Same herequote:Op zondag 21 juni 2009 12:05 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, msn doet het hier gewoon
even opgestart, werktquote:Op zondag 21 juni 2009 12:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doet MSN het bij jullie wel? Ik kom er maar niet op
Daar post ik er net 1 vanquote:Op zondag 21 juni 2009 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je die Top Gear trailer ook gezien dat ze nagespeeld worden door kinderen? Briljant
ik bedoelde die eerste. Volgende keer zal ik eest het filmpje bekijkenquote:Op zondag 21 juni 2009 12:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Daar post ik er net 1 van
en dit is een andere
Eindelijk weer!quote:
Het plaatje verraadt het alquote:
Crap, niet eens gezien. Op Youtube start ie gewoon netjes met de Top Gear tune e.d. Ook met het juiste plaatje.quote:
Goedquote:
Nergens last vanquote:
Mooi.quote:
Jeequote:
Tot vandaag. Morgen weer beginnen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jee
tot wanneer heb je vakantie eigenlijk?
Dat is snel gegaanquote:
watjequote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Etcetera het volgende:Ik heb besloten om het paintballen te laten zitten
ben brak en gaar, komt vast nog wel eens een kans in tegenstelling tot mijn ritje in de fennek
Echt snel ja.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is snel gegaandrie weken was het toch?
vandaag nog lekker niks doen en LOST kijken?
Zo'n kans zul je idd niet snel nog een keer krijgen.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Etcetera het volgende:Ik heb besloten om het paintballen te laten zitten
ben brak en gaar, komt vast nog wel eens een kans in tegenstelling tot mijn ritje in de fennek
Hoe was de blauwe hap?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat er wel weer een editie komtl, heb vooral positieve dingen gehoord over bijv het eten, extra dingen, de beddenDenk dat de org tevreden kan zijn. alleen jammer dat het netwerk lichtelijk brak was
het netwerk is toch een detail op een lan-party?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:46 schreef Etcetera het volgende:
Ik vermoed dat er wel weer een editie komtl, heb vooral positieve dingen gehoord over bijv het eten, extra dingen, de beddenDenk dat de org tevreden kan zijn. alleen jammer dat het netwerk lichtelijk brak was
die dusquote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Wat was de blauwe hap ook al weerBeide maaltijden waren lekker, maar ik vond de rijstmaaltijd het beste
Dat was de rijstmaaltijd dus.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef Etcetera het volgende:
Wat was de blauwe hap ook al weerBeide maaltijden waren lekker, maar ik vond de rijstmaaltijd het beste
Jammer, paintballen is tofquote:Op zondag 21 juni 2009 15:41 schreef Etcetera het volgende:Ik heb besloten om het paintballen te laten zitten
Kleintje maarquote:Op zondag 21 juni 2009 15:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
het netwerk is toch een detail op een lan-party?
quote:
Ahquote:
Tofquote:Op zondag 21 juni 2009 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jammer, paintballen is tof
hoe is het verder daar?
Dat is het "langs de lijn" eten. Aanwijzen wat je wilt en (idd) kwak, het ligt op je bord.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kleintje maar![]()
[..]
[..]
AhDie was echt lekker. En ik vond het wel tof dat ze echt zo'n buffet achtig iets hadden waarbij het eten op je bord werd gekwakt zeg maar
Wat je in films wel eens ziet
Wanneer begin je met de AMO?quote:Op zondag 21 juni 2009 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TofOp sommige punten echt best geregelde lan ooit
Bed stond voor je klaar, er was een motorstuntteam, tankdemo, paintballen dus, een trainigsprogramma van defensie zelf, goede relaxarea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |