abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71771910
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef vosss het volgende:

[..]

In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.
Zoals gewoon lees jij enkel wat je wilt lezen omdat vervolgens te gebruiken om lekker te komen rellen. Het zal daarom ook wel een reden hebben waarom het grootste deel van jouw leven alleen op Fok! schijnt te spelen.

Ontopic:
Ik woon samen met TS. Die overigens een dame is

Wij wonen 2 deuren verderop van deze mensen en hadden afgelopen week een weekje vakantie thuis. We zijn in die week geschrokken van wat er zich 2 deuren verderop afspeelt. We horen ze normaliter alleen in het weekend.

Als ze ruzie maken schreeuwen ze niet alleen maar zij gilt ZO hard dat het aan het einde van het blok nog te horen is. Wij kunnen alles letterlijk meekrijgen. Zo weet ik hoe haar man heet want die naam is veelvuldig door hun huis gegild afgelopen week. Afgelopen donderdag zaten we in de tuin en hebben ze bijna een uur beneden lopen schreeuwen terwijl boven de kleine van een paar maanden lag de krijsen en de andere beneden liep te huilen. Afgelopen vrijdag werden we 's ochtens wakker van keihard gekrijs. Zoals kinderen krijsen.. heel hoog. Dat was zij en vervolgens weer geschreeuw. Niet normaal gewoon.

Er is niets hartverscheurender dan een kind wat zo huilt terwijl mamma loopt te krijsen tegen pappa alsof het een klein kind is.

En vosss, zeg jij dan maar eens dat dit geen gevolgen heeft voor een kind. Lekker zo door laten gaan.. worden ze hard van. En gaan ze denken dat dit normaal is.

Verder concluderen wij zelf niet dat het kindermishandeling is. We willen alleen weten of het ze gaat HELPEN als we aan de bel trekken bij een of andere organisatie, zodat die eens kan komen praten over wat ze hun kinderen aandoen. Ze zullen het waarschijnlijk niet eens beseffen.
Trotse mamma :)
pi_71771947
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef vosss het volgende:

[..]

Hey luister muts, als je het toch allemaal zo goed weet en je wilt het helemaal niet tolereren, waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?

Bel dan godsnondeju die kinderbescherming van je?

Godsklere, waar slaat dit topic op? Eerst mensen uit hun tent lokken die een andere mening toebedeeld zijn en ze dan publiekelijk in de zeik zetten? Krijg ff lekker het heen en weer zou ik zeggen

Veel plezier met je buren btw, ik ben weg hier
Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zeg
pi_71771950
quote:
En vosss, zeg jij dan maar eens dat dit geen gevolgen heeft voor een kind. Lekker zo door laten gaan.. worden ze hard van. En gaan ze denken dat dit normaal is.
Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik niet
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:

[..]

Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:08:59 #54
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71771962
Psychisch geweld IS mishandeling.

Als je wacht tot je blauwe plekken ziet, wacht je op niks. De verwondingen zitten van binnen!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:09:31 #55
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71771975
Je zal door de zure appel heen moeten bijten want het zal je niet in dank worden afgenomen als ze er achter komen wie er gebeld heeft......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71771988
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef Nirak het volgende:

[..]

Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zeg
Nog niet half zo triest als jullie buren
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:10:52 #57
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772014
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef vosss het volgende:

[..]

Nog niet half zo triest als jullie buren
Hey, je bent een troll. Ga weg!
pi_71772033
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik niet
[..]

Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaan
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:12:38 #59
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772057
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
Je zal door de zure appel heen moeten bijten want het zal je niet in dank worden afgenomen als ze er achter komen wie er gebeld heeft......
Nou, ik had het wel geweten. Je mag jezelf gelukkig prijzen als je een stem kunt zijn voor die mensen, die nog geen stem HEBBEN. En of die ouders daar nou blij mee zijn: boeiuhhhhh.

Ik ben zelf slachtoffer van psychisch geweld in mijn kinderjaren. Dagelijks, werkelijk DAGELIJKS, ervaar ik daar de fnuikende gevolgen van. Vandaar dat het mij zo raakt dat mensen iets soortgelijks zomaar kunnen wegwuiven.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:12:49 #60
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71772062
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:

[..]

Euh....
Jullie maken 'm belangrijk, dat hoeft hij zelf niet te doen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71772076
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.

En omdat ik vind van niet word ik van alle kanten aangevallen. Ja hallo, je vraagt om een mening en als die anders is dan je eigen mening is het ineens niet goed en gaat het alleen maar over mij.

Ik reageer alleen maar op jullie reactie hoor
vosss is de naam,
pi_71772181
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
Omdat we zelf geen kinderen hebben en ook geen ouders hebben gehad die dag en nacht schreeuw-ruzies hebben weten we niet goed wat dit met een kind doet..
Nou ik dus wel Leuk voor de werkgelegenheid in de GGZ maar voor een kind bijzonder destructief. Bel morgen gewoon even het AMK en vraag desnoods anoniem hun mening over de situatie. Dan heb jij gedaan wat je kon en is het verder aan hun wat ze ermee doen. AMK is trouwens heul iets anders dan de kinderbescherming, dat is veel zwaarder geschut.
pi_71772233
AMK = advies en meldpunt kindermishandeling. Deze kunnen de melding onderzoeken en als zij het nodig achten spelen ze het door naar de kinderbescherming. Deze kan dan een echt onderzoek starten dat er iemand langs komt / belt bijvoorbeeld.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_71772388
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hey, je bent een troll. Ga weg!
Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.

OT: als je je zorgen genoeg maakt om dit topic te openen maak je je zorgen genoeg om een belletje met een instantie te plegen. Ze halen heus de kinderen niet gelijk uit huis.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71772410
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef vosss het volgende:

[..]

Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.

En omdat ik vind van niet word ik van alle kanten aangevallen. Ja hallo, je vraagt om een mening en als die anders is dan je eigen mening is het ineens niet goed en gaat het alleen maar over mij.

Ik reageer alleen maar op jullie reactie hoor
Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef vosss het volgende:
Ik vind kinderen nemen, en zeker in deze tijd, an sich al niet normaal.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:33:29 #66
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772624
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.
Nou, het staat genoteerd hoor.

Komt er eentje als de hele discussie in rustiger vaarwater zit, nog even wat melden.
pi_71772685
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef vanhal het volgende:

[..]

Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.
[..]

[..]
Hoezo slaat het nergens op dat ik kinderen nemen en zeker in deze tijd niet normaal vind nergens op?

Mag ik godverdomme zelf bepalen of en wanneer ik kinderen wil nemen ja?
vosss is de naam,
pi_71772738
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?

Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.

Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
vosss is de naam,
pi_71772796
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:19 schreef rene90 het volgende:
AMK = advies en meldpunt kindermishandeling. Deze kunnen de melding onderzoeken en als zij het nodig achten spelen ze het door naar de kinderbescherming. Deze kan dan een echt onderzoek starten dat er iemand langs komt / belt bijvoorbeeld.
Het AMK onderzoekt zelf de meldingen hoor. Ze inventariseren de situatie door een telefoontje of bijv. huisbezoeken. Wanneer zij dat nodig vinden, stellenz e hulpverlening voor. Wanneer men niet akkoord gaat met deze hulpverlening, dan gaat het door naar de raad voor de kinderbescherming.
Je kan overigens gewoon anoniem advies inwinnen/ melden. Ik zou echt even bellen, want dit klinkt echt als een bedreigende situaties voor die kinderen.
pi_71772846
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Nou, het staat genoteerd hoor.

Komt er eentje als de hele discussie in rustiger vaarwater zit, nog even wat melden.
Je begint groen uit te slaan.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:40:47 #71
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71772889
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je begint groen uit te slaan.
Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).
pi_71772893
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef Faithz het volgende:
Ontopic:
Ik woon samen met TS. Die overigens een dame is
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
Ik heb het hier regelmatig met mijn vrouw over gehad, we irriteren ons mateloos
2

Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:42:14 #73
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71772939
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

2

Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.
Aangezien die hormoonbommen zich niet kunnen inhouden zodra het over kinderen gaat.
pi_71772956
Ook getuige zijn van huisleijk geweld valt onder kindermishandeling, net zoals het onthouden van zaken die een kind nodig heeft bij geestelijke gezondheid en ontwikkeling. Bijvoorbeeld een veilige omgeving, warmte, liefde en genegenheid.

Bij het AMK kun je geheel anoniem informatie vragen, zelfs de gegevens van je buren hoef je niet te melden. Als je dan aan hen vraagt wat zij gaan doen als je dit meldt dan lijkt me dat geen probleem. Kun ja ltijd dan nog bedenken of je echt melding wilt doen.

(hoef je ook niet bang te zijn voor repressailles )
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_71772967
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?

Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.

Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
troll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')