Hier was het stil.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:20 schreef iamredleader het volgende:
Hier ook sirenecheck zoujuistKwam net uit de Albert Heijn, alarm ging overal af
Ook al genoeg BonBon Bloc besteld?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]Het begon heel onschuldig met het idee van en Gilmore Girls marathon, en toen zeiden: oh dat doen we op CZ! En toen zei iemand: meidenavond op CZ! En toen besloten we om het maar echt officieel te organiseren
Org is ingelicht, beamer enzo worden geregeld
Was het niet al tijden bekend dat de bierbuik meer komt omdat chips, worst, kaas en andere vette meuk heel goed smaakt bij bier en je daardoor meer eet en vervolgens weer meer bier drinkt om het vet weg te spoelen?quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was het niet al tijden bekend dat de bierbuik meer komt omdat chips, worst, kaas en andere vette meuk heel goed smaakt bij bier en je daardoor meer eet en vervolgens weer meer bier drinkt om het vet weg te spoelen?
quote:
quote:
Bussumquote:
Dat was inderdaad een Soempie-actie.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:32 schreef Soempie het volgende:
Ik wil me nomineren voor 'domste akq-sc-er'.
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
iTunes is echt met me aan het dollenMijn lijst barst van de ballads, ik krijg alle dansnummers
Maar het is me gelukt! En dat dansend op SexyBack van Justin Timberlake en dit nummer waarop ik altijd helemaal los kan gaan
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.
quote:
Als jij het zegtquote:Op maandag 6 juli 2009 13:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is die ene band waar Pierre Baigorry a.k.a. Peter Fox één van de leadzanger is.
Of om te ontbijtenquote:Op maandag 6 juli 2009 14:01 schreef iamredleader het volgende:
Tijd om aan het strijkwerk te beginnen
Nu al?quote:
quote:
relaxed toch juist ?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijkt net dat ik vanavond alleen moet eten. En morgen. En donderdag. En vanaf zaterdag sowieso want dan zijn mijn vader en broertje mijn mama achterna op vakantie, maar dat wist ik al. Maar nu voel ik me echt een loner![]()
Jij wou/mocht niet mee?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Blijkt net dat ik vanavond alleen moet eten. En morgen. En donderdag. En vanaf zaterdag sowieso want dan zijn mijn vader en broertje mijn mama achterna op vakantie, maar dat wist ik al. Maar nu voel ik me echt een loner![]()
No shit, tussen 17 en 23 pas ik op het huis van oppasmensen met een enorme tuin èn BBQ. ik zat er al over na te denken...? Als er interesse is..?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:45 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
relaxed toch juist ?
ik voel een bbq meet aankomen
Denk er aan yuri, 's werelds goedheid...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wou/mocht niet mee?
Er is trouwens een complot aan de gang. ik kwam net beneden en zie ik ineens twee staken/bosen/trossen?? broccoli liggen
Oh en ik wilde niet mee. maar die dagen deze week dacht ik nog met mijn papa te eten. Die kleine is op zeilkamp...quote:Op maandag 6 juli 2009 15:47 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jij wou/mocht niet mee?
Er is trouwens een complot aan de gang. ik kwam net beneden en zie ik ineens twee staken/bosen/trossen?? broccoli liggen
Puur kwaad, groente van de duivelquote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Denk er aan yuri, 's werelds goedheid...
Heerlijk fout dus?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:04 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Al zijn er ook goede dingen aan, ik heb zo'n cool jurkje on mijn moeders kast opgegraven, regelrecht uit het rock & roll tijdperk
Mag dat wel van die mensen?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
No shit, tussen 17 en 23 pas ik op het huis van oppasmensen met een enorme tuin èn BBQ. ik zat er al over na te denken...? Als er interesse is..?
[..]
Nee. Dat is witlofquote:Op maandag 6 juli 2009 16:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Puur kwaad, groente van de duivel![]()
![]()
![]()
Mwah, beetje kortquote:
Ja dat magquote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mag dat wel van die mensen?
Ik zou het niet tof vinden als iemand op m'n huis past en dan zoiets regelt. Voor bekenden, okee, maar niet als ik die lui zelf niet zou kennen.![]()
quote:
Dat vraagt om ene fotoquote:[..]
Mwah, beetje kortmaar verder zwart met grote witte stippen, fladderende rok maar heel strak lijfje
Er komt popcorn, chips, poptarts (want dat schijn ik gehad te móéten hebbenquote:
quote:
Ja dat blijft neit werken hoorquote:
Maffe regel, zuur voor jouquote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Etcetera het volgende:
Gesprek gehad met m'n slb'er over afstuderen. Ik móét met die groep van wie ik niks meer hoorde het verslag van dat vak afmaken, in de statuten staat dat dat niet individueel mag gebeuren![]()
Jep, maar het zal wel moeten. En ik kan me ergens wel voorstellen dat ze die regel hebben gedaan, maar het komt me wel slecht uitquote:
Ja, je had echt een vervelende groep..quote:Op maandag 6 juli 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jep, maar het zal wel moeten. En ik kan me ergens wel voorstellen dat ze die regel hebben gedaan, maar het komt me wel slecht uit
Mjah, of je belt ff met huize iamredleader, die hebben vast wel een bordje voor jequote:Op maandag 6 juli 2009 15:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Niet eerder dan komend weekend, het weer is een stuk minder geworden en de rest van de week is het maar matig.quote:
Maar je moet ook in een groep kunnen samenwerken enzquote:Op maandag 6 juli 2009 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, je had echt een vervelende groep..Maar waarom zouden ze dan die regel doen? Het gaat toch uiteindelijk om jouw skills?
ActionScript?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:36 schreef Etcetera het volgende:
En ik moet ook m'n 4de jaars vakken allemaal gehaald hebben, heb nog 2 openstaanIemand zin in een scriptingsopdracht met ActionScript?
De groep op zich is niet zo vervelend hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 16:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, je had echt een vervelende groep..Maar waarom zouden ze dan die regel doen? Het gaat toch uiteindelijk om jouw skills?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |