Zoals gewoon lees jij enkel wat je wilt lezen omdat vervolgens te gebruiken om lekker te komen rellen. Het zal daarom ook wel een reden hebben waarom het grootste deel van jouw leven alleen op Fok! schijnt te spelen.quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:45 schreef vosss het volgende:
[..]
In wat voor positie is TS om te bepalen of het kindermishandeling is? TS hoort ze alleen maar huilen.
Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zegquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Hey luister muts, als je het toch allemaal zo goed weet en je wilt het helemaal niet tolereren, waarom de neuk open je dan in godesnaam dit topic?
Bel dan godsnondeju die kinderbescherming van je?
Godsklere, waar slaat dit topic op? Eerst mensen uit hun tent lokken die een andere mening toebedeeld zijn en ze dan publiekelijk in de zeik zetten? Krijg ff lekker het heen en weer zou ik zeggen
Veel plezier met je buren btw, ik ben weg hier
Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik nietquote:En vosss, zeg jij dan maar eens dat dit geen gevolgen heeft voor een kind. Lekker zo door laten gaan.. worden ze hard van. En gaan ze denken dat dit normaal is.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:37 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Geestelijk zullen ze er ook weinig onder lijden. Beter openlijk ruzie maken waar de kinderen bij zijn dan stiekem achter gesloten deuren. Kinderen moet je niet kunstmatig dom houden, vroeg of laat komen ze er toch achter.
Nog niet half zo triest als jullie burenquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Is het normaal dat je op deze manier mensen aanspreekt op fok? Wat ben jij een ontzettend triest figuur zeg
Hey, je bent een troll. Ga weg!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Nog niet half zo triest als jullie buren
Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaanquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ho ho, dat zei rosbief, dat was ik niet
[..]
Nou, ik had het wel geweten. Je mag jezelf gelukkig prijzen als je een stem kunt zijn voor die mensen, die nog geen stem HEBBEN. En of die ouders daar nou blij mee zijn: boeiuhhhhh.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:09 schreef Netsplitter het volgende:
Je zal door de zure appel heen moeten bijten want het zal je niet in dank worden afgenomen als ze er achter komen wie er gebeld heeft......
Euh....quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaan
Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:11 schreef vanhal het volgende:
[..]
Wat sneu eigenlijk dat dit topic om jouw moet gaan
Nou ik dus welquote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
Omdat we zelf geen kinderen hebben en ook geen ouders hebben gehad die dag en nacht schreeuw-ruzies hebben weten we niet goed wat dit met een kind doet..
Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hey, je bent een troll. Ga weg!
Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Het gaat niet om mij. Het gaat om de vraag of TS de kinderbescherming in moet lichten. Daar gaat dit topic over.
En omdat ik vind van niet word ik van alle kanten aangevallen. Ja hallo, je vraagt om een mening en als die anders is dan je eigen mening is het ineens niet goed en gaat het alleen maar over mij.
Ik reageer alleen maar op jullie reactie hoor
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:28 schreef vosss het volgende:Daarbij, als je een van die kinderen bent; tough luck, maar nog altijd beter dan een hongerneger in Afrika dunk me.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:47 schreef vosss het volgende:
Ik vind kinderen nemen, en zeker in deze tijd, an sich al niet normaal.
Nou, het staat genoteerd hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:25 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Trollen zijn gulzige beestjes. Als je ze niet voedt zoeken ze doorgaans een ander topic. Jullie voeden niet alleen, jullie zijn feeders.
Hoezo slaat het nergens op dat ik kinderen nemen en zeker in deze tijd niet normaal vind nergens op?quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:26 schreef vanhal het volgende:
[..]
Je mening is er 1 van een ONZ bezoeker, het slaat gewoon nergens op.
[..]
[..]
Het AMK onderzoekt zelf de meldingen hoor. Ze inventariseren de situatie door een telefoontje of bijv. huisbezoeken. Wanneer zij dat nodig vinden, stellenz e hulpverlening voor. Wanneer men niet akkoord gaat met deze hulpverlening, dan gaat het door naar de raad voor de kinderbescherming.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:19 schreef rene90 het volgende:
AMK = advies en meldpunt kindermishandeling. Deze kunnen de melding onderzoeken en als zij het nodig achten spelen ze het door naar de kinderbescherming. Deze kan dan een echt onderzoek starten dat er iemand langs komt / belt bijvoorbeeld.
Je begint groen uit te slaan.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, het staat genoteerd hoor.
Komt er eentje als de hele discussie in rustiger vaarwater zit, nog even wat melden.
Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je begint groen uit te slaan.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:06 schreef Faithz het volgende:
Ontopic:
Ik woon samen met TS. Die overigens een dame is
quote:Op maandag 10 augustus 2009 20:25 schreef Nirak het volgende:
Ik heb het hier regelmatig met mijn vrouw over gehad, we irriteren ons mateloos
Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
2
Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
trollquote:Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?
Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.
Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |