neuh, ik was al op bed..quote:
Muay-toy.quote:Op donderdag 2 juli 2009 08:57 schreef Bob. het volgende:
Goedemorgen!
En nog een verlate amen voor MM, wie heeft die onzin bedacht?
Hoe willen ze in hemelsnaam ooit zoveel betaalde stallingen creeëren voor al die fietsen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 09:15 schreef maok het volgende:
Goed voor je ijzerwaarde Bob.
Dat van die fietsen zal wel iets worden van verplicht in een betaalde stalling parkeren anders wordt ie weg geknipt. Geen idee wat ze met al die weg geknipte fietsen willen gaan doen.
Voor de autorijders onder ons: De ring stond net lekker vast, iig van noord naar oost.
Whehehehe.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:40 schreef JH87 het volgende:
En nu laat er ook eentje een boer. Gadverdamme.
Ik kan zelfs thuis inloggen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 11:17 schreef JH87 het volgende:
Daar kan ik niet inloggen. En hier is een Australian met ijs.
Geenbrugstraat.quote:Op donderdag 2 juli 2009 10:51 schreef JH87 het volgende:
Ze liet net nog een boer en toen gingen ze gordijnen heen en weer bewegen om naar buiten te seinen waar ze waren nu gaan ze weg. Opgeruimd staat netjes.
Oh en dit is ook irritant, als diegene die de brug heeft gejat 'm eens even terug zou willen brengen.
[ afbeelding ]
Guus Meeuwis is alleen leuk als je in een dusdanig dronken toestand verkeerd dat je de avond de volgende dag weer vergeten bent.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef .txt het volgende:
[..]
Het dondert en het bliksemt
En het regent meters bier
Dat is precies het geld dat ik nog kan opnemen deze maandquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef maok het volgende:
Ik kan mijn auto ophalen. ¤320,- euro lichter
Klopt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
Guus Meeuwis is alleen leuk als je in een dusdanig dronken toestand verkeerd dat je de avond de volgende dag weer vergeten bent.
Nog even verder: De rottevismarkt.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En aan de anderezijde
Ageenbrugstraat
Hahaha.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
en met al die werkzaamheden zal het ook de Grote Gatenmarkt worden
Doe dan De Rotte Vismarkt...quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef .txt het volgende:
[..]
Nog even verder: De bedorvenvismarkt.
(Ivm de temperatuur buiten)
Ja, en ik aan de Gecorrigeerde Elleboog.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef Grulez het volgende:
Dan woon ik zeker aan de Zachte Boteringestraat?
Uiteraard.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:04 schreef .txt het volgende:
[..]
Daar zou jij wel mee willen spelen zeker?
Zwemster scheurt uit snel badpakquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:08 schreef maok het volgende:
Ik ruik een 'zwembadgeur' van buiten komen. Zou iedereen massaal in zwembadjes in de tuin zitten terwijl ik hier binnen zit?
Haastige spoed is zelden goed.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:11 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwemster scheurt uit snel badpak
Die krijg jij niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |