dat dacht ik ook een tijdje. Weet het niet zeker, maar in mijn gevoel gaat het om haar!quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:47 schreef Rekkie het volgende:
Nee eigenlijk mis je het samenzijn met een vrouw en onderdruk je jouw ware gevoelens.
Mensen blijven soms gewoon in je hart zitten.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:44 schreef capricia het volgende:
Het is al 6 jaar uit met mijn exvriendin. Ondertussen heb ik een heel goede relatie met mijn huidige vriend. Ook al jaren.
En toch blijf ik haar missen.
We hebben geen contact meer, maar ik blijf veel van haar houden. En dat heeft niets te maken met de goede relatie die ik nu heb.
Wie herkent dit, en hoe ga jij hier mee om?
Komt wel heel dicht bij.quote:Op zondag 9 augustus 2009 01:59 schreef Misan het volgende:
is dat niet hetzelfde als een vriend of vriendin missen?
dat denk ik ook.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:01 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mensen blijven soms gewoon in je hart zitten.
Geeft niet, gaat ook nooit meer over, leer ermee leven!
Mooi toch je hebt tenminste diepgang en dat missen veel mensen tegenwoordig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:05 schreef capricia het volgende:
[..]
dat denk ik ook.
Ze blijft voor altijd in mijn hart.
Terwijl ik nu ook gelukkig ben met mijn vent, zit ze inmijn hart voor altijd. Zoveel gedeeld, Zoveel samen gedroomd..
trio-time!quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Komt wel heel dicht bij.
Ik mis haar ook als vriendin, de nabijheid, de vanzelfsprekendheid waarmee we vriendinnen waren en over het leven spraken.
Maar ook de sex met haar mis ik.
quote:
Ik zou zeggen heb het er eens over met je huidige partner, misschien vindt ie het wel goed als je haar zo nu en dan een keer volblaftquote:Maar ook de sex met haar mis ik.
Voor sommige ex-geliefden hou je altijd een warm plekje in je hart. Is toch mooi?quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Het is toch niet erg om van iemand te blijven houden ook al is het over tussen jullie twee? Je doet nu net alsof met het einde van een relatie ook het 'houden van' voorbij moet zijn.
ik dacht dat als ik haar een lange tijd niet zou zien, 2 jaar of zo, het houden van wel weg zou gaan. Maar het is nooit minder geworden...quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:32 schreef Viking84 het volgende:
Het is toch niet erg om van iemand te blijven houden ook al is het over tussen jullie twee? Je doet nu net alsof met het einde van een relatie ook het 'houden van' voorbij moet zijn.
mijn huidige relatie is gewoon goed.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:53 schreef Gonzo_the_great het volgende:
Wees eerlijk tegen je vriend. Ik weet niet hoe je relatie met hem is, maar verzwijg belangrijke dingen nooit, ook niet als je je ervoor schaamt ofzo.
Misschien is dit een overbodige tip, maar het werkt iig wel.
ik denk dat je daarmee de spijker op zijn kop slaat! Had het alleen nog niet zo bekeken.quote:Op zondag 9 augustus 2009 15:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor sommige ex-geliefden hou je altijd een warm plekje in je hart. Is toch mooi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |