quote:Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Eerst de was opvouwen en opbergen en de nieuwe 2 ladingen ophangen
Lekker een dagje thuis?quote:Op maandag 6 juli 2009 08:27 schreef iamredleader het volgende:
Eerst de was opvouwen en opbergen en de nieuwe 2 ladingen ophangen
quote:Op maandag 6 juli 2009 08:40 schreef Soempie het volgende:hmpf, ik ben vorige week vergeten iets in te leveren. Heb het nog niet eens gemaakt.
Zo maar even doen en dan via de mail opsturen. Doe wel of m'n neus bloedt.
quote:
Slaapt als een babyquote:Op maandag 6 juli 2009 08:53 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het met Jair?
Lekker rustig.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:18 schreef Soempie het volgende:
Oh neeeeee
ik heb net dat verslag gestuurd. Heb alleen in het mailtje gezet dat ik het vorige week vergeten was in haar postvak te leggen. Alleen staat er een datum in van na vorige week.!
SHIT!
Ik dacht er pas aan nadat ik op verzenden had geklikt.
quote:'Bierbuik is hoax'
Uit een studie van een groep Duitse en Zweedse onderzoekers blijkt dat er niet zoiets is als een bierbuik. Bij het onderzoek werd het drinkgedrag en het gewicht van 20.000 deelnemers een jaar lang in de gaten gehouden. Uit de analyse blijkt dat het hebben van een bierbuik puur genetisch bepaald is, en niet wordt veroorzaakt door bovenmatige bierconsumptie.
Het drinken van veel bier zorgt wel voor een hoger gewicht, zowel bij mannen als bij vrouwen. Dit komt echter niet alleen in de buikstreek tot uiting, ook de heup kan "groeien". De buikomvang van mannelijke deelnemers die dagelijks veel bier drinken, lijkt niet groter dan die van mannen die helemaal geen bier drinken, meldt HLN.
Er komt ook nog bij dat ze natuurlijk gewoon kan zien dat het document vanmorgen is aangemaakt.quote:
Gewoon nog even wachten en dan ben je niet meer bijna de enige, dan loopt het hier vol met mensen met kinderen.quote:
Lief.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef iamredleader het volgende:
[ afbeelding ]
Een kusje van Jair om het beter te maken
* afteltquote:Op maandag 6 juli 2009 10:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Gewoon nog even wachten en dan ben je niet meer bijna de enige, dan loopt het hier vol met mensen met kinderen.
Ik zal de nominatie door sturen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
Ik wil me nomineren voor 'domste akq-sc-er'.
Een award met haar eigen naam? De Guust Flater award klinkt beter?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:42 schreef iamredleader het volgende:
Zou er niet beter een Soempie-actie award kunnen worden gemaakt? Kunnen we gelijk 3 mooie Soemps nomineren
We hebben toch ook de Asmodian-award? Naar ons aller heer en meester mede-oprichter Asmodian? De Soempie-actie is tenslotte naar Soempie vernoemd!quote:Op maandag 6 juli 2009 10:45 schreef Cobra4 het volgende:
Een award met haar eigen naam? De Guust Flater award klinkt beter?
Kloptquote:Een (snel)soemp is toch wel redelijk exclusief voor de SC.
quote:
Oja, ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Nu weer hard werken
Kijk maar naar Etcie. Die heeft het nu al over hun kutkinderen.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:57 schreef Soempie het volgende:
Met kleine katten heb ik het al over niks anders. Volgens mij als ik later een kind heb is het helemaal erg.![]()
zei ze om 12:01quote:Op maandag 6 juli 2009 12:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah de sirene doet het hier
Lang niet gehoord, dus ik dacht echt even wtf
Goeiemorgen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |