OMGquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Denemarken is pas over ruim een maand hoor.
China is morgen!
Pas je wel op voor die rellen die daar nu zijn?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:23 schreef Bob. het volgende:
Denemarken is pas over ruim een maand hoor.
China is morgen!
Precies aan de andere kant van het land, langs de oostkust, dus ik gok dat we er niet veel last van zullen hebben.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Pas je wel op voor die rellen die daar nu zijn?
China is groot, waar in China ga je je tijd doorbrengen?
'Hiquote:
Zo zijn er een stuk of 4 broers die ook ooit iets in de muziek gedaan schijnen te hebben..quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef .txt het volgende:
Ik wist niet dat de broer van MJ ook kon zingen.
Heetten die niet ooit de Jackson Five? Hij heeft toch ook een zus die muzikaal wel wat kan?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo zijn er een stuk of 4 broers die ook ooit iets in de muziek gedaan schijnen te hebben..
Ik mis jequote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:55 schreef Luco het volgende:
[..]
Heetten die niet ooit de Jackson Five? Hij heeft toch ook een zus die muzikaal wel wat kan?
Dit was geenquote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef .txt het volgende:
Janet Jackson zat niet in de J5. De broers wel.
Nee, maar ik dacht dat je sarcastisch was. Iedereen kent toch de Jackson 5 en Janet Jackson?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Dit was geenvraag! Ontzettend serieus bedoeld
Gebruik ik diezo vaak?
En nu mag ie wel:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:05 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht dat je sarcastisch was. Iedereen kent toch de Jackson 5 en Janet Jackson?
Ik ben afgehaakt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Luco het volgende:
Maar goed... Zijn er nog mensen die niet naar de MJ uitzending kijken?
Nu wordt het pas mooi.quote:
Dat kindje hequote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:46 schreef Luco het volgende:
Crisis, niet gedacht dat dit me aan zou grijpen, maar dat einde was vrij heftig
Die broer aan het einde van zijn toespraak, dat lege podium, Heal the world met die groep... Alles zo'n beetje wel in het laatste half uurquote:
Nee, ik heb wel iets beters te doen, zoals me rot zitten F5'en in een testomgeving waar wat bugjes in zittenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:08 schreef Luco het volgende:
Maar goed... Zijn er nog mensen die niet naar de MJ uitzending kijken?
Krijgen we een nieuw forum?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel iets beters te doen, zoals me rot zitten F5'en in een testomgeving waar wat bugjes in zitten
Link?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:26 schreef .txt het volgende:
[..]
Paris Jackson, ja dat was huilen inderdaad.
grapje zekerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:50 schreef .txt het volgende:
Ik wist niet dat de broer van MJ ook kon zingen.
quote:
Ik zal het nog even moeilijker maken:quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:47 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik had werkelijk geen verstand van die mensen, tot vandaag.
Ik kijk wel op Wikipedia.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik zal het nog even moeilijker maken:
The Jackson 5/The Jacksons waren 6 broers Jackson, niet 5, nahja, uiteindelijk dan
Ken je 3T nog?
En je hebt ook nog LaToya Jackson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |