Ja, daar vraag je ook om met je horecaervaringquote:Op zondag 5 juli 2009 14:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oma al de tweede keer onderwerp van de TT
Nahja, oma stresst altijd te veel over haar verjaardag, is dezelfde oma als die vorig jaar een aanval kreeg in het Amstel HotelEn ze laat mij altijd alles doen
quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, daar vraag je ook om met je horecaervaring
Flaauw...quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Plus die heb ik nietquote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Plus het is altijd al zoquote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Plus dan mag ik ook wel es rust toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 14:17 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
quote:
De enige zelfs aan deze kant van de familie. Mijn broer zit wel nog boven me, mijn oma was 45 toen ze oma werdquote:Op zondag 5 juli 2009 14:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben jij de oudste kleindochter toevallig?
Daar ligt de oorzaak van het altijd de klos zijn ben ik bangquote:Op zondag 5 juli 2009 14:31 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De enige zelfs aan deze kant van de familie. Mijn broer zit wel nog boven me, mijn oma was 45 toen ze oma werd
Mijn zusje is ook altijd de klos.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar ligt de oorzaak van het altijd de klos zijn ben ik bang
oh op die manierquote:Op zondag 5 juli 2009 14:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar ligt de oorzaak van het altijd de klos zijn ben ik bang
Veel "plezier"quote:Op zondag 5 juli 2009 14:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh op die manierBlimey. Anyway, ben weg
quote:
Hier wel, op Werchter niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:51 schreef iamredleader het volgende:
Alles goed hier?
Succes.quote:Op zondag 5 juli 2009 14:54 schreef iamredleader het volgende:
Jair's nageltjes moeten geknipt worden, laters
Lekker hoor.quote:Op zondag 5 juli 2009 15:06 schreef Nesle het volgende:
En wakker, nu aankleden en op de fiets richting vriendinnen om te gaan barbequen
Helaas moet ik het 'feestje' vroeg verlaten omdat ik om 07.00 moet werken: front office zitten en ontbijt lopen! Maar daarna ga ik wel alweer op vakantie
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat iedereen tennis aan het kijken was...
wat een partij zeg
Maar wat is die smaak wrang!quote:Op zondag 5 juli 2009 19:29 schreef Whiteguy het volgende:
Ik neem aan dat iedereen tennis aan het kijken was...
wat een partij zeg
Want? Er heeft niemand onterecht gewonnen/verloren vandaagquote:
Mooi gemaakt iddquote:Op zondag 5 juli 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
Wil de gene die deze videoclip gemaakt heeft
zich zo snel mogelijk melden bij wat meer platenmaatschappijen zodat in het vervolg wat minder waardeloze crap videoclips gemaakt worden?
Zou me niks verbazen als die gene ook hiermee te maken gehad heeft trouwens
Met welk resultaat?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:19 schreef Yurithemaster het volgende:
Zo heb me eindleijk ook door de site van de IBG geworsteld
Volgens mij kun je nu nog wel wat 1-jarig perkgoed planten hoor, heb je meteen wat kleur in je tuin.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Ik dacht dat hier kijken niet zoveel zin zou hebben nu er zoveel weg zijn.![]()
Wiebel en ik zijn de tuin aan het doen. Al een week.We hadden van dat sproeispul tegen onkruid gebruikt vorige week en vandaag stond al het onkruid gewoon nog groen en rechtop. Dus ik zeg net, nou dat kopen we dus niet meer. Zegt Wiebel: 'hoezo? 't werkt toch?' * wijst naar stuk in de tuin.
Had ie het op goede planten gespoten, die nu dus wel dood zijn.![]()
![]()
Maargoed, vraagje dus: welke planten kunnen we nu wel in de tuin zetten zonder dat ze dood gaan? Ik ben echt een tuinnoob.Maar volgens mij moet je planten op een bepaald moment in de grond zetten? Kan dat nu ook nog?
Het liefst iets met bloemetjes.
![]()
Wij zijn niet interessant genoeg?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
Wat gaan jullie snel. Ik dacht dat hier kijken niet zoveel zin zou hebben nu er zoveel weg zijn.![]()
quote:Wiebel en ik zijn de tuin aan het doen. Al een week.We hadden van dat sproeispul tegen onkruid gebruikt vorige week en vandaag stond al het onkruid gewoon nog groen en rechtop. Dus ik zeg net, nou dat kopen we dus niet meer. Zegt Wiebel: 'hoezo? 't werkt toch?' * wijst naar stuk in de tuin.
Had ie het op goede planten gespoten, die nu dus wel dood zijn.![]()
![]()
Volgens mij kan het altijd behalve in de winterquote:Maargoed, vraagje dus: welke planten kunnen we nu wel in de tuin zetten zonder dat ze dood gaan? Ik ben echt een tuinnoob.Maar volgens mij moet je planten op een bepaald moment in de grond zetten? Kan dat nu ook nog?
Het liefst iets met bloemetjes.
![]()
Geen idee wat je moest aan-/afmelden of wijzigen of wat dan ookquote:
Moest opnieuw studiefinanciering aanvragen maar daarvoor moest ik wel eerst weer school wijziging doorvoeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:47 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Geen idee wat je moest aan-/afmelden of wijzigen of wat dan ook
Dankje voor de tip.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:46 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Volgens mij kun je nu nog wel wat 1-jarig perkgoed planten hoor, heb je meteen wat kleur in je tuin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Luchtvaartdienstverleningquote:Op zondag 5 juli 2009 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dankje voor de tip.
Ik had geen idee van wat 1-jarig perkgoed is, maar heb even gezocht op google.![]()
Yuri, welke opleiding ga je doen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik lees net een vreselijk slechte grap die ik toch wil delen:
Wat is geel en verstopt zich in Afghanistan?Tnx for sharingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Zit ik er ver naast als ik denk dat dat een opleiding tot steward is?quote:
neequote:Op zondag 5 juli 2009 21:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zit ik er ver naast als ik denk dat dat een opleiding tot steward is?
Daar stond eerst wat andersquote:
Gewoon een mailtje sturen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:31 schreef TMs_Andy het volgende:
Grmmbllll nog steeds geen mail met een nieuw wachtwoord....
De regen is hier inmiddels weer opgehouden, ik heb nu de tuindeur open staanquote:Op zondag 5 juli 2009 22:16 schreef Etcetera het volgende:
De lucht is hier diepdonkerblauwOnweer
Regen
Storm
Misschien komt het nog die kant opquote:
Volgens buienradar welquote:
Ik vond het een matige aflevering trouwensquote:Op zondag 5 juli 2009 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik hou van het internet. Top Gear is nu 25 minuten afgelopen en is al volledig te downloaden
. Alleen gaat dat in het begin nooit zo snel
Ik heb hem nog niet gezien (Digitenne). Maar matig of niet: het is en blijft Top Gearquote:Op zondag 5 juli 2009 22:26 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vond het een matige aflevering trouwens
Ik ben het Top Gear News steeds meer gaan waarderenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat is waar, ik heb ook wel een paar keer hard gelachen hoor
Dat moet je dan deze keer ook maar doen, damn wat vond die gast zichzelf leukquote:Op zondag 5 juli 2009 22:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben het Top Gear News steeds meer gaan waarderen. Interview met het bekende persoon kan me meestal gestolen worden, dat sla ik vaak over in herhalingen
De eerste keer dat ik een aflevering zie kijk ik het interview wel. Als ik een aflevering later terug kijk sla ik het regelmatig over, maar ik wil wel weten wat er min of meer gezegd isquote:Op zondag 5 juli 2009 22:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet je dan deze keer ook maar doen, damn wat vond die gast zichzelf leuk
Mwaah, het viel nog wel mee. Ze is heel tof enzo, maar ook wat vermoeiendquote:
haha ok, toch wel een leuke verjaardag zo?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mwaah, het viel nog wel mee. Ze is heel tof enzo, maar ook wat vermoeiend
Neuh. Maar familie is familie hequote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
haha ok, toch wel een leuke verjaardag zo?
okquote:Op zondag 5 juli 2009 22:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Neuh. Maar familie is familie heEn ik stond bij haar in het krijt, zij had de jurk gemaakt
Sure thingquote:
Jawel, jawelquote:Op zondag 5 juli 2009 23:05 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Maar je kunt wel met haar opschieten toch?
Trusten TM! Ik denk dat ik over een minuut of 20 ook gaquote:
Ik denk dat ze morgenochtend terug gaan. Tenminste, dat zou ik doenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Wanneer komen hun van Werchter terug?
Ik vind toch dat we een ongebruikelijk druk weekend hebben gehad hierquote:Op zondag 5 juli 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik denk dat ze morgenochtend terug gaan. Tenminste, dat zou ik doen
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef Nesle het volgende:
Ik zou eigenlijk moeten gaan slapen maar ben nog heel niet moe omdat ik rond half 4 smiddags mn bed uit kwam zetten
Ben al weg!quote:
Oeh, voor wat, waar en wanneer?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ben al weg!![]()
Ben volgende week weer in je woonplaats te vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |