo was het:

(aan de slag!)

zo is het nu:

de gang

daar ligt je plafond....

de rotzak:

waar ook nog eens zo'n 4 cm stuc op zit

op de overige wanden zit ook een dikke laag van zo'n 2 cm:

wel heel fijn dat het plafond een dikke 10 cm omhoog kan, scheelt optisch een heleboel hoogte!
pi_71652934
Waarom halen jullie het er eigenlijk uit?
Of wordt het een grote ruimte?
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_71654523
Ai rommeltijd waar is het doggie nu?
pi_71655368
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef Oblivion het volgende:
Waarom halen jullie het er eigenlijk uit?
Of wordt het een grote ruimte?
het worden compleet andere ruimtes (tekeningen staan in de OP )
quote:
Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ai rommeltijd waar is het doggie nu?
die is nu nog hier, beneden is nog redelijk stofvrij. straks gaat ie naar het huis van mijn schoonouders of een dagje naar vrienden van ons als het nodig is. Bijna iedereen is nu op vakantie en ik vind het zo zielig als ie echt heel de dag alleen is...
pi_71657956
Maar normaal is hij toch ook alleen als jullie beide werken?
Maar bij anderen is datweer anders ook.
pi_71672351
Ik zie nu wat foto's en het eerste wat ik denk:"wat is dat toch eigenlijk allemaal zonde!"
die keuken is redelijk nieuw
badkamer ook
die plafonds boven zagen er ook uit als of ze net droog waren..

ik snap dat het je smaak niet kan zijn maar was het dan niet beter om te gaan verhuizen??
pi_71672617
Met die instelling Tinny kun je hier je lol op, de meeste spullen in dit topic waren nog bruikbaar toen ze vernieuwd werden.
Snap je redernering maar verhuizen om een keuken is nogal lastig lijkt me, een heel nieuw huis levert miss wel een niet leuke buurt/buren op of heeft andere "problemen".
Tevens zijn de spullen die te verkopen waren verkocht..
pi_71674522
Het heeft ook niet met smaak te maken. Ik heb nog nooit een huis gezien met zo'n onpraktische indeling boven. Toen we het kochten waren er bij de vorige bewoners plannen om te gaan verbouwen die ze niet afgemaakt hebben. We wisten dat we het zelf af zouden moeten maken. Als je dan toch gaat verbouwen kan je het maar beter naar je eigen smaak doen en niet naar die van anderen. De keuken ziet er goed uit maar ik verdenk m ervan al heel wat jaartjes mee te gaan. Bovendien heb ik m zelf geschilderd en dan blijf je alle niet zo mooie plekjes zien. En de badkamer... Tja die ziet er schitterend uit maar zit beneden en aan het uiteinde van het huis. Ik ben inmiddels al zo vaak van de trap gevallen als ik snachts moest plassen. En de spullen die er in staan hebben zo veel randjes en richeltjes en knopjes die je moet schoonhouden.... Het is gewoon niet praktisch.
We zijn van plan hier nog heel wat jaartjes te blijven dus dan graag in 1 keer goed.

En vergeet niet dat dingen zoals beschadigingen en zaken die niet goed zijn aangesloten op een foto niet zichtbaar zijn...
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 10:14:53 #45
248562 Rallydame
pi_71712021
Ook plafond 2 en 3 zijn KAPOET!!!!

Ging als een razende hugo. Om 12 uur begonnen we met het uitruimen van de keuken (kastjes van de wand etc.) afdekken en slopen. Om iets voor 2 waren de plafonds in de keuken en halletje er uit, alles opgeruimd, schoongemaakt en weer ingeruimd...

ingepakt:

zo was het:

HOPPAAAAAAA!

en het halletje:

t ging als een trein! Platen kwamen er zo'n beetje heel af! Wat denken jullie? Zullen we ze hergebruiken?

O ja, Waarom?:

pi_71717170
Hebben jullie nu een lichtkoepel??
Hihi zou bijna denken dat alle plafonds zo zijn..echt van die stapelhoutje-touwtje dingen.
Ging wel goed zo te zien!
pi_71725118
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Hebben jullie nu een lichtkoepel??
Hihi zou bijna denken dat alle plafonds zo zijn..echt van die stapelhoutje-touwtje dingen.
Ging wel goed zo te zien!
en dat scheelt een hele hoop licht. Er komt er ook weer 1 terug straks in de keuken
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:42:55 #50
248562 Rallydame
pi_71725143
Gaat goe-oed !
Ow.. zo'n constructie rondom een centraaldoos zie je wel vaker. Tenminste dat heb ik nu al in meerdere huizen gezien. Bij ons is het ook 2x zo gedaan. Bij ons was de reden dat we de centraaldoos al hadden geplaatst en deze midden in de kamer moest komen ivm de lamp. Als de tengels dan niet helemaal uit komen en hij daar dus niet goed aan vast gemaakt kan worden, dan is het bij ons ook zo gedaan. Zo voorkom je ook dat je je centraaldoos weer los trekt als je elektradraden gaat trekken.
Gisteren nog voor het plafond in de aanbouw een extra latje tegen de centraaldoos gezet zodat ie op z´n plek bleef als we de draden gingen trekken.
  zondag 9 augustus 2009 @ 09:51:08 #51
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_71725198
Ik had dit nieuwe deel nog helemaal niet ontdekt .

Jullie zijn begonnen . En jemig wat gaan jullie gelijk als de brandweer .

Spannende tijd, verbouwen en tegelijk met nieuw bedrijfje bezig. Overuren draaien in je hoofd . Gelukkig past je bad er in de nieuwe situatie ook nog in zonder de hele kap te moeten demonteren!

Is dat trouwens jouw klusboy die daar als een kungfu-held met koevoeten staat te zwaaien?
pi_71725868
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:42 schreef Rallydame het volgende:
Gaat goe-oed !
Ow.. zo'n constructie rondom een centraaldoos zie je wel vaker. Tenminste dat heb ik nu al in meerdere huizen gezien. Bij ons is het ook 2x zo gedaan. Bij ons was de reden dat we de centraaldoos al hadden geplaatst en deze midden in de kamer moest komen ivm de lamp. Als de tengels dan niet helemaal uit komen en hij daar dus niet goed aan vast gemaakt kan worden, dan is het bij ons ook zo gedaan. Zo voorkom je ook dat je je centraaldoos weer los trekt als je elektradraden gaat trekken.
Gisteren nog voor het plafond in de aanbouw een extra latje tegen de centraaldoos gezet zodat ie op z´n plek bleef als we de draden gingen trekken.
Dat is wel logisch.
Alleen zat de centraaldoos hier op een heel andere plek. Dit was gewoon een mooie tengel van de ene naar de andere kant. Met 2 grote blokken er op. We hebben er echt ik denk wel een kwartier naar lopen staren en geprobeerd een (goede) reden te bedenken om het zo te doen..... Helaas, niks kunnen bedenken wat ook maar enigzins logisch kan zijn. Behalve dan dat ze er van af moesten
pi_71725936
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 09:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had dit nieuwe deel nog helemaal niet ontdekt .

Jullie zijn begonnen . En jemig wat gaan jullie gelijk als de brandweer .

Spannende tijd, verbouwen en tegelijk met nieuw bedrijfje bezig. Overuren draaien in je hoofd . Gelukkig past je bad er in de nieuwe situatie ook nog in zonder de hele kap te moeten demonteren!

Is dat trouwens jouw klusboy die daar als een kungfu-held met koevoeten staat te zwaaien?
We doen het erg op ons gemakje, volgende week komt de aannemer de boel stutten en buitenwanden inzagen en dan kunnen we (nou ja, want ik moet weer bijna aan het werk ) los, dan kunnen alle muurtjes er uit etc. Morgen of dinsdag wordt de badkamer opgehaald dus dan kan ook daar het plafond er uit.

En dat is inderdaad mijn kluskneus Hij is vooral erg goed in slopen zeg maar
Gelukkig hebben we een hoop handige vriendjes dus hij gaat een hoop leren met deze verbouwing. En hij is niet bang om dingen aan te pakken dus dat gaat vast goedkomen

En hij is natuurlijk errug lief
pi_71725967
Kan je vertellen dat je op het werk kunt uitrusten
Och al doende wordt je handiger hoor!
  zondag 9 augustus 2009 @ 21:01:02 #55
248562 Rallydame
pi_71742571
Soms is het naar je werk kunnen gaan ook wel eens lekker. Al zou ik er ook wel vaker willen zijn hoor

Niels is erg handig maar heeft ook veel dingen nog nooit eerder gedaan. Die leert hij nu van anderen. Dat gaat goed dus dat gaat bij jouw mannetje ook vast helemaal goed komen.
Het is al heel fijn dat ie het wil leren
pi_71742832
Hop, nu moet de beuk er echt in!

TVP!
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71743840
spannend, het slopen is begonnen! ik neem aan dat je een opleiding hebt gedaan tot stylist? Mag ik vragen waar? Het lijkt mij namelijk ook erg leuk (doe nu bouwkunde)
pi_71747571
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:09 schreef Nero22 het volgende:
Hop, nu moet de beuk er echt in!

TVP!
Morgen gaat de badkamer er uit! (kannikniemeerdouche )
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef saskia_89 het volgende:
spannend, het slopen is begonnen! ik neem aan dat je een opleiding hebt gedaan tot stylist? Mag ik vragen waar? Het lijkt mij namelijk ook erg leuk (doe nu bouwkunde)
Ik ben nog bezig. Ik doe nu een thuisstudie maar zelfs dat schiet er nog al eens bij in (40 uur werken is best veel, en de laatste tijd met pfeiffer ook niet veel gestudeerd helaas)
pi_71748704
quote:
Op zondag 9 augustus 2009 23:26 schreef styliste het volgende:

[..]

Morgen gaat de badkamer er uit! (kannikniemeerdouche )
Je hebt toch wel een vervangende badkamer uitgezocht?
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_71751568
Oei waar ga je dan douchen of wordt het

pi_71753706
O Shit! Ik wist dat ik iets vergeten was! Gelukkig heb ik laatst een 3-pack deo gekocht

Nee we gaan in het huis van mijn schoonouders douchen. Die zijn nu op vakantie dus we hebben alle rust en ruimte.
Ze zijn wel te laat trouwens, de leute voor de badkamer

De radiatoren hebben we er gister al afgehaald dus vanmorgen douchen zat er helaas ook niet meer in.
Het chemisch toilet is vanmorgen geleverd en staat nu in de schuur naar hubba-bubba te ruiken

We hebben besloten om als straks de badkamer ontmanteld is gelijk de tussenwandjes daar er uit te slopen.
Woensdag komt de aannemer stutten en daarna kunnen de resterende tussenmuren er tussenuit. Er zit boven namelijk nog een dragende balk die ondersteund moet worden. Het is zelfs nog niet helemaal zeker of die ook goed ondersteund word als we de nieuwe wandjes hebben geplaatst dus dat wordt nog even spannend
pi_71761349
Het slopen van de badkamer is in volle gang! Ze slopen echt alles en nemen echt alles mee.
Zelfs de leidingen die wij er toch uit moeten hebben nemen ze mee (ok, ik snap, koper is duur)
Plafond is al gesloopt, dat hoeven wij straks niet meer te doen.

Weet iemand hoe de bovenste sierrand op deze foto wordt genoemd?

Ik heb al allerlei zoektermen gebruikt maar ik kom alleen maar tering dure originelen tegen op MP. Ik zoek eigenljk gewoon een goedkopere replica ofzo...
pi_71768341
http://www.friesewitjes.nl/7randafwerking.htm

deze misschien.

Er worden idd velerlei namen gehanteerd.

Kheb nog een vraagje aan jou:
Was jij het die een goeie veilingsite had?
Kwas hem ergens hier (K&W) tegengekomen en weet niet meer welke het was.

Sukses met alles dat je doet.

[ Bericht 11% gewijzigd door -sabine- op 10-08-2009 19:19:42 ]
pi_71768683
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef -sabine- het volgende:
http://www.friesewitjes.nl/7randafwerking.htm

deze misschien.

Er worden idd velerlei namen gehanteerd.

Sukses met alles dat je doet.
zoiets inderdaad...

Ik heb heel veel spullen van Ebay (duitsland) en ik kijk veel op BVA auctions. Is dat wat je bedoeld?

Dank je! is nu tegels aan het slopen in wat ooit de badkamer was...
pi_71768809
Ook geen idee van de naam van die randjes helaas...
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef -sabine- het volgende:
Bedoel je http://www.bva-auctions.com/home/index Sabine?
pi_71769796
Ja dames, die was het.
Tjanx......kben er alweer aan het sneupen.

Sukses met de verbouwen.
Kdoe pas over enkele jaren de keuken en de badkamer voor de tweede keer.
pi_71774242
fotoooooos!!!

is bezig geweest met het slopen van de tegels nadat de badkamer leeggehaald was.
Dat ging als een tierelier!!!

als ik m nou goed beetpak:

en met beleid trek:

dan

komtie

vanzelf

los

wat een puinbak:

voor diegene die zich afvraagt waarom er 2 deuropeningen in de voormalige badkamer zitten... we kwamen de oude deuropening achter de tegels tegen...

er zaten tegels op de muur met daarop gipsplaat geplakt en daar weer tegels over...
pi_71774355
Slopen is cool
pi_71774366
Och neeee dan denk je dat je het hebt door de gipds plaat los te trekken en dan kom je weer tegels tegen?
Frusti! maar wel goed bezig
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 00:16:25 #70
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_71777923
Heerlijk, dat gevoel als je ineens zo'n plakkaat tegels beet hebt
Lekkâh slopûh!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:02:06 #71
248562 Rallydame
pi_71780721
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekkâh slopûh!

Bij ons bij de badkamer ging het net zo snel... hele stukken er tegelijk af.. (bijkeuken daar en tegen was een ander verhaal.. ) Maar jullie gaan goed, jullie gaan snel
Weer een karwei afstrepen van de lijst.
Wat staat er vandaag op het programma?
pi_71782079
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Lekkâh slopûh!
Hij had op een gegeven moment een rits van anderhalve tegel en dan van boven naar beneden, roept ie: schat ik heb nou toch een goeie! Ikke kijken, trekt ie aan dat ding, komt het recht op hem af! Hij duikt weg maar ik stond op veilige afstand en zie die rij, in de lucht hangend, zo in 4 stukken breken en recht naar beneden storten!

Schitterend! Was net zo'n gebouw wat ze laten ontploffen...

Vandaag... Niet zo heel veel eigenlijk, we moeten voor morgen in de tuin nog een stukje slopen want dan kan de aannemer het stuk uitzetten waar er afgegraven moet worden voor de fundering.

Dan gaan we naar het huis van mijn schoonouders om lekker te douchen en een paar wasjes te draaien.
Ben wel blij trouwens dat we nog niet heel enthousiast begonnen zijn aan het dak want het regent hier behoorlijk
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:42:13 #73
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71782270
he, die bovenste rand die je wilde weten....

Deze hier, maakt ze zelf, met de hand. Ik heb bij hem een hele lading tegels gehaald.Hij werkt eigelijk voornamelijk met wit, maar volgens mij kan een ander kleurtje best geregeld worden.
Het mooie van zijn werk is dat het dus idd handwerk is. Als je ze nieuw besteld, heb ik ook naar gekeken, dan merk je dat ze tegenwoordig voor die dingen net ff een andere maatvoering hebben...

maar in ieder geval en dus, die link kan ik je echt aanraden... ook qua prijs

je hebt trouwens wel mazzel zeg, dat er achter die tegels een mooie vlakke muur vandaan komt. Dat was hier wel ff anders
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_71782560
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef klusfoobje het volgende:
he, die bovenste rand die je wilde weten....

Deze hier, maakt ze zelf, met de hand. Ik heb bij hem een hele lading tegels gehaald.Hij werkt eigelijk voornamelijk met wit, maar volgens mij kan een ander kleurtje best geregeld worden.
Het mooie van zijn werk is dat het dus idd handwerk is. Als je ze nieuw besteld, heb ik ook naar gekeken, dan merk je dat ze tegenwoordig voor die dingen net ff een andere maatvoering hebben...

maar in ieder geval en dus, die link kan ik je echt aanraden... ook qua prijs

je hebt trouwens wel mazzel zeg, dat er achter die tegels een mooie vlakke muur vandaan komt. Dat was hier wel ff anders
hey thanks! weet je zo nog wat je er voor kwijt was?

en over die wand... die is nu nog vlak maar het is dubbelsteens (mischien wel 3 dubbel) dus we gaan even kijken of dit zo moet blijven staan. Scheelt namelijk een hoop ruimte
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:03:06 #75
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71782683
denk, kraak, mozes kriebel.... hoeveel was ik er voor kwijt... 5 tot 7,50 per stuk ofzo ? Het gaat iig wel hard met de euro's hoor bij stripjes...

ik heb tegels gehaald voor een hal lambrisering, 120 hoog, en ongeveer 2,50 lang. en dat keer 2 dus.
halverweg zit er zo'n dunne strip in van zwart metaal look( oud en moderne mix ) en bovenaan precies die rand die jij hebt maar dan in wit. Alles bij elkaar was ik nog geen 700 euro kwijt staat me bij. Waarbij ik wel moet melden dat alle strips bij elkaar ongeveer de helft van de kosten waren. Ohja, ik kreeg er nog een emmer lijm bij
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...
pi_71803714
oeh das nog best prijzig zeg! Hmmm MP dan toch maar even goed in de gaten houden.

De tuin is klaar voor het uitzetten,duurde nog geen uur. Aannemer belde vanavond dat ze een dag later komen omdat hun materiaal gekeurd moest worden en ze nog maar de helft terug hebben, dus morgen op ons gemakje opruimen en misschien nog wat wandjes slopen.
pi_71804795
Hmmm dat wordt een rustige start dus.
Nu ja alles wat jullie zelf doen hoeft hij niet te rekenen
pi_71804885

Is dat GIMAN? Wat licht! Staat wel mooi in je keuken trouwens!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 00:30:31 #79
229849 klusfoobje
Fokke & Sukke zeggen;
pi_71806949
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef styliste het volgende:
oeh das nog best prijzig zeg! Hmmm MP dan toch maar even goed in de gaten houden.

De tuin is klaar voor het uitzetten,duurde nog geen uur. Aannemer belde vanavond dat ze een dag later komen omdat hun materiaal gekeurd moest worden en ze nog maar de helft terug hebben, dus morgen op ons gemakje opruimen en misschien nog wat wandjes slopen.
ik wil je niet gek makenhoor, maar voor stripjes ben je die bedragen wel kwijt. Het vervelende is dat het op zich nog wel mee valt, maar als je ene paar meter verder bent ben je met die krengen ook dus ene zak euro's verder.

Wat je nog zou kunnen proberen is " oude bouwmaterialen.nl" die hebben kasten vol met allerlei stripjes en frutsels... staat me iets bij daar van 3,50 per stuk. Probleem is alleen... ze hebben wat er ligt...
  woensdag 12 augustus 2009 @ 09:38:06 #80
248562 Rallydame
pi_71810785
Jammer dat het een dag vertraging heeft. Wel fijn dat jullie toch door kunnen. Dan is het niet zo heel erg.
Of komen jullie nu met de rest van de planning niet meer uit?
pi_71813375
Jullie gaan echt als een tierelier zeg!
Wel relaxt dat die gasten zoveel uit de badkamer hebben gesloopt Scheelt weer werk.
Balen van de aannemer. Maar als de planning voor de rest oke blijft...
Succes met zoeken naar randjes.

Ik ga maar weer verder met verf krabben...
pi_71813614
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]

Is dat GIMAN? Wat licht! Staat wel mooi in je keuken trouwens!
Jep. Hij is kapot en is al 2 keer voor een kapotte omgeruild helaas. De nieuwe werkbladen zijn nog lichter trouwens, lijkt bijna geen eiken meer als je het mij vraagt. Hij staat heel mooi maar gaat echt vervangen worden door iets compleet anders!
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 00:30 schreef klusfoobje het volgende:

[..]

ik wil je niet gek makenhoor, maar voor stripjes ben je die bedragen wel kwijt. Het vervelende is dat het op zich nog wel mee valt, maar als je ene paar meter verder bent ben je met die krengen ook dus ene zak euro's verder.

Wat je nog zou kunnen proberen is " oude bouwmaterialen.nl" die hebben kasten vol met allerlei stripjes en frutsels... staat me iets bij daar van 3,50 per stuk. Probleem is alleen... ze hebben wat er ligt...
ga ik dat ff proberen en anders maar geen randje
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:38 schreef Rallydame het volgende:
Jammer dat het een dag vertraging heeft. Wel fijn dat jullie toch door kunnen. Dan is het niet zo heel erg.
Of komen jullie nu met de rest van de planning niet meer uit?
We hebben tot 25 augustus om alles te slopen. Tijd genoeg als je het mij vraagt.
Vrijdag komt de container dus dan kunnen we opruimen!!
pi_71813684
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:26 schreef Treasa het volgende:
Jullie gaan echt als een tierelier zeg!
Wel relaxt dat die gasten zoveel uit de badkamer hebben gesloopt Scheelt weer werk.
Balen van de aannemer. Maar als de planning voor de rest oke blijft...
Succes met zoeken naar randjes.

Ik ga maar weer verder met verf krabben...
thanks! ze hebben zelfs het toiletblokje meegenomen

jij ook succes!
pi_71815363
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef styliste het volgende:

[..]

thanks! ze hebben zelfs het toiletblokje meegenomen

jij ook succes!
Wat? ehh zo'n wc eend ding dus eigenlijk?
pi_71815757
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Wat? ehh zo'n wc eend ding dus eigenlijk?
ja zo'n blokje wat je in de pot hangt ja
pi_71815877
Neeeeeee bahhh!
pi_71815996
smèrig he? Ik zag die pot met blokje en al verdwijnen en dacht, dit ga je niet menen! Bovendien hebben ze de (nog smerige) afvoerpijp meegenomen
pi_71816032
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef styliste het volgende:

[..]

ja zo'n blokje wat je in de pot hangt ja
echt ernstig... die wilden echt waar voor hun geld dan... brrr

Thanks. Vind het zelf een minder plezierige klus, dat krabben...
Ik was ermee begonnen en dan moet je het op die manier wel afmaken...
pi_71816496
Haha ja behang krabben is niet het meest leuke werk.
No sorry maar snap best dat als je het niet breed hebt veel kunt gebruiken maar zo erg kan het toch niet zijn?

Nou ik ben de bovenverdieping slopen
pi_71816888
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
Haha ja behang krabben is niet het meest leuke werk.
No sorry maar snap best dat als je het niet breed hebt veel kunt gebruiken maar zo erg kan het toch niet zijn?

Nou ik ben de bovenverdieping slopen
Het is verf krabben van deurkozijnen...
Behang vind ik lang zo erg niet. Even van die speciale spul erbij en gaan!
Maar verf... en dan die kl*** randjes en die knoesten en dan dat zachte hout... argh!
Heb ook geen geduld voor dit soort werk moet ik bekennen...

Mee eens. Die mensen zijn echt ernstig... Nou ja, scheelt weer slopen

Succes met de bovenverdieping en pas op die planken! (Net je topic bij gelurkt )
pi_71819819
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 14:00 schreef styliste het volgende:
de muur is gevallen
pi_71819836
quote:
de muur is gevallen
Pics or it didn't happen.
It's funny
But not ha-ha funny.
  woensdag 12 augustus 2009 @ 17:35:54 #95
248562 Rallydame
pi_71824151
Ja maar..... ja maar.....
We zijn gewoon nieuwsgierig en willen alles zien
pi_71824770
en daar hebben jullie ook recht op alleen is de accu van mijn camera leeg , als die is opgeladen ga ik de foto's uploaden!
pi_71824981
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Treasa het volgende:

[..]

Het is verf krabben van deurkozijnen...
Behang vind ik lang zo erg niet. Even van die speciale spul erbij en gaan!
Maar verf... en dan die kl*** randjes en die knoesten en dan dat zachte hout... argh!
Heb ook geen geduld voor dit soort werk moet ik bekennen...

Mee eens. Die mensen zijn echt ernstig... Nou ja, scheelt weer slopen

Succes met de bovenverdieping en pas op die planken! (Net je topic bij gelurkt )
erg leuk ja mag ik ook nog gaan doen, om te beginnen met de trap..
Och aan alles komt een eind

Heb er zo'n 3x opgestaan dat heb je als je als een kip zonder kop rondrent.
pi_71824989
quote:
de muur is gevallen
Super!!!
pi_71832534
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef styliste het volgende:

[..]

Jep. Hij is kapot en is al 2 keer voor een kapotte omgeruild helaas. De nieuwe werkbladen zijn nog lichter trouwens, lijkt bijna geen eiken meer als je het mij vraagt. Hij staat heel mooi maar gaat echt vervangen worden door iets compleet anders!
Ow das minder. Stom bedrijf!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_71832554
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef styliste het volgende:
en daar hebben jullie ook recht op alleen is de accu van mijn camera leeg , als die is opgeladen ga ik de foto's uploaden!
Dat moet ook, anders passen de nieuwe foto's er niet op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')