quote:LOS ANGELES - De Amerikaanse oud-actrice Farrah Fawcett is op 62-jarige leeftijd overleden. Dat meldde de Amerikaanse zender CNN donderdag op zijn website. Fawcett was vooral bekend als blonde schone uit Charlie's Angels.
WENN
Farrah Fawcett overleden
slideshow video
Fawcett had al enkele jaren kanker en was een dag eerder opgenomen in het ziekenhuis in Los Angeles. Haar partner Ryan O'Neal liet eerder deze week weten binnenkort met Fawcett te zullen trouwen.
''Na een lange en dappere strijd tegen kanker is onze geliefde Farrah overleden'', aldus O'Neal, die aan haar zijde was toen Fawcett in het ziekenhuis overleed.
Kracht
''Hoewel dit een hele zware periode is voor haar vrienden en familie, halen we kracht uit de mooie momenten die we de afgelopen jaren met haar hebben beleefd en het plezier dat ze mensen over de hele wereld heeft gebracht'', aldus O'Neal, met wie Fawcett sinds 1982 een knipperlichtrelatie had.
Jaclyn Smith, voormalig Charlie's Angels-collega: ''Farrah had vertrouwen, kracht en geloof. Nu heeft ze vrede en is ze bij de echte engelen.''
Verdrietig
''Ik ben vreselijk verdrietig om het overlijden van Farrah. Ze was ontzettend dapper en God zal haar met open armen verwelkomen'', aldus oud-Angel Cheryl Ladd.
Vorige maand was de strijd van Fawcett tegen de slopende ziekte te volgen in de serie Farrah's Story, die in Amerika op tv werd uitgezonden.
© ANP
Schandalig dat ze nu pas gepost wordtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
Farrah 'Angel' Fawcett is ook nog niet genoemd hier.
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond het sowieso al schandalig dat er aan haar geen aandacht werd besteed. Maarja, wellicht heb ik ook niet alles meegekregen, wij waren niet thuis toenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze nu pas gepost wordt. Even ondergesneeuwd door MJ.
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef krizsie het volgende:
Ik heb gehoord van mijn broer dat Clint Eastwood is overleden.Klopt dit??
Enigste wat ik van hem weet dat hij is gestopt met acteren...
Clint Eastwood gaat nog wel een jaar of 20 meequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:12 schreef krizsie het volgende:
Ik heb gehoord van mijn broer dat Clint Eastwood is overleden.Klopt dit??
Enigste wat ik van hem weet dat hij is gestopt met acteren...
Ik mis Home Alone in het rijtje.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 00:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zijn beste films staan er nog niet bij: Planes, Trains & Automobiles en Uncle Buck.
Ik niet. Je reinste bagger.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 08:40 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Ik mis Home Alone in het rijtje.
Ik zag laatst foto's waarop hij toch aardig opgeknapt was. Weer wat vlees aan z'n lijf en haar op z'n hoofd enzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 20:11 schreef Dandilion het volgende:
patrick swazye zal best es de volgende int lijstje worden.
Was gewoon op het NOS journaal vanochtend.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:11 schreef dyonvbaal het volgende:
Geen enkel van de kanalen die ik hier op me tv heb in me hotel bericht erover. Als het een nederlander was dan hadden we in Nederland een hele avond met allemaal docu's gehad over hem... :S
Sorry, kan geen NOS ontvangen in New York...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Was gewoon op het NOS journaal vanochtend.
Dacht dat je ergens in nederland zat ofzo. Maar de emerikaanse networks houden zich stil?quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sorry, kan geen NOS ontvangen in New York...
Er was net op CBS een kleine reportage van 5 minuten ofzo. Ze zijn langer bezig met Annie Lee (studente die zondag zou gaan trouwen maar vorige week opeens verdween en gister dood terug gevonden is)quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dacht dat je ergens in nederland zat ofzo. Maar de emerikaanse networks houden zich stil?
Roadhousequote:Op dinsdag 15 september 2009 09:35 schreef merry77 het volgende:
Patrick Swayze: heel erg jammer. Sterkte voor de nabestaanden.
Heb erg genoten van North and South en Dirty Dancing.
Latere rollen ken ik niet echt.
quote:Natasha Jane Richardson (Londen, 11 mei 1963 - New York City, 18 maart 2009) was een Brits-Amerikaanse actrice.
Ze was vooral bekend van haar toneelrollen en won in 1988 een Tony Award voor haar rol in de musical Cabaret. Daarnaast heeft ze ook in films gespeeld, waaronder Waking Up in Reno, Nell, The Parent Trap, Maid in Manhattan, Gothic, waarin ze de rol van Mary Shelley had, en Wild Child.
Richardson was één van de twee dochters van actrice Vanessa Redgrave en regisseur Tony Richardson. Haar zus Joely Richardson is eveneens actrice. Na een kortstondig huwelijk met regisseur Robert Fox, hertrouwde Richardson in 1994 met acteur Liam Neeson en kreeg ze met hem zonen Michael (1995) en Daniel (1996).
Op maandag 16 maart 2009 kreeg Richardson een ernstig skiongeluk in de omgeving van het Canadese skioord Mont Tremblant, nabij Montréal. Twee dagen later werd ze hersendood verklaard. Richardson overleed op 45-jarige leeftijd.
Nee, ze had nog 5 films tegoed waarin ze zou spelen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:21 schreef Patch het volgende:
Brittany Anne Murphy (Atlanta, Georgia, 10 november 1977 - 19 december 2009) was een Amerikaanse actrice. Ze won in 2005 een Annie Award voor het inspreken van de stem van Luane Platter in de animatieserie King of the Hill.
Murphy is de dochter van de Italiaans-Amerikaanse Angelo Bertolotti en Sharon Murphy. Toen haar ouders scheidden, nam ze de achternaam van haar moeder aan. Murphy belandde op haar negende als achtergrondzangeres in de musical Les Misérables. Dit was het begin van haar carrière in de amusementsindustrie.
Murphy kreeg op haar veertiende een rol in de serie Drexell's Class, waarin ze een jaar speelde. Sindsdien speelt ze in 'A-films'. In 2006 leende ze haar stem aan de pinguïn Gloria in de animatiefilm Happy Feet. Murphy zong voor deze film ook het nummer Boogie Wonderland opnieuw in.
Murphy had een relatie met acteur Ashton Kutcher, met wie ze samen in Just Married speelde. Ze was verloofd met zowel talentscout Jeff Kwitanetz als met cameraman Joe Macaluso, zonder dat er een bruiloft volgde. In 2007 stapte ze uiteindelijk in het huwelijksbootje met Simon Monjack.
Op 19 december overleed Brittany aan een hartstilstand. Ze werd 32 jaar.
[ afbeelding ]
Dat ongeluk weet ik nog, maar ......quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:57 schreef wyccie het volgende:
[ afbeelding ]
Natasha Richardson stond er nog helemaal niet bij.![]()
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |