2 dagen voor haar 80ste verjaardag.quote:
quote:
Ze overleed aan de gevolgen van een hersentumor, zo laat haar familie weten in een verklaring.quote:
quote:
quote:'General Hospital'-acteur Tristan Rogers (79) overleden
https://www.filmvandaag.n(...)-rogers-79-overleden
Tristan Rogers is overleden. De Australische acteur was het best bekend van de soapserie General Hospital (1963– ), waarin hij jarenlang de rol van Robert Scorpio vertolkte. Na Leslie Charleson is Rogers de tweede acteur uit General Hospital die dit jaar overlijdt, en beiden waren 79 jaar oud.
R.I.P. Terence.quote:Op zondag 17 augustus 2025 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
https://www.nu.nl/film/63(...)jarige-leeftijd.html
De Britse acteur Terence Stamp is op 87-jarige leeftijd overleden. Stamp speelde General Zod in de eerste twee Superman-films. Ook had hij rollen in onder meer Wall Street, Star Wars, Wanted, Yes Man en Valkyrie.
Wat was hij briljant in The adventures of Priscilla, Queen of the Desert
quote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(Stem)acteur Hein Boele is na een kort ziekbed op 85-jarige leeftijd in zijn woonplaats Almere overleden. Zijn familie bevestigt dat na berichtgeving van HP/De Tijd. Boele was voor diverse generaties een bekende stem als Elmo in Sesamstraat, ook speelde hij in De fabriek.
Ruim veertig jaar was Boele te horen in de Nederlandse huiskamers als Elmo. Het bekende gegiechel van de roodharige pop werd ingesproken door de acteur. Bij het 25-jarige jubileum van Sesamstraat ontmoette hij Kevin Clash, de Amerikaanse stem van Elmo.
Behalve Elmo sprak hij ook talloze bekende Disneypersonages in, zoals Japie Krekel, Konijn in de Winnie de Poeh-reeks en verschillende stemmen in de serie DuckTales.
In de Nederlandse versie van Charlie and the chocolate factory uit 2005 sprak hij de stem van Opa Willem in, en in de Harry Potter-reeks was hij te horen als Hildebrand Slakhoorn.
Voor de oudere kijkers is Boele ook bekend van zijn rol in De fabriek. Daarin gaf hij in zes afleveringen gestalte aan Jaap van Diermen. Daarnaast speelde hij in diverse series gastrollen.
Boele overleed op 28 juli en werd op 2 augustus in besloten kring begraven.
Meneer Meijer is niet meer...quote:Op maandag 18 augustus 2025 12:36 schreef maily het volgende:
Elmo-stem en De fabriek-acteur Hein Boele op 85-jarige leeftijd overleden
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop