Dealquote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar alleen als je regelmatig updates post
Kleine mannetjes worden snel groot hequote:Op maandag 22 juni 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Met ons drietjes gaat het goed
Jair slaapt sinds 2 dagen in z'n eigen kamer, wat een heel gemengd gevoel in me teweeg brengt. Aan de ene kant "yes", want hij wordt dus groot. Aan de andere kant is zo'n klein, slapend hummeltje wel erg lief, als je dan vanuit je bed naar hem kijkt![]()
En dat kan niet meer, want 2 kamers verderop.
Ook een nadeel: als meneer 'snachts de speen kwijt is.![]()
![]()
Jawel, maar tegen de tijd dat Jair ook echt slaapt ligt een van ons ook al helemaal uitgeteld te slapen, de ander (ik dus) kan dan ook gelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef MaJo het volgende:
Kleine mannetjes worden snel groot hemaar ook wel fijn dat je dan weer lekker alleen met M. kan slapen?
Wegwezen jij, aan je scriptie!quote:
Ben jij er één?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Oh, C4, zegt de term nukubu jou iets? Vond het wel een mooie
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik heb Spooks gedownload6 seizoenen, klopt dat?
Ik heb me nuttig gemaaktquote:
Argh.. pizzaquote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet uit eten maar bij hem thuismaar we hebben pizza gehaald
Ik vind deze iets erger.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Zit beetje foto's te neuzen (deze is niet door mij gemaakt, noch dat ik dit ben)
[ afbeelding ]![]()
Ik heb het boekje gekochtquote:Op maandag 22 juni 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, de BroCode is afkomstig van How I Met Your Mother, en zijn de regels voor Bro'shet boek is zelfs uitgegeven
Hij is best leuk, mag ik hem hier posten?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red, wil je me nog die foto van hem en mij sturen?(of is de foto héél lelijk? Ik ben niet bepaald miss fotogeniek
)
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind deze iets erger.![]()
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee heb ik me dus nuttig gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |