abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218310895
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_218414423
Loni Anderson overleden op 3 augustus 2025 op 79-jarige leeftijd

undefined (video)
Bekijk deze YouTube-video
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  maandag 4 augustus 2025 @ 13:14:54 #153
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218414469
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2025 13:12 schreef -CRASH- het volgende:
Loni Anderson
2 dagen voor haar 80ste verjaardag. ;(
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 4 augustus 2025 @ 14:41:49 #154
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218415389
Is zij van de Thunderbirds? ;)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  maandag 4 augustus 2025 @ 21:36:44 #155
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218419432
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2025 14:41 schreef Hyperdude het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 6 augustus 2025 @ 10:07:01 #156
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_218430815
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_218431139
quote:
moest lachen
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
  woensdag 6 augustus 2025 @ 11:57:43 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218431871
quote:
Ze overleed aan de gevolgen van een hersentumor, zo laat haar familie weten in een verklaring.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Admin woensdag 6 augustus 2025 @ 18:30:09 #159
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_218434978
quote:
>:O
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 7 augustus 2025 @ 20:22:36 #160
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_218445655
Norman Ashley is op 2 augustus 2025 overleden op 80 jarige leeftijd overleden. Eshley werd vooral bekend als Jeffrey Fourmile in de serie en gelijknamige film George & Mildred.
Hij speelde in vele series en in mindere mate ook in films van 1968 t/m 2007

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_218503617
https://www.rtl.nl/boulev(...)lzevier-89-overleden
Ingeborg Elzevier uit Kinderen Geen Bezwaar en Bergen Binnen. Opvallend dat met Sigrid Koetse, Ingeborg Elsevier en Wim vd Heuvel dit jaar 3 vd 5 bewoners van Bergen Binnen dit jaar zijn overleden.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_218517154
quote:
'General Hospital'-acteur Tristan Rogers (79) overleden
https://www.filmvandaag.n(...)-rogers-79-overleden

Tristan Rogers is overleden. De Australische acteur was het best bekend van de soapserie General Hospital (1963– ), waarin hij jarenlang de rol van Robert Scorpio vertolkte. Na Leslie Charleson is Rogers de tweede acteur uit General Hospital die dit jaar overlijdt, en beiden waren 79 jaar oud.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_218528447
https://www.nu.nl/film/63(...)jarige-leeftijd.html

De Britse acteur Terence Stamp is op 87-jarige leeftijd overleden. Stamp speelde General Zod in de eerste twee Superman-films. Ook had hij rollen in onder meer Wall Street, Star Wars, Wanted, Yes Man en Valkyrie.

Wat was hij briljant in The adventures of Priscilla, Queen of the Desert
pi_218528559
quote:
1s.gif Op zondag 17 augustus 2025 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nu.nl/film/63(...)jarige-leeftijd.html

De Britse acteur Terence Stamp is op 87-jarige leeftijd overleden. Stamp speelde General Zod in de eerste twee Superman-films. Ook had hij rollen in onder meer Wall Street, Star Wars, Wanted, Yes Man en Valkyrie.

Wat was hij briljant in The adventures of Priscilla, Queen of the Desert
R.I.P. Terence.

Onbegrijpelijk dat in dit officiële berricht 'The Limey' (Steven Soderbergh, 1999) niet wordt genoemd.
Was een beetje Stamps comeback, hoewel de film slecht werd bezocht. Ik zag 'm destijds in een art house bios, en vond 'm geweldig.
Een 'gepensioneerde' Britse crimineel hoort dat zijn dochter in de VS is vermoord. Hij wil weten van de hoed en de rand, zullen we maar zeggen.

"Tell him I'm coming!"

undefined (video)
Bekijk deze YouTube-video

(Peter Fonda, die we aan het eind van dit fragment alleen even horen, was ook erg goed in deze film.)
Ik doe het ff rustig aan.
  Spellchecker maandag 18 augustus 2025 @ 12:36:09 #165
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218533047
Elmo-stem en De fabriek-acteur Hein Boele op 85-jarige leeftijd overleden
quote:
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(Stem)acteur Hein Boele is na een kort ziekbed op 85-jarige leeftijd in zijn woonplaats Almere overleden. Zijn familie bevestigt dat na berichtgeving van HP/De Tijd. Boele was voor diverse generaties een bekende stem als Elmo in Sesamstraat, ook speelde hij in De fabriek.

Ruim veertig jaar was Boele te horen in de Nederlandse huiskamers als Elmo. Het bekende gegiechel van de roodharige pop werd ingesproken door de acteur. Bij het 25-jarige jubileum van Sesamstraat ontmoette hij Kevin Clash, de Amerikaanse stem van Elmo.

Behalve Elmo sprak hij ook talloze bekende Disneypersonages in, zoals Japie Krekel, Konijn in de Winnie de Poeh-reeks en verschillende stemmen in de serie DuckTales.

In de Nederlandse versie van Charlie and the chocolate factory uit 2005 sprak hij de stem van Opa Willem in, en in de Harry Potter-reeks was hij te horen als Hildebrand Slakhoorn.

Voor de oudere kijkers is Boele ook bekend van zijn rol in De fabriek. Daarin gaf hij in zes afleveringen gestalte aan Jaap van Diermen. Daarnaast speelde hij in diverse series gastrollen.

Boele overleed op 28 juli en werd op 2 augustus in besloten kring begraven.
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 13:17:05 #166
18653 crew  D.
pi_218533252
Elmo nieuwe schoenen! -O-
pi_218533278
Elmo is echt fucking kut sorry
  Moderator maandag 18 augustus 2025 @ 13:26:42 #168
18653 crew  D.
pi_218533297
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2025 13:22 schreef Evangelion het volgende:
Elmo is echt fucking kut sorry
Cultuurbarbaar :{w
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop