Ook in de jaren 80 ewrd hij nogal eens vaak als de schurk getypecast, maar mij voor het eerst opgevallen in l'Ours, waar hij een berenjager vertolkte. Zat ook als pedante Franse kolonel in the Patriot en idd Missing. Was oorspronkelijk van Turkse afkomst maar zijn ouders emigreerden naar Frankrijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 10:00 schreef TLC het volgende:
Tcheky Karyo (72 jaar)
https://nos.nl/artikel/25(...)t-bad-boys-overleden
Ik ken hem alleen als Julien Baptiste uit 'The Missing', het eerste seizoen vond ik ijzersterk![]()
*RIP*
Ik krijg nog elke keer een brok in mijn keel als hij het gedicht Ben Ali Libi voordraagt:quote:Op maandag 3 november 2025 09:19 schreef AgnesGru het volgende:
Joost Prinsen (83) overleden
https://nos.nl/l/2589007
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 3 november 2025 10:09 schreef Bluesdude het volgende:
Wat velen niet weten is dat zijn vader Claudius Prinsen burgemeester van Breda was (1947-1952).
Daarom is er in Breda een belangrijke invalsweg naar hem vernoemd: Claudius Prinsenlaan. Het gemeentehuis en het chassétheater staan aan die laan.
Aart Staartjes, Wieteke van Dort, Joost Prinsen was een belangrijk team voor kindertv: stratemaker op zeeshow.
Alle 3 overleden nu
Ach gossie. Joost.quote:Op maandag 3 november 2025 09:55 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik krijg nog elke keer een brok in mijn keel als hij het gedicht Ben Ali Libi voordraagt:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 3 november 2025 10:19 schreef MadMaster het volgende:
Bijna elke zaterdag kwamen we Joost tegen tijdens het boodschappen doen in Zwanenburg, waar hij woonde.
Kromgebogen schuifelde hij dan vaak door de Albert Heijn en als hij dan iets van een bovenste plank van één van de schappen moest hebben, dan hielpen we hem daarbij.
Daarna volgde altijd een 'Dank u wel, meneer.'
Bij deze een keer andersom richting Joost: 'Dank u wel, meneer.'
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 3 november 2025 10:09 schreef Bluesdude het volgende:
Aart Staartjes, Wieteke van Dort, Joost Prinsen was een belangrijk team voor kindertv: stratemaker op zeeshow.
Alle 3 overleden nu
"Erik Engerd", mijn jeugd.quote:Op maandag 3 november 2025 11:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ach gossie. Joost.![]()
Geweldig acteur, voordrager en zelfs zanger.
Hij zal gemist worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |