SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Luchtvaartdienstverleningquote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje voor de tip.
Ik had geen idee van wat 1-jarig perkgoed is, maar heb even gezocht op google.![]()
Yuri, welke opleiding ga je doen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net een vreselijk slechte grap die ik toch wil delen:
Wat is geel en verstopt zich in Afghanistan?Tnx for sharingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Zit ik er ver naast als ik denk dat dat een opleiding tot steward is?quote:
neequote:Op zondag 5 juli 2009 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit ik er ver naast als ik denk dat dat een opleiding tot steward is?
Daar stond eerst wat andersquote:
Gewoon een mailtje sturen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef TMs_Andy het volgende:
Grmmbllll nog steeds geen mail met een nieuw wachtwoord....
De regen is hier inmiddels weer opgehouden, ik heb nu de tuindeur open staanquote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
De lucht is hier diepdonkerblauwOnweer
Regen
Storm
Misschien komt het nog die kant opquote:
Volgens buienradar welquote:
Ik vond het een matige aflevering trouwensquote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou van het internet. Top Gear is nu 25 minuten afgelopen en is al volledig te downloaden
. Alleen gaat dat in het begin nooit zo snel
Ik heb hem nog niet gezien (Digitenne). Maar matig of niet: het is en blijft Top Gearquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vond het een matige aflevering trouwens
Ik ben het Top Gear News steeds meer gaan waarderenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is waar, ik heb ook wel een paar keer hard gelachen hoor
Dat moet je dan deze keer ook maar doen, damn wat vond die gast zichzelf leukquote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben het Top Gear News steeds meer gaan waarderen. Interview met het bekende persoon kan me meestal gestolen worden, dat sla ik vaak over in herhalingen
De eerste keer dat ik een aflevering zie kijk ik het interview wel. Als ik een aflevering later terug kijk sla ik het regelmatig over, maar ik wil wel weten wat er min of meer gezegd isquote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet je dan deze keer ook maar doen, damn wat vond die gast zichzelf leuk
Mwaah, het viel nog wel mee. Ze is heel tof enzo, maar ook wat vermoeiendquote:
haha ok, toch wel een leuke verjaardag zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwaah, het viel nog wel mee. Ze is heel tof enzo, maar ook wat vermoeiend
Neuh. Maar familie is familie hequote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haha ok, toch wel een leuke verjaardag zo?
okquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh. Maar familie is familie heEn ik stond bij haar in het krijt, zij had de jurk gemaakt
Sure thingquote:
Jawel, jawelquote:Op zondag 5 juli 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je kunt wel met haar opschieten toch?
Trusten TM! Ik denk dat ik over een minuut of 20 ook gaquote:
Ik denk dat ze morgenochtend terug gaan. Tenminste, dat zou ik doenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wanneer komen hun van Werchter terug?
Ik vind toch dat we een ongebruikelijk druk weekend hebben gehad hierquote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgenochtend terug gaan. Tenminste, dat zou ik doen
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef Nesle het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen maar ben nog heel niet moe omdat ik rond half 4 smiddags mn bed uit kwam zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |