Waarom niet melden als het je kinderen niet zijn? Ouders die hun kinderen mishandelen gaan het niet zelf melden...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:
Niet melden. Het zijn jouw kinderen niet. Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
Die ouders schreeuwen tegen elkaar wat ik uit de OP kan opmaken. Ze schreeuwen niet tegen de kinderen en ze slaan ze al helemaal niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:29 schreef rene90 het volgende:
[..]
Waarom niet melden als het je kinderen niet zijn? Ouders die hun kinderen mishandelen gaan het niet zelf melden...
Slecht advies.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:
Niet melden. Het zijn jouw kinderen niet. Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
Juist ja.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:
quote:Goedendag, ik wil mezelf even melden als kindermishandelaar. Kunt u mijn kind uit deze nare situatie halen?
Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijke mishandeling te zijn. Ook hier, als je er geen verstand van hebt, dan is het prima dat je niet reageerd.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef vosss het volgende:
Die ouders schreeuwen tegen elkaar wat ik uit de OP kan opmaken. Ze schreeuwen niet tegen de kinderen en ze slaan ze al helemaal niet.
Ow, je denkt dat ze het wel op prijs stellen als Bureau Jeugdzorg ineens op de stoep staat?quote:Mijn buren persoonlijk aanspreken op dit gedrag zie ik niet zo zitten. Ik ken ze alleen van oppervlakkige begroetingen en ik denk niet dat ze het op prijs stellen, de vrouw van het stel is nogal een hysterisch schreeuwerig ding.. en heb er geen behoefte aan om dat over mij heen te krijgen.
Verstand van hebben of niet, als de ouders ruzie hebben is het imo complete onzin om de kinderbescherming te bellenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijke mishandeling te zijn. Ook hier, als je er geen verstand van hebt, dan is het prima dat je niet reageerd.
Hij zegt:quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef vosss het volgende:
Verstand van hebben of niet, als de ouders ruzie hebben is het imo complete onzin om de kinderbescherming te bellen
Jij kent de situatie enkel van wat topicstarter je verteld, in wat voor positie ben jij om te bepalen dat het onzin is?quote:maar met enige regelmaat hoor je de kinderen ontzettend huilen tijdens het ruzie maken.
Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijk te zijn.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef Rosbief het volgende:
Pardon, kindermishandeling?
Ik lees alleen dat de ouders ruzie maken, er staat niets bij over het mishandelen van kinderen.
Ik deed es voor de gein of ik boos was op mijn vriend en of ik hem een knal wilde verkopen. Er hing meteen een huilend kind aan mn been van "niet doen mama! ssssst! sssst!". Stom grapjequote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Die ouders schreeuwen tegen elkaar wat ik uit de OP kan opmaken. Ze schreeuwen niet tegen de kinderen en ze slaan ze al helemaal niet.
Helemaal eens! (al weet ik niet wat 'bemoeizorg' is). Verbaal geweld tussen ouders is óók geweld, dat is verschrikkelijk (bedreigend) voor kinderen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:31 schreef vanhal het volgende:
[..]
Slecht advies.
Je kunt het bemoeizorg bellen en vragen om advies. Afhankelijk van de ernst kunnen zijn diverse soorten hulp inschakelen. Het bemoeizorg kan namelijk uitzoeken of het bij de scholen van de kinderen bekend is dat er problemen zijn. Zo niet, dan is er wellicht dankzij jouw (al dan niet anonieme) melding reden om actie te ondernemen. Maar in ieder geval kun je minimaal om advies vragen. Leg het bij hun neer, dan heb jij er in ieder geval IETS aan gedaan.
Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:35 schreef vanhal het volgende:
[..]
Kindermishandeling hoeft niet per se lichamelijk te zijn.
Misschien die kinderen wel.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow, je denkt dat ze het wel op prijs stellen als Bureau Jeugdzorg ineens op de stoep staat?![]()
huh???quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden.
Wees niet bang dat het hele gezin binnenste buiten wordt gekeerd, hulp komt in gradaties. Enkel een bezoek van een maatschappelijk hulp om enkel de thuis situatie te bekijken is bv al iets wat mogelijk is. En nogmaals, je kunt ook enkel (altijd ook mogelijk: anoniem) om advies vragen. Het kan geen kwaad, en je hebt er in ieder geval IETS aan gedaan. Al is het maar voor de kinderen, want die zijn de dupe van de situatie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
\Want volgens mij wordt je hele gezin binnenstebuiten gekeerd, en of de kinderen daar nu gelukkig van worden weet ik niet...
Ze huilen voor de lol? In wat voor positie ben jij om dit te bepalen? De arrogantie zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.
In een normale situatie ja. Er is ruzie maken en ruzie maken. Als een idioot tekeer gaan dagelijks is iets anders dan eens een keertje ruzie met wat geschreeuw. Dat laatste hoef je inderdaad niet te verbergen. Dat eerste is gewoon niet normaal en al helemaal niet goed voor de kinderen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.
Kinderen moeten toch wel tegen ruzie kunnen, kom op zeg?quote:
Ze zullen dingen vragen over de situatie, wat jij ziet, wat je hoort en wat je weet. Kan geheel anoniem als je dit wenst. Zij zullen dit noteren en nagaan of er andere zaken zijn met dit gezin. Aan de hand van hun onderzoek wordt er gekeken of het nodig is extra stappen te ondernemen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Nirak het volgende:
de kinderen gaan nog niet naar school (2 jaar oud en paar maanden oud), ik heb ook niet de indruk dat ze naar en dagopvang gaan, want ik zie ze nooit 's ochtens samen met de kinderen in de auto oid stappen. Maarja, wat ik niet zie wil natuurlijk niet zeggen dat het er niet is...
Bij een school kunnen ze dus niet nagaan of er problemen zijn. Maar tegen de tijd dat ze naar school gaan kan er natuurlijk al aardig wat "schade" aangericht zijn.
Heeft iemand ooit contact gehad met het AMK? Hoe gaat zoiets, ik zie het tel. nr. wel op de website staan, maar wat willen ze allemaal weten?
Bemoeizorg: http://nl.wikipedia.org/wiki/Bemoeizorgquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helemaal eens! (al weet ik niet wat 'bemoeizorg' is). Verbaal geweld tussen ouders is óók geweld, dat is verschrikkelijk (bedreigend) voor kinderen.
Ik hoop echt dat je hier melding van maakt!
quote:Bemoeizorg is een relatief nieuwe naam voor een vorm van sociaal-psychiatrische hulpverlening. Deze vorm van hulpverlening richt zich voornamelijk op de zogenaamde zorgwekkende zorgmijders. Mensen die in behoeftige of anderszins verkommerde omstandigheden leven maar de stap naar de reguliere hulpverlening nog niet kunnen, of niet meer willen maken.
Bemoeizorg is een onderdeel van de openbare geestelijke gezondheidszorg (OGGZ). De uitvoering ligt doorgaans bij een gemeentelijke gezondheidsdienst en of een geestelijke gezondheidszorg instelling. Tussen die instellingen bestaat idealiter een nauwe samenwerking. Daarnaast participeren andere instituties zoals politie, gemeentelijke sociale dienst, leger des heils en sociale verhuurders in overlegstructuren; samen vormen zij een zogenaamd lokaal zorgnetwerk.
Het frequent ruzien van ouders is door diverse instanties aangemerkt als kindermishandeling. Een kind dat opgroeit in een omgeving waar ouders continue ruzie hebben krijgt geen goed beeld mee van hoe je met elkaar om dient te gaan. Daarnaast kunnen ruziende ouders erg veel stress veroorzaken bij kinderen. Vooral als het dagelijk hard tegen hard gaat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:33 schreef vosss het volgende:
[..]
Verstand van hebben of niet, als de ouders ruzie hebben is het imo complete onzin om de kinderbescherming te bellen
Hier schrik ik echt van. Dat je zóiets kunt beweren...quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nogmaal, ken jij de situatie aldaar?quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kinderen moeten toch wel tegen ruzie kunnen, kom op zeg?![]()
Als je ze gaat behandelen als zachte eitjes zullen ze het niet ver schoppen in de harde maatschappij.
Ik snap de arrogantie van sommige mensen ook nietquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Hier schrik ik echt van. Dat je zóiets kunt beweren...
In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:34 schreef vanhal het volgende:
[..]
Hij zegt:
[..]
Jij kent de situatie enkel van wat topicstarter je verteld, in wat voor positie ben jij om te bepalen dat het onzin is?
Dat is het lastige met kindermishandeling, het is vrijwel niet te bewijzen. Vandaar dus het AMK zodat mensen die een vermoeden hebben dit kunnen laten weten zodat de het AMK hier iets mee kan doen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef vosss het volgende:
[..]
In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.
TS bevind zich in een betere positie om het geheel te beoordelen dan jij. Gelukkig ziet TS ook wel in dat jouw advies te negeren valt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef vosss het volgende:
In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.
Ik vind kinderen nemen, en zeker in deze tijd, an sich al niet normaal.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het frequent ruzien van ouders is door diverse instanties aangemerkt als kindermishandeling. Een kind dat opgroeit in een omgeving waar ouders continue ruzie hebben krijgt geen goed beeld mee van hoe je met elkaar om dient te gaan. Daarnaast kunnen ruziende ouders erg veel stress veroorzaken bij kinderen. Vooral als het dagelijk hard tegen hard gaat.
Maar bedankt voor het delen van je inzicht, ik hoop niet dat ik uit jou opmerkingen mag opmaken dat je het normaal vind dat ouders dagelijks forse ruzie maken in het bijzijn van kinderen..
Nee.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:41 schreef vanhal het volgende:
[..]
Nogmaal, ken jij de situatie aldaar?
We hebben het hier over peuters die dagelijks geconfronteerd worden met onvoorspelbare emotionele uitbarstingen van de personen die voor een gevoel van veiligheid en stabiliteit zouden moeten zorgen. Ze kunnen die emoties nog helemaal niet plaatsen behalve dat ze zich enorm onveilig en verward voelen. Hoe dom kan je zijn zeg.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Kinderen moeten toch wel tegen ruzie kunnen, kom op zeg?![]()
Als je ze gaat behandelen als zachte eitjes zullen ze het niet ver schoppen in de harde maatschappij.
Dit topic gaat niet over jou. Ik zou het waarderen als je niet zomaar wat losse flodders in deze belangrijke discussie gooit en ook niet zijweggetjes gaat bewandelen. Je moet niet aan de leefsituatie van kinderen komen, want dan kom je aan mij.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vind kinderen nemen, en zeker in deze tijd, an sich al niet normaal.
Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
Arrogante zak.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
We hebben het hier over peuters die dagelijks geconfronteerd worden met onvoorspelbare emotionele uitbarstingen van de personen die voor een gevoel van veiligheid en stabiliteit zouden moeten zorgen. Ze kunnen die emoties nog helemaal niet plaatsen behalve dat ze zich enorm onveilig en verward voelen. Hoe dom kan je zijn zeg.
Omdat de vraag van voss wel enigszins terecht is heb ik juist dit topic gepost, dus de prikkelende vraagsteling kan ik goed hebben, maar ik zie idd wel in dat ik sommige dingen moet negerenquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:46 schreef vanhal het volgende:
[..]
TS bevind zich in een betere positie om het geheel te beoordelen dan jij. Gelukkig ziet TS ook wel in dat jouw advies te negeren valt.
Dit gaat ook niet over mij. Dit gaat ook niet over TS. Dit gaat over de ruzie die de buren van TS hebben en de kindjes die daar verdrietig van worden.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over jou. Ik zou het waarderen als je niet zomaar wat losse flodders in deze belangrijke discussie gooit en ook niet zijweggetjes gaat bewandelen. Je moet niet aan de leefsituatie van kinderen komen, want dan kom je aan mij.
!
jou reactie vind ik totaal niet gepast en spartaans. We leven hier in Nederland waar we goddank een beter leven hebben dan in Afrika. Dat het ergens anders in de wereld niet prettig leven is en hier wel wil niet zeggen dat we dit soort excessen zomaar moeten willen tolereren. De kwaliteit van leven in Nederland is goed en goddank hebben we hier de middelen om die nog verder te verbeteren.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet over mij. Dit gaat ook niet over TS. Dit gaat over de ruzie die de buren van TS hebben en de kindjes die daar verdrietig van worden.
Big fucking deal. Met je leefsituatie van kindjes niet aankomen. Ga eens in Afrika kijken hoe daar de kindjes liggen te kreperen van de honger, tyfus en aids.
Die kinderen van TS mogen blij zijn dat hun ouders af en toe ruzie maken en wellicht dat ze op de koop toe nog een pak rammel krijgen ook.
Hey luister muts, als je het toch allemaal zo goed weet en je wilt het helemaal niet tolereren, waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?quote:wil niet zeggen dat we dit soort excessen zomaar moeten willen tolereren.
Dus als jij op straat in elkaar geslagen wordt kan ik ook zeggen: "Ga eens in Afrika kijken hoe daar de kindjes liggen te kreperen van de honger, tyfus en aids.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit gaat ook niet over mij. Dit gaat ook niet over TS. Dit gaat over de ruzie die de buren van TS hebben en de kindjes die daar verdrietig van worden.
Big fucking deal. Met je leefsituatie van kindjes niet aankomen. Ga eens in Afrika kijken hoe daar de kindjes liggen te kreperen van de honger, tyfus en aids.
Die kinderen van TS mogen blij zijn dat hun ouders af en toe ruzie maken en wellicht dat ze op de koop toe nog een pak rammel krijgen ook.
Ik vraag me af waarom jij je uberhaubt geroepen voelt om hier te reageren?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?
Had je al voor je post 1 in dit topic moeten doenquote:Veel plezier met je buren btw, ik ben weg hier
Hierom:quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:03 schreef vanhal het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarom jij je uberhaubt geroepen voelt om hier te reageren?
quote:Maar goed, ik ben dus erg benieuwd hoe jullie hierover denken..
Oja, klopt. Jij kan het verder ook niet helpen dat je die mate van inschatting mist dat je weet dat je in dergelijke topics niet moet reageren.quote:
Zoals gewoon lees jij enkel wat je wilt lezen omdat vervolgens te gebruiken om lekker te komen rellen. Het zal daarom ook wel een reden hebben waarom het grootste deel van jouw leven alleen op Fok! schijnt te spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey luister muts, als je het toch allemaal zo goed weet en je wilt het helemaal niet tolereren, waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?
Bel dan godsnondeju die kinderbescherming van je?
Godsklere, waar slaat dit topic op? Eerst mensen uit hun tent lokken die een andere mening toebedeeld zijn en ze dan publiekelijk in de zeik zetten? Krijg ff lekker het heen en weer zou ik zeggen
Veel plezier met je buren btw, ik ben weg hier
Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik nietquote:En vosss, zeg jij dan maar eens dat dit geen gevolgen heeft voor een kind. Lekker zo door laten gaan.. worden ze hard van. En gaan ze denken dat dit normaal is.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nog niet half zo triest als jullie burenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zeg
Hey, je bent een troll. Ga weg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog niet half zo triest als jullie buren
Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik niet
[..]
Nou, ik had het wel geweten. Je mag jezelf gelukkig prijzen als je een stem kunt zijn voor die mensen, die nog geen stem HEBBEN. En of die ouders daar nou blij mee zijn: boeiuhhhhh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
Je zal door de zure appel heen moeten bijten want het zal je niet in dank worden afgenomen als ze er achter komen wie er gebeld heeft......
Euh....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaan
Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaan
Nou ik dus welquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
Omdat we zelf geen kinderen hebben en ook geen ouders hebben gehad die dag en nacht schreeuw-ruzies hebben weten we niet goed wat dit met een kind doet..
Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hey, je bent een troll. Ga weg!
Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.
En omdat ik vind van niet word ik van alle kanten aangevallen. Ja hallo, je vraagt om een mening en als die anders is dan je eigen mening is het ineens niet goed en gaat het alleen maar over mij.
Ik reageer alleen maar op jullie reactie hoor
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef vosss het volgende:
Nou, het staat genoteerd hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.
Hoezo slaat het nergens op dat ik kinderen nemen en zeker in deze tijd niet normaal vind nergens op?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.
[..]
[..]
Het AMK onderzoekt zelf de meldingen hoor. Ze inventariseren de situatie door een telefoontje of bijv. huisbezoeken. Wanneer zij dat nodig vinden, stellenz e hulpverlening voor. Wanneer men niet akkoord gaat met deze hulpverlening, dan gaat het door naar de raad voor de kinderbescherming.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:19 schreef rene90 het volgende:
AMK = advies en meldpunt kindermishandeling. Deze kunnen de melding onderzoeken en als zij het nodig achten spelen ze het door naar de kinderbescherming. Deze kan dan een echt onderzoek starten dat er iemand langs komt / belt bijvoorbeeld.
Je begint groen uit te slaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het staat genoteerd hoor.
Komt er eentje als de hele discussie in rustiger vaarwater zit, nog even wat melden.
Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je begint groen uit te slaan.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef Faithz het volgende:
Ontopic:
Ik woon samen met TS. Die overigens een dame is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
Ik heb het hier regelmatig met mijn vrouw over gehad, we irriteren ons mateloos
Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
2
Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
trollquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?
Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.
Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
Klopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).
Om de R wellicht? In OUD past hij beter inderdaad denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
2
Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.
Aangezien die hormoonbommen echte moeders zich niet kunnen inhouden zodra het over kinderen gaat.
Dude, ik ga niet in op je trol reacties.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?
Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
Wat moet jij een armzalig bestaan hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?
Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
Waarom?quote:
Echte moeders?quote:
Volgens mij zijn ze er al lang uit. Sterker nog, ze waren er al uit voordat dit topic gestart werd, alleen zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze goedkeuring zoeken hier.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Dit topic heeft best bestaansrecht en TS en haar vrouw zitten nog steeds in dubio over de situatie.
Als jullie je nou gewoon even gedragen kan het weer ontopic.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Vooral aanmoedigen dan...quote:Battle of the trolls![]()
Ja, dat is wel zo, en als je die keuze moest maken wist je 't vast wel, maar je hoeft die keuze niet te maken ist wel? Tis nou niet dat het ook maar in iemands hoofd komt om die kinderen bij die ruzie makende ouders weg te halen en ze HUP! op t vliegveld zetten naar de eerste de beste liefhebbende ouders, die dan weer wel stervende zijn aan aids.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?
Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.
Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
Ja maar, hij mag het want hij heeft ook geleden......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan jouw bijdragen net zo min waarderen, je bent minstens zo'n erge troll als vosss.
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Mooi... zullen we dan nu weer terugkeren tot de essentie van dit topic? De vraag of continu ruziemakende ouders reden genoeg is om een kinderbescherming te alarmeren... Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee, kan de situatie niet beoordelen, zonder het zelf gehoord te hebben.
Naar onze westerse maatstaven misschien niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
Het wordt je hier lastig gemaakt. De enige die je kunt bellen is het AMK. Die is er voor advies en meldingen. Zij kunnen wederom melden bij de raad van de kinderbescherming. Bemoeizorg is er voor zorgmijdende mensen. Die worden dus weer ingeschakeld door andere hulpverleningsinstanties die geen voet binnen de deur krijgen. Eigenlijk is het helemaal niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het trouwens erg verwarrend worden met de bemoeizorg, kinderbescherming, AMK en god weet wat voor instanties er nog meer zijn.
Je zou haast denken dat ze het bewust lastig maken voor bezorgde omstanders om in te grijpen bij een vermoeden van kindermishandeling.
Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
He he, eindelijk iemand met verstand in dit topicquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |