Geeft niet, kan gebeuren. Ff gegoogled en ze heeft inderdaad een relatie gehad met Woody alleen nooit getrouwd geweest, met niemand niet, dat laatste wist ik ook nog niet.quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:40 schreef MissButterflyy het volgende:
O dan ben ik helemaal in de war. Sorry!
Ow damn, geweldige actricequote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:10 schreef marcb1974 het volgende:
Diane Keaton (79) overleden.
https://www.hln.be/celebr(...)e-leeftijd~a3749197/
quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 11:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prunella Scales oftewel Sybil Fawtly
En aan 'Manhattan murder mysterie'quote:Op zaterdag 11 oktober 2025 21:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De ex ook van Woody Allen.
Moet ook aan de first wives club denken.
Eén afleveringquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:12 schreef KinKiJan het volgende:
Fresh prince of Bel-Air-kindacteur Floyd Roger Myers Jr. overleden op 42-jarige leeftijd
42![]()
Hij speelde onder andere de jonge Will Smith in FPoBA.
op z'n 70ste niet echt meer de mooiste jongen ter wereld.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef golfer het volgende:
Alweer 2 dagen geleden:
Björn Andrésen, 'mooiste jongen ter wereld' uit Death in Venice, (70) overleden
[ afbeelding ]
De Zweedse acteur Björn Andrésen, bekend van de film Death in Venice, is op zeventigjarige leeftijd overleden. Zijn dood is bevestigd door Kristian Petri en Kristina Lindström, de twee regisseurs die een documentaire maakten over het leven van Andrésen.
Andrésen speelde op zijn vijftiende de rol van Tadzio in de film Death in Venice (1971), geregisseerd door de Italiaanse regisseur Luchino Visconti en gebaseerd op een boek van Thomas Mann. In de film raakt een componist geobsedeerd door de schoonheid van Tadzio. De rol maakte Andrésen van de ene op de andere dag beroemd.
De acteur worstelde lange tijd met mentale problemen. Hij had op zijn tiende al beide ouders verloren. Op latere leeftijd kampte hij met depressies en verslavingen. Zijn filmcarrière kwam daardoor op een laag pitje te staan. In 2019 speelde hij nog een rol in de horrorfilm Midsommar.
In 2021 verscheen een documentaire over het leven van Andrésen met de titel The Most Beautiful Boy in the World, waarin hij terugkijkt op het filmen van Death in Venice.
Björn Andrésen in 2021
[ afbeelding ]
In de documentaire onthulde hij hoe Visconti hem liet fotograferen in een zwembroek. "Hij seksualiseerde me", zei Andrésen destijds. "Hij gaf niets om mijn gevoelens. Visconti was een soort cultureel roofdier dat alles en iedereen zou opofferen voor zijn werk."
Een doodsoorzaak is niet bekendgemaakt.
Oh, ik wilde juiste reageren met "wat een geweldig markante kop en bos haar".quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:12 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
op z'n 70ste niet echt meer de mooiste jongen ter wereld.![]()
![]()
Dat vind ik ook, mooie man.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 16:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Oh, ik wilde juiste reageren met "wat een geweldig markante kop en bos haar".
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |