Hunt for Red October, Legend en Congo ook onder andere. En niet te vergeten the Thee Musketeers.quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tim curry had ook een rol in IT, Scary movie 2 en Titanic. Was een bazenacteur dit
Nogal een understatementquote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tim curry had ook een rol in IT, Scary movie 2 en Titanic. Was een bazenacteur dit
hoofdrolquote:
Eeeeh welke Titanic?quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
En de (ondergewaardeerde) serie Earth 2quote:Op woensdag 26 augustus 2026 20:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hunt for Red October, Legend en Congo ook onder andere. En niet te vergeten the Thee Musketeers.
Doodeng vond ik datquote:Op woensdag 26 augustus 2026 21:25 schreef TLC het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Een van mijn favoriete scènes![]()
*RIP Tim Curry en nee ik wil geen ballon*
Er zit ook nog een 80-jarige acteur in het Witte Huis die ook een rolletje speelde in Home Alone 2.. hmm..quote:
Die toneelspeler zag ik ook ooit in Cheers en Spin Cityquote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zit ook nog een 80-jarige acteur in het Witte Huis die ook een rolletje speelde in Home Alone 2.. hmm..
klopt die komt kevin tegen in het plaza hotel ook dacht ik?quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Er zit ook nog een 80-jarige acteur in het Witte Huis die ook een rolletje speelde in Home Alone 2.. hmm..
Die is al hersendood. Alleen weet ie dat nog niet.quote:Op donderdag 27 augustus 2026 07:01 schreef DrDentz het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |