Deshalb: ALDIquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat onze waardeloze plaatselijke AH het niet verkoopt
Enquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Dan is het nu tijd om de Hollandse Nieuwe van dit jaar te proeven.
Lekker groot en vet dit jaar. Heerlijk!quote:
MAAR: heb je ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij ben ik bijna geslaagd voor m'n huishoudexamen
afwas gedaan, naar de winkel geweest, planten water gegeven, was gedraaid.
nu nog een was ophangen, de volgende in de machine gooien en eventueel afdrogen.
Nu nog een rijke vrouw trouwen en ik ga dit voortaan elke dag doen
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker groot en vet dit jaar. Heerlijk!
Fornuis: neequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MAAR: heb je ook
- het gasfornuis schoongemaakt?
- het aanrecht schoongemaakt?
quote:
Nee, de magnetronquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je chinees voer uit de magnetron eet, moet je dan je fornuis schoonmaken?
Zeker doen. De haring is echt lekker dit jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
EensIk denk dat ik morgen nog eentje doe
het lag op een magnetronbord, niet los in de magnetronquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, de magnetron
[/thuiszorgmodus]
Morgen is de visboer hier ook weer op 't dorp, dus dan zal ik er ook maar even een paar inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker doen. De haring is echt lekker dit jaar.
Zelfs de nasmaak is heerlijk.
Je moet er van houden denk ik, ik vind het heerlijjkquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sowieso geen viseter, maar een haring lijkt me wel helemaal het toppunt van ranzigheid![]()
![]()
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sowieso geen viseter, maar een haring lijkt me wel helemaal het toppunt van ranzigheid![]()
![]()
uitjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.
De lekkerste manierquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.
Lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog maar even een paar pannenkoekjes bakken![]()
Had net niet op tijd de hele kom leeg, dus nu nog maar even voor het ontbijt morgen bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik krijg honger van deze SCquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog maar even een paar pannenkoekjes bakken![]()
Had net niet op tijd de hele kom leeg, dus nu nog maar even voor het ontbijt morgen bakken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Lost:Sawyer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, stroop, of kaas, of chocoladepasta.... the worksquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LekkerWat doe je er dan op bij het ontbijt?
quote:
chocoladepasta? Dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, stroop, of kaas, of chocoladepasta.... the works
honingmosterd is ook erg lekker jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar wat blokjes kaas ga snijden en lekker wat honingmosterd er bij doe. En dan nog meer trek krijgen door het kijken naar master chef.
Zo zonde van het geld, ik neem de tijd om die haring naar binnen te werken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar zo lekker......quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
chocoladepasta? Dat is nieuw voor mij.
in toeristische oorden kun je ook overal crepes met nutella krijgen toch?quote:
Dan ga ik dat zeker eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in toeristische oorden kun je ook overal crepes met nutella krijgen toch?
best lekker idd
quote:
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat zeker eens proberen.
Neem jij dan een haring?
I couldn't have said it betterquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Mijn mening over vissen/schaaldieren/weekdieren in het algemeen is hier bekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avond Nem
Wat is je mening over haring?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |