Hier was het stil.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook sirenecheck zoujuistKwam net uit de Albert Heijn, alarm ging overal af
Ook al genoeg BonBon Bloc besteld?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het begon heel onschuldig met het idee van en Gilmore Girls marathon, en toen zeiden: oh dat doen we op CZ! En toen zei iemand: meidenavond op CZ! En toen besloten we om het maar echt officieel te organiseren
Org is ingelicht, beamer enzo worden geregeld
Was het niet al tijden bekend dat de bierbuik meer komt omdat chips, worst, kaas en andere vette meuk heel goed smaakt bij bier en je daardoor meer eet en vervolgens weer meer bier drinkt om het vet weg te spoelen?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het niet al tijden bekend dat de bierbuik meer komt omdat chips, worst, kaas en andere vette meuk heel goed smaakt bij bier en je daardoor meer eet en vervolgens weer meer bier drinkt om het vet weg te spoelen?
quote:
quote:
Bussumquote:
Dat was inderdaad een Soempie-actie.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
Ik wil me nomineren voor 'domste akq-sc-er'.
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iTunes is echt met me aan het dollenMijn lijst barst van de ballads, ik krijg alle dansnummers
Maar het is me gelukt! En dat dansend op SexyBack van Justin Timberlake en dit nummer waarop ik altijd helemaal los kan gaan
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.
quote:
Als jij het zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.
Of om te ontbijtenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om aan het strijkwerk te beginnen
Nu al?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |