Ja ik wist niks en dit leek me het meest van toepassingquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:47 schreef Bob. het volgende:
Loop hén schieten?
Beijumquote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:05 schreef Silvanovisch het volgende:
'Tis hiero in Beijum nog behoorlijk bewolkt![]()
Ik wil zon.
Betekent niet veel bijzondersquote:Op dinsdag 30 juni 2009 13:54 schreef maok het volgende:
want? Waar slaat het op? Mis ik iets?
* maok doet ook mee met het dansje
Maar wát betekend het dan? Zelfs google kent het niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 14:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
Betekent niet veel bijzondersIk had het ff opgezocht enzo.
Ach, ja, dat is waar ook. Ik geef de schuld aan mijn basisschoolopleiding. Daar werd er in gestampt dat n een s nooit een g komt. In plaats daarvan komt er -volgens hun- altijd een ch na een s.quote:
Een bruggetje voor ezels?quote:Op dinsdag 30 juni 2009 16:49 schreef ChipsZak. het volgende:
Dat snap ik, maar dit is een ezelsbruggetje.
Zeker wel.quote:
Maar de ezel gaat de verkeerde kant op!quote:
Weet je hoe euforisch dit is.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:01 schreef Bob. het volgende:
[..]
Wat fijn dat jullie dit belangrijke nieuws met ons delen.
Ja nog steedsquote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:05 schreef nietzman het volgende:
Zit je ook te poepen?
We hebben het nog over je gehadquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hoe komt hij daar nou bij, hartstikke diepzinnig!
Is het weer niet goed...quote:Op woensdag 1 juli 2009 00:22 schreef Bob. het volgende:
[..]
Jop zei al iets over praten over mijn klunzigheid ja.![]()
Vals.
Nog bedanktquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:17 schreef JH87 het volgende:
Aan de andere kant is het wel leuk iedereen morgenochtend met deze onzin op te zadelen natuurlijk.
Hij is geweldig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:14 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit is het beste wat ik er van kan maken...
Geen talent en geen inspiratie levert dit als eindresultaat...
Ik ben ook wakker geworden, al heb ik geen bier gehad!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent weer wakker geworden na het bier
Ik heb water (Selwerd).quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef ForumGek het volgende:
Mogguh !![]()
Zijn er mensen zonder water in stad? Een vriendin van een huisgenote belde haar op om te vragen of ze hier naar de wc mocht.
quote:
Ik dacht dat alleen de Hanze tot dat soort dingen in staat was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hmm, zou eigenlijk tentamen hebben, maar er was geen docent en dus geen tentamen.
Staan we daar een beetje voor een dichte deur te wachten en uiteindelijk contact gekregen met het secretariaat : "Huh, tentamen? Nu? Eehh.."..
Waar ken ik dat ook al weer van. Heb toen met ruim een uur vertraging alsnog het tentamen kunnen maken en het vak met een 4,9 op het tentamen gehaaldquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hmm, zou eigenlijk tentamen hebben, maar er was geen docent en dus geen tentamen.
Staan we daar een beetje voor een dichte deur te wachten en uiteindelijk contact gekregen met het secretariaat : "Huh, tentamen? Nu? Eehh.."..
Ja, en nou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
M'n oude telefoon is afgesloten, hij heeft geen netwerk meer. Spannend.
Ik vergeet die kl*tebougies steeds te bestellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef maok het volgende:
morge, mijn auto is bij de garage voor de APK en wat andere dingetjes. Help duimen dat het niet te veel gaat kosten.
Ronduit gestoord dat je dit een dilemma vindt....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:28 schreef Marco001 het volgende:
Wa voor auto is het?
Argh, Ik zit midden in een dilemma:
naar een kameraad toe, hem troosten omdat zijn vriendin het uit heeft gemaakt, of op stap met met de bekende tweeling, waarvan 1 de (inmiddels) ex is van die kameraad van mij..
'The Bro Code'quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
dilemma is inmiddels al opgelost.
Ik ga vanavond met de tweeling naar de bios, en morgen met de stakker die gedumpt is..
Iemand aanraders qua film voor morgen? Vanavond ga ik naar Ice Age 3D.
Toffe maat ben je, eerst met z'n ex uitgaan, en vervolgens hem komen troostenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
Ik ga vanavond met de tweeling naar de bios, en morgen met de stakker die gedumpt is..
quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
Het is een toffe auto, wij hebben er ook nog serieus oer nagedacht, maar hij had ons wat deurtjes te weinig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef maok het volgende:
@ Marco001:
Een CITROEN ZX 1.6I IMAGE uit '96. Ben je geïntresseerd?
Idd zeg.quote:
Je vindt uitgaan met meisjes dus belangrijker dan je vrienden? Ben je trouwens goed bevriend met de tweeling of ben je gewoon blij dat je mee mag?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
Ik denk dat laatste.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:07 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je vindt uitgaan met meisjes dus belangrijker dan je vrienden? Ben je trouwens goed bevriend met de tweeling of ben je gewoon blij dat je mee mag?
Waarvan één nog de ex van zn kameraad is dus ook.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef pessie het volgende:
Je hoort er te zijn voor je vrienden! In plaats van uit te gaan met een tweeling! Mannen..
Hopla, meteen maar generaliserenquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef pessie het volgende:
Je hoort er te zijn voor je vrienden! In plaats van uit te gaan met een tweeling! Mannen..
Niet alle mannen zijn zoquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:10 schreef pessie het volgende:
Rustig maar.quote:
En dr zus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:14 schreef ChipsZak. het volgende:
Mits je niet de verse ex van je kameraad wilt gaan neuken dan.
nope.. sorry, ik ben eigenlijk meer op zoek naar een sportcoupe, een 944 het liefst.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:01 schreef maok het volgende:
@ Marco001:
Een CITROEN ZX 1.6I IMAGE uit '96. Ben je geïntresseerd?
Waarom ?quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:12 schreef maok het volgende:
laat maar zitten. Ik ga de auto toch verkopen.
Ik heb het even voor je opgezocht:quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
nope.. sorry, ik ben eigenlijk meer op zoek naar een sportcoupe, een 944 het liefst.
Over de bro code, Tja, ik heb overlegd met mijn"bro" , die vond het zelfs wel tof als ik met hun naar de bios ging, zijn ex had net nog even gebeld met hem en alles is weer vrij goed in orde gelukkig.
Normaal hou ik me wel goed aan die code, maar ik heb ook een oogje op de zus van die ex, (en volgens mij is het wederzijds) dus dan levert dat best wel een dilemma op.. Maar zoals ik al zei, t'is nu opgelost gelukkig.
anyway, vanavond dus naar Friesland, mot ik niet mijn id-kaart vergeten.
en natuurlijk ga ik niet meteen die ex neuken, dat zou wel heel flauw zijn..
Hier stond eerst iets anders.quote:
Precies,quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef MaxMark het volgende:
Mannen zijn daar gelukkig heel makkelijk in.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:10 schreef Marco001 het volgende:
Kijk, Dan komt het allemaal goed,
Die kut voor je opmerking is geplaatst en de tweeling woont heel ergens anders als de kameraad(hij in Niezijl, zij in Harkema.)
Ow. Succes met de studie dan !quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:34 schreef maok het volgende:
Omdat ik straks weer OV heb en in Groningen ga afstuderen.
Scheelt dat ik familie leden heb met Harkema'se roots.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:29 schreef Peterselieman het volgende:
Niets mis met Harkema, je moet er alleen geen ruzie krijgen, want dan krijg je het hele dorp achter je aan.
Je bent de amendementen vergeten, Amendment I is hier van toepassing.quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:35 schreef ForumGek het volgende:
Ik heb "The Bro Code" er even op nageslagen, en er zijn een aantal artikelen die hier verder op in gaan...
Article 1
Bro's before ho's
The bond between two men is stronger than the bond between a man and a women because, on average, men are stronger than women. That's just science.
Article 21
A Bro never shares his observations about another Bro's smoking-hot (in dit geval ex) girlfriend. Even if the browith the hot girlfriend attempts to bait the Bro by saying, "She's smoking-hot, huh?" a Bro shall remain silent, because in this situation, he's the only one who should be baiting.
Bij een ex geldt dit artikel natuurlijk nog strenger !!![]()
Echter, artikel 116 spreekt dit weer tegen, wordt echter niet gesproken over een ex.
Article 116
A Bro shall not kill another Bro or a Bro's chances to score with a chick.
Every Bro is endowed with a right to life and a right to pursue hot chicks. Violating either of these God-given rights is a heinous offense that could result in the strictest penalty recognized in the Bro Code: loss of permanent shotgun status.
En last but not least !
Article 150
No sex with your Bro's ex.
[i]It is never, ever permissible for a Bro to sleep with his Bro's ex. Violating this code is worse than killing a bro.
Dus, jij gaat lekker naar je vriend toe en geef elkaar geen knuffel volgens artikel 77 uit "The Bro Code" . [i]Zie onderstaande
Article 77
Bro's don't cuddle.
EXCEPTION:To conserve body heat in an emergency situation.
[i]The Bro Code - Barney Stinson with Matt Kuhn[i/]
Amandement een moet maar blijken. Voor de niet Bro Code-kenners:quote:Op woensdag 1 juli 2009 15:55 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Je bent de amendementen vergeten, Amendment I is hier van toepassing.
VIII helaas niet voor marco
The Bro Code is juist één van de leukste dingen,quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:05 schreef Bob. het volgende:
Oké, ik vind HIMYm ook leuk, maar dit gaat wat ver.
True.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
The Bro Code is juist één van de leukste dingen,.
En ze praten door hun neus.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef JH87 het volgende:
Friezen zijn Scandinaviers, alleen niet zo tof.
Na pluizen? Die dingen weet je gewoon uit het hoofdquote:Op woensdag 1 juli 2009 16:07 schreef Bob. het volgende:
[..]
True.
Maar om dat hele ding nou na te pluizen om te bekijken hoe Marco met zijn tweeling om moet gaan?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:17 schreef JH87 het volgende:
Friezen zijn Scandinaviers, alleen niet zo tof.
Ik zeg vooroordelenquote:
Echt wtf... Waarom ga je dan in godesnaam met haar EN haar zus naar de filmquote:Op woensdag 1 juli 2009 14:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Normaal hou ik me wel goed aan die code, maar ik heb ook een oogje op de zus van die ex, (en volgens mij is het wederzijds) dus dan levert dat best wel een dilemma op..
[...]
Precies!quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Echt wtf... Waarom ga je dan in godesnaam met haar EN haar zus naar de film. Het enige dilemma wat er is creëer je zelf... Ga morgen lekker naar de film met die ene meid (zonder haar zus), en ga vanavond met je maat op stap...
Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen. Vooral de Friezen hebben daar een handje van.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik zeg vooroordelen zijn er niet voor niets.
quote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen. Vooral de Friezen hebben daar een handje van.
Kloptquote:Op woensdag 1 juli 2009 18:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan mensen met vooroordelen.
quote:Vooral de Friezen hebben daar een handje van.
Je moet toch wat als oude koeien uit de sloot gehaald wordenquote:
Klopt. Had je wat anders verwacht?quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:26 schreef .txt het volgende:
Er staat helemaal niets in dit topic. Wat leuk.
Nietz.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Luco het volgende:
Ik zit in de OC. Zo, is er toch nog iets boeiends gebeurt, op het poepen van Jops na
quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:30 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb vanavond de brandweer al in actie gezien!
En een politie wagen! En wel 6 brandweer mannen in het totaal!quote:
Paint or it didn't happenquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
En een politie wagen! En wel 6 brandweer mannen in het totaal!
..om een brandje in een vuilnisbak te blussen.
Nee.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:31 schreef Grulez het volgende:
[..]
Klopt. Had je wat anders verwacht?
Trouwens, je zou hier toch niet meer komen?
Even een scenario. Ik wil mijn fiets parkeren, laten we zeggen, naast de V&D, bij het Kreupelplein. Ik koop een kaartje uit de automaat, hang die aan mijn fiets. Een onverlaat ropt dat parkeerkaartje van mijn fiets en hangt het aan de zijne. Mijn fiets zonder kaartje, oei, agent komt langs, bekeuring. Dus stopt een bon onder mijn zadel ofzo. Maar meneer agent weet niet dat dat mijn fiets is, of blijft hij je opwachten totdat je je fiets weer ophaalt?quote:'Fietsers laten betalen voor parkeren in Stad'
GRONINGEN - PvdA en VVD in de stad Groningen willen fietsers laten betalen voor het parkeren.
De partijen opperden het idee woensdagavond bij de behandeling van de parkeernota. De tarieven voor het autoparkeren in de binnenstad gaan fors omhoog. Dat komt omdat de stad investeert in parkeervoorzieningen voor auto én fiets. Fietsers kunnen dus ook wel wat meebetalen, vinden de partijen.
Wethouder Karin Dekker vindt het plan weinig aanlokkelijk om nu in te voeren, maar wijst het op termijn niet geheel af.
Ik vind het op zich geen gek idee dat fietsers moeten mee betalen, maar het valt inderdaad gewoon echt niet te controleren.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Geweldige ideeen weer binnen onze gemeenteraad:
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/indexwm.asp?actie=totaalbericht&pid=82986
[..]
Even een scenario. Ik wil mijn fiets parkeren, laten we zeggen, naast de V&D, bij het Kreupelplein. Ik koop een kaartje uit de automaat, hang die aan mijn fiets. Een onverlaat ropt dat parkeerkaartje van mijn fiets en hangt het aan de zijne. Mijn fiets zonder kaartje, oei, agent komt langs, bekeuring. Dus stopt een bon onder mijn zadel ofzo. Maar meneer agent weet niet dat dat mijn fiets is, of blijft hij je opwachten totdat je je fiets weer ophaalt?
Zo zal het gaan idd.quote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Even een scenario. Ik wil mijn fiets parkeren, laten we zeggen, naast de V&D, bij het Kreupelplein. Ik koop een kaartje uit de automaat, hang die aan mijn fiets. Een onverlaat ropt dat parkeerkaartje van mijn fiets en hangt het aan de zijne. Mijn fiets zonder kaartje, oei, agent komt langs, bekeuring. Dus stopt een bon onder mijn zadel ofzo. Maar meneer agent weet niet dat dat mijn fiets is, of blijft hij je opwachten totdat je je fiets weer ophaalt?
Je hebt echt wel paintquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef Bob. het volgende:
Oh, ik dacht dat er gewoon pics stond. Vandaat de "te laat"
Ik ga nu naar bed, dus ik maak er geen paint van.quote:
Wil bij mij altijd best hoor!quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:10 schreef .txt het volgende:
[..]
Ik moest even porren, want tegen mezelf praten op een forum wil niet echt.
Kan ie wachten tot ie een ons weegtquote:Op woensdag 1 juli 2009 23:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ehm, ik geloof dat ze je niet begrijpt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:17 schreef .txt het volgende:
[..]
Maar jij bent ook de liefste en de leukste van dit topic.
Ok.quote:Op donderdag 2 juli 2009 00:30 schreef .txt het volgende:
[..]
Ehm, ik geloof dat ze je niet begrijpt.
Klopt. Marco negert het ook wijsquote:Op donderdag 2 juli 2009 00:56 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat stuk taalverbastering moet echt een snelle dood sterven.
Waar ben je heen geweest?quote:Op donderdag 2 juli 2009 02:59 schreef hdmedewerker het volgende:
Ik ben net terug van een avond stappen in Groningen!het was weer gezellig
Yeah!quote:
neuh, ik was al op bed..quote:
Muay-toy.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En nog een verlate amen voor MM, wie heeft die onzin bedacht?
Hoe willen ze in hemelsnaam ooit zoveel betaalde stallingen creeëren voor al die fietsen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef maok het volgende:
Goed voor je ijzerwaarde Bob.
Dat van die fietsen zal wel iets worden van verplicht in een betaalde stalling parkeren anders wordt ie weg geknipt. Geen idee wat ze met al die weg geknipte fietsen willen gaan doen.
Voor de autorijders onder ons: De ring stond net lekker vast, iig van noord naar oost.
Whehehehe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef JH87 het volgende:
En nu laat er ook eentje een boer. Gadverdamme.
Ik kan zelfs thuis inloggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef JH87 het volgende:
Daar kan ik niet inloggen. En hier is een Australian met ijs.
Geenbrugstraat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:51 schreef JH87 het volgende:
Ze liet net nog een boer en toen gingen ze gordijnen heen en weer bewegen om naar buiten te seinen waar ze waren nu gaan ze weg. Opgeruimd staat netjes.
Oh en dit is ook irritant, als diegene die de brug heeft gejat 'm eens even terug zou willen brengen.
[ afbeelding ]
Guus Meeuwis is alleen leuk als je in een dusdanig dronken toestand verkeerd dat je de avond de volgende dag weer vergeten bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef .txt het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt
En het regent meters bier
Dat is precies het geld dat ik nog kan opnemen deze maandquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef maok het volgende:
Ik kan mijn auto ophalen. ¤320,- euro lichter
Klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is alleen leuk als je in een dusdanig dronken toestand verkeerd dat je de avond de volgende dag weer vergeten bent.
Nog even verder: De rottevismarkt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En aan de anderezijde
Ageenbrugstraat
Hahaha.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
en met al die werkzaamheden zal het ook de Grote Gatenmarkt worden
Doe dan De Rotte Vismarkt...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Nog even verder: De bedorvenvismarkt.
(Ivm de temperatuur buiten)
Ja, en ik aan de Gecorrigeerde Elleboog.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
Dan woon ik zeker aan de Zachte Boteringestraat?
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef .txt het volgende:
[..]
Daar zou jij wel mee willen spelen zeker?
Zwemster scheurt uit snel badpakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:08 schreef maok het volgende:
Ik ruik een 'zwembadgeur' van buiten komen. Zou iedereen massaal in zwembadjes in de tuin zitten terwijl ik hier binnen zit?
Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwemster scheurt uit snel badpak
Die krijg jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |