wat is er loos?quote:Op zondag 21 juni 2009 19:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Iemand zin om me op te vrolijken?
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?quote:
Komt me bekend voor, de angst om 'alleen te zijn'.quote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?
Je kan het ook anders zien, de zondagavond is gemaakt om zo min mogelijk te ondernemen, zeker met een zere kniequote:Op zondag 21 juni 2009 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh niks speciaals. Na afgelopen drukke dagen helemaal niks te doen en dan raakt mijn energie in een dipje en verveel ik me. En een van de twee uit mijn act heeft ons optreden van vrijdag afgezegd en dat vind ik ook jammer. En mijn knie doet pijn. Is dat genoeg?
Ja er is niks leuks op tvquote:Op zondag 21 juni 2009 20:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Je kan het ook anders zien, de zondagavond is gemaakt om zo min mogelijk te ondernemen, zeker met een zere knie
Dus zoek een leuk tv-programma/leuke film en entertain yourself
Top Gear is begonnen!quote:Op zondag 21 juni 2009 20:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Mannenavond op BBC2, eerst bier, dan auto's.
Ik denk alleen dat de tieten niet langskomen vanavond
quote:
Dat heb ik nooit aan zien komen.quote:Op zondag 21 juni 2009 21:37 schreef TradeMarkie het volgende:
what! Schumacher als stig
Nee, maar in hoeverre het waar is is ook maar de vraag natuurlijkquote:
Ja en met jou?quote:
Dat is correct.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar in hoeverre het waar is is ook maar de vraag natuurlijk
Laatste avond van mijn vakantie.quote:
Het zondagavondgevoel x 300quote:
quote:
Ik ben heel erg jaloers.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
En om dan te zien dat James mee heeft mogen vliegen in een U2 (nu op BBC2).
Je hebt leuk werk toch?quote:
Ik heb de beste baan ter wereldquote:
Geen vakantie voor mij waarschijnlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de beste baan ter wereldIk heb dus ook wel zin om weer te beginnen.
Alleen is het einde van een vakantie altijd klote.
Al heb ik in mijn vakantie gewoon geen zak gedaan. 3 weken niks doen. Heerlijk.
Je bent net terug?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen vakantie voor mij waarschijnlijk
Ik ben jaloers op je. Ik heb nog niets om te beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb de beste baan ter wereldIk heb dus ook wel zin om weer te beginnen.
Ohja, das waar ookquote:
Binnen Defensie zoekt de CIS nog mensen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op je. Ik heb nog niets om te beginnen.
Ik zou wel iets willen doen in de I(C)T-sector en ik wil nog profiteren van deze economische periode.
Ik begin morgen meteen weer met een training.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ohja, das waar ook
Maar deze zomer mag ik ook gaan werken, morgen en overmorgen training...
Oh maar geen elleboogtrainingquote:Op zondag 21 juni 2009 23:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik begin morgen meteen weer met een training.
Bezig blijven in je vak is gewoon belangrijk. Of het nu "vrijwillig" is of niet.
Als je maar bezig blijft je zelf te ontwikkelen, maakt geen zak uit op welk gebied, dan ben je goed bezig.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh maar geen elleboogtrainingWish I had
ga morgen en overmorgen leren tafeldekken e.d.
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven hequote:Op zondag 21 juni 2009 23:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar bezig blijft je zelf te ontwikkelen, maakt geen zak uit op welk gebied, dan ben je goed bezig.
quote:Op zondag 21 juni 2009 23:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij weet ook overal een positieve draai aan te geven he
Achja, wie weetquote:
Met een pittenzak? Nee.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Achja, wie weet
En nu ga ik weer even de pittenzak in de magnetron stoppen want mijn knie doet nog steeds pijn. Kun je daar ook iets mee c4?
Sorry, dan durf ik het niet uit te proberen...quote:Op zondag 21 juni 2009 23:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Met een pittenzak? Nee.
Met jouw zere knie? Ja. Mijn vingers kunnen wonderen verrichten.![]()
Tenminste, in gevechts omstandigheden. Buiten dat weet ik het niet.
Hoe dat niet?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Sorry, dan durf ik het niet uit te proberen...
Oh op die manier. Nee dan nietquote:Op zondag 21 juni 2009 23:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hoe dat niet?
Als iemand, na en schamp schot in de knie, na een behandeling van mij gewoon kan lopen, zal het toch geen kwaad kunnen?
Ok, geef je knie. Het kan zeker flink pijn doen, maar daarna komt alles goed.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh op die manier. Nee dan nietDus, begin je consult
Ach, als ie dr eenmaal af is heb ik er ook geen last meer van toch?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, geef je knie. Het kan zeker flink pijn doen, maar daarna komt alles goed.
Ik wil wel op onafhankelijke basis werken.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Binnen Defensie zoekt de CIS nog mensen.
Dat zou ik zeker niet zeggen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ach, als ie dr eenmaal af is heb ik er ook geen last meer van toch?
Dan never nooit niet solliciteren bij Defensie.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:53 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wil wel op onafhankelijke basis werken.
Oh, jammerquote:Op zondag 21 juni 2009 23:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker niet zeggen.![]()
Maar dat was geen ondeerdeel van mijn behandel plan.
Wil je de behandeling onder vredes of oorlogs omstandigheden?quote:
Het meest dramatische - natuurlijkquote:Op zondag 21 juni 2009 23:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wil je de behandeling onder vredes of oorlogs omstandigheden?
Ok, dan bind ik een noodverband rond je knie, knijp een morfine spuit in je been leeg, en zorg er, indien nodig, voor dat je meer pijn krijgt op een andere plek dan je al hebt (je knie).quote:Op maandag 22 juni 2009 00:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het meest dramatische - natuurlijk
C4 vraagje: in de Zo zit dat stond ooit een overzicht van een paar straaljagers. Daarop stond een witte, vrij lange met niet heel brede maar wel wat langere vleugels (hoop dat ik het duidelijk uitleg) die onder andere door de Italiaanse luchtmacht werd gebruikt. Ik ben de naam vergeten van dat ding, enig idee wat het kan zijn?quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
En om dan te zien dat James mee heeft mogen vliegen in een U2 (nu op BBC2).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |