quote:Op zondag 21 juni 2009 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga m'n tasje pakken en naar Duitsland
Dan moet je zeker niet bij Defensie gaan werken.quote:
Alhoewel je best een leuke baan zou kunnen vinden bij de CIS.quote:
Hoe heb je dat voorelkaar gekregen?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:33 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb in elk geval wel een stuk kleding van het legerHeb een trui geritseld
quote:Op zondag 21 juni 2009 16:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb afgelopen avond/nacht een soort certificaten gemaakt voor de winnaars van de compo's, en ik liep al de hele tijd tussen de crew rond (vooral de beamer in de relaxarea van films voorzien, maar goed) en ik had al meer mensen met zo'n trui gezien. Toen heb ik gevraagd of ik ook 1 mocht
Een compo winnen? Daarvoor moet je gamen toch? Heb welgeteld 1 keer gegamed, en dat was op een Gamecube, even Mario Kart Double Dash gedaanquote:
Oh. Dus geen bezoek aan Münster Süd voor jou?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een compo winnen? Daarvoor moet je gamen toch? Heb welgeteld 1 keer gegamed, en dat was op een Gamecube, even Mario Kart Double Dash gedaanGeen spel aangeraakt verder
Je gaat naar ene LAN party maar je hebt niet gegamet?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Een compo winnen? Daarvoor moet je gamen toch? Heb welgeteld 1 keer gegamed, en dat was op een Gamecube, even Mario Kart Double Dash gedaanGeen spel aangeraakt verder
Geen dinnerdate dusquote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Nog snel wat eten naar binnen proberen te werken en dan ga ik er zo vandoor
nog steeds zenuwachtig dus?quote:Op zondag 21 juni 2009 16:55 schreef MaJo het volgende:
Nog snel wat eten naar binnen proberen te werken en dan ga ik er zo vandoor
Jawelquote:
Ja ik haat datenquote:Op zondag 21 juni 2009 17:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
nog steeds zenuwachtig dus?
evengoed veel plezier vanavond
Dat zal wel meevallen aangezien ik na 2 happen sowieso al vol zitquote:Op zondag 21 juni 2009 17:05 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
ah staat ook misschien wat vreemd ja als je daar van alles naar binnen schrokt
Aan de ene kant haat je het en aan de andere kant hou je ervan natuurlijkquote:
True, hate it and love itquote:Op zondag 21 juni 2009 17:22 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Aan de ene kant haat je het en aan de andere kant hou je ervan natuurlijk
Ik raakte gister in de kroeg aan de praat met een meisje die daar in het restaurant werkt, was erg gezellig, maar waarom moet dat gebeuren als je al met een ander meisje aan het daten bent
Alleen gepraat jaquote:Op zondag 21 juni 2009 17:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
True, hate it and love it
omdat je zekerheid uitstraalt en vrouwen bloedhonden zijn?alleen gekletst?
Maar als je je date echt leuk vind zou het geen probleem moeten zijn toch? Of twijfel je nog?quote:Op zondag 21 juni 2009 17:31 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Alleen gepraat ja
Maar ze heeft verstand van muziek en dat is wel een enorme pré voor mij
En waar het aan ligt weet ik niet, ze kwam niet over als een bloedhondmaar het is wel frappant
Ik twijfel nu dus, anders zou ik er niet over beginnen. Ik voel me best stom nuquote:Op zondag 21 juni 2009 17:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar als je je date echt leuk vind zou het geen probleem moeten zijn toch? Of twijfel je nog?
Op zich is er niets mis mee om je opties open te houden zolang er nog niets officieel is toch? Altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligtquote:Op zondag 21 juni 2009 17:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik twijfel nu dus, anders zou ik er niet over beginnen. Ik voel me best stom nu
Dat is ook zo natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich is er niets mis mee om je opties open te houden zolang er nog niets officieel is toch? Altijd leuk om te weten dat je goed in de markt ligt
Grappig, hier alleen maar guur weertje...quote:
Hier schijnt de zon en is het een graad of 15, niets aan de handquote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Grappig, hier alleen maar guur weertje...
Geen troubles hoor, alleen gezonde spanningquote:Op zondag 21 juni 2009 17:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Datetroubels hierik wil ook
![]()
Ben kapotdat dan weer wel
Boven de trein hangen dreigende wolken dus dat voorspelt niet veel goedsquote:Op zondag 21 juni 2009 17:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Grappig, hier alleen maar guur weertje...
Dat duurt nog zo langquote:Op zondag 21 juni 2009 17:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen troubles hoor, alleen gezonde spanningen jij gaat helemaal los straks in amerika
Drie maanden toch? En nu serieus daten schiet ook niet opquote:
quote:Op zondag 21 juni 2009 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Boven de trein hangen dreigende wolken dus dat voorspelt niet veel goedsoh en nu begint het te regenen
moet ik maar lekker tegen hem aankruipen
Ah, hier is iemand verliefdquote:Op zondag 21 juni 2009 18:07 schreef MaJo het volgende:
Wat is Sao paolo van Guillemots toch een prachtig nummerheerlijk om bij weg te dromen
Ik ontken allesquote:Op zondag 21 juni 2009 18:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
[..]
Ah, hier is iemand verliefd
Overigens zijn de buien hier ook weer voorbij, het heeft echt superhard gehageld en geonweerd
veel plezier Majoquote:
Hoezo?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand zin om me op te vrolijken?
wat is er loos?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand zin om me op te vrolijken?
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?quote:
Komt me bekend voor, de angst om 'alleen te zijn'.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?
Je kan het ook anders zien, de zondagavond is gemaakt om zo min mogelijk te ondernemen, zeker met een zere kniequote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?
Ja er is niks leuks op tvquote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, de zondagavond is gemaakt om zo min mogelijk te ondernemen, zeker met een zere knie
Dus zoek een leuk tv-programma/leuke film en entertain yourself
Top Gear is begonnen!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mannenavond op BBC2, eerst bier, dan auto's.
Ik denk alleen dat de tieten niet langskomen vanavond
quote:
Dat heb ik nooit aan zien komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
what! Schumacher als stig
Nee, maar in hoeverre het waar is is ook maar de vraag natuurlijkquote:
Ja en met jou?quote:
Dat is correct.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar in hoeverre het waar is is ook maar de vraag natuurlijk
Laatste avond van mijn vakantie.quote:
Het zondagavondgevoel x 300quote:
quote:
Ik ben heel erg jaloers.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
En om dan te zien dat James mee heeft mogen vliegen in een U2 (nu op BBC2).
Je hebt leuk werk toch?quote:
Ik heb de beste baan ter wereldquote:
Geen vakantie voor mij waarschijnlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de beste baan ter wereldIk heb dus ook wel zin om weer te beginnen.
Alleen is het einde van een vakantie altijd klote.
Al heb ik in mijn vakantie gewoon geen zak gedaan. 3 weken niks doen. Heerlijk.
Je bent net terug?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen vakantie voor mij waarschijnlijk
Ik ben jaloers op je. Ik heb nog niets om te beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de beste baan ter wereldIk heb dus ook wel zin om weer te beginnen.
Ohja, das waar ookquote:
Binnen Defensie zoekt de CIS nog mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je. Ik heb nog niets om te beginnen.
Ik zou wel iets willen doen in de I(C)T-sector en ik wil nog profiteren van deze economische periode.
Ik begin morgen meteen weer met een training.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook
Maar deze zomer mag ik ook gaan werken, morgen en overmorgen training...
Oh maar geen elleboogtrainingquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik begin morgen meteen weer met een training.
Bezig blijven in je vak is gewoon belangrijk. Of het nu "vrijwillig" is of niet.
Als je maar bezig blijft je zelf te ontwikkelen, maakt geen zak uit op welk gebied, dan ben je goed bezig.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh maar geen elleboogtrainingWish I had
ga morgen en overmorgen leren tafeldekken e.d.
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven hequote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar bezig blijft je zelf te ontwikkelen, maakt geen zak uit op welk gebied, dan ben je goed bezig.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven he
Achja, wie weetquote:
Met een pittenzak? Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Achja, wie weet
En nu ga ik weer even de pittenzak in de magnetron stoppen want mijn knie doet nog steeds pijn. Kun je daar ook iets mee c4?
Sorry, dan durf ik het niet uit te proberen...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een pittenzak? Nee.
Met jouw zere knie? Ja. Mijn vingers kunnen wonderen verrichten.![]()
Tenminste, in gevechts omstandigheden. Buiten dat weet ik het niet.
Hoe dat niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry, dan durf ik het niet uit te proberen...
Oh op die manier. Nee dan nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat niet?
Als iemand, na en schamp schot in de knie, na een behandeling van mij gewoon kan lopen, zal het toch geen kwaad kunnen?
Ok, geef je knie. Het kan zeker flink pijn doen, maar daarna komt alles goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nee dan nietDus, begin je consult
Ach, als ie dr eenmaal af is heb ik er ook geen last meer van toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, geef je knie. Het kan zeker flink pijn doen, maar daarna komt alles goed.
Ik wil wel op onafhankelijke basis werken.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnen Defensie zoekt de CIS nog mensen.
Dat zou ik zeker niet zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach, als ie dr eenmaal af is heb ik er ook geen last meer van toch?
Dan never nooit niet solliciteren bij Defensie.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil wel op onafhankelijke basis werken.
Oh, jammerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker niet zeggen.![]()
Maar dat was geen ondeerdeel van mijn behandel plan.
Wil je de behandeling onder vredes of oorlogs omstandigheden?quote:
Het meest dramatische - natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je de behandeling onder vredes of oorlogs omstandigheden?
Ok, dan bind ik een noodverband rond je knie, knijp een morfine spuit in je been leeg, en zorg er, indien nodig, voor dat je meer pijn krijgt op een andere plek dan je al hebt (je knie).quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het meest dramatische - natuurlijk
C4 vraagje: in de Zo zit dat stond ooit een overzicht van een paar straaljagers. Daarop stond een witte, vrij lange met niet heel brede maar wel wat langere vleugels (hoop dat ik het duidelijk uitleg) die onder andere door de Italiaanse luchtmacht werd gebruikt. Ik ben de naam vergeten van dat ding, enig idee wat het kan zijn?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
En om dan te zien dat James mee heeft mogen vliegen in een U2 (nu op BBC2).
Nevermind, op een andere foto lijkt het welquote:Op maandag 22 juni 2009 00:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
C4 vraagje: in de Zo zit dat stond ooit een overzicht van een paar straaljagers. Daarop stond een witte, vrij lange met niet heel brede maar wel wat langere vleugels (hoop dat ik het duidelijk uitleg) die onder andere door de Italiaanse luchtmacht werd gebruikt. Ik ben de naam vergeten van dat ding, enig idee wat het kan zijn?
De naam die is blijven hangen is de Starfighter, maar die lijkt er totaal niet op
Ik hield het toch alleen maar bij ICT.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan never nooit niet solliciteren bij Defensie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |