quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
iarl, ik heb Battlestar Galactica 4 seizoenen en dingen van 1978 en 1980
Als je de miniseries, de 4 seizoenen, de tussentijdse film, de webisodes en de originele serie in z'n geheel gaat kijken, natuurlijkquote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
Hoezo?
ik kon de webisodes niet vindenquote:Op maandag 22 juni 2009 12:35 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Als je de miniseries, de 4 seizoenen, de tussentijdse film, de webisodes en de originele serie in z'n geheel gaat kijken, natuurlijk
Wat wil je weten?quote:
Jullie gingen toch uit eten ?quote:Op maandag 22 juni 2009 12:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat wil je weten?![]()
ik ga vanavond ook weer NCIS kijken
Alles. Hoe oud hij is, waar hij woont, wat hij doet, komt hij wel eens op fok, hobby's, interesses, lengte, bouw, oogkleur, schoenmaat, pincode en of hij de Bro Code kentquote:
Nee niet uit eten maar bij hem thuisquote:Op maandag 22 juni 2009 13:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Jullie gingen toch uit eten ?
Wat is het geworden... chocoladefondue, oesters, asperges...
of patat met fikandel?
Hij is 27, woont ergens, is politieagent, langer dan ik, bruine ogen, houdt van mannendingen als voetbalquote:Op maandag 22 juni 2009 14:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Alles. Hoe oud hij is, waar hij woont, wat hij doet, komt hij wel eens op fok, hobby's, interesses, lengte, bouw, oogkleur, schoenmaat, pincode en of hij de Bro Code kent
Leuk huis? Opgeruimd of puinhoop? Hoe was de koelkast? Heeft 'ie een bad of alleen een douche? Flat/huis/villa/kartonnen doos?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef MaJo het volgende:
Nee niet uit eten maar bij hem thuismaar we hebben pizza gehaald
Leuk huis, opgeruimd, bad en douche, redelijk groot, woont alleenquote:Op maandag 22 juni 2009 15:03 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Leuk huis? Opgeruimd of puinhoop? Hoe was de koelkast? Heeft 'ie een bad of alleen een douche? Flat/huis/villa/kartonnen doos?
Verse groenten en fruit, fruitdrankjes, bier, geen prikquote:Op maandag 22 juni 2009 15:06 schreef iamredleader het volgende:
Ik bedoel natuurlijk de inhoud van de koelkast
Edit:
Verse groente? Melk/frisdrank? Bier? Ik wil gewoon alles weten![]()
De negatieve punten komen altijd later hequote:Op maandag 22 juni 2009 15:13 schreef iamredleader het volgende:
Verdacht veel goede punten...ik vertrouw het niet. Wil hem wel eens in het echt zien, en stevig aan de tand voelen. Komt hij binnenkort bij jou langs in de Lush? Zal ik dan een ambush opzetten? Neem ik Jair wel mee, kijken hoe hij met kleine babytjes omgaat
Vooruit dan maar. Maar alleen als je regelmatig updates postquote:Op maandag 22 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
De negatieve punten komen altijd later he
Enne ik hou hem nog lekker voor mezelf voorlopig
Dealquote:Op maandag 22 juni 2009 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vooruit dan maar. Maar alleen als je regelmatig updates post
Kleine mannetjes worden snel groot hequote:Op maandag 22 juni 2009 15:25 schreef iamredleader het volgende:
Met ons drietjes gaat het goed
Jair slaapt sinds 2 dagen in z'n eigen kamer, wat een heel gemengd gevoel in me teweeg brengt. Aan de ene kant "yes", want hij wordt dus groot. Aan de andere kant is zo'n klein, slapend hummeltje wel erg lief, als je dan vanuit je bed naar hem kijkt![]()
En dat kan niet meer, want 2 kamers verderop.
Ook een nadeel: als meneer 'snachts de speen kwijt is.![]()
![]()
Jawel, maar tegen de tijd dat Jair ook echt slaapt ligt een van ons ook al helemaal uitgeteld te slapen, de ander (ik dus) kan dan ook gelijkquote:Op maandag 22 juni 2009 15:32 schreef MaJo het volgende:
Kleine mannetjes worden snel groot hemaar ook wel fijn dat je dan weer lekker alleen met M. kan slapen?
Wegwezen jij, aan je scriptie!quote:
Ben jij er één?quote:Op maandag 22 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
Oh, C4, zegt de term nukubu jou iets? Vond het wel een mooie
quote:Op maandag 22 juni 2009 11:50 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik heb Spooks gedownload6 seizoenen, klopt dat?
Ik heb me nuttig gemaaktquote:
Argh.. pizzaquote:Op maandag 22 juni 2009 15:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee niet uit eten maar bij hem thuismaar we hebben pizza gehaald
Ik vind deze iets erger.quote:Op maandag 22 juni 2009 17:22 schreef Etcetera het volgende:
Zit beetje foto's te neuzen (deze is niet door mij gemaakt, noch dat ik dit ben)
[ afbeelding ]![]()
Ik heb het boekje gekochtquote:Op maandag 22 juni 2009 16:16 schreef Etcetera het volgende:
MaJo, de BroCode is afkomstig van How I Met Your Mother, en zijn de regels voor Bro'shet boek is zelfs uitgegeven
Hij is best leuk, mag ik hem hier posten?quote:Op maandag 22 juni 2009 15:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Red, wil je me nog die foto van hem en mij sturen?(of is de foto héél lelijk? Ik ben niet bepaald miss fotogeniek
)
Truequote:Op maandag 22 juni 2009 17:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik vind deze iets erger.![]()
[ afbeelding ]
Netjes.quote:Op maandag 22 juni 2009 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Hiermee heb ik me dus nuttig gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |