quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:06 schreef tinny het volgende:
ik weet waar je woont!![]()
ps
die lui van de badkamer wilde die alleen de meubels en bad en douche of ook nog wat anders in de badkamer?
Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond/t van 2005 t/m 2008)quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:19 schreef styliste het volgende:
[..]
hoe weet je dat? Weet ik dan ook waar jij woont?
Ze wilden de complete badkamer. Wil jij nog iets hebben uit de badkamer?
ik was al bezig toen ik post# 299 neer had gezet. Zal straks ff alle foto's er in zetten. Eerst ff eten en douchenquote:Op maandag 3 augustus 2009 10:30 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi wel een pakkende titel en ik had geeneens door dat ik je werk bezorgde![]()
Die van mij moet in een maandje dan maar vol kan ik in september ook zo'n pakkende titel frabrieken
quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:33 schreef tinny het volgende:
[..]
Ik heb bij jou om de hoek gewoond/t (voordeur uit, rechts en gelijk weer rechts), in dat straatje staat nu al jaren 1 huis te koop, rechts daarvan (28) heb ik van 2001 t/m 2004 gewoont (saillant detail: toen ben ik daarna 50 meter verhuist, jouw voordeur uit links, en gelijk weer 2 x half links. In die straat op nummer 11 (nummer 14 staat nu te koop) daar heb ik gewoond van 2005 t/m 2008)
Lijkt me lastig om tegels mee te verhuizen uit de badkamer!
dat is aan jou kant, als je de straat in kijkt met je neus naar het centrum aan de linkerkant (middelste huis, witte voordeur)quote:Op maandag 3 augustus 2009 10:37 schreef styliste het volgende:
[..]
je bent goed op de hoogte!
ff denken, nr 11.. is dat aan mijn kant of aan de andere kant. Zeg maar weg van 'het amsterdamse plein'
ja als ze ze er uit willen halen, be my guest. Anders tikken wij ze er af hoor
Bikkelin!quote:Op maandag 3 augustus 2009 20:08 schreef styliste het volgende:
laminaat is er uit! * styliste in haar eentje 35m2 gedaan heeft
ik draaide me om en toen lag meneer daar met zijn verzameling!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:48 schreef Ml-etje het volgende:
Goed bezig! Ach gossie ben niet zo van die harige hondenmaar dat is wel heeeeel schattig!
quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:32 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Bikkelin!![]()
Jullie gaat veel te snel! Ik kan het allemaal niet bij benen!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:17 schreef Rallydame het volgende:
Goed bezig Styliste![]()
En je hond... hij is zo lief(denk ik dan he...
)
Jeeejquote:
het worden compleet andere ruimtes (tekeningen staan in de OPquote:Op donderdag 6 augustus 2009 15:16 schreef Oblivion het volgende:
Waarom halen jullie het er eigenlijk uit?
Of wordt het een grote ruimte?
die is nu nog hier, beneden is nog redelijk stofvrij. straks gaat ie naar het huis van mijn schoonouders of een dagje naar vrienden van ons als het nodig is. Bijna iedereen is nu op vakantie en ik vind het zo zielig als ie echt heel de dag alleen is...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:16 schreef Ml-etje het volgende:
Ai rommeltijdwaar is het doggie nu?
quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 10:14 schreef Rallydame het volgende:
Jeej![]()
De start is gemaakt. Plafond 1 down
quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
Hebben jullie nu een lichtkoepel??
Hihi zou bijna denken dat alle plafonds zo zijn..echt van die stapelhoutje-touwtje dingen.
Ging wel goed zo te zien!
Dat is wel logisch.quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:42 schreef Rallydame het volgende:
Gaat goe-oed !![]()
Ow.. zo'n constructie rondom een centraaldoos zie je wel vaker. Tenminste dat heb ik nu al in meerdere huizen gezien. Bij ons is het ook 2x zo gedaan. Bij ons was de reden dat we de centraaldoos al hadden geplaatst en deze midden in de kamer moest komen ivm de lamp. Als de tengels dan niet helemaal uit komen en hij daar dus niet goed aan vast gemaakt kan worden, dan is het bij ons ook zo gedaan. Zo voorkom je ook dat je je centraaldoos weer los trekt als je elektradraden gaat trekken.
Gisteren nog voor het plafond in de aanbouw een extra latje tegen de centraaldoos gezet zodat ie op z´n plek bleef als we de draden gingen trekken.
We doen het erg op ons gemakje, volgende week komt de aannemer de boel stutten en buitenwanden inzagen en dan kunnen we (nou ja,quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:51 schreef twentemeisje het volgende:
Ik had dit nieuwe deel nog helemaal niet ontdekt.
Jullie zijn begonnen. En jemig wat gaan jullie gelijk als de brandweer
.
Spannende tijd, verbouwen en tegelijk met nieuw bedrijfje bezig. Overuren draaien in je hoofd. Gelukkig past je bad er in de nieuwe situatie ook nog in zonder de hele kap te moeten demonteren!
Is dat trouwens jouw klusboy die daar als een kungfu-held met koevoeten staat te zwaaien?
quote:
Ik ben nog bezig. Ik doe nu een thuisstudie maar zelfs dat schiet er nog al eens bij in (40 uur werken is best veel, en de laatste tijd met pfeiffer ook niet veel gestudeerd helaas)quote:Op zondag 9 augustus 2009 21:42 schreef saskia_89 het volgende:
spannend, het slopen is begonnen! ik neem aan dat je een opleiding hebt gedaan tot stylist? Mag ik vragen waar? Het lijkt mij namelijk ook erg leuk (doe nu bouwkunde)
Je hebt toch wel een vervangende badkamer uitgezocht?quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:26 schreef styliste het volgende:
[..]
Morgen gaat de badkamer er uit! (kannikniemeerdouche
)
zoiets inderdaad...quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef -sabine- het volgende:
http://www.friesewitjes.nl/7randafwerking.htm
deze misschien.
Er worden idd velerlei namen gehanteerd.
Kheb nog een vraagje aan jou:
Was jij het die een goeie veilingsite had?
Kwas hem ergens hier (K&W) tegengekomen en weet niet meer welke het was.
Sukses met alles dat je doet.![]()
Bedoel je http://www.bva-auctions.com/home/index Sabine?quote:Op maandag 10 augustus 2009 19:14 schreef -sabine- het volgende:
Kheb nog een vraagje aan jou:
Was jij het die een goeie veilingsite had?
Kwas hem ergens hier (K&W) tegengekomen en weet niet meer welke het was.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk, dat gevoel als je ineens zo'n plakkaat tegels beet hebt
Lekkâh slopûh!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 00:16 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk, dat gevoel als je ineens zo'n plakkaat tegels beet hebt
Lekkâh slopûh!
hey thanks! weet je zo nog wat je er voor kwijt was?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 09:42 schreef klusfoobje het volgende:
he, die bovenste rand die je wilde weten....
Deze hier, maakt ze zelf, met de hand. Ik heb bij hem een hele lading tegels gehaald.Hij werkt eigelijk voornamelijk met wit, maar volgens mij kan een ander kleurtje best geregeld worden.
Het mooie van zijn werk is dat het dus idd handwerk is. Als je ze nieuw besteld, heb ik ook naar gekeken, dan merk je dat ze tegenwoordig voor die dingen net ff een andere maatvoering hebben...
maar in ieder geval en dus, die link kan ik je echt aanraden... ook qua prijs
je hebt trouwens wel mazzel zeg, dat er achter die tegels een mooie vlakke muur vandaan komt. Dat was hier wel ff anders![]()
ik wil je niet gek makenhoor, maar voor stripjes ben je die bedragen wel kwijt. Het vervelende is dat het op zich nog wel mee valt, maar als je ene paar meter verder bent ben je met die krengen ook dus ene zak euro's verder.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 22:36 schreef styliste het volgende:
oeh das nog best prijzig zeg! Hmmm MP dan toch maar even goed in de gaten houden.
De tuin is klaar voor het uitzetten,duurde nog geen uur. Aannemer belde vanavond dat ze een dag later komen omdat hun materiaal gekeurd moest worden en ze nog maar de helft terug hebben, dus morgen op ons gemakje opruimen en misschien nog wat wandjes slopen.
Jep. Hij is kapot en is al 2 keer voor een kapotte omgeruild helaas. De nieuwe werkbladen zijn nog lichter trouwens, lijkt bijna geen eiken meer als je het mij vraagt. Hij staat heel mooi maar gaat echt vervangen worden door iets compleet anders!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 23:12 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Is dat GIMAN? Wat licht! Staat wel mooi in je keuken trouwens!
ga ik dat ff proberen en anders maar geen randjequote:Op woensdag 12 augustus 2009 00:30 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
ik wil je niet gek makenhoor, maar voor stripjes ben je die bedragen wel kwijt. Het vervelende is dat het op zich nog wel mee valt, maar als je ene paar meter verder bent ben je met die krengen ook dus ene zak euro's verder.
Wat je nog zou kunnen proberen is " oude bouwmaterialen.nl" die hebben kasten vol met allerlei stripjes en frutsels... staat me iets bij daar van 3,50 per stuk. Probleem is alleen... ze hebben wat er ligt...
We hebben tot 25 augustus om alles te slopen. Tijd genoeg als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 09:38 schreef Rallydame het volgende:
Jammer dat het een dag vertraging heeft. Wel fijn dat jullie toch door kunnen. Dan is het niet zo heel erg.
Of komen jullie nu met de rest van de planning niet meer uit?
thanks! ze hebben zelfs het toiletblokje meegenomenquote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:26 schreef Treasa het volgende:
Jullie gaan echt als een tierelier zeg!
Wel relaxt dat die gasten zoveel uit de badkamer hebben geslooptScheelt weer werk.
Balen van de aannemer. Maar als de planning voor de rest oke blijft...
Succes met zoeken naar randjes.
Ik ga maar weer verder met verf krabben...
Wat? ehh zo'n wc eend ding dus eigenlijk?quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:36 schreef styliste het volgende:
[..]
thanks! ze hebben zelfs het toiletblokje meegenomen![]()
jij ook succes!
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wat? ehh zo'n wc eend ding dus eigenlijk?
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 12:42 schreef styliste het volgende:
[..]
ja zo'n blokje wat je in de pot hangt ja
Het is verf krabben van deurkozijnen...quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:04 schreef Ml-etje het volgende:
Haha ja behang krabben is niet het meest leuke werk.
No sorry maar snap best dat als je het niet breed hebt veel kunt gebruiken maar zo erg kan het toch niet zijn?
Nou ik ben de bovenverdieping slopen
quote:Op woensdag 12 augustus 2009 13:17 schreef Treasa het volgende:
[..]
Het is verf krabben van deurkozijnen...![]()
Behang vind ik lang zo erg niet. Even van die speciale spul erbij en gaan!
Maar verf... en dan die kl*** randjes en die knoesten en dan dat zachte hout... argh!
Heb ook geen geduld voor dit soort werk moet ik bekennen...![]()
Mee eens. Die mensen zijn echt ernstig... Nou ja, scheelt weer slopen
Succes met de bovenverdieping en pas op die planken! (Net je topic bij gelurkt)
Ow das minder. Stom bedrijf!quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:34 schreef styliste het volgende:
[..]
Jep. Hij is kapot en is al 2 keer voor een kapotte omgeruild helaas. De nieuwe werkbladen zijn nog lichter trouwens, lijkt bijna geen eiken meer als je het mij vraagt. Hij staat heel mooi maar gaat echt vervangen worden door iets compleet anders!
Dat moet ook, anders passen de nieuwe foto's er niet opquote:Op woensdag 12 augustus 2009 17:57 schreef styliste het volgende:
en daar hebben jullie ook recht op alleen is de accu van mijn camera leeg, als die is opgeladen ga ik de foto's uploaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |