abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71772997
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Jij bént het al (aan je naam te zien naast je post).
Klopt.
Ga ook eens even rap groen worden: Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #26
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:40 schreef r_one het volgende:

[..]

[..]

2

Verder: waarom heb je dit topic eigenlijk in WGR gepost en niet in R&P (of OUD)?
Om de R wellicht? In OUD past hij beter inderdaad denk ik.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_71773014
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:43 schreef vanhal het volgende:

[..]

troll
Mag ik hier uit opmaken dat jij kiest om een honger aidsnegertje te zijn?
Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:45:14 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773039
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:42 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Dan wordt TS gelynched omdat ze nog niet gebeld heeft.
Aangezien die hormoonbommen echte moeders zich niet kunnen inhouden zodra het over kinderen gaat.
pi_71773064
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Het is geen onzin, het is gewoon zo. Dat jij dat anders ziet is eerder jouw probleem dan het mijne
Dude, ik ga niet in op je trol reacties.
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:45:50 #80
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_71773068
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:44 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat moet jij een armzalig bestaan hebben.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_71773149
Battle of the trolls
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:48:20 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773165
Mag hier een slotje op?
pi_71773355
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Dit topic heeft best bestaansrecht en TS en haar vrouw zitten nog steeds in dubio over de situatie.

Als jullie je nou gewoon even gedragen kan het weer ontopic.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 21:53:40 #84
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71773367
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Mag hier een slotje op?
Waarom?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 21:54:23 #85
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71773395
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:45 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Echte moeders?
Die hun kinderen open en bloot op internet zetten?
Die echte moeders?

Sure.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71773434
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou niet weten waarom. Dat een stelletje opgefokte hormonsters zich niet kunnen beheersen als ze een overduidelijke troll tegenkomen doet niets af aan de serieuze vraag van TS.
Dit topic heeft best bestaansrecht en TS en haar vrouw zitten nog steeds in dubio over de situatie.

Als jullie je nou gewoon even gedragen kan het weer ontopic.
Volgens mij zijn ze er al lang uit. Sterker nog, ze waren er al uit voordat dit topic gestart werd, alleen zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze goedkeuring zoeken hier.

Maargoed, ik ben dus weer terug naar ONZ

Sterkte voor de kindertjes zou ik zeggen
vosss is de naam,
  maandag 10 augustus 2009 @ 21:56:50 #87
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773494
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:53 schreef MinderMutsig het volgende:

quote:
Battle of the trolls
Vooral aanmoedigen dan...

Sorry, ik kan jouw 'bijdragen' werkelijk niet waarderen. Maar in het belang van dit topic zal ik dat wel een andere keer met je uitvechten.
pi_71773574
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:36 schreef vosss het volgende:
En over die opmelring over tough luck dat is toch gewoon zo?

Als ik kan kiezen tussen een moeder en vader hebben die altijd ruzie hadden of de pijp uit gaan aan aids en elke week 1 hampeltje rijst te eten krijgen dan wist ik het wel.

Dat is geen onzin, dat is waarheid als een koe
Ja, dat is wel zo, en als je die keuze moest maken wist je 't vast wel, maar je hoeft die keuze niet te maken ist wel? Tis nou niet dat het ook maar in iemands hoofd komt om die kinderen bij die ruzie makende ouders weg te halen en ze HUP! op t vliegveld zetten naar de eerste de beste liefhebbende ouders, die dan weer wel stervende zijn aan aids.

We hebben het hier over Nederlandse kinderen, die in dit land geboren zijn, wonen en opgroeien. In nederland heb je als kind recht op bepaalde basisbehoeften en recht op bescherming als je ouders niet in die basisbehoeften voorzien. Al dat geruzie heeft wel degelijk een nadelig effect op de verdere ontwikkeling van die kinderen, en om dat te voorkomen hebben die kinderen m.i. recht op hulp.

Mijn advies aan TS: bel het AMK. Ze vragen daar (voor zover ik weet) wel naar je persoonsgegevens en je relatie met het kind/de ouders van het kind, maar je kan verzoeken om verder anoniem te blijven. De buren hoeven er dus niet achter te komen dat jullie gebeld hebben. Denk eraan dat je het voor de kinderen doet, de ouders zullen het in eerste instantie niet leuk vinden, maar uiteindelijk zullen ze (hopelijk) wel begrijpen dat het om het welzijn van hun kinderen gaat.
pi_71773580
Ik kan jouw bijdragen net zo min waarderen, je bent minstens zo'n erge troll als vosss.
pi_71773625
...

[ Bericht 100% gewijzigd door Sjeen op 10-08-2009 22:02:43 (niet van belang...) ]
vosss is de naam,
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 22:00:56 #91
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71773651
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:58 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik kan jouw bijdragen net zo min waarderen, je bent minstens zo'n erge troll als vosss.
Ja maar, hij mag het want hij heeft ook geleden......
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71773660
Ik vind het trouwens erg verwarrend worden met de bemoeizorg, kinderbescherming, AMK en god weet wat voor instanties er nog meer zijn.
Je zou haast denken dat ze het bewust lastig maken voor bezorgde omstanders om in te grijpen bij een vermoeden van kindermishandeling.
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 22:01:26 #93
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71773667
Mooi... zullen we dan nu weer terugkeren tot de essentie van dit topic? De vraag of continu ruziemakende ouders reden genoeg is om een kinderbescherming te alarmeren... Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee, kan de situatie niet beoordelen, zonder het zelf gehoord te hebben.
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:02:47 #94
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_71773703
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef Sjeen het volgende:
Mooi... zullen we dan nu weer terugkeren tot de essentie van dit topic? De vraag of continu ruziemakende ouders reden genoeg is om een kinderbescherming te alarmeren... Ik heb eerlijk gezegd totaal geen idee, kan de situatie niet beoordelen, zonder het zelf gehoord te hebben.
Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
pi_71773708
reactie op edit

[ Bericht 96% gewijzigd door Sjeen op 10-08-2009 22:03:40 (niet van belang voor topic) ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 10 augustus 2009 @ 22:03:51 #96
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71773737
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Wat is daar moeilijk aan? Ik ben ook nog nooit in Afrika geweest maar volgens mij is het daar niet zo best van wat ik hoor.
Naar onze westerse maatstaven misschien niet.
Maar wie zijn wij om daar een oordeel over te vellen?
pi_71773765
=edit=

Ow, het doet kennelijk ineens niet meer ter zake
vosss is de naam,
pi_71773770
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik vind het trouwens erg verwarrend worden met de bemoeizorg, kinderbescherming, AMK en god weet wat voor instanties er nog meer zijn.
Je zou haast denken dat ze het bewust lastig maken voor bezorgde omstanders om in te grijpen bij een vermoeden van kindermishandeling.
Het wordt je hier lastig gemaakt. De enige die je kunt bellen is het AMK. Die is er voor advies en meldingen. Zij kunnen wederom melden bij de raad van de kinderbescherming. Bemoeizorg is er voor zorgmijdende mensen. Die worden dus weer ingeschakeld door andere hulpverleningsinstanties die geen voet binnen de deur krijgen. Eigenlijk is het helemaal niet zo ingewikkeld
  Licht Ontvlambaar maandag 10 augustus 2009 @ 22:05:02 #99
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_71773778
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:02 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...
pi_71773795
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:05 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ik weet niet wat TS onder ruzie verstaat, voor hetzelfde geld vind ik het niet meer dan een woordenwisseling. Ik kan dus niet van achter mijn PC hier bepalen of TS wel of niet iets eraan zou moeten doen...
He he, eindelijk iemand met verstand in dit topic
vosss is de naam,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')