Toen leefde ik ook nog niet maar ik heb de serie wel gezien. Archie Bunker was een beetje de voorloper van Al Bundy geloof ik.quote:Op maandag 15 december 2025 09:55 schreef roos94 het volgende:
[..]
All in the Family is een Amerikaanse sitcom, die van 12 januari 1971 tot en met 8 april 1979 werd uitgezonden
Tering tandjes
Alleen dan wat meer een racistische hork, die mbt tot schoonzoon Mike Stivic, vooral Polengrapjes maakte, in de VS zijn de Polen wat de Belgen voor ons zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen leefde ik ook nog niet maar ik heb de serie wel gezien. Archie Bunker was een beetje de voorloper van Al Bundy geloof ik.
Carl Reiner kent echt vrijwel niemand hier meer, dat was er een uit de zwart-wit generatie.quote:Op maandag 15 december 2025 11:17 schreef Iemand91 het volgende:
Ook zoon van Carl Reiner.
Rob heeft een aardig repertoire opgebouwd. Wat een einde...
[ afbeelding ]
Wellicht de mensen die Ocean's 11, 12 of 13 hebben gezien, want daar speelde hij (toen al op hoge leeftijd) ook in.quote:Op maandag 15 december 2025 11:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Carl Reiner kent echt vrijwel niemand hier meer, dat was er een uit de zwart-wit generatie.
quote:Op maandag 15 december 2025 11:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen leefde ik ook nog niet maar ik heb de serie wel gezien. Archie Bunker was een beetje de voorloper van Al Bundy geloof ik.
quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef Donna het volgende:
Rachael Carpani (45) overleden.
Jodie Foster uit McLeod's daughters.
https://www.ad.nl/show/mc(...)-overleden~a6879e33/
[ afbeelding ]
Jodie Fountain.quote:Op maandag 15 december 2025 15:05 schreef Donna het volgende:
Rachael Carpani (45) overleden.
Jodie Foster uit McLeod's daughters.
https://www.ad.nl/show/mc(...)-overleden~a6879e33/
[ afbeelding ]
Het klonk al niet goed in m'n hoofd maar ik 'zag' het niet.quote:Op maandag 15 december 2025 15:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Jodie Fountain.
Jodie Foster is een actrice, en, voor zover mij bekend, still alive.
Bekend verschijnsel.quote:Op maandag 15 december 2025 15:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Het klonk al niet goed in m'n hoofd maar ik 'zag' het niet.
Niet alleen de serie. Was ook een spelletje van op de C64:quote:Op woensdag 17 december 2025 08:39 schreef Karina het volgende:
Gil Gerard, ‘Buck Rogers in the 25th Century’ Star, Dies at 82
Denk dat de 'ouderen' hier deze serie nog wel kennen.
Bekijk deze YouTube-video
te laat
lol geen ideequote:Op woensdag 17 december 2025 08:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet alleen de serie. Was ook een spelletje van op de C64:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |