OMGquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Denemarken is pas over ruim een maand hoor.
China is morgen!
Pas je wel op voor die rellen die daar nu zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Denemarken is pas over ruim een maand hoor.
China is morgen!
Precies aan de andere kant van het land, langs de oostkust, dus ik gok dat we er niet veel last van zullen hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Pas je wel op voor die rellen die daar nu zijn?
China is groot, waar in China ga je je tijd doorbrengen?
'Hiquote:
Zo zijn er een stuk of 4 broers die ook ooit iets in de muziek gedaan schijnen te hebben..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef .txt het volgende:
Ik wist niet dat de broer van MJ ook kon zingen.
Heetten die niet ooit de Jackson Five? Hij heeft toch ook een zus die muzikaal wel wat kan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo zijn er een stuk of 4 broers die ook ooit iets in de muziek gedaan schijnen te hebben..
Ik mis jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Heetten die niet ooit de Jackson Five? Hij heeft toch ook een zus die muzikaal wel wat kan?
Dit was geenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef .txt het volgende:
Janet Jackson zat niet in de J5. De broers wel.
Nee, maar ik dacht dat je sarcastisch was. Iedereen kent toch de Jackson 5 en Janet Jackson?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Dit was geenvraag! Ontzettend serieus bedoeld
Gebruik ik diezo vaak?
En nu mag ie wel:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat je sarcastisch was. Iedereen kent toch de Jackson 5 en Janet Jackson?
Ik ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Luco het volgende:
Maar goed... Zijn er nog mensen die niet naar de MJ uitzending kijken?
Nu wordt het pas mooi.quote:
Dat kindje hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef Luco het volgende:
Crisis, niet gedacht dat dit me aan zou grijpen, maar dat einde was vrij heftig
Die broer aan het einde van zijn toespraak, dat lege podium, Heal the world met die groep... Alles zo'n beetje wel in het laatste half uurquote:
Nee, ik heb wel iets beters te doen, zoals me rot zitten F5'en in een testomgeving waar wat bugjes in zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Luco het volgende:
Maar goed... Zijn er nog mensen die niet naar de MJ uitzending kijken?
Krijgen we een nieuw forum?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel iets beters te doen, zoals me rot zitten F5'en in een testomgeving waar wat bugjes in zitten
Link?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef .txt het volgende:
[..]
Paris Jackson, ja dat was huilen inderdaad.
grapje zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef .txt het volgende:
Ik wist niet dat de broer van MJ ook kon zingen.
quote:
Ik zal het nog even moeilijker maken:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen verstand van die mensen, tot vandaag.
Ik kijk wel op Wikipedia.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zal het nog even moeilijker maken:
The Jackson 5/The Jacksons waren 6 broers Jackson, niet 5, nahja, uiteindelijk dan
Ken je 3T nog?
En je hebt ook nog LaToya Jackson
Waarom staan die niet te springen en te schreeuwenquote:
Dat komt nog.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom staan die niet te springen en te schreeuwen
Arme G.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:20 schreef Grulez het volgende:
maar eigenlijk -4.
SMS Wacko Off naar 4050.quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:43 schreef 2cv het volgende:
Is dat gezeur over Wacko Jacko nou over ? Ik vind het vervelend voor hem en zijn fans, zijn familie en alles en iedereen die hem mist, maar ik word gek van die hele hype er omheen. Zijn muziek kan mij ook niet boeien overigens.
Ik ben het wat zijn muziek betreft niet met je eens. Maar het is niet meer dan normaal dat gisteren nog even flink de aandacht aan hem werd gegeven. Nu is dat voorbij, herdenkingsdienst geweest. Hij is begraven, dus de aandacht gaat nu weer afnemenquote:Op woensdag 8 juli 2009 01:43 schreef 2cv het volgende:
Is dat gezeur over Wacko Jacko nou over ? Ik vind het vervelend voor hem en zijn fans, zijn familie en alles en iedereen die hem mist, maar ik word gek van die hele hype er omheen. Zijn muziek kan mij ook niet boeien overigens.
waarom triest?quote:
Geen idee.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Waarom doe jij de TT altijd in het Engels?
Nouja.
Mogguh.
Heerlijk. En dat voor 3 weken langquote:Op woensdag 8 juli 2009 12:40 schreef teigan het volgende:
Maar ik lees ook net dat de A7 richting julianaplein (als je vanaf drachten komt) dicht is, en dat verklaart een hoop..
Jammer, dan ben ik op vakantie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 13:06 schreef Prosac het volgende:
zondag 2 augustus 2009
13:00 - 23:00
Sneakerz @ Grote Markt
Groningen
Billy the Klit
Disciple
Erick E
Franky Rizardo
Gelazer!
Gregor Salto
Groovenatics
Madskillz
Oliver Twizt
Sebastian Davidson
Skitzofrenix
MC: Mo MC
Overigens.quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik ben het wat zijn muziek betreft niet met je eens. Maar het is niet meer dan normaal dat gisteren nog even flink de aandacht aan hem werd gegeven. Nu is dat voorbij, herdenkingsdienst geweest. Hij is begraven, dus de aandacht gaat nu weer afnemen
meer dan 20.000 man gaan er komen.. vermoedelijk ook uit den lande. Maar ik ben bang dat we niet hoog-opgeleid NL gaan zien op de grote markt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:13 schreef nietzman het volgende:
Ik woe wel even bij het trostuig kijken vanavond, lachen, zien wat het platteland en de oosterpark te bieden heeft, maar dan moet het niet hozen natuurlijk..
Je moet er wel op tijd bij zijn natuurlijk, als je Jan wil zien.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:58 schreef maok het volgende:
Er staan nu al mensen voor het podium:
[ afbeelding ]
McLovin'!quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Prosac het volgende:
Ik heb VIP toegang, maar ga vanavond gewoon quizzen.
Dan mag je naar café de doelen ofzo?quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:01 schreef Prosac het volgende:
Ik heb VIP toegang, maar ga vanavond gewoon quizzen.
Das koffie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:12 schreef Albert86 het volgende:
M'n vriendin gaat er vanavond wel heen. Ik ga echt niet naar dat lawaai luisteren in de regenGa mooi naar een vriend bier drinken
Crisis, was een herrie op de Grote Markt net zeg...quote:
Maar waarom geloof ik er geen donder van dat dit waar is ? :lol:quote:Google® Promotion Award (noreply@googleawards.com)
Google® Promotion Award Team
75 Ninth Avenue 2nd and 4th Floors
Google UK Ltd Belgrave House 76
Buckingham Palace Road London SW1W 9TQ ...
Attn:Winner,
PIN NUMBER: /0622/00199
BATCH NUMBER: 12/422/4PDH/GLG/UK/402
WINNING NUMBER: GWP/1J6/2009
AMOUNT WON: 850,000.00 (Eight Hundred And Fifty Thousand Great Britain Pounds).
Your email address has won you a prize!!! This e-mail address was selected and confirmed by us Google® International, through their latest internet upgrade. You are therefore been approved by Google® International, the sum of 850,000.00 (Eight Hundred And Fifty Thousand Great Britain Pounds).
CONTACT CLAIMS ADMINISTRATOR.
Name: Mr. Landon Howell
Email: sirlandonhowell@googlemail.com
Phone: +44-7031978988
Fax:+44-7005802322
Google® Promotion Department
Do Email The Above Claims Administrator, At Once With All The Claims Requirements Below. To Avoid Unnecessary Delay. They Are Needed To Proceed.
Claims Requirements:
1. Full Name:.....................................
2. Address:.......................................
3. Nationality:...................................
4. Age:.......... Date of Birth:.................
5. Occupation:.................Sex....................
6. Cell Phone:................Fax:.....................
7. State of Origin:...........Country:............
8. Winning Details.......................
9. Your Preferred Method Of Receiving Your Prize:( Find Below )
MODE OF PRIZE REMITTANCE:
Choose from payment options and Contact the Claims Administrator via email with all your claims requirements well filled :
.Prize Pick Up
(ii).Delivery of prize Valued 850,000.00GBP by a registered Courier Company.
Secretary,
Mrs. Kirsty Harrison
Google® Promotion Award Team.
Copyright 2009 Google® Inc. All rights reserved
Die gaan de opwarmers missen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Toeter.
Er staat trouwens nog steeds file op het hoendiep en de A7 vanaf Drachten.
Zoveelquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef MaxMark het volgende:
Er staan minstens 20 mensen op de Grote Markt nu.
Die stonden er om half 6 ook alquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef MaxMark het volgende:
Waaronder mijn moeder en de buurvrouw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet je ook niet uit Roemenië weggaan als je geen onderdak geregeld hebt. En Groningen ligt ook niet bepaald op de route als je van daaruit naar Hamburg en/of Duitsland gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef maok het volgende:
Waarom is er geen daklozenopvang in Groningen waar ook gezinnetjes met kinderen terecht kunnen. Ik was net in ons kerkgebouw met een aantal mensen toen er 2 roemenen met een kindje van 3 aankwamen die geen dak boven hun hoofd hadden en onderweg waren naar Hamburg of Denenmarken ofzo. Ze wilden eigenlijk onder de luifel slapen maar dat leek ons niet zo'n goed idee met dit weer. Vanalles afgebeld maar ze konden nergens terecht. Uiteindelijk hebben we ze maar naar het Simplon hotel gebracht en de overnachting betaald (we waren toch met een hele groep).
Het is nog best lastig om de juiste persoon aan de lijn te krijgen als je hulp zoekt, en dan waren wij nog bekend in de stad en met de taal. Moet je nagaan als je hier als buitenlander aankomt, dan weet je helemaal niet waar je heen moet.
Maar nogmaals. Niet slim om weg te gaan zonder geld. Dan vraag je er ook om toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Ze wilden eigenlijk ook geld voor de trein, maar dat hebben we niet gegeven. Maar ik geloof dat je behoorlijk wanhopig moet zijn als je met een klein kind zo'n reis gaat maken zonder geld.
Ze waren trouwens heel blij dat ze in het hotel mochten slapen.
quote:
Trosquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef JH87 het volgende:
Welterusten Groningen. En aan het TROS-tuig dat hier nu door de straat loopt: Doe eens stil. Ik val jullie toch ook niet lastig in Stadskanaal ofzo.
Moet je dan niet terug?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef nietzman het volgende:
Een antropoloog zal op het JanSmitvolk af kunnen studeren..
Zal ook wel weer knokkerij worden in de stad, je voelt het gewoon.
quote:
In Berlijn word je gewaarschuwd voor dit soort oplichterij en bedelarij. Het zijn over het algemeen zwervers en bedelaars die hun/een kind misbruiken om luxe slaapplekken en geld los te troggelen van mensen die medelijden met het kind krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef maok het volgende:
Waarom is er geen daklozenopvang in Groningen waar ook gezinnetjes met kinderen terecht kunnen. Ik was net in ons kerkgebouw met een aantal mensen toen er 2 roemenen met een kindje van 3 aankwamen die geen dak boven hun hoofd hadden en onderweg waren naar Hamburg of Denenmarken ofzo. Ze wilden eigenlijk onder de luifel slapen maar dat leek ons niet zo'n goed idee met dit weer. Vanalles afgebeld maar ze konden nergens terecht. Uiteindelijk hebben we ze maar naar het Simplon hotel gebracht en de overnachting betaald (we waren toch met een hele groep).
Het is nog best lastig om de juiste persoon aan de lijn te krijgen als je hulp zoekt, en dan waren wij nog bekend in de stad en met de taal. Moet je nagaan als je hier als buitenlander aankomt, dan weet je helemaal niet waar je heen moet.
Ach eigenlijk moet je gewoon eerlijk zijn: ik geef geen geld aan kansloze liegebeesten. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:01 schreef Albert86 het volgende:
Op het station loopt ook altijd zo'n gast met hetzelfde verhaaltje.
"Heb je misschien wat kleingeld over? Je mag ook wat voor me kopen als je dat liever hebt, bla bla bla".
Hoe vaak ik die kerel al heb gezegd dat ik geen geld bij me heb. Ik pin tegenwoordig alleen nog maar ^^
Straks trekt ie een mobiel pinapparaat uit z'n zak...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:01 schreef Albert86 het volgende:
Op het station loopt ook altijd zo'n gast met hetzelfde verhaaltje.
"Heb je misschien wat kleingeld over? Je mag ook wat voor me kopen als je dat liever hebt, bla bla bla".
Hoe vaak ik die kerel al heb gezegd dat ik geen geld bij me heb. Ik pin tegenwoordig alleen nog maar ^^
Maar al zouden ze eerlijk zijn... Je kan moeilijk iedereen onderdak gaan geven en het is niet een heel goed doordacht plan om zonder geld te gaan reizen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Straks trekt ie een mobiel pinapparaat uit z'n zak...
@Maok: klinkt alsof ze niet zozeer dakloos zijn als wel op doorreis. Als niemand ze zelf een nachtje in huis wil hebben, is dit zo netjes opgelost. En je kunt beter een keer worden opgelicht dan dat je misschien iemand die echt wanhopig is beschouwt als een oplichter. Ik zeg, voordeel van de twijfel geven.
Aansteller. Dan moet je niet in de stad gaan wonen, maar op het platteland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef JH87 het volgende:
Welterusten Groningen. En aan het TROS-tuig dat hier nu door de straat loopt: Doe eens stil. Ik val jullie toch ook niet lastig in Stadskanaal ofzo.
Ja dus. Ik werd om 5 uur wakker van een grote vechtpartij in de poelequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef nietzman het volgende:
Zal ook wel weer knokkerij worden in de stad, je voelt het gewoon.
Neem je een dagje vrij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond het trouwens maar een sfeerloos iets. Jammer dat ze het niet op zaterdag of vrijdagavond deden. Dan kunnen de mensen die werken zich ook volgieten en feesten. Nu konden alleen de tokkies dat.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:roelof van houten schrijft op 9-7-2009 6:37
ik en johan waaren er ook het was leuk en gezellig aleen hadden ze iets teveel bas op de boksen staan dat was jammer en al die mensen met die paraplus dat was vervelend wand dan zach je niks het was heel gezellig het wat wel langer mogen duuren
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef JH87 het volgende:
Nu de lelijke huisvrouwen van boven de 30 nog.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef JH87 het volgende:
Nu de ajacieden nog.
Dat vind ik lief van je, dankje.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef nietzman het volgende:
Goeie grap P! Die had 'ie vast zelf over het hoofd gezien!
Bedankt voor je leven. Toch mooi dat er mensen zoals jij zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook bij de grote hoeveelheid spelfouten?
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:18 schreef nietzman het volgende:
Of je toevallig een lekker wijf bent.
Ik hou van moonwalkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar niet dusHeb je verder wel hobbys enzo. NIet dat die info nu nog relevantie heeft...
Nou, ga dan maar snel weer terug naar de maan lopen... Mooie vrouwen willen we zien! Geen kerelsquote:
Vers afgebakken broodjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar snel weer terug naar de maan lopen... Mooie vrouwen willen we zien! Geen kerels
Houd je van mollig?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of heb je leuke vriendinnen? Dat telt nl ook.
Dankjewel lieve chipszak:) hartverwarmendquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heu! Ik heette je zeer liefdevol welkom.
Wat zeg je dan?
Da's beter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Dankjewel lieve chipszak:) hartverwarmend
quote:
Ja fijn. En bedankt he, want zodra Jop dit leest krijg ik op MSN weer te horen dat 'ze' weer over hem praten in het topic!quote:
Ik ben geen ze hequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja fijn. En bedankt he, want zodra Jop dit leest krijg ik op MSN weer te horen dat 'ze' weer over hem praten in het topic!
Vind ik heul niet zo erg hoor, Jop![]()
'Ze' bedoel ik mee als 'ze praten weer over hem'quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben geen ze heEn eigenlijk vindt hij het harstikke spannend
![]()
Is Bob. mollig dan?quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg!
Leave Bob. alone.![]()
Bob. is heet en ik zou d'r geven.
Wat let je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg!
Leave Bob. alone.![]()
Wat zou je haar geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg!
Leave Bob. alone.![]()
Die inkopper zag ik aankomen .quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was de vraag die ik daarmee wilde stellen.
Zomerjurkjesquote:
Niks mis met verliefd zijn trouwensquote:
denk niet dat hij dat wilquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:06 schreef Prosac het volgende:
pics van jop?
Toen vierde ik mijn verjaardagquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen.
Een 10+quote:
Weet ik, daarom gebruikte ik dat ook.quote:
Denemarken.quote:
Daar zijn we vandaag geweest! Met z'n viertjesquote:
Hoe was het?quote:
Best saai, het regendequote:
Oh das nait zo ver nain, haddik kunnen weten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
17km volgens Google Maps
20 minuutjes ofzo, nog niet eens denk ik.
Met z'n vieren in de auto, dat dan wel
En wat hebben jullie daar gedaan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:16 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Daar zijn we vandaag geweest! Met z'n viertjes
Dat is zijn bed vorige week toen het zo warm wasquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:52 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh das nait zo ver nain, haddik kunnen weten.
En je kind ligt er wel een beetje vreemd bij in die box,.
Een foto gemaaktquote:
Toen lag idd iedereen er zo bij,quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is zijn bed vorige week toen het zo warm wasEn hij slaapt dus
[..]
Vooral als je ook nog eens zwanger bentquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen lag idd iedereen er zo bij,.
Volgende week weer boven de 25 graden, dus weer zo erbij liggen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:56 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Toen lag idd iedereen er zo bij,.
Ik lag er vorige week heul niet zo bijquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens zwanger bent
quote:
Waarom heb ik dat vermoeden ook ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij probeert Tara heel subtiel iets te zeggen..
Zou het?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef MaxMark het volgende:
heel subtielquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef MaxMark het volgende:
tnxquote:
Je kind is zwanger?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Vooral als je ook nog eens zwanger bent
Gefeliciteerdquote:
Wel schattig,quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:34 schreef freecell het volgende:
[..]
nog niet zo langBijna 2 maanden, maar ik ben al zo'n bollert
Maar een meisje kan je tiara's opzetten en jurkjes aantrekken enzo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:36 schreef freecell het volgende:
Die foto's wil ik ook
En een broertje zou ook wel hip zijn voor L. natuurlijk
Beetje wel he,quote:
Ik weet het! Ik gok dat dat begint op het moment dat beeb begint te kruipen terwijl L. met dingen bouwtquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:40 schreef 2cv het volgende:
Het is wel leuk dat ze qua leeftijd niet ver uit elkaar liggen. Dan zijn de kansen redelijk gelijk als ze elkaar de hersens in slaan (maak je geen illusies, dat gaan ze echt een keer doen).
Mijn moeke moest vandaag aan Leander denken in de blokker.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik weet het! Ik gok dat dat begint op het moment dat beeb begint te kruipen terwijl L. met dingen bouwt
Wat zou erger zijn ? Dat of als ze elkaar de hersens in houwen ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar een meisje kan je tiara's opzetten en jurkjes aantrekken enzo.
Jaaa,Meisje.
Ik zou best een leuke mama zijn.quote:
Doe maar niet vragen,quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
over auto's gesproken: Hoe gaat het met de rijlessen CZ.?
Dat klinkt niet best. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komtquote:
En Freecell is dan z'n vriendin?quote:voornaam: [...]
achternaam: [...]
geslacht: Man
Mijn mama ging los in de blokker, bohh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef freecell het volgende:
Chips als mama is vast een succes![]()
Maar deze keer had ik het over JOUW mama
Ow en wij hebben Amelie
TARA = Manquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef Luco het volgende:
Ok, ik ben in de war...TARAraboemdiejee is een vent?
[..]
En dan hoort Freecell daar bij als vrouwtje?
Ok. Ik heb dus al sinds topic 80 (Toen ik hier voor het eerst lurkte) in de veronderstelling geleeft dat TARA en Freecell beide vrouw waren, en een relatie met elkaar haddenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:00 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
TARA = Man
Freecell = Vrouw
TARA + Freecell = man en vrouw![]()
En oh! Op dvd?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef freecell het volgende:
Chips als mama is vast een succes![]()
Maar deze keer had ik het over JOUW mama
Ow en wij hebben Amelie
Niet meer wanneer ze me zien rijden.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:57 schreef .txt het volgende:
[..]
Er zijn hier genoeg kerels die je rijles willen geven.![]()
![]()
![]()
Je bent zo lief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Niet meer wanneer ze me zien rijden.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen.
Je weet precies wat ik jij bedoelt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, lekker he?
Ik zou mezelf ook geven doen.
Uiteraard.quote:
Afgaande op je zelfkennis zou ik je ook geven, maar dan wordt m´n vriendin boos...quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef ChipsZak. het volgende:
Ja, lekker he?
Ik zou mezelf ook geven doen.
Ik wilde het net vragen: Wie zou Jops doen?quote:
Ik gebruik m'n vriendin weer als excuus om het niet te doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik wilde het net vragen: Wie zou Jops doen?
Dát is je excuus?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n vriendin weer als excuus om het niet te doen
Dat ik niet op mannen val is natuurlijk slechts bijzaakquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dát is je excuus?
Anders zou je het wel doen?
Interessant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |