Oeh, voor wat, waar en wanneer?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:13 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ben al weg!![]()
Ben volgende week weer in je woonplaats te vinden
Vind ik niks voor jou!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:28 schreef Etcetera het volgende:
Gilmore Girls/meidenavond op CZ: de eerste plannen zijn gemaakt
Voor een bezoekje aan een studerende vriendin en wat nodige winkelsquote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oeh, voor wat, waar en wanneer?
Vagoquote:Op maandag 6 juli 2009 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
Daar was ik al bang voor...
quote:
Ik reageerde op een reactie van PS.quote:
Hehe, ik zal es kijken of ik je rond zie huppelenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:31 schreef Nesle het volgende:
[..]
Voor een bezoekje aan een studerende vriendin en wat nodige winkelsWanneer weet ik nog niet precies... di of wo
En waar? In de stad
Nu ga ik echt
I know! Het is meer het meidenavond gedeelte er vanquote:Op maandag 6 juli 2009 00:32 schreef Etcetera het volgende:
[..]Je weet toch hoeveel series ik kijk
![]()
En Gilmore Girls heb ik compleet en origineelEn het is gewoon tof om zoiets te doen, geloof niet dat het ooit eerder is gedaan
So truequote:
Not helpingquote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik reageerde op een reactie van PS.
Maar nog bedankt dat je me nu als surrealist typeert.![]()
Nee echt, een compliment. In het echte leven zien ze me niet staan.
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
I know! Het is meer het meidenavond gedeelte er van
Mede door het feit dat je altijd maar random wat reacties neerzet zodat het totaal onduidelijk is op wie jij nou altijd reageert is 'vago' hier wel gepast.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik reageerde op een reactie van PS.
Maar nog bedankt dat je me nu als surrealist typeert.![]()
Nee echt, een compliment. In het echte leven zien ze me niet staan.
Als het goed is ben ik volgende weekend in amsterdamquote:Op maandag 6 juli 2009 00:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oeh, voor wat, waar en wanneer?
Ja, doen we.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mede door het feit dat je altijd maar random wat reacties neerzet zodat het totaal onduidelijk is op wie jij nou altijd reageert is 'vago' hier wel gepast.
Enne geen probleem, my pleasure?
Lijkt wel een of andere geheime film ontmoeting zo. of blijkt het ineens neem carry a rose day the zijn ofzoquote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Mede door het feit dat je altijd maar random wat reacties neerzet zodat het totaal onduidelijk is op wie jij nou altijd reageert is 'vago' hier wel gepast.
Voor PS: ik draag een jasje met een rode roos!![]()
Haha, ik ga naar je uitkijken. En dan volgende week dus, en niet morgen en overmorgen??quote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Nesle het volgende:
[..]
Voor PS: ik draag een jasje met een rode roos!![]()
Zelfde vragen voor jou danquote:Op maandag 6 juli 2009 00:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Als het goed is ben ik volgende weekend in amsterdam
Ohhh Ofylesquote:
zelfde als nesle, visiting a friend on zaterdag.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zelfde vragen voor jou dan
Ik kreeg laatst - ohja vandaag - weer de meetkriebels. Was namelijk op het station en had uitzicht op dat café
Jamaar... wat?quote:
Ik heb een kliekje opgewarmdquote:
Niks is goed voor je, dus maakt niks uitquote:Op maandag 6 juli 2009 00:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een kliekje opgewarmdEigenlijk is dat niet goed, zo laat nog echt eten, maar soit...
![]()
Broccoli is goed voor je, mij hou je niet voor de gekquote:Op maandag 6 juli 2009 00:58 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Niks is goed voor je, dus maakt niks uit
Zal vast wel iets slecht aan zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 01:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Broccoli is goed voor je, mij hou je niet voor de gek
Broccoli is 's werelds goedheid samengepakt in een miniboompjequote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal vast wel iets slecht aan zijn
Dat denkt iedereen maarquote:Op maandag 6 juli 2009 01:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Broccoli is 's werelds goedheid samengepakt in een miniboompje
Oma zegt het. Dan is het waarquote:
zomaar ineens? geen pilletje geslikt/gespoten/gesnoven.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oma zegt het. Dan is het waar
Zucht, het ziet er slecht uit voor me. Ik ben weer es in mijn eentje aan het dansen
Ik wilde mijn pyjama aan gaan trekken. Save the last dance for me van Michael Bublé kwam op. voor ik het wist was ik aan het dansen...quote:
ah een dansaanvalquote:Op maandag 6 juli 2009 01:14 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wilde mijn pyjama aan gaan trekken. Save the last dance for me van Michael Bublé kwam op. voor ik het wist was ik aan het dansen...Ik ga nog een poging wagen...
Niet eerlijk. Nèt de pyajma aan, kwamen de spcegirls op. ohnee, niet eens mijn oyjama aan, alleen het broekje, heb mijn oude hemdje nog aanquote:
Welke zender kijk/luister jequote:Op maandag 6 juli 2009 01:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet eerlijk. Nèt de pyajma aan, kwamen de spcegirls op. ohnee, niet eens mijn oyjama aan, alleen het broekje, heb mijn oude hemdje nog aan
Poging tweeëneenhalf!
Mijn eigen playlistquote:
Ik kan gelukkig niet dansen dus heb ook geen last van zo'n plotselinge aanvalquote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iTunes is echt met me aan het dollenMijn lijst barst van de ballads, ik krijg alle dansnummers
Maar het is me gelukt! En dat dansend op SexyBack van Justin Timberlake en dit nummer waarop ik altijd helemaal los kan gaan
die staan er bij mij ook inquote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijn eigen playlistSorry for the Spice Girls
Sure thing dat jij "Wannabe" niet woord voor woord mee kan zingenquote:
nee ben beter in stop right nowquote:Op maandag 6 juli 2009 01:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sure thing dat jij "Wannabe" niet woord voor woord mee kan zingen
Thank you very much, I need somebody with the human touch! Hey you, always on the run, gotta slow down baby, gotta have some fun!quote:
Slaapsequote:Op maandag 6 juli 2009 01:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat waren nog eens tijdenjammer dat ik me van ruim de helft vrij weinig herinner
Slaap lekker
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:41 schreef Soempie het volgende:
Wiebel en ik zijn de tuin aan het doen.
*knip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |