abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71770581
In een van onze buurhuizen heeft een stel dagelijks ruzie, ogenschijnlijk knallende ruzie, aan het geschreeuw te horen.. Dit hebben ze al jaren, dus toen ze een paar jaar geleden zwanger bleek te zijn zeiden we gekscherend tegen elkaar: "jammer dat een kind krijgen als lijmpoging voor de relatie gebruikt wordt". Het leek even te helpen, de eerste weken na de bevalling zijn natuurlijk een roze wok, maar na die paar weken begonnen ze weer steeds vaker tegen elkaar te schreeuwen. Inmiddels is de tweede "lijmpoging" alweer een paar maanden oud en het geruzie gaat dagelijks verder..
Dat ouders ruzie hebben op zich is geen kindermishandeling, maar met enige regelmaat hoor je de kinderen ontzettend huilen tijdens het ruzie maken. Ze zonderen zich niet af van de kinderen als ze ruzie hebben en op een normale manier praten (lijken) ze niet te kunnen..

Ik heb het hier regelmatig met mijn vrouw over gehad, we irriteren ons mateloos aan het geruzie op het hoge niveau, maar aangezien dat meestal maar een minuut of 10 duurt en we het vaak maar 1 x per dag meekrijgen (we zijn niet heel de dag thuis natuurlijk) is daar best overheen te stappen. Maar nu ze kinderen hebben vinden we het zo ontzettend sneu voor de kinderen..
Omdat we zelf geen kinderen hebben en ook geen ouders hebben gehad die dag en nacht schreeuw-ruzies hebben weten we niet goed wat dit met een kind doet.. Maar ik kan me goed voorstellen dat dit niet goed is voor de ontwikkeling van een kind..

Op de website van het meldpunt kindermishandeling geven ze vaak ruziende ouders wel als voorbeeld van kindermishandeling..

Maar goed, ik ben dus erg benieuwd hoe jullie hierover denken.. Mijn buren persoonlijk aanspreken op dit gedrag zie ik niet zo zitten. Ik ken ze alleen van oppervlakkige begroetingen en ik denk niet dat ze het op prijs stellen, de vrouw van het stel is nogal een hysterisch schreeuwerig ding.. en heb er geen behoefte aan om dat over mij heen te krijgen. (overigens is de vrouw ook eigenlijk degene die we het meeste horen, die schreeuwt nml het hartst )
Van de andere kant weet ik ook niet of dit "waardig" is om te melden bij het meldpunt. Want volgens mij wordt je hele gezin binnenstebuiten gekeerd, en of de kinderen daar nu gelukkig van worden weet ik niet...
pi_71770625
Als ik dit zo lees lijkt het mij niet verkeerd om het in ieder geval te melden, dan is het aan het AMK zelf of zij er iets mee gaan doen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71770686
Niet melden. Het zijn jouw kinderen niet. Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_71770741
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:
Niet melden. Het zijn jouw kinderen niet. Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
Waarom niet melden als het je kinderen niet zijn? Ouders die hun kinderen mishandelen gaan het niet zelf melden...
Top 5 China producten
pi_71770792
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:

[..]

Waarom niet melden als het je kinderen niet zijn? Ouders die hun kinderen mishandelen gaan het niet zelf melden...
Die ouders schreeuwen tegen elkaar wat ik uit de OP kan opmaken. Ze schreeuwen niet tegen de kinderen en ze slaan ze al helemaal niet.

vosss is de naam,
pi_71770793
quote:
Slecht advies.

Je kunt het bemoeizorg bellen en vragen om advies. Afhankelijk van de ernst kunnen zijn diverse soorten hulp inschakelen. Het bemoeizorg kan namelijk uitzoeken of het bij de scholen van de kinderen bekend is dat er problemen zijn. Zo niet, dan is er wellicht dankzij jouw (al dan niet anonieme) melding reden om actie te ondernemen. Maar in ieder geval kun je minimaal om advies vragen. Leg het bij hun neer, dan heb jij er in ieder geval IETS aan gedaan.
pi_71770807
quote:
Juist ja.
quote:
Goedendag, ik wil mezelf even melden als kindermishandelaar. Kunt u mijn kind uit deze nare situatie halen?
pi_71770825
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef vosss het volgende:

Die ouders schreeuwen tegen elkaar wat ik uit de OP kan opmaken. Ze schreeuwen niet tegen de kinderen en ze slaan ze al helemaal niet.

Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijke mishandeling te zijn. Ook hier, als je er geen verstand van hebt, dan is het prima dat je niet reageerd.
pi_71770842
quote:
Mijn buren persoonlijk aanspreken op dit gedrag zie ik niet zo zitten. Ik ken ze alleen van oppervlakkige begroetingen en ik denk niet dat ze het op prijs stellen, de vrouw van het stel is nogal een hysterisch schreeuwerig ding.. en heb er geen behoefte aan om dat over mij heen te krijgen.
Ow, je denkt dat ze het wel op prijs stellen als Bureau Jeugdzorg ineens op de stoep staat?
vosss is de naam,
pi_71770871
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef vanhal het volgende:

[..]

Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijke mishandeling te zijn. Ook hier, als je er geen verstand van hebt, dan is het prima dat je niet reageerd.
Verstand van hebben of niet, als de ouders ruzie hebben is het imo complete onzin om de kinderbescherming te bellen
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:33:36 #11
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71770893
Pardon, kindermishandeling?
Ik lees alleen dat de ouders ruzie maken, er staat niets bij over het mishandelen van kinderen.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_71770930
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef vosss het volgende:

Verstand van hebben of niet, als de ouders ruzie hebben is het imo complete onzin om de kinderbescherming te bellen
Hij zegt:
quote:
maar met enige regelmaat hoor je de kinderen ontzettend huilen tijdens het ruzie maken.
Jij kent de situatie enkel van wat topicstarter je verteld, in wat voor positie ben jij om te bepalen dat het onzin is?
pi_71770959
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef Rosbief het volgende:
Pardon, kindermishandeling?
Ik lees alleen dat de ouders ruzie maken, er staat niets bij over het mishandelen van kinderen.
Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijk te zijn.
pi_71770994
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik deed es voor de gein of ik boos was op mijn vriend en of ik hem een knal wilde verkopen. Er hing meteen een huilend kind aan mn been van "niet doen mama! ssssst! sssst!". Stom grapje
Het is hoe dan ook niet goed voor de kinderen als de ouders elkaar (dagelijks ook nog!) de tent uitvechten. De vraag is alleen hoe slecht precies (als in: slecht genoeg om te melden).
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:37:08 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771020
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef vanhal het volgende:

[..]

Slecht advies.

Je kunt het bemoeizorg bellen en vragen om advies. Afhankelijk van de ernst kunnen zijn diverse soorten hulp inschakelen. Het bemoeizorg kan namelijk uitzoeken of het bij de scholen van de kinderen bekend is dat er problemen zijn. Zo niet, dan is er wellicht dankzij jouw (al dan niet anonieme) melding reden om actie te ondernemen. Maar in ieder geval kun je minimaal om advies vragen. Leg het bij hun neer, dan heb jij er in ieder geval IETS aan gedaan.
Helemaal eens! (al weet ik niet wat 'bemoeizorg' is). Verbaal geweld tussen ouders is óók geweld, dat is verschrikkelijk (bedreigend) voor kinderen.

Ik hoop echt dat je hier melding van maakt!
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:37:46 #16
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71771047
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef vanhal het volgende:

[..]

Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijk te zijn.
Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:37:51 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771052
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef vosss het volgende:

[..]

Ow, je denkt dat ze het wel op prijs stellen als Bureau Jeugdzorg ineens op de stoep staat?
Misschien die kinderen wel.
pi_71771054
de kinderen gaan nog niet naar school (2 jaar oud en paar maanden oud), ik heb ook niet de indruk dat ze naar en dagopvang gaan, want ik zie ze nooit 's ochtens samen met de kinderen in de auto oid stappen. Maarja, wat ik niet zie wil natuurlijk niet zeggen dat het er niet is...

Bij een school kunnen ze dus niet nagaan of er problemen zijn. Maar tegen de tijd dat ze naar school gaan kan er natuurlijk al aardig wat "schade" aangericht zijn.

Heeft iemand ooit contact gehad met het AMK? Hoe gaat zoiets, ik zie het tel. nr. wel op de website staan, maar wat willen ze allemaal weten?
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:38:44 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771078
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden.
huh???
pi_71771096
Als er veel ruzie van de ouders is is dat niet een gezonde leefomgeving voor die kinderen, ze hoeven dan ook geen blauwe plekken te hebben om mishandeld te worden. Je kan het AMK bellen en het bij hun neerleggen, kunnen zijn nagaan of er al zaken spelen.
Top 5 China producten
pi_71771098
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
\Want volgens mij wordt je hele gezin binnenstebuiten gekeerd, en of de kinderen daar nu gelukkig van worden weet ik niet...
Wees niet bang dat het hele gezin binnenste buiten wordt gekeerd, hulp komt in gradaties. Enkel een bezoek van een maatschappelijk hulp om enkel de thuis situatie te bekijken is bv al iets wat mogelijk is. En nogmaals, je kunt ook enkel (altijd ook mogelijk: anoniem) om advies vragen. Het kan geen kwaad, en je hebt er in ieder geval IETS aan gedaan. Al is het maar voor de kinderen, want die zijn de dupe van de situatie.
pi_71771115
quote:

Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.
Ze huilen voor de lol? In wat voor positie ben jij om dit te bepalen? De arrogantie zeg.
pi_71771132
quote:

[..]

In een normale situatie ja. Er is ruzie maken en ruzie maken. Als een idioot tekeer gaan dagelijks is iets anders dan eens een keertje ruzie met wat geschreeuw. Dat laatste hoef je inderdaad niet te verbergen. Dat eerste is gewoon niet normaal en al helemaal niet goed voor de kinderen.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:40:43 #24
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71771142
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:38 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

huh???
Kinderen moeten toch wel tegen ruzie kunnen, kom op zeg?
Als je ze gaat behandelen als zachte eitjes zullen ze het niet ver schoppen in de harde maatschappij.
pi_71771144
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Nirak het volgende:
de kinderen gaan nog niet naar school (2 jaar oud en paar maanden oud), ik heb ook niet de indruk dat ze naar en dagopvang gaan, want ik zie ze nooit 's ochtens samen met de kinderen in de auto oid stappen. Maarja, wat ik niet zie wil natuurlijk niet zeggen dat het er niet is...

Bij een school kunnen ze dus niet nagaan of er problemen zijn. Maar tegen de tijd dat ze naar school gaan kan er natuurlijk al aardig wat "schade" aangericht zijn.

Heeft iemand ooit contact gehad met het AMK? Hoe gaat zoiets, ik zie het tel. nr. wel op de website staan, maar wat willen ze allemaal weten?
Ze zullen dingen vragen over de situatie, wat jij ziet, wat je hoort en wat je weet. Kan geheel anoniem als je dit wenst. Zij zullen dit noteren en nagaan of er andere zaken zijn met dit gezin. Aan de hand van hun onderzoek wordt er gekeken of het nodig is extra stappen te ondernemen.
Top 5 China producten
pi_71771151
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Helemaal eens! (al weet ik niet wat 'bemoeizorg' is). Verbaal geweld tussen ouders is óók geweld, dat is verschrikkelijk (bedreigend) voor kinderen.

Ik hoop echt dat je hier melding van maakt!

Bemoeizorg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bemoeizorg
quote:
Bemoeizorg is een relatief nieuwe naam voor een vorm van sociaal-psychiatrische hulpverlening. Deze vorm van hulpverlening richt zich voornamelijk op de zogenaamde zorgwekkende zorgmijders. Mensen die in behoeftige of anderszins verkommerde omstandigheden leven maar de stap naar de reguliere hulpverlening nog niet kunnen, of niet meer willen maken.

Bemoeizorg is een onderdeel van de openbare geestelijke gezondheidszorg (OGGZ). De uitvoering ligt doorgaans bij een gemeentelijke gezondheidsdienst en of een geestelijke gezondheidszorg instelling. Tussen die instellingen bestaat idealiter een nauwe samenwerking. Daarnaast participeren andere instituties zoals politie, gemeentelijke sociale dienst, leger des heils en sociale verhuurders in overlegstructuren; samen vormen zij een zogenaamd lokaal zorgnetwerk.
pi_71771163
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef vosss het volgende:

[..]

Het frequent ruzien van ouders is door diverse instanties aangemerkt als kindermishandeling. Een kind dat opgroeit in een omgeving waar ouders continue ruzie hebben krijgt geen goed beeld mee van hoe je met elkaar om dient te gaan. Daarnaast kunnen ruziende ouders erg veel stress veroorzaken bij kinderen. Vooral als het dagelijk hard tegen hard gaat.

Maar bedankt voor het delen van je inzicht, ik hoop niet dat ik uit jou opmerkingen mag opmaken dat je het normaal vind dat ouders dagelijks forse ruzie maken in het bijzijn van kinderen..
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:41:42 #28
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771178
quote:

[..]

Hier schrik ik echt van. Dat je zóiets kunt beweren...
pi_71771184
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Als je ze gaat behandelen als zachte eitjes zullen ze het niet ver schoppen in de harde maatschappij.
Nogmaal, ken jij de situatie aldaar?
pi_71771196
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:

Hier schrik ik echt van. Dat je zóiets kunt beweren...
Ik snap de arrogantie van sommige mensen ook niet
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:44:20 #31
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771259
Je hebt fysiek geweld en psychisch geweld. Het eerste kun je zien aan de verwondingen, de tweede kun je niet zien want de wonden zitten van binnen.

Hoe moeilijk is het om dit nou te snappen Rosbief???
pi_71771294
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef vanhal het volgende:

[..]

Hij zegt:
[..]

Jij kent de situatie enkel van wat topicstarter je verteld, in wat voor positie ben jij om te bepalen dat het onzin is?
In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.
vosss is de naam,
  † In Memoriam † maandag 10 augustus 2009 @ 20:45:45 #33
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_71771305
Advies inwinnen kan geen kwaad. De impact die het heeft op kinderen omdat ouders dagelijks ruzie maken kan zonder dat je het weet heel erg groot zijn. Wie weet valt het allemaal wel mee, maar ik zou mezelf voor mijn kop slaan als het achteraf niet mee blijkt te vallen en ik er niks mee gedaan heb. Dagelijks huilen omdat er ruzie is, lijkt me geen frisse situatie. Voor het hele gezin niet, ook al heb je er niks mee te maken en woon je er naast.
Succes iig
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_71771338
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef vosss het volgende:

[..]

In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.
Dat is het lastige met kindermishandeling, het is vrijwel niet te bewijzen. Vandaar dus het AMK zodat mensen die een vermoeden hebben dit kunnen laten weten zodat de het AMK hier iets mee kan doen.
Top 5 China producten
pi_71771341
quote:

TS bevind zich in een betere positie om het geheel te beoordelen dan jij. Gelukkig ziet TS ook wel in dat jouw advies te negeren valt.
pi_71771344
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Nirak het volgende:

[..]

Het frequent ruzien van ouders is door diverse instanties aangemerkt als kindermishandeling. Een kind dat opgroeit in een omgeving waar ouders continue ruzie hebben krijgt geen goed beeld mee van hoe je met elkaar om dient te gaan. Daarnaast kunnen ruziende ouders erg veel stress veroorzaken bij kinderen. Vooral als het dagelijk hard tegen hard gaat.

Maar bedankt voor het delen van je inzicht, ik hoop niet dat ik uit jou opmerkingen mag opmaken dat je het normaal vind dat ouders dagelijks forse ruzie maken in het bijzijn van kinderen..
Ik vind kinderen nemen, en zeker in deze tijd, an sich al niet normaal.

Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:47:17 #37
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_71771356
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef vanhal het volgende:

[..]

Nogmaal, ken jij de situatie aldaar?
Nee.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:49:07 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71771421
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Rosbief het volgende:

[..]

We hebben het hier over peuters die dagelijks geconfronteerd worden met onvoorspelbare emotionele uitbarstingen van de personen die voor een gevoel van veiligheid en stabiliteit zouden moeten zorgen. Ze kunnen die emoties nog helemaal niet plaatsen behalve dat ze zich enorm onveilig en verward voelen. Hoe dom kan je zijn zeg.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:50:17 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771448
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over jou. Ik zou het waarderen als je niet zomaar wat losse flodders in deze belangrijke discussie gooit en ook niet zijweggetjes gaat bewandelen. Je moet niet aan de leefsituatie van kinderen komen, want dan kom je aan mij.

!
pi_71771466
quote:

[..]

Arrogante zak.
  maandag 10 augustus 2009 @ 20:51:37 #41
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771487
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Vivi het volgende:

[..]

We hebben het hier over peuters die dagelijks geconfronteerd worden met onvoorspelbare emotionele uitbarstingen van de personen die voor een gevoel van veiligheid en stabiliteit zouden moeten zorgen. Ze kunnen die emoties nog helemaal niet plaatsen behalve dat ze zich enorm onveilig en verward voelen. Hoe dom kan je zijn zeg.
Helemaal mee eens.
pi_71771499
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef vanhal het volgende:

[..]

TS bevind zich in een betere positie om het geheel te beoordelen dan jij. Gelukkig ziet TS ook wel in dat jouw advies te negeren valt.
Omdat de vraag van voss wel enigszins terecht is heb ik juist dit topic gepost, dus de prikkelende vraagsteling kan ik goed hebben, maar ik zie idd wel in dat ik sommige dingen moet negeren

Misschien helpt het om te zeggen dat we er niet direct naast wonen maar een paar deuren verderop, dat geeft misschien enig beeld van het volume waarop ruzie gemaakt wordt

Ik denk wel dat ik een vraag om advies bij de meldlijn neer ga leggen. Maar heb het vermoeden dat dit niet in 5 minuten gebeurt is, dus daar ga ik later deze week even tijd voor maken.
pi_71771530
Succes.
pi_71771595
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit topic gaat niet over jou. Ik zou het waarderen als je niet zomaar wat losse flodders in deze belangrijke discussie gooit en ook niet zijweggetjes gaat bewandelen. Je moet niet aan de leefsituatie van kinderen komen, want dan kom je aan mij.

!
Dit gaat ook niet over mij. Dit gaat ook niet over TS. Dit gaat over de ruzie die de buren van TS hebben en de kindjes die daar verdrietig van worden.

Big fucking deal. Met je leefsituatie van kindjes niet aankomen. Ga eens in Afrika kijken hoe daar de kindjes liggen te kreperen van de honger, tyfus en aids.

Die kinderen van TS mogen blij zijn dat hun ouders af en toe ruzie maken en wellicht dat ze op de koop toe nog een pak rammel krijgen ook.
vosss is de naam,
pi_71771678
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit gaat ook niet over mij. Dit gaat ook niet over TS. Dit gaat over de ruzie die de buren van TS hebben en de kindjes die daar verdrietig van worden.

Big fucking deal. Met je leefsituatie van kindjes niet aankomen. Ga eens in Afrika kijken hoe daar de kindjes liggen te kreperen van de honger, tyfus en aids.

Die kinderen van TS mogen blij zijn dat hun ouders af en toe ruzie maken en wellicht dat ze op de koop toe nog een pak rammel krijgen ook.
jou reactie vind ik totaal niet gepast en spartaans. We leven hier in Nederland waar we goddank een beter leven hebben dan in Afrika. Dat het ergens anders in de wereld niet prettig leven is en hier wel wil niet zeggen dat we dit soort excessen zomaar moeten willen tolereren. De kwaliteit van leven in Nederland is goed en goddank hebben we hier de middelen om die nog verder te verbeteren.
Geen appels met peren vergelijken aub, dat slaat nergens op.
pi_71771763
quote:
wil niet zeggen dat we dit soort excessen zomaar moeten willen tolereren.
Hey luister muts, als je het toch allemaal zo goed weet en je wilt het helemaal niet tolereren, waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?

Bel dan godsnondeju die kinderbescherming van je?

Godsklere, waar slaat dit topic op? Eerst mensen uit hun tent lokken die een andere mening toebedeeld zijn en ze dan publiekelijk in de zeik zetten? Krijg ff lekker het heen en weer zou ik zeggen

Veel plezier met je buren btw, ik ben weg hier
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:01:49 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771769
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef vosss het volgende:

[..]

Dus als jij op straat in elkaar geslagen wordt kan ik ook zeggen: "Ga eens in Afrika kijken hoe daar de kindjes liggen te kreperen van de honger, tyfus en aids.

Verder kom je op mij over als een uiterst naďef persoon die graag bommetjes gooit. Maar dat moet je niet in dit topic doen, SUKKEL.
pi_71771815
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef vosss het volgende:

waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?
Ik vraag me af waarom jij je uberhaubt geroepen voelt om hier te reageren?
quote:
Had je al voor je post 1 in dit topic moeten doen
pi_71771849
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:03 schreef vanhal het volgende:

[..]

Ik vraag me af waarom jij je uberhaubt geroepen voelt om hier te reageren?
Hierom:
quote:
Maar goed, ik ben dus erg benieuwd hoe jullie hierover denken..
vosss is de naam,
pi_71771882
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef vosss het volgende:

[..]

Hierom:
[..]

Oja, klopt. Jij kan het verder ook niet helpen dat je die mate van inschatting mist dat je weet dat je in dergelijke topics niet moet reageren.
pi_71771910
quote:

[..]

Zoals gewoon lees jij enkel wat je wilt lezen omdat vervolgens te gebruiken om lekker te komen rellen. Het zal daarom ook wel een reden hebben waarom het grootste deel van jouw leven alleen op Fok! schijnt te spelen.

Ontopic:
Ik woon samen met TS. Die overigens een dame is

Wij wonen 2 deuren verderop van deze mensen en hadden afgelopen week een weekje vakantie thuis. We zijn in die week geschrokken van wat er zich 2 deuren verderop afspeelt. We horen ze normaliter alleen in het weekend.

Als ze ruzie maken schreeuwen ze niet alleen maar zij gilt ZO hard dat het aan het einde van het blok nog te horen is. Wij kunnen alles letterlijk meekrijgen. Zo weet ik hoe haar man heet want die naam is veelvuldig door hun huis gegild afgelopen week. Afgelopen donderdag zaten we in de tuin en hebben ze bijna een uur beneden lopen schreeuwen terwijl boven de kleine van een paar maanden lag de krijsen en de andere beneden liep te huilen. Afgelopen vrijdag werden we 's ochtens wakker van keihard gekrijs. Zoals kinderen krijsen.. heel hoog. Dat was zij en vervolgens weer geschreeuw. Niet normaal gewoon.

Er is niets hartverscheurender dan een kind wat zo huilt terwijl mamma loopt te krijsen tegen pappa alsof het een klein kind is.

En vosss, zeg jij dan maar eens dat dit geen gevolgen heeft voor een kind. Lekker zo door laten gaan.. worden ze hard van. En gaan ze denken dat dit normaal is.

Verder concluderen wij zelf niet dat het kindermishandeling is. We willen alleen weten of het ze gaat HELPEN als we aan de bel trekken bij een of andere organisatie, zodat die eens kan komen praten over wat ze hun kinderen aandoen. Ze zullen het waarschijnlijk niet eens beseffen.
Trotse mamma :)
pi_71771947
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey luister muts, als je het toch allemaal zo goed weet en je wilt het helemaal niet tolereren, waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?

Bel dan godsnondeju die kinderbescherming van je?

Godsklere, waar slaat dit topic op? Eerst mensen uit hun tent lokken die een andere mening toebedeeld zijn en ze dan publiekelijk in de zeik zetten? Krijg ff lekker het heen en weer zou ik zeggen

Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zeg
pi_71771950
quote:
En vosss, zeg jij dan maar eens dat dit geen gevolgen heeft voor een kind. Lekker zo door laten gaan.. worden ze hard van. En gaan ze denken dat dit normaal is.
Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik niet
quote:

[..]

vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:08:59 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771962
Psychisch geweld IS mishandeling.

Als je wacht tot je blauwe plekken ziet, wacht je op niks. De verwondingen zitten van binnen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:09:31 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71771975
Je zal door de zure appel heen moeten bijten want het zal je niet in dank worden afgenomen als ze er achter komen wie er gebeld heeft......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71771988
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef Nirak het volgende:

[..]

Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zeg
Nog niet half zo triest als jullie buren
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:10:52 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772014
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Nog niet half zo triest als jullie buren
Hey, je bent een troll. Ga weg!
pi_71772033
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik niet
[..]

Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaan
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:12:38 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772057
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
Je zal door de zure appel heen moeten bijten want het zal je niet in dank worden afgenomen als ze er achter komen wie er gebeld heeft......
Nou, ik had het wel geweten. Je mag jezelf gelukkig prijzen als je een stem kunt zijn voor die mensen, die nog geen stem HEBBEN. En of die ouders daar nou blij mee zijn: boeiuhhhhh.

Ik ben zelf slachtoffer van psychisch geweld in mijn kinderjaren. Dagelijks, werkelijk DAGELIJKS, ervaar ik daar de fnuikende gevolgen van. Vandaar dat het mij zo raakt dat mensen iets soortgelijks zomaar kunnen wegwuiven.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:12:49 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71772062
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:

[..]

Euh....
Jullie maken 'm belangrijk, dat hoeft hij zelf niet te doen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71772076
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.

En omdat ik vind van niet word ik van alle kanten aangevallen. Ja hallo, je vraagt om een mening en als die anders is dan je eigen mening is het ineens niet goed en gaat het alleen maar over mij.

Ik reageer alleen maar op jullie reactie hoor
vosss is de naam,
pi_71772181
quote:
Omdat we zelf geen kinderen hebben en ook geen ouders hebben gehad die dag en nacht schreeuw-ruzies hebben weten we niet goed wat dit met een kind doet..
Nou ik dus wel Leuk voor de werkgelegenheid in de GGZ maar voor een kind bijzonder destructief. Bel morgen gewoon even het AMK en vraag desnoods anoniem hun mening over de situatie. Dan heb jij gedaan wat je kon en is het verder aan hun wat ze ermee doen. AMK is trouwens heul iets anders dan de kinderbescherming, dat is veel zwaarder geschut.
pi_71772233
AMK = advies en meldpunt kindermishandeling. Deze kunnen de melding onderzoeken en als zij het nodig achten spelen ze het door naar de kinderbescherming. Deze kan dan een echt onderzoek starten dat er iemand langs komt / belt bijvoorbeeld.
Top 5 China producten
pi_71772388
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hey, je bent een troll. Ga weg!
Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.

OT: als je je zorgen genoeg maakt om dit topic te openen maak je je zorgen genoeg om een belletje met een instantie te plegen. Ze halen heus de kinderen niet gelijk uit huis.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71772410
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.

En omdat ik vind van niet word ik van alle kanten aangevallen. Ja hallo, je vraagt om een mening en als die anders is dan je eigen mening is het ineens niet goed en gaat het alleen maar over mij.

Ik reageer alleen maar op jullie reactie hoor
Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
quote:
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:33:29 #66
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772624
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.
Nou, het staat genoteerd hoor.

Komt er eentje als de hele discussie in rustiger vaarwater zit, nog even wat melden.
pi_71772685
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef vanhal het volgende:

[..]

Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.
[..]

[..]
Hoezo slaat het nergens op dat ik kinderen nemen en zeker in deze tijd niet normaal vind nergens op?

Mag ik godverdomme zelf bepalen of en wanneer ik kinderen wil nemen ja?
vosss is de naam,
pi_71772738
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?

Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.

Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
vosss is de naam,
pi_71772796
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:19 schreef rene90 het volgende:
AMK = advies en meldpunt kindermishandeling. Deze kunnen de melding onderzoeken en als zij het nodig achten spelen ze het door naar de kinderbescherming. Deze kan dan een echt onderzoek starten dat er iemand langs komt / belt bijvoorbeeld.
Het AMK onderzoekt zelf de meldingen hoor. Ze inventariseren de situatie door een telefoontje of bijv. huisbezoeken. Wanneer zij dat nodig vinden, stellenz e hulpverlening voor. Wanneer men niet akkoord gaat met deze hulpverlening, dan gaat het door naar de raad voor de kinderbescherming.
Je kan overigens gewoon anoniem advies inwinnen/ melden. Ik zou echt even bellen, want dit klinkt echt als een bedreigende situaties voor die kinderen.
pi_71772846
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou, het staat genoteerd hoor.

Komt er eentje als de hele discussie in rustiger vaarwater zit, nog even wat melden.
Je begint groen uit te slaan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:40:47 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772889
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je begint groen uit te slaan.
Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).
pi_71772893
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef Faithz het volgende:
Ontopic:
Ik woon samen met TS. Die overigens een dame is
quote:
Ik heb het hier regelmatig met mijn vrouw over gehad, we irriteren ons mateloos
2

Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:42:14 #73
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71772939
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

2

Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.
Aangezien die hormoonbommen zich niet kunnen inhouden zodra het over kinderen gaat.
pi_71772956
Ook getuige zijn van huisleijk geweld valt onder kindermishandeling, net zoals het onthouden van zaken die een kind nodig heeft bij geestelijke gezondheid en ontwikkeling. Bijvoorbeeld een veilige omgeving, warmte, liefde en genegenheid.

Bij het AMK kun je geheel anoniem informatie vragen, zelfs de gegevens van je buren hoef je niet te melden. Als je dan aan hen vraagt wat zij gaan doen als je dit meldt dan lijkt me dat geen probleem. Kun ja ltijd dan nog bedenken of je echt melding wilt doen.

(hoef je ook niet bang te zijn voor repressailles )
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_71772967
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:

Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.

troll
pi_71772997
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).
Klopt.
Ga ook eens even rap groen worden: Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #26
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

2

Om de R wellicht? In OUD past hij beter inderdaad denk ik.
pi_71773014
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef vanhal het volgende:

[..]

troll
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?
Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:45:14 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773039
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.
Aangezien die hormoonbommen echte moeders zich niet kunnen inhouden zodra het over kinderen gaat.
pi_71773064
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
Dude, ik ga niet in op je trol reacties.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:45:50 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71773068
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat moet jij een armzalig bestaan hebben.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71773149
Battle of the trolls
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:48:20 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773165
Mag hier een slotje op?
pi_71773355
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Dit topic heeft best bestaansrecht en TS en haar vrouw zitten nog steeds in dubio over de situatie.

Als jullie je nou gewoon even gedragen kan het weer ontopic.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 21:53:40 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71773367
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag hier een slotje op?
Waarom?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:54:23 #85
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71773395
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Echte moeders?
Die hun kinderen open en bloot op internet zetten?
Die echte moeders?

Sure.
pi_71773434
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Dit topic heeft best bestaansrecht en TS en haar vrouw zitten nog steeds in dubio over de situatie.

Als jullie je nou gewoon even gedragen kan het weer ontopic.
Volgens mij zijn ze er al lang uit. Sterker nog, ze waren er al uit voordat dit topic gestart werd, alleen zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze goedkeuring zoeken hier.

Maargoed, ik ben dus weer terug naar ONZ

Sterkte voor de kindertjes zou ik zeggen
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:56:50 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773494
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

quote:
Battle of the trolls
Vooral aanmoedigen dan...

Sorry, ik kan jouw 'bijdragen' werkelijk niet waarderen. Maar in het belang van dit topic zal ik dat wel een andere keer met je uitvechten.
pi_71773574
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:

Ja, dat is wel zo, en als je die keuze moest maken wist je 't vast wel, maar je hoeft die keuze niet te maken ist wel? Tis nou niet dat het ook maar in iemands hoofd komt om die kinderen bij die ruzie makende ouders weg te halen en ze HUP! op t vliegveld zetten naar de eerste de beste liefhebbende ouders, die dan weer wel stervende zijn aan aids.

We hebben het hier over Nederlandse kinderen, die in dit land geboren zijn, wonen en opgroeien. In nederland heb je als kind recht op bepaalde basisbehoeften en recht op bescherming als je ouders niet in die basisbehoeften voorzien. Al dat geruzie heeft wel degelijk een nadelig effect op de verdere ontwikkeling van die kinderen, en om dat te voorkomen hebben die kinderen m.i. recht op hulp.

Mijn advies aan TS: bel het AMK. Ze vragen daar (voor zover ik weet) wel naar je persoonsgegevens en je relatie met het kind/de ouders van het kind, maar je kan verzoeken om verder anoniem te blijven. De buren hoeven er dus niet achter te komen dat jullie gebeld hebben. Denk eraan dat je het voor de kinderen doet, de ouders zullen het in eerste instantie niet leuk vinden, maar uiteindelijk zullen ze (hopelijk) wel begrijpen dat het om het welzijn van hun kinderen gaat.
pi_71773580
Ik kan jouw bijdragen net zo min waarderen, je bent minstens zo'n erge troll als vosss.
pi_71773625
...

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 10-08-2009 22:02:43 (niet van belang...) ]
vosss is de naam,
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 22:00:56 #91
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71773651
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan jouw bijdragen net zo min waarderen, je bent minstens zo'n erge troll als vosss.
Ja maar, hij mag het want hij heeft ook geleden......
pi_71773660
Ik vind het trouwens erg verwarrend worden met de bemoeizorg, kinderbescherming, AMK en god weet wat voor instanties er nog meer zijn.
Je zou haast denken dat ze het bewust lastig maken voor bezorgde omstanders om in te grijpen bij een vermoeden van kindermishandeling.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 22:01:26 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71773667
Mooi... zullen we dan nu weer terugkeren tot de essentie van dit topic? De vraag of continu ruziemakende ouders reden genoeg is om een kinderbescherming te alarmeren... Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee, kan de situatie niet beoordelen, zonder het zelf gehoord te hebben.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:02:47 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773703
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Mooi... zullen we dan nu weer terugkeren tot de essentie van dit topic? De vraag of continu ruziemakende ouders reden genoeg is om een kinderbescherming te alarmeren... Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee, kan de situatie niet beoordelen, zonder het zelf gehoord te hebben.
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
pi_71773708
reactie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Sjeen op 10-08-2009 22:03:40 (niet van belang voor topic) ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 22:03:51 #96
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71773737
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
Naar onze westerse maatstaven misschien niet.
Maar wie zijn wij om daar een oordeel over te vellen?
pi_71773765
=edit=

Ow, het doet kennelijk ineens niet meer ter zake
vosss is de naam,
pi_71773770
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het trouwens erg verwarrend worden met de bemoeizorg, kinderbescherming, AMK en god weet wat voor instanties er nog meer zijn.
Je zou haast denken dat ze het bewust lastig maken voor bezorgde omstanders om in te grijpen bij een vermoeden van kindermishandeling.
Het wordt je hier lastig gemaakt. De enige die je kunt bellen is het AMK. Die is er voor advies en meldingen. Zij kunnen wederom melden bij de raad van de kinderbescherming. Bemoeizorg is er voor zorgmijdende mensen. Die worden dus weer ingeschakeld door andere hulpverleningsinstanties die geen voet binnen de deur krijgen. Eigenlijk is het helemaal niet zo ingewikkeld
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 22:05:02 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71773778
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...
pi_71773795
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...
He he, eindelijk iemand met verstand in dit topic
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')