Dat vind ik lief van je, dankje.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef nietzman het volgende:
Goeie grap P! Die had 'ie vast zelf over het hoofd gezien!
Bedankt voor je leven. Toch mooi dat er mensen zoals jij zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook bij de grote hoeveelheid spelfouten?
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:18 schreef nietzman het volgende:
Of je toevallig een lekker wijf bent.
Ik hou van moonwalkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar niet dusHeb je verder wel hobbys enzo. NIet dat die info nu nog relevantie heeft...
Nou, ga dan maar snel weer terug naar de maan lopen... Mooie vrouwen willen we zien! Geen kerelsquote:
Vers afgebakken broodjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar snel weer terug naar de maan lopen... Mooie vrouwen willen we zien! Geen kerels
Houd je van mollig?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of heb je leuke vriendinnen? Dat telt nl ook.
Dankjewel lieve chipszak:) hartverwarmendquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heu! Ik heette je zeer liefdevol welkom.
Wat zeg je dan?
Da's beter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Dankjewel lieve chipszak:) hartverwarmend
quote:
Ja fijn. En bedankt he, want zodra Jop dit leest krijg ik op MSN weer te horen dat 'ze' weer over hem praten in het topic!quote:
Ik ben geen ze hequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja fijn. En bedankt he, want zodra Jop dit leest krijg ik op MSN weer te horen dat 'ze' weer over hem praten in het topic!
Vind ik heul niet zo erg hoor, Jop![]()
'Ze' bedoel ik mee als 'ze praten weer over hem'quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben geen ze heEn eigenlijk vindt hij het harstikke spannend
![]()
Is Bob. mollig dan?quote:
Weet ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg!
Leave Bob. alone.![]()
Bob. is heet en ik zou d'r geven.
Wat let je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg!
Leave Bob. alone.![]()
Wat zou je haar geven?quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:01 schreef ChipsZak. het volgende:
Nou zeg!
Leave Bob. alone.![]()
Die inkopper zag ik aankomen .quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:03 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat was de vraag die ik daarmee wilde stellen.
Zomerjurkjesquote:
Niks mis met verliefd zijn trouwensquote:
denk niet dat hij dat wilquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:06 schreef Prosac het volgende:
pics van jop?
Toen vierde ik mijn verjaardagquote:Op donderdag 9 juli 2009 18:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Had je maar naar de meet moeten komen.
Een 10+quote:
Weet ik, daarom gebruikte ik dat ook.quote:
Denemarken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |