Dat kan ook wel eens helpen.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of steviger ontbijten en onderweg nog wat eten
Vandaag of gisteren gegaan? Was toevallig gister ook voor het eerst in meer dan 2 maandenquote:Op zaterdag 20 juni 2009 16:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben naar de kapper geweest. Zie je wel PS, vroeg of laat doe ik zoiets toch wel
Ik nog niet eens elke zes maandenquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Even pimpen, zo hebben we net samen stof gezogen![]()
[ afbeelding ]
IARL, je airbag is afgegaanquote:Op zaterdag 20 juni 2009 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Even pimpen, zo hebben we net samen stof gezogen![]()
[ afbeelding ]
Hooikoorts?quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Blegh het is morgen zomer en ik ben verkouden![]()
Ik kwam net een groepsfoto van het voetbaltoernooi van vorige week zaterdag tegen waar ik ook op staquote:
Ik doelde op het witte doekje voor het gezicht van Jairquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2009 19:10 schreef iamredleader het volgende:
Wel, het was niet alleen eetbaar, het was nog lekker ook
En intussen is de babyfoon ingesteld, vanavond of morgen maar eens proberen Jair in z'n eigen kamer te laten slapen!
Niet slecht.quote:
Lijkt me zo stoer als je zo'n scheur open kunt trekkenquote:
Inderdaad.quote:
Dan ben je dus erg geschikt voor bv The Gathering of Within Tempation.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:34 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Lijkt me zo stoer als je zo'n scheur open kunt trekken![]()
Ik kan best schreeuwen natuurlijk, maar da's toch anders, en mijn zangstem is klassiek geschoold, dus zou alleen maar hilarisch zijn als ik zoiets probeerde
Heb het concert van Within Temptation met het Metropool orkest in Ahoy gezien. Schitterend.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Daar zou het in elk geval dichterbij in de buurt komen ja
quote:Op zondag 21 juni 2009 00:13 schreef LadyBlack het volgende:
Het is niet mijn muzieksmaak maar het klinkt zeker niet slecht
Altijd wel gaaf om te zien, die mensen zijn helemaal niet gewend om met een dirigent te werkenOok toen met Metallica en dat orkest, erg grappig.
Ik las zangeres.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik heb ooit nog met de zanger van The Gathering in huis gewoond
Pics ?quote:Op zondag 21 juni 2009 00:27 schreef MaJo het volgende:
wat een dagmet snor gewerkt, geen opplakbare maar zelf getekend
vanavond was het superrustig omdat natuurlijk niemand wist dat er extra koopavond wasdus toen zijn mijn collega en ik clandestien gaan zuipen
![]()
we waren best bezopen aan het eind
net nog wat wezen drinken met ander collegaatjezit nu in de trein terug en je kunt me zowat oprapen
![]()
![]()
Ik ken de namen niet. Maar na Anneke de groep verliet vond ik er niet echt veel meer aan.quote:Op zondag 21 juni 2009 00:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Volgens Wikipedia heet hij Bart Smits, maar ik weet zelf de naam niet meer. Hij was al vrij snel vertrokken nadat ik in dat huis kwam wonen.
Jammerquote:
Was niet echt spannend hoorquote:Op zondag 21 juni 2009 00:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ik had je eigenlijk wel met snor willen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |