Klopt.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).
Om de R wellicht? In OUD past hij beter inderdaad denk ik.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:
[..]
[..]
2
Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?quote:
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.
Aangezien die hormoonbommen echte moeders zich niet kunnen inhouden zodra het over kinderen gaat.
Dude, ik ga niet in op je trol reacties.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?
Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
Wat moet jij een armzalig bestaan hebben.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?
Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
Waarom?quote:
Echte moeders?quote:
Volgens mij zijn ze er al lang uit. Sterker nog, ze waren er al uit voordat dit topic gestart werd, alleen zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze goedkeuring zoeken hier.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Dit topic heeft best bestaansrecht en TS en haar vrouw zitten nog steeds in dubio over de situatie.
Als jullie je nou gewoon even gedragen kan het weer ontopic.
quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Vooral aanmoedigen dan...quote:Battle of the trolls![]()
Ja, dat is wel zo, en als je die keuze moest maken wist je 't vast wel, maar je hoeft die keuze niet te maken ist wel? Tis nou niet dat het ook maar in iemands hoofd komt om die kinderen bij die ruzie makende ouders weg te halen en ze HUP! op t vliegveld zetten naar de eerste de beste liefhebbende ouders, die dan weer wel stervende zijn aan aids.quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?
Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.
Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
Ja maar, hij mag het want hij heeft ook geleden......quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan jouw bijdragen net zo min waarderen, je bent minstens zo'n erge troll als vosss.
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Mooi... zullen we dan nu weer terugkeren tot de essentie van dit topic? De vraag of continu ruziemakende ouders reden genoeg is om een kinderbescherming te alarmeren... Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee, kan de situatie niet beoordelen, zonder het zelf gehoord te hebben.
Naar onze westerse maatstaven misschien niet.quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
Het wordt je hier lastig gemaakt. De enige die je kunt bellen is het AMK. Die is er voor advies en meldingen. Zij kunnen wederom melden bij de raad van de kinderbescherming. Bemoeizorg is er voor zorgmijdende mensen. Die worden dus weer ingeschakeld door andere hulpverleningsinstanties die geen voet binnen de deur krijgen. Eigenlijk is het helemaal niet zo ingewikkeldquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het trouwens erg verwarrend worden met de bemoeizorg, kinderbescherming, AMK en god weet wat voor instanties er nog meer zijn.
Je zou haast denken dat ze het bewust lastig maken voor bezorgde omstanders om in te grijpen bij een vermoeden van kindermishandeling.
Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...quote:Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
He he, eindelijk iemand met verstand in dit topicquote:Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |