Nog bedanktquote:Op woensdag 1 juli 2009 00:17 schreef JH87 het volgende:
Aan de andere kant is het wel leuk iedereen morgenochtend met deze onzin op te zadelen natuurlijk.
Hij is geweldig.quote:Op woensdag 1 juli 2009 01:14 schreef Grulez het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dit is het beste wat ik er van kan maken...
Geen talent en geen inspiratie levert dit als eindresultaat...
Ik ben ook wakker geworden, al heb ik geen bier gehad!quote:Op woensdag 1 juli 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
[..]
Je bent weer wakker geworden na het bier
Ik heb water (Selwerd).quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:26 schreef ForumGek het volgende:
Mogguh !![]()
Zijn er mensen zonder water in stad? Een vriendin van een huisgenote belde haar op om te vragen of ze hier naar de wc mocht.
quote:
Ik dacht dat alleen de Hanze tot dat soort dingen in staat was.quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hmm, zou eigenlijk tentamen hebben, maar er was geen docent en dus geen tentamen.
Staan we daar een beetje voor een dichte deur te wachten en uiteindelijk contact gekregen met het secretariaat : "Huh, tentamen? Nu? Eehh.."..
Waar ken ik dat ook al weer van. Heb toen met ruim een uur vertraging alsnog het tentamen kunnen maken en het vak met een 4,9 op het tentamen gehaaldquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Hmm, zou eigenlijk tentamen hebben, maar er was geen docent en dus geen tentamen.
Staan we daar een beetje voor een dichte deur te wachten en uiteindelijk contact gekregen met het secretariaat : "Huh, tentamen? Nu? Eehh.."..
Ja, en nou?quote:Op woensdag 1 juli 2009 10:52 schreef JH87 het volgende:
M'n oude telefoon is afgesloten, hij heeft geen netwerk meer. Spannend.
Ik vergeet die kl*tebougies steeds te bestellenquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:13 schreef maok het volgende:
morge, mijn auto is bij de garage voor de APK en wat andere dingetjes. Help duimen dat het niet te veel gaat kosten.
Ronduit gestoord dat je dit een dilemma vindt....quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:28 schreef Marco001 het volgende:
Wa voor auto is het?
Argh, Ik zit midden in een dilemma:
naar een kameraad toe, hem troosten omdat zijn vriendin het uit heeft gemaakt, of op stap met met de bekende tweeling, waarvan 1 de (inmiddels) ex is van die kameraad van mij..
'The Bro Code'quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
dilemma is inmiddels al opgelost.
Ik ga vanavond met de tweeling naar de bios, en morgen met de stakker die gedumpt is..
Iemand aanraders qua film voor morgen? Vanavond ga ik naar Ice Age 3D.
Toffe maat ben je, eerst met z'n ex uitgaan, en vervolgens hem komen troostenquote:Op woensdag 1 juli 2009 13:48 schreef Marco001 het volgende:
dilemma is inmiddels al opgelost.
Ik ga vanavond met de tweeling naar de bios, en morgen met de stakker die gedumpt is..
Iemand aanraders qua film voor morgen? Vanavond ga ik naar Ice Age 3D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |