Das koffie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:12 schreef Albert86 het volgende:
M'n vriendin gaat er vanavond wel heen. Ik ga echt niet naar dat lawaai luisteren in de regenGa mooi naar een vriend bier drinken
Crisis, was een herrie op de Grote Markt net zeg...quote:
Maar waarom geloof ik er geen donder van dat dit waar is ? :lol:quote:Google® Promotion Award (noreply@googleawards.com)
Google® Promotion Award Team
75 Ninth Avenue 2nd and 4th Floors
Google UK Ltd Belgrave House 76
Buckingham Palace Road London SW1W 9TQ ...
Attn:Winner,
PIN NUMBER: /0622/00199
BATCH NUMBER: 12/422/4PDH/GLG/UK/402
WINNING NUMBER: GWP/1J6/2009
AMOUNT WON: 850,000.00 (Eight Hundred And Fifty Thousand Great Britain Pounds).
Your email address has won you a prize!!! This e-mail address was selected and confirmed by us Google® International, through their latest internet upgrade. You are therefore been approved by Google® International, the sum of 850,000.00 (Eight Hundred And Fifty Thousand Great Britain Pounds).
CONTACT CLAIMS ADMINISTRATOR.
Name: Mr. Landon Howell
Email: sirlandonhowell@googlemail.com
Phone: +44-7031978988
Fax:+44-7005802322
Google® Promotion Department
Do Email The Above Claims Administrator, At Once With All The Claims Requirements Below. To Avoid Unnecessary Delay. They Are Needed To Proceed.
Claims Requirements:
1. Full Name:.....................................
2. Address:.......................................
3. Nationality:...................................
4. Age:.......... Date of Birth:.................
5. Occupation:.................Sex....................
6. Cell Phone:................Fax:.....................
7. State of Origin:...........Country:............
8. Winning Details.......................
9. Your Preferred Method Of Receiving Your Prize:( Find Below )
MODE OF PRIZE REMITTANCE:
Choose from payment options and Contact the Claims Administrator via email with all your claims requirements well filled :
.Prize Pick Up
(ii).Delivery of prize Valued 850,000.00GBP by a registered Courier Company.
Secretary,
Mrs. Kirsty Harrison
Google® Promotion Award Team.
Copyright 2009 Google® Inc. All rights reserved
Die gaan de opwarmers missen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
De Toeter.
Er staat trouwens nog steeds file op het hoendiep en de A7 vanaf Drachten.
Zoveelquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef MaxMark het volgende:
Er staan minstens 20 mensen op de Grote Markt nu.
Die stonden er om half 6 ook alquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef MaxMark het volgende:
Waaronder mijn moeder en de buurvrouw.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef MaxMark het volgende:
Dan moet je ook niet uit Roemenië weggaan als je geen onderdak geregeld hebt. En Groningen ligt ook niet bepaald op de route als je van daaruit naar Hamburg en/of Duitsland gaat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef maok het volgende:
Waarom is er geen daklozenopvang in Groningen waar ook gezinnetjes met kinderen terecht kunnen. Ik was net in ons kerkgebouw met een aantal mensen toen er 2 roemenen met een kindje van 3 aankwamen die geen dak boven hun hoofd hadden en onderweg waren naar Hamburg of Denenmarken ofzo. Ze wilden eigenlijk onder de luifel slapen maar dat leek ons niet zo'n goed idee met dit weer. Vanalles afgebeld maar ze konden nergens terecht. Uiteindelijk hebben we ze maar naar het Simplon hotel gebracht en de overnachting betaald (we waren toch met een hele groep).
Het is nog best lastig om de juiste persoon aan de lijn te krijgen als je hulp zoekt, en dan waren wij nog bekend in de stad en met de taal. Moet je nagaan als je hier als buitenlander aankomt, dan weet je helemaal niet waar je heen moet.
Maar nogmaals. Niet slim om weg te gaan zonder geld. Dan vraag je er ook om toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:04 schreef maok het volgende:
Ze wilden eigenlijk ook geld voor de trein, maar dat hebben we niet gegeven. Maar ik geloof dat je behoorlijk wanhopig moet zijn als je met een klein kind zo'n reis gaat maken zonder geld.
Ze waren trouwens heel blij dat ze in het hotel mochten slapen.
quote:
Trosquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef JH87 het volgende:
Welterusten Groningen. En aan het TROS-tuig dat hier nu door de straat loopt: Doe eens stil. Ik val jullie toch ook niet lastig in Stadskanaal ofzo.
Moet je dan niet terug?quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef nietzman het volgende:
Een antropoloog zal op het JanSmitvolk af kunnen studeren..
Zal ook wel weer knokkerij worden in de stad, je voelt het gewoon.
quote:
In Berlijn word je gewaarschuwd voor dit soort oplichterij en bedelarij. Het zijn over het algemeen zwervers en bedelaars die hun/een kind misbruiken om luxe slaapplekken en geld los te troggelen van mensen die medelijden met het kind krijgen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 22:43 schreef maok het volgende:
Waarom is er geen daklozenopvang in Groningen waar ook gezinnetjes met kinderen terecht kunnen. Ik was net in ons kerkgebouw met een aantal mensen toen er 2 roemenen met een kindje van 3 aankwamen die geen dak boven hun hoofd hadden en onderweg waren naar Hamburg of Denenmarken ofzo. Ze wilden eigenlijk onder de luifel slapen maar dat leek ons niet zo'n goed idee met dit weer. Vanalles afgebeld maar ze konden nergens terecht. Uiteindelijk hebben we ze maar naar het Simplon hotel gebracht en de overnachting betaald (we waren toch met een hele groep).
Het is nog best lastig om de juiste persoon aan de lijn te krijgen als je hulp zoekt, en dan waren wij nog bekend in de stad en met de taal. Moet je nagaan als je hier als buitenlander aankomt, dan weet je helemaal niet waar je heen moet.
Ach eigenlijk moet je gewoon eerlijk zijn: ik geef geen geld aan kansloze liegebeesten. Dat zal ze lerenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:01 schreef Albert86 het volgende:
Op het station loopt ook altijd zo'n gast met hetzelfde verhaaltje.
"Heb je misschien wat kleingeld over? Je mag ook wat voor me kopen als je dat liever hebt, bla bla bla".
Hoe vaak ik die kerel al heb gezegd dat ik geen geld bij me heb. Ik pin tegenwoordig alleen nog maar ^^
Straks trekt ie een mobiel pinapparaat uit z'n zak...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:01 schreef Albert86 het volgende:
Op het station loopt ook altijd zo'n gast met hetzelfde verhaaltje.
"Heb je misschien wat kleingeld over? Je mag ook wat voor me kopen als je dat liever hebt, bla bla bla".
Hoe vaak ik die kerel al heb gezegd dat ik geen geld bij me heb. Ik pin tegenwoordig alleen nog maar ^^
Maar al zouden ze eerlijk zijn... Je kan moeilijk iedereen onderdak gaan geven en het is niet een heel goed doordacht plan om zonder geld te gaan reizen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:18 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Straks trekt ie een mobiel pinapparaat uit z'n zak...
@Maok: klinkt alsof ze niet zozeer dakloos zijn als wel op doorreis. Als niemand ze zelf een nachtje in huis wil hebben, is dit zo netjes opgelost. En je kunt beter een keer worden opgelicht dan dat je misschien iemand die echt wanhopig is beschouwt als een oplichter. Ik zeg, voordeel van de twijfel geven.
Aansteller. Dan moet je niet in de stad gaan wonen, maar op het platteland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:18 schreef JH87 het volgende:
Welterusten Groningen. En aan het TROS-tuig dat hier nu door de straat loopt: Doe eens stil. Ik val jullie toch ook niet lastig in Stadskanaal ofzo.
Ja dus. Ik werd om 5 uur wakker van een grote vechtpartij in de poelequote:Op woensdag 8 juli 2009 23:22 schreef nietzman het volgende:
Zal ook wel weer knokkerij worden in de stad, je voelt het gewoon.
Neem je een dagje vrij.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:26 schreef kikoooooo het volgende:
Ik vond het trouwens maar een sfeerloos iets. Jammer dat ze het niet op zaterdag of vrijdagavond deden. Dan kunnen de mensen die werken zich ook volgieten en feesten. Nu konden alleen de tokkies dat.
Hier sluit ik mij volledig bij aan.quote:roelof van houten schrijft op 9-7-2009 6:37
ik en johan waaren er ook het was leuk en gezellig aleen hadden ze iets teveel bas op de boksen staan dat was jammer en al die mensen met die paraplus dat was vervelend wand dan zach je niks het was heel gezellig het wat wel langer mogen duuren
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef JH87 het volgende:
Nu de lelijke huisvrouwen van boven de 30 nog.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef JH87 het volgende:
Nu de ajacieden nog.
Dat vind ik lief van je, dankje.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:03 schreef nietzman het volgende:
Goeie grap P! Die had 'ie vast zelf over het hoofd gezien!
Bedankt voor je leven. Toch mooi dat er mensen zoals jij zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook bij de grote hoeveelheid spelfouten?
Preciesquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:18 schreef nietzman het volgende:
Of je toevallig een lekker wijf bent.
Ik hou van moonwalkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar niet dusHeb je verder wel hobbys enzo. NIet dat die info nu nog relevantie heeft...
Nou, ga dan maar snel weer terug naar de maan lopen... Mooie vrouwen willen we zien! Geen kerelsquote:
Vers afgebakken broodjesquote:
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:54 schreef Luco het volgende:
[..]
Nou, ga dan maar snel weer terug naar de maan lopen... Mooie vrouwen willen we zien! Geen kerels
Houd je van mollig?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:38 schreef Grulez het volgende:
[..]
Of heb je leuke vriendinnen? Dat telt nl ook.
Dankjewel lieve chipszak:) hartverwarmendquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Heu! Ik heette je zeer liefdevol welkom.
Wat zeg je dan?
Da's beter.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:04 schreef Rammstino het volgende:
[..]
Dankjewel lieve chipszak:) hartverwarmend
quote:
Ja fijn. En bedankt he, want zodra Jop dit leest krijg ik op MSN weer te horen dat 'ze' weer over hem praten in het topic!quote:
Ik ben geen ze hequote:Op donderdag 9 juli 2009 16:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja fijn. En bedankt he, want zodra Jop dit leest krijg ik op MSN weer te horen dat 'ze' weer over hem praten in het topic!
Vind ik heul niet zo erg hoor, Jop![]()
'Ze' bedoel ik mee als 'ze praten weer over hem'quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:32 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben geen ze heEn eigenlijk vindt hij het harstikke spannend
![]()
Is Bob. mollig dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |