quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:43 schreef MaJo het volgende:
Even geen tijd om de topics toe te voegen in de OP, doe ik later
Nu echt douchen
En bedankt!quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:17 schreef Etcetera het volgende:
C4, ik wil je niet lekker maken hoor... nee wacht, dat wil ik wel
[ afbeelding ]
USA release schijnt 25 augustus te zijn
Dan heb ik weer wat om naar uit te kijken.quote:
Helegaar geen tijd voor.quote:
Hoe ver ben je met LOST? Nog steeds de seasonfinale niet gekekenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helegaar geen tijd voor.
Ik moet Lost en Oz nog opnieuw kijken. De overige seizoenen van Spooks. Over There, The Unit.
En ik denk dat ik alle aflevering van MASH nog eens ga bekijken.
Ik heb seizoen 1 t/m 4 gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met LOST? Nog steeds de seasonfinale niet gekekenhet is verdulleme veel te gezellig bij ons thuis
LB, heb je private practice nog gekeken? Het einde
Ah dan loop je maar een paar afleveringen achterquote:
Ik ben met seizoen 2 begonnenquote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe ver ben je met LOST? Nog steeds de seasonfinale niet gekekenhet is verdulleme veel te gezellig bij ons thuis
Je zult toch wel een beetje moeten relaxen na het werk. Aflevering Lost op en een biertje/wijnte erbij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dan loop je maar een paar afleveringen achterseizoen 5 bestaat uit 13 afleveringen.
vanavond toch maar eens proberen te kijken maar zal wel weer te moe zijn
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben met seizoen 2 begonnen
Zeg, heb jij verdulleme nou al eens NCIS geprobeerd
Foeiquote:
Goed zoquote:eerst LOST en daarna staat NCIS op het programma
Ik denk het niet eigenlijk.... maar ik stel nu alles uit tot mn scriptie af is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 15:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Lost seizoen 2 opmerking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]Dat wéét ik wel, maar tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Ik ben ook weer hevig aan het SOGgenquote:
Eenpersoonsportie bij de Chinees is een illusie!quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik had gister voer gehaald bij de plaatselijke chinees, maar ik heb teveel gehaald, dus ik eet vandaag wederom chinees
Idd, we waren gister met z'n tweetjes, dus ook voor 2 personen gehaald, maar daar zouden we nog een keer met z'n tweeën van kunnen eten, ware het niet dat k nu alleen benquote:Op donderdag 11 juni 2009 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eenpersoonsportie bij de Chinees is een illusie!
quote:
Jij leest suggestiefquote:
Ik wil best antwoord op de vraag geven hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En jij geeft geen antwoord op de vraag
Nog steeds geen ontkenningquote:
Preciesquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:14 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En jij geeft geen antwoord op de vraag
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil best antwoord op de vraag geven hoor
Gister heb ik idd met een leuk meisje gegeten
Ik wenste dat ik dat ook meemaakte.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik wil best antwoord op de vraag geven hoor
Gister heb ik idd met een leuk meisje gegeten
Nou vooruitquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:19 schreef TradeMarkie het volgende:
oh, en haar naam ga ik hier nog niet noemen
Dan had je net als ik met koninginnedag de kroeg in moeten duiken, dan kom je nog eens wat tegenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:18 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik wenste dat ik dat ook meemaakte.
Ik leid een te anoniem bestaan, elke dag is een parodie op de andere.
Dit moet anders.
Ik denk het wel ja, maar ik loop nooit zo hard van stapelquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou vooruit
Potentieel vriendinnetje?
Gisteravond toevallig Chinees bij kaarslicht gegeten Ets?quote:
Hoe moet ik dat doen als ik bizar weinig heb bereikt in mijn leven?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had je net als ik met koninginnedag de kroeg in moeten duiken, dan kom je nog eens wat tegen
Het waren aangebrandde worteltjes, aardappels en een satéburgerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteravond toevallig Chinees bij kaarslicht gegeten Ets?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteravond toevallig Chinees bij kaarslicht gegeten Ets?
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als ik bizar weinig heb bereikt in mijn leven?
Wortels moet je sowieso niet los etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het waren aangebrandde worteltjes, aardappels en een satéburgerChinees is beter
Ik ben heel erg weinig overtuigd van mijn kunnen dan vroeger en ik blijk me te vaak in te zetten voor zaken die later toch nutteloos blijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Ik ben ook een held op sokken als het om vrouwen gaat en zelfs ik slaag zo nu en dan, dus er is hoopquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg weinig overtuigd van mijn kunnen dan vroeger en ik blijk me te vaak in te zetten voor zaken die later toch nutteloos blijken.
is dat een van je kook experimenten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het waren aangebrandde worteltjes, aardappels en een satéburgerChinees is beter
Luchtige bedrijfskleding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef iamredleader het volgende:hallo allemaal
leuke foto's van de Lush-medewerksters
Als je maar niet verklapt waar dat verrekte eiland gebleven is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik eigenlijk nog in spoilers over Lost praten
Nee ik was van plan om over ong. 2 weken het huis in de hens te krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat een van je kook experimenten?
Dan doe ik wel spoilersquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet verklapt waar dat verrekte eiland gebleven is.
Dan ben je goed op weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik was van plan om over ong. 2 weken het huis in de hens te krijgen
Thxquote:Dan doe ik wel spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Etcetera op 11-06-2009 19:16:41 ]It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Flamberen onder een vette afzuigkap, dat werkt vast welquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik was van plan om over ong. 2 weken het huis in de hens te krijgen
[..]
Dan doe ik wel spoilers
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Lost seizoen 2 spoilerMr EkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En:![]()
![]()
![]()
Alsof een meisje meteen naar je cv vraagtquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als ik bizar weinig heb bereikt in mijn leven?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had je net als ik met koninginnedag de kroeg in moeten duiken, dan kom je nog eens wat tegen
* LB heeft nog pannenkoekbeslag in de kom zitten.......quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en flamberen is een stuk makkelijker als je de alcohol naast de pannenkoek direct in de pan smijt, paar seconden wachten en dan aansteken
Flamberen! Flamberen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
* LB heeft nog pannenkoekbeslag in de kom zitten.......![]()
![]()
* Hawaii_Tim krijgt een lollig idee voor een knuffel die je kan kopen om de brandweer mee te steunenquote:
Dan blijf ik de p2000 monitor wel in de gaten houden.quote:
Ik ga het niet doen johquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de p2000 monitor wel in de gaten houden.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Als ik ga flamberen dan staat de keuken sowieso in de fik hoorIk wil nog een keer een Creme Brulee maken, maar heb niet zo branderding
Zoud dat ook zonder kunnen
Gewoon proberen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt ook in de oven onder de grill te kunnen, maar ik denk dat ik het maar laat zitten. voor nu dan
Je kan ook veilig en vals spelen door het kant-en-klaar bij Albert Heijn te kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt ook in de oven onder de grill te kunnen, maar ik denk dat ik het maar laat zitten. voor nu dan
Echt? Tofquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook veilig en vals spelen door het kant-en-klaar bij Albert Heijn te kopen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie heeft ons verlaten....ik zie dat ze nog wel in andere topics post, maar hier niet meer
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie heeft ons verlaten....ik zie dat ze nog wel in andere topics post, maar hier niet meer
quote:
Mee eensquote:[..]Vind het wel jammer dat ze hier niet meer post
Daar had ze het wel over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
En mss dat wyccie vond dat ze hier te veel zat ivm studie?
Mmmmmm creme brulee, delicious!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Als ik ga flamberen dan staat de keuken sowieso in de fik hoorIk wil nog een keer een Creme Brulee maken, maar heb niet zo branderding
Zoud dat ook zonder kunnen
Kant en klaar!?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook veilig en vals spelen door het kant-en-klaar bij Albert Heijn te kopen
Ja, die met die glazen schaaltjes, die zijn echt héél goed!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere supers hebben ze ook wel hoor, maar kan per merk natuurlijk een beetje kwaliteitsverschil zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat onze waardeloze plaatselijke AH het niet verkoopt
Nog nooit gehad geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmmm creme brulee, delicious!!!
Als je geen brander hebtquote:
*maakt mental notequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die met die glazen schaaltjes, die zijn echt héél goed!!
Deshalb: ALDIquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Enquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Dan is het nu tijd om de Hollandse Nieuwe van dit jaar te proeven.
Lekker groot en vet dit jaar. Heerlijk!quote:
MAAR: heb je ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij ben ik bijna geslaagd voor m'n huishoudexamen
afwas gedaan, naar de winkel geweest, planten water gegeven, was gedraaid.
nu nog een was ophangen, de volgende in de machine gooien en eventueel afdrogen.
Nu nog een rijke vrouw trouwen en ik ga dit voortaan elke dag doen
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker groot en vet dit jaar. Heerlijk!
Fornuis: neequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MAAR: heb je ook
- het gasfornuis schoongemaakt?
- het aanrecht schoongemaakt?
quote:
Nee, de magnetronquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je chinees voer uit de magnetron eet, moet je dan je fornuis schoonmaken?
Zeker doen. De haring is echt lekker dit jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
EensIk denk dat ik morgen nog eentje doe
het lag op een magnetronbord, niet los in de magnetronquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, de magnetron
[/thuiszorgmodus]
Morgen is de visboer hier ook weer op 't dorp, dus dan zal ik er ook maar even een paar inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker doen. De haring is echt lekker dit jaar.
Zelfs de nasmaak is heerlijk.
Je moet er van houden denk ik, ik vind het heerlijjkquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sowieso geen viseter, maar een haring lijkt me wel helemaal het toppunt van ranzigheid![]()
![]()
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sowieso geen viseter, maar een haring lijkt me wel helemaal het toppunt van ranzigheid![]()
![]()
uitjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.
De lekkerste manierquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.
Lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog maar even een paar pannenkoekjes bakken![]()
Had net niet op tijd de hele kom leeg, dus nu nog maar even voor het ontbijt morgen bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
With four other people
And aliens
Ik krijg honger van deze SCquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog maar even een paar pannenkoekjes bakken![]()
Had net niet op tijd de hele kom leeg, dus nu nog maar even voor het ontbijt morgen bakken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Lost:Sawyer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, stroop, of kaas, of chocoladepasta.... the worksquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LekkerWat doe je er dan op bij het ontbijt?
quote:
chocoladepasta? Dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, stroop, of kaas, of chocoladepasta.... the works
honingmosterd is ook erg lekker jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar wat blokjes kaas ga snijden en lekker wat honingmosterd er bij doe. En dan nog meer trek krijgen door het kijken naar master chef.
Zo zonde van het geld, ik neem de tijd om die haring naar binnen te werken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar zo lekker......quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
chocoladepasta? Dat is nieuw voor mij.
in toeristische oorden kun je ook overal crepes met nutella krijgen toch?quote:
Dan ga ik dat zeker eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in toeristische oorden kun je ook overal crepes met nutella krijgen toch?
best lekker idd
quote:
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat zeker eens proberen.
Neem jij dan een haring?
I couldn't have said it betterquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Mijn mening over vissen/schaaldieren/weekdieren in het algemeen is hier bekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avond Nem
Wat is je mening over haring?
Pas bij jouw post bedenk ik me dat ik er nog 3 hebquote:
Geen dankquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas bij jouw post bedenk ik me dat ik er nog 3 heb
En dat terwijl het hier de laatste tijd zo rustig is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef iamredleader het volgende:hallo allemaal
leuke foto's van de Lush-medewerksters
ZAAL OPENquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef MaJo het volgende:
Moet werken tot half 7 morgen nem, dus zal direct doorgaan vanuit mijn werk. Nog tijd voor een macdate?of redden we dat niet meer?
wilde vandaag ook naar de mac maar ik heb me ingehouden![]()
Als alles soepel gaat om half 8quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZAAL OPEN
19:30
AANVANG
20:30
Dus dat ligt geheel aan hoe laat je in Utrecht bent.
Zie pagina 1 van dit topic. Jullie nieuwe bedrijfskleding staat er op de foto.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar heb je het over?![]()
Eerste werkdag overleefd maar ben echt kapoten morgen weer. Maar wel weer supergezellig met mijn collegaatjes
![]()
Zal vast wel lukken dan, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als alles soepel gaat om half 8anders later
maar zal mijn best doen om de trein van .52 te halen, anders ben ik er om .37
Heb het nergens zien staan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie pagina 1 van dit topic. Jullie nieuwe bedrijfskleding staat er op de foto.
Het ligt eraan hoe laat jij naar binnen wilquote:
Wat het een actie? Jammer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het nergens zien staan?
maar ik gok zo dat het om de naked actie gaat![]()
Eigenlijk wel rond 20:00u maar nuggets zijn lopend te eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe laat jij naar binnen wil
Yupquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat het een actie? Jammer.![]()
Maar daar zullen de foto's idd wel tijdens genomen zijn.
Dan snap ik ook meteen de tekst op de schorten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupom onder de aandacht te brengen dat we nauwelijks gebruik maken van verpakkingsmateriaal. Maar is voor mijn tijd
Ik kan niet lopend etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk wel rond 20:00u maar nuggets zijn lopend te eten.
Niet?quote:
Dan zou ik op bed gaan liggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit te twijfelen: nog naar buiten een stuk lopen of op bed gaan liggen. Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in
Dan maar lopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit te twijfelen: nog naar buiten een stuk lopen of op bed gaan liggen. Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in
Als we maar voor het binnen zijn dan.quote:
quote:
Ja, aan onze advies heeft Nem echt iets.quote:
Ik ben bang dat dat 'm gaat worden.quote:
Gelukkig wist ik het zelf ook niet dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Ja, aan onze advies heeft Nem echt iets.
Da's dan weer een meevaller.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik het zelf ook niet dus dat scheelt.
Wat moeten we doen dan? allemaal mondkapjes op in de atoombunker zitten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_geen_gevolg___.html
Natuurlijk. Typisch Nederland.
Geen preventieve actie's maar pas reageren als het te laat is.
Bv iets meer voorlichting vanuit de overheid zou op z'n plaats zijn. Niet het al oude "geen gevaar voor de volksgezondheid" verhaal. Maar gewoon duidelijkheid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moeten we doen dan? allemaal mondkapjes op in de atoombunker zitten?
Wat is CQB?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, je CQB actie in Wijk staat op internet:
http://www.vkmag.com/videos/videos_blonde_chick_met_ballen/
Alleen heb je hier blond haar en zijn er auto's bij betrokken.
Ik kreeg net een bedadvies van dokter MaJo dus...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit te twijfelen, een aflevering LOST of toch tukken
Of 200 miljoen winnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit te twijfelen, een aflevering LOST of toch tukken
Ik verschuil me alvast op zolder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moeten we doen dan? allemaal mondkapjes op in de atoombunker zitten?
Ik zei niet slapen, alleen op bed liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bedadvies van dokter MaJo dus...
2-0 voor de dokter.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zei niet slapen, alleen op bed liggenEn ik lig al op bed
Alles op roodquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een vraag van de week:
Wat zou jij doen met 200 miljoen?
Close Quarter Battle. (gevecht op korte afstand)quote:
Je hebt gewoon iemand nodig die je agenda in de gaten blijft houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:01 schreef MaJo het volgende:
FUCK FUCK FUCK bedenk net dat ik morgenochtend naar de pysch moet![]()
![]()
Kan ik dus helemaal niet uitslapen en is het nu dus veel te laat geworden
![]()
Ik haat mezelf op zulke momenten
![]()
briljant. De omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Automerk Saab is overgekocht door Koenigsegg. Voor de niet-autoliefhebbers: Koenigsegg maakt slechts enkele tientallen auto's per jaar, die knoerthard kunnen. De grootste snelheidsboete ooit is gehaald in een Koenigsegg, waarmee 390 km/u gereden werd waar je 120 mag.
En zij nemen nu Saab over, waar normaal hele degelijke mensen in rijden zoals artsen
kijk eens naar mijn eerste post van vandaag. Da's te vroegquote:
En kijk eens naar mijn laatste, dat was te laatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk eens naar mijn eerste post van vandaag. Da's te vroeg
Weer een gevalletje Just-In-Time Delivery...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als alles soepel gaat om half 8anders later
maar zal mijn best doen om de trein van .52 te halen, anders ben ik er om .37
Dat moeten we eerst nog even zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer een gevalletje Just-In-Time Delivery...
PSquote:
Ze rijden toch nu elke 10 minuten ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:54 schreef MaJo het volgende:
Godverde bus kwam weer eens te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en een kwartier te laat ga komen bij mijn psych. Dan blijft er nog een kwartier over
![]()
Je hebt gisteren iets gemist: een of andere gare voetbalclub koopt zo een metroseksuele Portugees voor 94(!) miljoen euri.quote:
De vakantie was tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
PShoe is het? Was het leuk in barcelona?
Het was het eerste Nederlandse nieuws wat we op de radio hoordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren iets gemist: een of andere gare voetbalclub koopt zo een metroseksuele Portugees voor 94(!) miljoen euri.
Dat lijkt me echt zo kut, gerold wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De vakantie was tof![]()
Barcelona is echt een fantastische stad
Heel erg mooi en gezellig en fantastische markten! Een visliefhebber zou er wild worden... En leuk shoppen!
De reis was natuurlijk twee keer een dramaWe waren gisteren ruim op tijd op weg naar het vliegveld en op twintig meter van het metrostation werd mijn portemonnee gerold, met daarin tweederde van de borg van het appartement
Toen besloten tóch aangifte te gaan doen. Gelukkig waren er twee behulpzame motoragenten die zo'n meisje in tranen ook maar zielig vonden
Vijf minuten voor de check-in sloot stonden wij daar hijgend met onze paspoortjes... Pas toen we eenmaal in het vliegtuig zaten konden we geloven dat we weer thuis zouden komen. Maar die gebeurtenis heeft gelukkig geheel niet de hele vakantie overschaduwd
Dat van de PVV vind ik niet zo verrassend, wel leuk vond ik de reacties van Thijs Berman (PvdA) en Agnes Kant (SP) die hun verliezen afreageerden op de media.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was het eerste Nederlandse nieuws wat we op de radio hoordenEn wat we ok hadden gemist was de winst voor de PVV
Niet speciaals, chillenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ga je dit weekeinde nog iets anders doen?
Ik was bang dat het anders uit elkaar zou vallen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo kut, gerold worden
Wel relax dat de rest van de vakantie zo cool was
Ik heb de post trouwens ontvangen. Die pleisters
Echt supercoolThanks
Echt liefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet speciaals, chillenOp het moment ben ik een baantje aan het zoeken en de verzekering aan het regelen voor de portemonnee...
[..]
Ik was bang dat het anders uit elkaar zou vallen ofzoOmdat het al een hele reis had gemaakt
Nee die deed het niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt lief
En het verhaal erachter hehe. Zag ook dat je zwarte pen kwijt was opeens?
Ik ga er in ieder geval binnenkort eens lekker van genieten
Die ronselaars.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Welkom terug PS![]()
Boven zitten als je alleen thuis bent heeft voordelenEen huisaanhuisverkoper liep ons huis voorbij
vóórquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ronselaars.
Ik pleit voor een 'Val me niet lastig'-register, waarmee je beschermd wordt door mobiele colporteurs of fondsenronselaars.
Om de 12 minutenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze rijden toch nu elke 10 minuten ofzo?
Oh nee, wacht, nu begin ik te twijfelen: sinds 31 mei rijdt GVU een licht afgeslankte dienstregeling.
Lushquote:
Nieuwsgierig Aagjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
En ik ben nu wel erg benieuwd wat nem heeft gekregen van PS
Ik ben zelf voorstander van twee dienstregelingen per jaar: een winterdienstregeling (december tot juli, september tot december) en een zomer- c.q. vakantiedienstregeling.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om de 12 minutendus een kwartier te laat
ik heb nog een uur voordat ik met de trein moet. Ga denk ik even shoppen
Alsof jij niet nieuwsgierig zou zijnquote:
Ik ben ongezond nieuwsgierig op zulke momentenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof jij niet nieuwsgierig zou zijnmaar vertel
Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
Balen PS van je portemonneeje hebt toch wel opgegeven dat er meer geld in zat dan werkelijk het geval was he?
kost je flink wat geld om alles opnieuw aan te vragen dus ik zei gewoon dat er meer geld in zat
verzekering is trouwens echt kutop een gegeven moment heb ik het maar laten zitten omdat ik het teveel moeite vond
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
En ik ben nu wel erg benieuwd wat nem heeft gekregen van PS
Ik zag wel al dat ze mensen zochten in de leidsestraat, maar vroeg me af of ze me wel willen voor slechts tweeëneenhalve maandquote:
Dat heet fraude schat, en is strafbaar enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
Balen PS van je portemonneeje hebt toch wel opgegeven dat er meer geld in zat dan werkelijk het geval was he?
kost je flink wat geld om alles opnieuw aan te vragen dus ik zei gewoon dat er meer geld in zat
verzekering is trouwens echt kutop een gegeven moment heb ik het maar laten zitten omdat ik het teveel moeite vond
En niet bewijsbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Dat heet fraude schat, en is strafbaar enzo
Gaat om het principequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niet bewijsbaar![]()
Oeh, er komt net post binnen voor de SC!
quote:
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Presidentiële permissie voor dagje spijbelen
Toffe actieIk heb het idee dat Obama veel toegankelijker is dan Bush? Maar aan de andere kant, hij wordt natuurlijk hardstikke opgehemeld, terwijl ik Bush sowieso al een kwal vond
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou morgen en overmorgen naar Gent gaan maar dat gaat niet door
Mijn reismaat is al een week ziek en er is voorlopig geen verbetering. Vanmiddag een dokterbezoek.
Erg jammer want dit was zo'n ding dat al 3x doorgeschoven is
Niet geschoten is altijd mis, en wie weet levert het je ervaring op voor een leuke bijbaan in Amerikaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zag wel al dat ze mensen zochten in de leidsestraat, maar vroeg me af of ze me wel willen voor slechts tweeëneenhalve maand
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En je wilt niet alsnog gaan, maar dan met iemand anders, en later nog eens met hem?
Ik vond het ook leuk om te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Een kaartje voor de SC, helemaal uit Barcelona
Mooi dat het een goeie vakantie was PS!
Ik wil ook naar Barcelona.... en naar Florence, en naar Londen, en naar Parijs..... en Rome.... en de rest van de wereld
Ja in allemaal al meerdere kerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk om te doen
Ben je in die plaatsen wel al es geweest eigenlijk?
Dat zou natuurlijk helemaal tof zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef MaJo het volgende:
Goed geslaagd in de stadde score: een rokje, jas, shirtje en 2 jurkjes
![]()
PS, ze zoeken waarschijnlijk juist iemand voor de zomerzal het zo wel even aan mijn manager vragen
Oh ik ben even erg ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja in allemaal al meerdere kerenmaar ik ben een terugkeerder, wil altijd alles nog eens zien
Ik begin over 10 minutenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal tof zijnWerk je zodirect? Ik moet aan het eind van de middag namelijk die kant op sowieso
Oh als je het leuk vind kom ik over een paar uurtjes wel even langsquote:
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan volgens mij zo ongeveer een wereldreis maken en op elk continent bij kennissen en/of familie slapenAmerika, Zuid-Afrika, Australie, allemaal covered
Dát is het probleem nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Eén fly-around-the-world ticket en de overnachtingen zijn gratis.... moet lukken![]()
Oeh, dat lijkt me ook wel gaaf. Geloof dat ik via via daar ook nog wel iemand kenquote:Ik moet het contact met mijn vader weer eens nieuw leven inblazen; dat is mijn enige overzees contact, want hij woont in Ottawa, CanadaHeb m alleen al een jaar niet gesproken ofzo
quote:
Daar is de klamboe toch voor?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Afrika, daar wil ik toch ook nog wel eens heen.... zie van sommige mensen zulke mooie foto's
En ik wil toch echt nog wel een keer een leeuw in het wild zien
Ik zou dan trouwens wel echt in een mietjeshotel willen, kampeerfan als ik ben, ga ik echt niet kamperen met al die reuzeninsecten daar
Bel/sms/fax/tam-tam anders gewoon even rond die tijd. Het handigste is denk ik als je op Ams wat koopt en in de trein eet. Zeker als je nog van plan was een biertje te drinken, dan moet je echt een bodem hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop trouwens dat de terugweg sneller gaat nemer is een defect tussen utrecht en amsterdam waardoor ik om moest reizen... Maar misschien valt het mee vanavond
pics-or-it-didn't-happen... (zegt degene die nooit foto's plaatstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy, de galafoto's zijn er....het is maar goed dat er twee foto's zijn gemaakt, op de eerste lijkt het net of mn vriend en ik op een niet-geslaagde blind date zijn
![]()
![]()
Tweede is wel lief
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan volgens mij zo ongeveer een wereldreis maken en op elk continent bij kennissen en/of familie slapenAmerika, Zuid-Afrika, Australie, allemaal covered
Ik ga hoe dan ook een keer naar New York, Zuid-Afrika is een beetje een eventueelmisschien verhaal en Australie: weinig kansquote:
Met die reistijden van tegenwoordig is het al bijna de moeite om er een middag te gaan shoppen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga hoe dan ook een keer naar New York, Zuid-Afrika is een beetje een eventueelmisschien verhaal en Australie: weinig kans
Schitterende stad. Ik raak er niet op uitgekeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh Londen is ook een gevalletje van zeker weten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
PlaatsenPaint desnoods jullie hoofden weg
Ik wil je jurk zien
Posten !!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Merde! Kom er net achter dat mijn partner aankomende week er niet is. We zouden dinsdag éénmalig optredenMaanden geoefend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik krijg wel net de vakantiefoto's binnen
Mooi hoor. Ook het pak van je vriend.quote:
Ik wil er nog wel een keer op 11 november naar toe. De herdenking bijwonen lijkt me schitterend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Ben er 2x met school geweest, en vond het geweldig. Covent GardenEn heb de musicals Cats (
) en Fame gezien
Jaja, net echt hequote:
Oeh mooie jurkquote:
Bedoel je niet 5 november? Guy Fawkes?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een keer op 11 november naar toe. De herdenking bijwonen lijkt me schitterend.
Wauwquote:
Check ditquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh Londen is ook een gevalletje van zeker weten
ERRORquote:
Oh, scheissequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ERROR
[5017:SessionTimeOut] Sorry, but your session on our site has timed out. The session is configured to time out after a certain period as a security precaution. Please go to our Home Page to continue.
En waar ligt Bremen?quote:
quote:
Vlakbij Groningenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar ligt Bremen?
-edit- nog niet eens zo gek ver van Stadskanaal zie ik.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt goedkoper om een dag naar Londen te gaan met het vliegtuig dan een middag naar Amsterdam met de auto.
Beter!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga echt liever met de auto op vakantie, maar de laatste jaren was een vliegvakantie gewoon altijd voordeligerBen deze zomer ook voor een prikkie naar Budapest geweest, en 2 jaar geleden ben ik vlak voor kerst 4 dagen in Londen geweest voor 65 euro (ja, inclusief hostel
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |