Ja, daar vraag je ook om met je horecaervaringquote:Op zondag 5 juli 2009 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oma al de tweede keer onderwerp van de TT
Nahja, oma stresst altijd te veel over haar verjaardag, is dezelfde oma als die vorig jaar een aanval kreeg in het Amstel HotelEn ze laat mij altijd alles doen
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar vraag je ook om met je horecaervaring
Flaauw...quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Plus die heb ik nietquote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Plus het is altijd al zoquote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Plus dan mag ik ook wel es rust toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:
De enige zelfs aan deze kant van de familie. Mijn broer zit wel nog boven me, mijn oma was 45 toen ze oma werdquote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben jij de oudste kleindochter toevallig?
Daar ligt de oorzaak van het altijd de klos zijn ben ik bangquote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De enige zelfs aan deze kant van de familie. Mijn broer zit wel nog boven me, mijn oma was 45 toen ze oma werd
Mijn zusje is ook altijd de klos.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar ligt de oorzaak van het altijd de klos zijn ben ik bang
oh op die manierquote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar ligt de oorzaak van het altijd de klos zijn ben ik bang
Veel "plezier"quote:Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh op die manierBlimey. Anyway, ben weg
quote:
Hier wel, op Werchter niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:51 schreef iamredleader het volgende:
Alles goed hier?
Succes.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef iamredleader het volgende:
Jair's nageltjes moeten geknipt worden, laters
Lekker hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
En wakker, nu aankleden en op de fiets richting vriendinnen om te gaan barbequen
Helaas moet ik het 'feestje' vroeg verlaten omdat ik om 07.00 moet werken: front office zitten en ontbijt lopen! Maar daarna ga ik wel alweer op vakantie
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat iedereen tennis aan het kijken was...
wat een partij zeg
Maar wat is die smaak wrang!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat iedereen tennis aan het kijken was...
wat een partij zeg
Want? Er heeft niemand onterecht gewonnen/verloren vandaagquote:
Mooi gemaakt iddquote:Op zondag 5 juli 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
Wil de gene die deze videoclip gemaakt heeft
zich zo snel mogelijk melden bij wat meer platenmaatschappijen zodat in het vervolg wat minder waardeloze crap videoclips gemaakt worden?
Zou me niks verbazen als die gene ook hiermee te maken gehad heeft trouwens
Met welk resultaat?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo heb me eindleijk ook door de site van de IBG geworsteld
Volgens mij kun je nu nog wel wat 1-jarig perkgoed planten hoor, heb je meteen wat kleur in je tuin.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Ik dacht dat hier kijken niet zoveel zin zou hebben nu er zoveel weg zijn.![]()
Wiebel en ik zijn de tuin aan het doen. Al een week.We hadden van dat sproeispul tegen onkruid gebruikt vorige week en vandaag stond al het onkruid gewoon nog groen en rechtop. Dus ik zeg net, nou dat kopen we dus niet meer. Zegt Wiebel: 'hoezo? 't werkt toch?' * wijst naar stuk in de tuin.
Had ie het op goede planten gespoten, die nu dus wel dood zijn.![]()
![]()
Maargoed, vraagje dus: welke planten kunnen we nu wel in de tuin zetten zonder dat ze dood gaan? Ik ben echt een tuinnoob.Maar volgens mij moet je planten op een bepaald moment in de grond zetten? Kan dat nu ook nog?
Het liefst iets met bloemetjes.
![]()
Wij zijn niet interessant genoeg?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Ik dacht dat hier kijken niet zoveel zin zou hebben nu er zoveel weg zijn.![]()
quote:Wiebel en ik zijn de tuin aan het doen. Al een week.We hadden van dat sproeispul tegen onkruid gebruikt vorige week en vandaag stond al het onkruid gewoon nog groen en rechtop. Dus ik zeg net, nou dat kopen we dus niet meer. Zegt Wiebel: 'hoezo? 't werkt toch?' * wijst naar stuk in de tuin.
Had ie het op goede planten gespoten, die nu dus wel dood zijn.![]()
![]()
Volgens mij kan het altijd behalve in de winterquote:Maargoed, vraagje dus: welke planten kunnen we nu wel in de tuin zetten zonder dat ze dood gaan? Ik ben echt een tuinnoob.Maar volgens mij moet je planten op een bepaald moment in de grond zetten? Kan dat nu ook nog?
Het liefst iets met bloemetjes.
![]()
Geen idee wat je moest aan-/afmelden of wijzigen of wat dan ookquote:
Moest opnieuw studiefinanciering aanvragen maar daarvoor moest ik wel eerst weer school wijziging doorvoeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee wat je moest aan-/afmelden of wijzigen of wat dan ook
Dankje voor de tip.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nu nog wel wat 1-jarig perkgoed planten hoor, heb je meteen wat kleur in je tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Luchtvaartdienstverleningquote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje voor de tip.
Ik had geen idee van wat 1-jarig perkgoed is, maar heb even gezocht op google.![]()
Yuri, welke opleiding ga je doen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net een vreselijk slechte grap die ik toch wil delen:
Wat is geel en verstopt zich in Afghanistan?Tnx for sharingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Zit ik er ver naast als ik denk dat dat een opleiding tot steward is?quote:
neequote:Op zondag 5 juli 2009 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit ik er ver naast als ik denk dat dat een opleiding tot steward is?
Daar stond eerst wat andersquote:
Gewoon een mailtje sturen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef TMs_Andy het volgende:
Grmmbllll nog steeds geen mail met een nieuw wachtwoord....
De regen is hier inmiddels weer opgehouden, ik heb nu de tuindeur open staanquote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
De lucht is hier diepdonkerblauwOnweer
Regen
Storm
Misschien komt het nog die kant opquote:
Volgens buienradar welquote:
Ik vond het een matige aflevering trouwensquote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou van het internet. Top Gear is nu 25 minuten afgelopen en is al volledig te downloaden
. Alleen gaat dat in het begin nooit zo snel
Ik heb hem nog niet gezien (Digitenne). Maar matig of niet: het is en blijft Top Gearquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vond het een matige aflevering trouwens
Ik ben het Top Gear News steeds meer gaan waarderenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is waar, ik heb ook wel een paar keer hard gelachen hoor
Dat moet je dan deze keer ook maar doen, damn wat vond die gast zichzelf leukquote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben het Top Gear News steeds meer gaan waarderen. Interview met het bekende persoon kan me meestal gestolen worden, dat sla ik vaak over in herhalingen
De eerste keer dat ik een aflevering zie kijk ik het interview wel. Als ik een aflevering later terug kijk sla ik het regelmatig over, maar ik wil wel weten wat er min of meer gezegd isquote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet je dan deze keer ook maar doen, damn wat vond die gast zichzelf leuk
Mwaah, het viel nog wel mee. Ze is heel tof enzo, maar ook wat vermoeiendquote:
haha ok, toch wel een leuke verjaardag zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwaah, het viel nog wel mee. Ze is heel tof enzo, maar ook wat vermoeiend
Neuh. Maar familie is familie hequote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haha ok, toch wel een leuke verjaardag zo?
okquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh. Maar familie is familie heEn ik stond bij haar in het krijt, zij had de jurk gemaakt
Sure thingquote:
Jawel, jawelquote:Op zondag 5 juli 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je kunt wel met haar opschieten toch?
Trusten TM! Ik denk dat ik over een minuut of 20 ook gaquote:
Ik denk dat ze morgenochtend terug gaan. Tenminste, dat zou ik doenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wanneer komen hun van Werchter terug?
Ik vind toch dat we een ongebruikelijk druk weekend hebben gehad hierquote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgenochtend terug gaan. Tenminste, dat zou ik doen
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef Nesle het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen maar ben nog heel niet moe omdat ik rond half 4 smiddags mn bed uit kwam zetten
Ben al weg!quote:
Oeh, voor wat, waar en wanneer?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ben al weg!![]()
Ben volgende week weer in je woonplaats te vinden
Vind ik niks voor jou!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:28 schreef Etcetera het volgende:
Gilmore Girls/meidenavond op CZ: de eerste plannen zijn gemaakt
Voor een bezoekje aan een studerende vriendin en wat nodige winkelsquote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oeh, voor wat, waar en wanneer?
Vagoquote:Op maandag 6 juli 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar was ik al bang voor...
quote:
Ik reageerde op een reactie van PS.quote:
Hehe, ik zal es kijken of ik je rond zie huppelenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Voor een bezoekje aan een studerende vriendin en wat nodige winkelsWanneer weet ik nog niet precies... di of wo
En waar? In de stad
Nu ga ik echt
I know! Het is meer het meidenavond gedeelte er vanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je weet toch hoeveel series ik kijk
![]()
En Gilmore Girls heb ik compleet en origineelEn het is gewoon tof om zoiets te doen, geloof niet dat het ooit eerder is gedaan
So truequote:
Not helpingquote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik reageerde op een reactie van PS.
Maar nog bedankt dat je me nu als surrealist typeert.![]()
Nee echt, een compliment. In het echte leven zien ze me niet staan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know! Het is meer het meidenavond gedeelte er van
Mede door het feit dat je altijd maar random wat reacties neerzet zodat het totaal onduidelijk is op wie jij nou altijd reageert is 'vago' hier wel gepast.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik reageerde op een reactie van PS.
Maar nog bedankt dat je me nu als surrealist typeert.![]()
Nee echt, een compliment. In het echte leven zien ze me niet staan.
Als het goed is ben ik volgende weekend in amsterdamquote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oeh, voor wat, waar en wanneer?
Ja, doen we.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mede door het feit dat je altijd maar random wat reacties neerzet zodat het totaal onduidelijk is op wie jij nou altijd reageert is 'vago' hier wel gepast.
Enne geen probleem, my pleasure?
Lijkt wel een of andere geheime film ontmoeting zo. of blijkt het ineens neem carry a rose day the zijn ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mede door het feit dat je altijd maar random wat reacties neerzet zodat het totaal onduidelijk is op wie jij nou altijd reageert is 'vago' hier wel gepast.
Voor PS: ik draag een jasje met een rode roos!![]()
Haha, ik ga naar je uitkijken. En dan volgende week dus, en niet morgen en overmorgen??quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Voor PS: ik draag een jasje met een rode roos!![]()
Zelfde vragen voor jou danquote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik volgende weekend in amsterdam
Ohhh Ofylesquote:
zelfde als nesle, visiting a friend on zaterdag.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zelfde vragen voor jou dan
Ik kreeg laatst - ohja vandaag - weer de meetkriebels. Was namelijk op het station en had uitzicht op dat café
Jamaar... wat?quote:
Ik heb een kliekje opgewarmdquote:
Niks is goed voor je, dus maakt niks uitquote:Op maandag 6 juli 2009 00:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een kliekje opgewarmdEigenlijk is dat niet goed, zo laat nog echt eten, maar soit...
![]()
Broccoli is goed voor je, mij hou je niet voor de gekquote:Op maandag 6 juli 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks is goed voor je, dus maakt niks uit
Zal vast wel iets slecht aan zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Broccoli is goed voor je, mij hou je niet voor de gek
Broccoli is 's werelds goedheid samengepakt in een miniboompjequote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal vast wel iets slecht aan zijn
Dat denkt iedereen maarquote:Op maandag 6 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Broccoli is 's werelds goedheid samengepakt in een miniboompje
Oma zegt het. Dan is het waarquote:
zomaar ineens? geen pilletje geslikt/gespoten/gesnoven.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oma zegt het. Dan is het waar
Zucht, het ziet er slecht uit voor me. Ik ben weer es in mijn eentje aan het dansen
Ik wilde mijn pyjama aan gaan trekken. Save the last dance for me van Michael Bublé kwam op. voor ik het wist was ik aan het dansen...quote:
ah een dansaanvalquote:Op maandag 6 juli 2009 01:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wilde mijn pyjama aan gaan trekken. Save the last dance for me van Michael Bublé kwam op. voor ik het wist was ik aan het dansen...Ik ga nog een poging wagen...
Niet eerlijk. Nèt de pyajma aan, kwamen de spcegirls op. ohnee, niet eens mijn oyjama aan, alleen het broekje, heb mijn oude hemdje nog aanquote:
Welke zender kijk/luister jequote:Op maandag 6 juli 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Nèt de pyajma aan, kwamen de spcegirls op. ohnee, niet eens mijn oyjama aan, alleen het broekje, heb mijn oude hemdje nog aan
Poging tweeëneenhalf!
Mijn eigen playlistquote:
Ik kan gelukkig niet dansen dus heb ook geen last van zo'n plotselinge aanvalquote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iTunes is echt met me aan het dollenMijn lijst barst van de ballads, ik krijg alle dansnummers
Maar het is me gelukt! En dat dansend op SexyBack van Justin Timberlake en dit nummer waarop ik altijd helemaal los kan gaan
die staan er bij mij ook inquote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn eigen playlistSorry for the Spice Girls
Sure thing dat jij "Wannabe" niet woord voor woord mee kan zingenquote:
nee ben beter in stop right nowquote:Op maandag 6 juli 2009 01:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sure thing dat jij "Wannabe" niet woord voor woord mee kan zingen
Thank you very much, I need somebody with the human touch! Hey you, always on the run, gotta slow down baby, gotta have some fun!quote:
Slaapsequote:Op maandag 6 juli 2009 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat waren nog eens tijdenjammer dat ik me van ruim de helft vrij weinig herinner
Slaap lekker
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik zijn de tuin aan het doen.
*knip*
quote:Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Eerst de was opvouwen en opbergen en de nieuwe 2 ladingen ophangen
Lekker een dagje thuis?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Eerst de was opvouwen en opbergen en de nieuwe 2 ladingen ophangen
quote:Op maandag 6 juli 2009 08:40 schreef Soempie het volgende:hmpf, ik ben vorige week vergeten iets in te leveren. Heb het nog niet eens gemaakt.
Zo maar even doen en dan via de mail opsturen. Doe wel of m'n neus bloedt.
quote:
Slaapt als een babyquote:Op maandag 6 juli 2009 08:53 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met Jair?
Lekker rustig.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef Soempie het volgende:
Oh neeeeee
ik heb net dat verslag gestuurd. Heb alleen in het mailtje gezet dat ik het vorige week vergeten was in haar postvak te leggen. Alleen staat er een datum in van na vorige week.!
SHIT!
Ik dacht er pas aan nadat ik op verzenden had geklikt.
quote:'Bierbuik is hoax'
Uit een studie van een groep Duitse en Zweedse onderzoekers blijkt dat er niet zoiets is als een bierbuik. Bij het onderzoek werd het drinkgedrag en het gewicht van 20.000 deelnemers een jaar lang in de gaten gehouden. Uit de analyse blijkt dat het hebben van een bierbuik puur genetisch bepaald is, en niet wordt veroorzaakt door bovenmatige bierconsumptie.
Het drinken van veel bier zorgt wel voor een hoger gewicht, zowel bij mannen als bij vrouwen. Dit komt echter niet alleen in de buikstreek tot uiting, ook de heup kan "groeien". De buikomvang van mannelijke deelnemers die dagelijks veel bier drinken, lijkt niet groter dan die van mannen die helemaal geen bier drinken, meldt HLN.
Er komt ook nog bij dat ze natuurlijk gewoon kan zien dat het document vanmorgen is aangemaakt.quote:
Gewoon nog even wachten en dan ben je niet meer bijna de enige, dan loopt het hier vol met mensen met kinderen.quote:
Lief.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Een kusje van Jair om het beter te maken
* afteltquote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon nog even wachten en dan ben je niet meer bijna de enige, dan loopt het hier vol met mensen met kinderen.
Ik zal de nominatie door sturen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
Ik wil me nomineren voor 'domste akq-sc-er'.
Een award met haar eigen naam? De Guust Flater award klinkt beter?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:42 schreef iamredleader het volgende:
Zou er niet beter een Soempie-actie award kunnen worden gemaakt? Kunnen we gelijk 3 mooie Soemps nomineren
We hebben toch ook de Asmodian-award? Naar ons aller heer en meester mede-oprichter Asmodian? De Soempie-actie is tenslotte naar Soempie vernoemd!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
Een award met haar eigen naam? De Guust Flater award klinkt beter?
Kloptquote:Een (snel)soemp is toch wel redelijk exclusief voor de SC.
quote:
Oja, ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu weer hard werken
Kijk maar naar Etcie. Die heeft het nu al over hun kutkinderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:57 schreef Soempie het volgende:
Met kleine katten heb ik het al over niks anders. Volgens mij als ik later een kind heb is het helemaal erg.![]()
zei ze om 12:01quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah de sirene doet het hier
Lang niet gehoord, dus ik dacht echt even wtf
Goeiemorgen
quote:
Hier was het stil.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook sirenecheck zoujuistKwam net uit de Albert Heijn, alarm ging overal af
Ook al genoeg BonBon Bloc besteld?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het begon heel onschuldig met het idee van en Gilmore Girls marathon, en toen zeiden: oh dat doen we op CZ! En toen zei iemand: meidenavond op CZ! En toen besloten we om het maar echt officieel te organiseren
Org is ingelicht, beamer enzo worden geregeld
Was het niet al tijden bekend dat de bierbuik meer komt omdat chips, worst, kaas en andere vette meuk heel goed smaakt bij bier en je daardoor meer eet en vervolgens weer meer bier drinkt om het vet weg te spoelen?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het niet al tijden bekend dat de bierbuik meer komt omdat chips, worst, kaas en andere vette meuk heel goed smaakt bij bier en je daardoor meer eet en vervolgens weer meer bier drinkt om het vet weg te spoelen?
quote:
quote:
Bussumquote:
Dat was inderdaad een Soempie-actie.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
Ik wil me nomineren voor 'domste akq-sc-er'.
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iTunes is echt met me aan het dollenMijn lijst barst van de ballads, ik krijg alle dansnummers
Maar het is me gelukt! En dat dansend op SexyBack van Justin Timberlake en dit nummer waarop ik altijd helemaal los kan gaan
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.
quote:
Als jij het zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.
Of om te ontbijtenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om aan het strijkwerk te beginnen
Nu al?quote:
quote:
relaxed toch juist ?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijkt net dat ik vanavond alleen moet eten. En morgen. En donderdag. En vanaf zaterdag sowieso want dan zijn mijn vader en broertje mijn mama achterna op vakantie, maar dat wist ik al. Maar nu voel ik me echt een loner![]()
Jij wou/mocht niet mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijkt net dat ik vanavond alleen moet eten. En morgen. En donderdag. En vanaf zaterdag sowieso want dan zijn mijn vader en broertje mijn mama achterna op vakantie, maar dat wist ik al. Maar nu voel ik me echt een loner![]()
No shit, tussen 17 en 23 pas ik op het huis van oppasmensen met een enorme tuin èn BBQ. ik zat er al over na te denken...? Als er interesse is..?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
relaxed toch juist ?
ik voel een bbq meet aankomen
Denk er aan yuri, 's werelds goedheid...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wou/mocht niet mee?
Er is trouwens een complot aan de gang. ik kwam net beneden en zie ik ineens twee staken/bosen/trossen?? broccoli liggen
Oh en ik wilde niet mee. maar die dagen deze week dacht ik nog met mijn papa te eten. Die kleine is op zeilkamp...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wou/mocht niet mee?
Er is trouwens een complot aan de gang. ik kwam net beneden en zie ik ineens twee staken/bosen/trossen?? broccoli liggen
Puur kwaad, groente van de duivelquote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Denk er aan yuri, 's werelds goedheid...
Heerlijk fout dus?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al zijn er ook goede dingen aan, ik heb zo'n cool jurkje on mijn moeders kast opgegraven, regelrecht uit het rock & roll tijdperk
Mag dat wel van die mensen?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No shit, tussen 17 en 23 pas ik op het huis van oppasmensen met een enorme tuin èn BBQ. ik zat er al over na te denken...? Als er interesse is..?
[..]
Nee. Dat is witlofquote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Puur kwaad, groente van de duivel![]()
![]()
![]()
Mwah, beetje kortquote:
Ja dat magquote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag dat wel van die mensen?
Ik zou het niet tof vinden als iemand op m'n huis past en dan zoiets regelt. Voor bekenden, okee, maar niet als ik die lui zelf niet zou kennen.![]()
quote:
Dat vraagt om ene fotoquote:[..]
Mwah, beetje kortmaar verder zwart met grote witte stippen, fladderende rok maar heel strak lijfje
Er komt popcorn, chips, poptarts (want dat schijn ik gehad te móéten hebbenquote:
quote:
Ja dat blijft neit werken hoorquote:
Maffe regel, zuur voor jouquote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek gehad met m'n slb'er over afstuderen. Ik móét met die groep van wie ik niks meer hoorde het verslag van dat vak afmaken, in de statuten staat dat dat niet individueel mag gebeuren![]()
Jep, maar het zal wel moeten. En ik kan me ergens wel voorstellen dat ze die regel hebben gedaan, maar het komt me wel slecht uitquote:
Ja, je had echt een vervelende groep..quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jep, maar het zal wel moeten. En ik kan me ergens wel voorstellen dat ze die regel hebben gedaan, maar het komt me wel slecht uit
Mjah, of je belt ff met huize iamredleader, die hebben vast wel een bordje voor jequote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet eerder dan komend weekend, het weer is een stuk minder geworden en de rest van de week is het maar matig.quote:
Maar je moet ook in een groep kunnen samenwerken enzquote:Op maandag 6 juli 2009 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, je had echt een vervelende groep..Maar waarom zouden ze dan die regel doen? Het gaat toch uiteindelijk om jouw skills?
ActionScript?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik moet ook m'n 4de jaars vakken allemaal gehaald hebben, heb nog 2 openstaanIemand zin in een scriptingsopdracht met ActionScript?
De groep op zich is niet zo vervelend hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, je had echt een vervelende groep..Maar waarom zouden ze dan die regel doen? Het gaat toch uiteindelijk om jouw skills?
Waarom moet dat? Er zijn toch zat beroepen waar dat helemaal niet nodig is?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:45 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar je moet ook in een groep kunnen samenwerken enz
Wat een regelneverij.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:45 schreef iamredleader het volgende:
Pffff..... stomme school-HBO-uni regels
Zelfstudie FTW. Inmiddels 4 cursussen succesvol afgerond, en nu bezig met "Effectenbedrijf" van het NIBE-SVVquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat een regelneverij.
Het loont zich bijna om thuis te studeren.
Interesse in BBQ is er natuurlijk ALTIJD.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No shit, tussen 17 en 23 pas ik op het huis van oppasmensen met een enorme tuin èn BBQ. ik zat er al over na te denken...? Als er interesse is..?
[..]
Denk er aan yuri, 's werelds goedheid...
Tot twee jaar geleden was dat bij mij ook het geval.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef iamredleader het volgende:
Ik kan nog net een paar codes html, daar houdt het op
Gelukkig is dat niet mijn "wereld"quote:Op maandag 6 juli 2009 16:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Tot twee jaar geleden was dat bij mij ook het geval.
Maar met alleen HTML red je het niet meer, tegenwoordig moet je meerdere programmeertalen kunnen 'spreken' om je staande te houden.
Verveeldquote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo goed in scripten, maar zal eens een vriend vragen of hij zich misschien nog verveeld
Oh jaquote:
Nah, dan is het gewoon door de zure appel heen bijten. En als het weer zo slecht gaat, gewoon jouw mailtjes uitprinten e.d. zodat je kan bewijzen dat jij je best hebt gedaanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:51 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben niet zo goed in scripten, maar zal eens een vriend vragen of hij zich misschien nog verveeld
En mijn opleiding is vrij soepel met dingen, ik bedoel: m'n slb'er heeft dingen afgevinkt die ik nog écht niet klaar heb hoorMaar ik geloof dat de docent van dat groepsvak die erover ging, vrij nieuw was en hij zei dat hij al eens een keer op de vingers was getikt omdat hij die regel overtreden had
Ja, dat moet met een T.quote:
Ach het zal wel loslopen uiteindelijjkquote:Op maandag 6 juli 2009 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah, dan is het gewoon door de zure appel heen bijten. En als het weer zo slecht gaat, gewoon jouw mailtjes uitprinten e.d. zodat je kan bewijzen dat jij je best hebt gedaan
Ik heb een verschrikkelijke hekel aan het gebruik van 'is' als er 'eens' bedoeld wordt, dat kan ik op de een of andere manier absoluut niet hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat moet met een T.
Zulke fouten vind ik niet erg, bij hun met persoonsvorm word ik bloedlink.
Op elleboog wordt dat gewoon cosequent fout gezegd, dus ik heb het leren accepterenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ja, dat moet met een T.
Zulke fouten vind ik niet erg, bij hun met persoonsvorm word ik bloedlink.
Moet je aan de school vragen enz. maar het moet welquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Waarom moet dat? Er zijn toch zat beroepen waar dat helemaal niet nodig is?
Zekersquote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red, hou je van chocola?
Competentiesquote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Moet je aan de school vragen enz. maar het moet wel
Mooiquote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zekerschocolade mousse, chocolade ijs, chocolade puur, dat zit wel goed
Wat voor stage doe je?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
Tegenover al dit gedonder staat wel dat ik EIN-DE-LIJK mijn stagepunten krijg
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Etcetera het volgende:
Tegenover al dit gedonder staat wel dat ik EIN-DE-LIJK mijn stagepunten krijg
Naar welke film?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:09 schreef Soempie het volgende:
omfg! We gaan vanavond naar een vrouwenfilm
EINDELIJKgeen horror, thriller, actie of wat dan ook, maar een vrouwenfilm
Wiebel heeft denk ik z'n hoofd gestoten ofzo.
The Proposalquote:
Niet te vaak doen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:14 schreef iamredleader het volgende:
snelsoemp #2 van het topic
Fantastische filmquote:Op maandag 6 juli 2009 17:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
The Proposal![]()
Met, jawel, Ryan
[ afbeelding ]
Verrassingquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:13 schreef iamredleader het volgende:
Overigens, herkenbaar: ik heb jarenlang moeten duwen en trekken voordat Tinuviel ook maar iets van sci-fi wilde kijken
Uiteindelijk heeft ze enorm genoten van Firefly en Serenity, en heeft ze alle 6 de Star Wars films gekeken. Ze heeft zelfs een Star Trek film gezien (8, de allerbeste natuurlijk), en af en toe wil ze wel eens meekijken als ik wat opzet.
Daar tegenover staan wel films zoals "Mama mia", "August Rush" en "City of Angels", om maar wat te noemen
Nopequote:Op maandag 6 juli 2009 17:17 schreef Soempie het volgende:
Was het voor haar ook lastig om je mee te krijgen naar 'Mama mia' en dergelijke?![]()
Eigenlijk beslissen Wiebel en ik altijd samen welke film, maar dan stel ik de drama en romantische films gewoon ook al helemaal niet voor.
17:30quote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit topic komt wel om 18:00 binnen, dit fietsen we snel dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |