Mooi, PS heeft vast wel stiekum een foto genomen.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was niet echt spannend hoorvraag maar aan PS wat ze ervan vond
quote:
wat ben je service gerichtquote:Op zondag 21 juni 2009 00:42 schreef Cobra4 het volgende:
Nog ff een link naar dit topic in je laatste post en dan ben je helemaal klaar.
Je bent ambtenaar of je bent het niet.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:56 schreef MaJo het volgende:
WTF, ik wil posten en mijn mobiel start opeens weer op?Hij valt niet uit maar start weer op. Vage shit
Keek men daar niet raarder naar dan een collega met een dikke nepsnor?quote:die foto lijkt er in niets op, heb met een eyeliner een heel dun snorretje getekend. Helemaal niet spannend dus
Nee, sorryquote:Op zondag 21 juni 2009 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, PS heeft vast wel stiekum een foto genomen.
Dat hadden ze allemaalquote:Op zondag 21 juni 2009 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Strange....
[..]
Keek men daar niet raarder naar dan een collega met een dikke nepsnor?
Overgeven in de bus ist verboten!!!quote:Op zondag 21 juni 2009 01:00 schreef MaJo het volgende:
Rennen voor de bus met drank op is niet aan te raden
Niemand met een echte nepsnor?quote:
Zo erg ben ik er ook weer niet aan toe hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 01:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Overgeven in de bus ist verboten!!!
Of ben je op je plaat gegaan?![]()
Hoofdpijn van drank komt toch pas de volgende ochtend?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg ben ik er ook weer niet aan toe hooralleen wat hoofdpijn
Niet als je vroeg begintquote:Op zondag 21 juni 2009 01:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoofdpijn van drank komt toch pas de volgende ochtend?
Vaker trainen.quote:
quote:
Dus het was geen vaderdag maar een tomboy actie?quote:
Weltrusten PS.quote:
Ja hallo, heb 4 maanden niet gezopen hequote:
De nepsnorren konden niet op tijd geleverd wordenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus het was geen vaderdag maar een tomboy actie?
Dan moet je zeker weer je vaardigheden op peil brengen.quote:
Jammerquote:Op zondag 21 juni 2009 01:14 schreef MaJo het volgende:
De nepsnorren konden niet op tijd geleverd worden
Aangeschoten bedoel je?quote:Ga zo ookben echt gaar
Ja of gewoon even rustig aan doenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moet je zeker weer je vaardigheden op peil brengen.
Da's weer minder.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja of gewoon even rustig aan doenZuip nu weer bijna elke avond
![]()
Gaar en aangechotenquote:Op zondag 21 juni 2009 01:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer![]()
[..]
Aangeschoten bedoel je?![]()
Dan ga ik nu echt verder met seizoen 3 van Lost.
Truste MaJo![]()
En veel plezier morgen avond
Dan gaat het wel een leuke avond worden morgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:20 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaar en aangechoten
Gaat wel lukkenHIj smste net dat hij zin heeft in morgen en dat hij het maar veel te lang vond duren voordat hij me weer ging zien
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 21 juni 2009 01:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan gaat het wel een leuke avond worden morgen.![]()
En? Ken ik hem?
Dan ga ik even verder denken wie het zou kunnen zijn. Ik ga zo bureau Doorn maar even bellen voor wat info.quote:
Je weet lekker toch niets over hemquote:Op zondag 21 juni 2009 01:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik even verder denken wie het zou kunnen zijn. Ik ga zo bureau Doorn maar even bellen voor wat info.
Daarom zal ik moeten bellen.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je weet lekker toch niets over hemEn wie zegt dat hij van mijn leeftijd is?
En als je gaat bellen, dan weet je toch helemaal niet waar je naar moet vragen?quote:Op zondag 21 juni 2009 01:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom zal ik moeten bellen.![]()
Nee hoor. Dat ga ik niet doen.Da's info voor jou alleen.
![]()
Daarom ga ik ook niet bellen of informeren bij zijn collega's.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
En als je gaat bellen, dan weet je toch helemaal niet waar je naar moet vragen?
Wil juist niet dat je hem kent, ben blij dat ik een keer iemand date die niemand kent
Thanksquote:Op zondag 21 juni 2009 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook niet bellen of informeren bij zijn collega's.![]()
DIt is jouw date en niet die van anderen.
Geen probleem.quote:
Overigens zou het ook wel een beetje freaky zijn als je het wel zou checken tochquote:
Zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zondag 21 juni 2009 01:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Overigens zou het ook wel een beetje freaky zijn als je het wel zou checken toch
Jair heeft vanaf het begin in z'n eigen wiegje geslapen, op een enkele nacht na waarin hij erg onrustig/kramperig was, dan lag hij op zijn verschoningskussen tussen ons in. Stiekem wel erg fijn, want dan kon ik met mijn neus precies in zijn nekje gaan liggen slapen, heerlijk de geur van mijn zoon inademend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Heeft Jair altijd bij jullie in bed geslapen dan? Of in een wiegje op de kamer?
Same herequote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, msn doet het hier gewoon
even opgestart, werktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doet MSN het bij jullie wel? Ik kom er maar niet op
Daar post ik er net 1 vanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je die Top Gear trailer ook gezien dat ze nagespeeld worden door kinderen? Briljant
ik bedoelde die eerste. Volgende keer zal ik eest het filmpje bekijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar post ik er net 1 van
en dit is een andere
Eindelijk weer!quote:
Het plaatje verraadt het alquote:
Crap, niet eens gezien. Op Youtube start ie gewoon netjes met de Top Gear tune e.d. Ook met het juiste plaatje.quote:
Goedquote:
Nergens last vanquote:
Mooi.quote:
Jeequote:
Tot vandaag. Morgen weer beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
tot wanneer heb je vakantie eigenlijk?
Dat is snel gegaanquote:
watjequote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Etcetera het volgende:Ik heb besloten om het paintballen te laten zitten
ben brak en gaar, komt vast nog wel eens een kans in tegenstelling tot mijn ritje in de fennek
Echt snel ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is snel gegaandrie weken was het toch?
vandaag nog lekker niks doen en LOST kijken?
Zo'n kans zul je idd niet snel nog een keer krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Etcetera het volgende:Ik heb besloten om het paintballen te laten zitten
ben brak en gaar, komt vast nog wel eens een kans in tegenstelling tot mijn ritje in de fennek
Hoe was de blauwe hap?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat er wel weer een editie komtl, heb vooral positieve dingen gehoord over bijv het eten, extra dingen, de beddenDenk dat de org tevreden kan zijn. alleen jammer dat het netwerk lichtelijk brak was
het netwerk is toch een detail op een lan-party?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat er wel weer een editie komtl, heb vooral positieve dingen gehoord over bijv het eten, extra dingen, de beddenDenk dat de org tevreden kan zijn. alleen jammer dat het netwerk lichtelijk brak was
die dusquote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Wat was de blauwe hap ook al weerBeide maaltijden waren lekker, maar ik vond de rijstmaaltijd het beste
Dat was de rijstmaaltijd dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Wat was de blauwe hap ook al weerBeide maaltijden waren lekker, maar ik vond de rijstmaaltijd het beste
Jammer, paintballen is tofquote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Etcetera het volgende:Ik heb besloten om het paintballen te laten zitten
Kleintje maarquote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het netwerk is toch een detail op een lan-party?
quote:
Ahquote:
Tofquote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jammer, paintballen is tof
hoe is het verder daar?
Dat is het "langs de lijn" eten. Aanwijzen wat je wilt en (idd) kwak, het ligt op je bord.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kleintje maar![]()
[..]
[..]
AhDie was echt lekker. En ik vond het wel tof dat ze echt zo'n buffet achtig iets hadden waarbij het eten op je bord werd gekwakt zeg maar
Wat je in films wel eens ziet
Wanneer begin je met de AMO?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TofOp sommige punten echt best geregelde lan ooit
Bed stond voor je klaar, er was een motorstuntteam, tankdemo, paintballen dus, een trainigsprogramma van defensie zelf, goede relaxarea.
quote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga m'n tasje pakken en naar Duitsland
Dan moet je zeker niet bij Defensie gaan werken.quote:
Alhoewel je best een leuke baan zou kunnen vinden bij de CIS.quote:
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in elk geval wel een stuk kleding van het legerHeb een trui geritseld
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb afgelopen avond/nacht een soort certificaten gemaakt voor de winnaars van de compo's, en ik liep al de hele tijd tussen de crew rond (vooral de beamer in de relaxarea van films voorzien, maar goed) en ik had al meer mensen met zo'n trui gezien. Toen heb ik gevraagd of ik ook 1 mocht
Een compo winnen? Daarvoor moet je gamen toch? Heb welgeteld 1 keer gegamed, en dat was op een Gamecube, even Mario Kart Double Dash gedaanquote:
Oh. Dus geen bezoek aan Münster Süd voor jou?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een compo winnen? Daarvoor moet je gamen toch? Heb welgeteld 1 keer gegamed, en dat was op een Gamecube, even Mario Kart Double Dash gedaanGeen spel aangeraakt verder
Je gaat naar ene LAN party maar je hebt niet gegamet?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een compo winnen? Daarvoor moet je gamen toch? Heb welgeteld 1 keer gegamed, en dat was op een Gamecube, even Mario Kart Double Dash gedaanGeen spel aangeraakt verder
Geen dinnerdate dusquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Nog snel wat eten naar binnen proberen te werken en dan ga ik er zo vandoor
nog steeds zenuwachtig dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Nog snel wat eten naar binnen proberen te werken en dan ga ik er zo vandoor
Jawelquote:
Ja ik haat datenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog steeds zenuwachtig dus?
evengoed veel plezier vanavond
Dat zal wel meevallen aangezien ik na 2 happen sowieso al vol zitquote:Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah staat ook misschien wat vreemd ja als je daar van alles naar binnen schrokt
Aan de ene kant haat je het en aan de andere kant hou je ervan natuurlijkquote:
True, hate it and love itquote:Op zondag 21 juni 2009 17:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan de ene kant haat je het en aan de andere kant hou je ervan natuurlijk
Ik raakte gister in de kroeg aan de praat met een meisje die daar in het restaurant werkt, was erg gezellig, maar waarom moet dat gebeuren als je al met een ander meisje aan het daten bent
Alleen gepraat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
True, hate it and love it
omdat je zekerheid uitstraalt en vrouwen bloedhonden zijn?alleen gekletst?
Maar als je je date echt leuk vind zou het geen probleem moeten zijn toch? Of twijfel je nog?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen gepraat ja
Maar ze heeft verstand van muziek en dat is wel een enorme pré voor mij
En waar het aan ligt weet ik niet, ze kwam niet over als een bloedhondmaar het is wel frappant
Ik twijfel nu dus, anders zou ik er niet over beginnen. Ik voel me best stom nuquote:Op zondag 21 juni 2009 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je je date echt leuk vind zou het geen probleem moeten zijn toch? Of twijfel je nog?
Op zich is er niets mis mee om je opties open te houden zolang er nog niets officieel is toch? Altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligtquote:Op zondag 21 juni 2009 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik twijfel nu dus, anders zou ik er niet over beginnen. Ik voel me best stom nu
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich is er niets mis mee om je opties open te houden zolang er nog niets officieel is toch? Altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligt
Grappig, hier alleen maar guur weertje...quote:
Hier schijnt de zon en is het een graad of 15, niets aan de handquote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Grappig, hier alleen maar guur weertje...
Geen troubles hoor, alleen gezonde spanningquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Datetroubels hierik wil ook
![]()
Ben kapotdat dan weer wel
Boven de trein hangen dreigende wolken dus dat voorspelt niet veel goedsquote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Grappig, hier alleen maar guur weertje...
Dat duurt nog zo langquote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen troubles hoor, alleen gezonde spanningen jij gaat helemaal los straks in amerika
Drie maanden toch? En nu serieus daten schiet ook niet opquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Boven de trein hangen dreigende wolken dus dat voorspelt niet veel goedsoh en nu begint het te regenen
moet ik maar lekker tegen hem aankruipen
Ah, hier is iemand verliefdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Wat is Sao paolo van Guillemots toch een prachtig nummerheerlijk om bij weg te dromen
Ik ontken allesquote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ah, hier is iemand verliefd
Overigens zijn de buien hier ook weer voorbij, het heeft echt superhard gehageld en geonweerd
veel plezier Majoquote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand zin om me op te vrolijken?
wat is er loos?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand zin om me op te vrolijken?
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?quote:
Komt me bekend voor, de angst om 'alleen te zijn'.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?
Je kan het ook anders zien, de zondagavond is gemaakt om zo min mogelijk te ondernemen, zeker met een zere kniequote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?
Ja er is niks leuks op tvquote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, de zondagavond is gemaakt om zo min mogelijk te ondernemen, zeker met een zere knie
Dus zoek een leuk tv-programma/leuke film en entertain yourself
Top Gear is begonnen!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mannenavond op BBC2, eerst bier, dan auto's.
Ik denk alleen dat de tieten niet langskomen vanavond
quote:
Dat heb ik nooit aan zien komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
what! Schumacher als stig
Nee, maar in hoeverre het waar is is ook maar de vraag natuurlijkquote:
Ja en met jou?quote:
Dat is correct.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar in hoeverre het waar is is ook maar de vraag natuurlijk
Laatste avond van mijn vakantie.quote:
Het zondagavondgevoel x 300quote:
quote:
Ik ben heel erg jaloers.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
En om dan te zien dat James mee heeft mogen vliegen in een U2 (nu op BBC2).
Je hebt leuk werk toch?quote:
Ik heb de beste baan ter wereldquote:
Geen vakantie voor mij waarschijnlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de beste baan ter wereldIk heb dus ook wel zin om weer te beginnen.
Alleen is het einde van een vakantie altijd klote.
Al heb ik in mijn vakantie gewoon geen zak gedaan. 3 weken niks doen. Heerlijk.
Je bent net terug?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen vakantie voor mij waarschijnlijk
Ik ben jaloers op je. Ik heb nog niets om te beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de beste baan ter wereldIk heb dus ook wel zin om weer te beginnen.
Ohja, das waar ookquote:
Binnen Defensie zoekt de CIS nog mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je. Ik heb nog niets om te beginnen.
Ik zou wel iets willen doen in de I(C)T-sector en ik wil nog profiteren van deze economische periode.
Ik begin morgen meteen weer met een training.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook
Maar deze zomer mag ik ook gaan werken, morgen en overmorgen training...
Oh maar geen elleboogtrainingquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik begin morgen meteen weer met een training.
Bezig blijven in je vak is gewoon belangrijk. Of het nu "vrijwillig" is of niet.
Als je maar bezig blijft je zelf te ontwikkelen, maakt geen zak uit op welk gebied, dan ben je goed bezig.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh maar geen elleboogtrainingWish I had
ga morgen en overmorgen leren tafeldekken e.d.
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven hequote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar bezig blijft je zelf te ontwikkelen, maakt geen zak uit op welk gebied, dan ben je goed bezig.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven he
Achja, wie weetquote:
Met een pittenzak? Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Achja, wie weet
En nu ga ik weer even de pittenzak in de magnetron stoppen want mijn knie doet nog steeds pijn. Kun je daar ook iets mee c4?
Sorry, dan durf ik het niet uit te proberen...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een pittenzak? Nee.
Met jouw zere knie? Ja. Mijn vingers kunnen wonderen verrichten.![]()
Tenminste, in gevechts omstandigheden. Buiten dat weet ik het niet.
Hoe dat niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry, dan durf ik het niet uit te proberen...
Oh op die manier. Nee dan nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat niet?
Als iemand, na en schamp schot in de knie, na een behandeling van mij gewoon kan lopen, zal het toch geen kwaad kunnen?
Ok, geef je knie. Het kan zeker flink pijn doen, maar daarna komt alles goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nee dan nietDus, begin je consult
Ach, als ie dr eenmaal af is heb ik er ook geen last meer van toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, geef je knie. Het kan zeker flink pijn doen, maar daarna komt alles goed.
Ik wil wel op onafhankelijke basis werken.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnen Defensie zoekt de CIS nog mensen.
Dat zou ik zeker niet zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach, als ie dr eenmaal af is heb ik er ook geen last meer van toch?
Dan never nooit niet solliciteren bij Defensie.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil wel op onafhankelijke basis werken.
Oh, jammerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker niet zeggen.![]()
Maar dat was geen ondeerdeel van mijn behandel plan.
Wil je de behandeling onder vredes of oorlogs omstandigheden?quote:
Het meest dramatische - natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je de behandeling onder vredes of oorlogs omstandigheden?
Ok, dan bind ik een noodverband rond je knie, knijp een morfine spuit in je been leeg, en zorg er, indien nodig, voor dat je meer pijn krijgt op een andere plek dan je al hebt (je knie).quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het meest dramatische - natuurlijk
C4 vraagje: in de Zo zit dat stond ooit een overzicht van een paar straaljagers. Daarop stond een witte, vrij lange met niet heel brede maar wel wat langere vleugels (hoop dat ik het duidelijk uitleg) die onder andere door de Italiaanse luchtmacht werd gebruikt. Ik ben de naam vergeten van dat ding, enig idee wat het kan zijn?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
En om dan te zien dat James mee heeft mogen vliegen in een U2 (nu op BBC2).
Nevermind, op een andere foto lijkt het welquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C4 vraagje: in de Zo zit dat stond ooit een overzicht van een paar straaljagers. Daarop stond een witte, vrij lange met niet heel brede maar wel wat langere vleugels (hoop dat ik het duidelijk uitleg) die onder andere door de Italiaanse luchtmacht werd gebruikt. Ik ben de naam vergeten van dat ding, enig idee wat het kan zijn?
De naam die is blijven hangen is de Starfighter, maar die lijkt er totaal niet op
Ik hield het toch alleen maar bij ICT.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan never nooit niet solliciteren bij Defensie.
Maar er is geen wond of whatsoever...quote:Op maandag 22 juni 2009 00:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan bind ik een noodverband rond je knie, knijp een morfine spuit in je been leeg, en zorg er, indien nodig, voor dat je meer pijn krijgt op een andere plek dan je al hebt (je knie).
Met lange vleugels is de Starfighter geen optie. Die had extreem korte vleugels.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C4 vraagje: in de Zo zit dat stond ooit een overzicht van een paar straaljagers. Daarop stond een witte, vrij lange met niet heel brede maar wel wat langere vleugels (hoop dat ik het duidelijk uitleg) die onder andere door de Italiaanse luchtmacht werd gebruikt. Ik ben de naam vergeten van dat ding, enig idee wat het kan zijn?
De naam die is blijven hangen is de Starfighter, maar die lijkt er totaal niet op
Dan komt het op het effect van de masserende handen (en indien nodig gevloek) neer. Ik heb best wat collega's een massage gegeven omdat zij (bijna) niet verder konden in een gevecht. Volgens de meest recente gegevens voldoe ik goed.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Maar er is geen wond of whatsoever...
Okee, kom maar op danquote:Op maandag 22 juni 2009 00:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan komt het op het effect van de masserende handen (en indien nodig gevloek) neer. Ik heb best wat collega's een massage gegeven omdat zij (bijna) niet verder konden in een gevecht. Volgens de meest recente gegevens voldoe ik goed.
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Okee, kom maar op dan![]()
Maar heb je echt in gevecht gevechten gezeten
Het is em wel:quote:Op maandag 22 juni 2009 00:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met lange vleugels is de Starfighter geen optie. Die had extreem korte vleugels.
De Starfighter was best lang voor haar ontwerp. Maar met de info die je geeft kom ik niet verder.
Oh dat wist ik nietquote:Op maandag 22 juni 2009 00:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..](te) Veel gevechtscontacten meegemaakt.
Het vliegtuig op de foto is zeker een Starfighter.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is em wel:
[ afbeelding ]
De vleugels steken niet heel erg ver naar de zijkant uit, maar lopen wel over een zekere lengte. Dat bedoelde ik. Eerst dacht ik dat ik de verkeerde voor me had vanwege de raketten die er aan gemonteerd zijn op een van de foto's
Geeft niets. Mocht je er iets over willen horen. Vraag het.quote:
Je hebt ongetwijfeld meer verstand van militaire vliegtuigen dan ik, dus ik geloof hetquote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het vliegtuig op de foto is zeker een Starfighter.Maar heeft (nog steeds) extreem korte velugel. Men noemde het niet voor niets de vliegende raket.
Wel een super vliegtuig.
Ja ik ben eigenlijk wel heel benieuwdquote:Op maandag 22 juni 2009 00:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geeft niets. Mocht je er iets over willen horen. Vraag het.
Ok.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja ik ben eigenlijk wel heel benieuwd
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok.
5 x naar Angola gevlogen. Alle vijf de keren tijdens en na de landing onder vuur gelegen. En vuur terug gegeven.![]()
Naar Albanië geweest. 2 weken ondersteuning tijdens hulpmissies.
Bosnië, 4 weken als Civil Police instructeur. Er staat op fok nog een foto van me, (een aantal minuten voor we onder vuur lagen.)
Vaak naar Irak en Afghanistan geweest. Verschillende lengtes. Van dagen tot weken. Regelmatig "buiten de poort" geweest.
Enige lichamelijke schade die ik heb opgelopen was in Angola. 2 x in mijn been geraakt.
quote:Op maandag 22 juni 2009 00:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]Ik dacht dat jij alleen denkwerk deed! Lijkt me héél naar
Wow, pretty heavyquote:Op maandag 22 juni 2009 00:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
CBRN is mijn specialiteit. Maar mijn hoofdtaak blijft "Force Protection". Deze taak zorgt ervoor dat ik mijn kennis overal waar nodig ga overbrengen. Dus ook in de oorlogs gebieden.
En daarom ga ik ook de gevaarlijke gebieden in. Soms voor langere tijd. Als er bv een gebrek is aan specialisaties die ik heb.
Zo lijkt het. Ik voel me aardig op mijn plek in zulke gebieden.quote:
Dat moet wel een prettig idee zijnquote:Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo lijkt het. Ik voel me aardig op mijn plek in zulke gebieden.
Het is af en toe zwaar kut. Zeker als er collega's sneuvelen.
Maar mijn werk geeft mij de voldoening dat ik goed bezig ben.
Ik zorg ervoor, op CBRN gebied, dat mijn maten blijven leven.
Afkloppen, want tot op dit moment is er géén collega door CBRN omstandigheden omgekomen.
Ik hoor het wel.quote:Op maandag 22 juni 2009 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat moet wel een prettig idee zijn
Zo leer je nog es wat over elkaarAnyway, ik ga slapen... Misschien heb ik morgen wel specifiekere vragen C
Afkloppen inderdaadquote:Op maandag 22 juni 2009 00:50 schreef Cobra4 het volgende:
Afkloppen, want tot op dit moment is er géén collega door CBRN omstandigheden omgekomen.
Afgelopen week al een aantal berichten gezien over baby's die het niet hebben overleefd. Tienermoeder verstikt pasgeborene, vader slaat kind dood, nog een of twee zulke berichten... ik krijg er vreselijk de kriebels vanquote:Op maandag 22 juni 2009 09:21 schreef LadyBlack het volgende:
Vergeten Belgische baby sterft in auto![]()
![]()
![]()
Sommige mensen moeten echt een fokverbod
Mag dat?quote:Op maandag 22 juni 2009 07:31 schreef iamredleader het volgende:
PS, als je een beetje down bent, kom dan gezellig langs en geef Jair een knuffel. Geheid succes![]()
Mensen hebben het te druk. Stel, je hebt een bepaalde standaard routine. Bijvoobeeld: opstaan, eten, kind wakker maken, aankleden, voeden, naar je kdv, kind afleveren, naar je werk. Als je dat altijd zo doet, en ineens verandert je routine 1x, er worden 2 dingen omgedraaid (bv snel even langs je werk om wat af te leveren, dan naar kdv, en weer naar je werk) kan ik me ergens voorstellen dat je dan het gevoel hebt 'ik heb m'n kind afgelverd'. Terwijl dat niet zo is. Maar het is natuurlijk verschrikkelijk als het wel gebeurdquote:Op maandag 22 juni 2009 09:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, nu helemaal natuurlijk.... Maar ik kan me ook echt niet voorstellen dat je je kind zou vergeten?![]()
Laten we er maar niet te lang bij nadenken
Jazeker, gewoon ff bellen!quote:
Bizarquote:En het moet niet veel gekker worden. Kom er net via een overlijdensadvertentie achter dat de oma van mijn beste vriendin is overledenHaar natuurlijk meteen gebeld, maar ze klonk wel okee. Dus toen heb ik voorzichtig gevraagd waarom ze het niet had verteld, maar ze zei dat het nog niet zo doordrong. Ik zie haar in elk geval zodirect en dan donderdag naar de crematie (niet eerder meegemaakt)
Ja dat vond ik ook. Ze belde wel zaterdag en ze klonk raar, maar ik nam aan dat ze gewoon brak was. Ik had door moeten vragen, maar zoiets had ik niet verwacht... En ze is een opkropper, dat zei ze zelf ook. Ze houdt alles binnen, zei ze. En een crematie is niet heel anders dan een begrafenis toch? Alleen het allerrotste stukje ontbreekt dan...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:02 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jazeker, gewoon ff bellen!
[..]
Bizardat je vriendin dat niet vertelt...
Neem donderdag tissues mee.
Al lijkt het me voor de directe nabestaanden wel lastig om iemand daar zo achter te latenquote:Op maandag 22 juni 2009 11:12 schreef Etcetera het volgende:
Crematie vind ik persoonlijk minder erg dan een begrafenis
Dat moet je hoe dan ook toch? Ik heb het idee dat bij een begrafenis de klap nog veel harder aankomt omdat het zo definitief is. Bij een crematie gaat meestal alleen een gordijn dicht. En dat is misschien niet zo realistisch, maar ik vind het prettiger.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al lijkt het me voor de directe nabestaanden wel lastig om iemand daar zo achter te laten
quote:
De kist gaat vaak naar beneden net als bij een begrafenis, dus er is niet echt sprake van dat het lichaam daar echt achterblijft...quote:Op maandag 22 juni 2009 11:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Al lijkt het me voor de directe nabestaanden wel lastig om iemand daar zo achter te laten
Oh okee. Ja wat het is bij een begrafenis, je laat wel iemand achter, maar je kan er ook weer terugkomen enzo. Nahja, ik zal het zien. En de dag erna een begrafenis, van die jongen.quote:Op maandag 22 juni 2009 11:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
De kist gaat vaak naar beneden net als bij een begrafenis, dus er is niet echt sprake van dat het lichaam daar echt achterblijft...
De urn kan ook begraven worden of in zo'n speciale stellage bijgezet worden. Of natuurlijk uitgestrooid op een bijzondere plekquote:Op maandag 22 juni 2009 11:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh okee. Ja wat het is bij een begrafenis, je laat wel iemand achter, maar je kan er ook weer terugkomen enzo. Nahja, ik zal het zien. En de dag erna een begrafenis, van die jongen.
Ja maar dan is het toch anders, of heb je dan een soort tweede begrafenis?quote:Op maandag 22 juni 2009 11:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
De urn kan ook begraven worden of in zo'n speciale stellage bijgezet worden. Of natuurlijk uitgestrooid op een bijzondere plek
Dan heb je met een kleine kring nog een begrafenisquote:Op maandag 22 juni 2009 11:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar dan is het toch anders, of heb je dan een soort tweede begrafenis?
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
iarl, ik heb Battlestar Galactica 4 seizoenen en dingen van 1978 en 1980
Als je de miniseries, de 4 seizoenen, de tussentijdse film, de webisodes en de originele serie in z'n geheel gaat kijken, natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo?
ik kon de webisodes niet vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je de miniseries, de 4 seizoenen, de tussentijdse film, de webisodes en de originele serie in z'n geheel gaat kijken, natuurlijk
Wat wil je weten?quote:
Jullie gingen toch uit eten ?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat wil je weten?![]()
ik ga vanavond ook weer NCIS kijken
Alles. Hoe oud hij is, waar hij woont, wat hij doet, komt hij wel eens op fok, hobby's, interesses, lengte, bouw, oogkleur, schoenmaat, pincode en of hij de Bro Code kentquote:
Nee niet uit eten maar bij hem thuisquote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie gingen toch uit eten ?
Wat is het geworden... chocoladefondue, oesters, asperges...
of patat met fikandel?
Hij is 27, woont ergens, is politieagent, langer dan ik, bruine ogen, houdt van mannendingen als voetbalquote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles. Hoe oud hij is, waar hij woont, wat hij doet, komt hij wel eens op fok, hobby's, interesses, lengte, bouw, oogkleur, schoenmaat, pincode en of hij de Bro Code kent
Leuk huis? Opgeruimd of puinhoop? Hoe was de koelkast? Heeft 'ie een bad of alleen een douche? Flat/huis/villa/kartonnen doos?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef MaJo het volgende:
Nee niet uit eten maar bij hem thuismaar we hebben pizza gehaald
Leuk huis, opgeruimd, bad en douche, redelijk groot, woont alleenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk huis? Opgeruimd of puinhoop? Hoe was de koelkast? Heeft 'ie een bad of alleen een douche? Flat/huis/villa/kartonnen doos?
Verse groenten en fruit, fruitdrankjes, bier, geen prikquote:Op maandag 22 juni 2009 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de inhoud van de koelkast
Edit:
Verse groente? Melk/frisdrank? Bier? Ik wil gewoon alles weten![]()
De negatieve punten komen altijd later hequote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Verdacht veel goede punten...ik vertrouw het niet. Wil hem wel eens in het echt zien, en stevig aan de tand voelen. Komt hij binnenkort bij jou langs in de Lush? Zal ik dan een ambush opzetten? Neem ik Jair wel mee, kijken hoe hij met kleine babytjes omgaat
Vooruit dan maar. Maar alleen als je regelmatig updates postquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
De negatieve punten komen altijd later he
Enne ik hou hem nog lekker voor mezelf voorlopig
Dealquote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar alleen als je regelmatig updates post
Kleine mannetjes worden snel groot hequote:Op maandag 22 juni 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Met ons drietjes gaat het goed
Jair slaapt sinds 2 dagen in z'n eigen kamer, wat een heel gemengd gevoel in me teweeg brengt. Aan de ene kant "yes", want hij wordt dus groot. Aan de andere kant is zo'n klein, slapend hummeltje wel erg lief, als je dan vanuit je bed naar hem kijkt![]()
En dat kan niet meer, want 2 kamers verderop.
Ook een nadeel: als meneer 'snachts de speen kwijt is.![]()
![]()
Jawel, maar tegen de tijd dat Jair ook echt slaapt ligt een van ons ook al helemaal uitgeteld te slapen, de ander (ik dus) kan dan ook gelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef MaJo het volgende:
Kleine mannetjes worden snel groot hemaar ook wel fijn dat je dan weer lekker alleen met M. kan slapen?
Wegwezen jij, aan je scriptie!quote:
Ben jij er één?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Oh, C4, zegt de term nukubu jou iets? Vond het wel een mooie
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik heb Spooks gedownload6 seizoenen, klopt dat?
Ik heb me nuttig gemaaktquote:
Argh.. pizzaquote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet uit eten maar bij hem thuismaar we hebben pizza gehaald
Ik vind deze iets erger.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Zit beetje foto's te neuzen (deze is niet door mij gemaakt, noch dat ik dit ben)
[ afbeelding ]![]()
Ik heb het boekje gekochtquote:Op maandag 22 juni 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, de BroCode is afkomstig van How I Met Your Mother, en zijn de regels voor Bro'shet boek is zelfs uitgegeven
Hij is best leuk, mag ik hem hier posten?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red, wil je me nog die foto van hem en mij sturen?(of is de foto héél lelijk? Ik ben niet bepaald miss fotogeniek
)
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind deze iets erger.![]()
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee heb ik me dus nuttig gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |