Gisteravond toevallig Chinees bij kaarslicht gegeten Ets?quote:
Hoe moet ik dat doen als ik bizar weinig heb bereikt in mijn leven?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had je net als ik met koninginnedag de kroeg in moeten duiken, dan kom je nog eens wat tegen
Het waren aangebrandde worteltjes, aardappels en een satéburgerquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteravond toevallig Chinees bij kaarslicht gegeten Ets?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gisteravond toevallig Chinees bij kaarslicht gegeten Ets?
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als ik bizar weinig heb bereikt in mijn leven?
Wortels moet je sowieso niet los etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het waren aangebrandde worteltjes, aardappels en een satéburgerChinees is beter
Ik ben heel erg weinig overtuigd van mijn kunnen dan vroeger en ik blijk me te vaak in te zetten voor zaken die later toch nutteloos blijken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Wat heeft dat met elkaar te maken dan?
Ik ben ook een held op sokken als het om vrouwen gaat en zelfs ik slaag zo nu en dan, dus er is hoopquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben heel erg weinig overtuigd van mijn kunnen dan vroeger en ik blijk me te vaak in te zetten voor zaken die later toch nutteloos blijken.
is dat een van je kook experimenten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het waren aangebrandde worteltjes, aardappels en een satéburgerChinees is beter
Luchtige bedrijfskleding.quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef iamredleader het volgende:hallo allemaal
leuke foto's van de Lush-medewerksters
Als je maar niet verklapt waar dat verrekte eiland gebleven is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:28 schreef Etcetera het volgende:
Moet ik eigenlijk nog in spoilers over Lost praten
Nee ik was van plan om over ong. 2 weken het huis in de hens te krijgenquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
is dat een van je kook experimenten?
Dan doe ik wel spoilersquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je maar niet verklapt waar dat verrekte eiland gebleven is.
Dan ben je goed op weg.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
Nee ik was van plan om over ong. 2 weken het huis in de hens te krijgen
Thxquote:Dan doe ik wel spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Etcetera op 11-06-2009 19:16:41 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Flamberen onder een vette afzuigkap, dat werkt vast welquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nee ik was van plan om over ong. 2 weken het huis in de hens te krijgen
[..]
Dan doe ik wel spoilers
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:07 schreef Etcetera het volgende:
Lost seizoen 2 spoilerMr EkoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En:![]()
![]()
![]()
Alsof een meisje meteen naar je cv vraagtquote:Op donderdag 11 juni 2009 18:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen als ik bizar weinig heb bereikt in mijn leven?
quote:Op donderdag 11 juni 2009 18:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan had je net als ik met koninginnedag de kroeg in moeten duiken, dan kom je nog eens wat tegen
* LB heeft nog pannenkoekbeslag in de kom zitten.......quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh en flamberen is een stuk makkelijker als je de alcohol naast de pannenkoek direct in de pan smijt, paar seconden wachten en dan aansteken
Flamberen! Flamberen!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
* LB heeft nog pannenkoekbeslag in de kom zitten.......![]()
![]()
* Hawaii_Tim krijgt een lollig idee voor een knuffel die je kan kopen om de brandweer mee te steunenquote:
Dan blijf ik de p2000 monitor wel in de gaten houden.quote:
Ik ga het niet doen johquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan blijf ik de p2000 monitor wel in de gaten houden.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Als ik ga flamberen dan staat de keuken sowieso in de fik hoorIk wil nog een keer een Creme Brulee maken, maar heb niet zo branderding
Zoud dat ook zonder kunnen
Gewoon proberen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt ook in de oven onder de grill te kunnen, maar ik denk dat ik het maar laat zitten. voor nu dan
Je kan ook veilig en vals spelen door het kant-en-klaar bij Albert Heijn te kopenquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Het schijnt ook in de oven onder de grill te kunnen, maar ik denk dat ik het maar laat zitten. voor nu dan
Echt? Tofquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook veilig en vals spelen door het kant-en-klaar bij Albert Heijn te kopen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie heeft ons verlaten....ik zie dat ze nog wel in andere topics post, maar hier niet meer
quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef LadyBlack het volgende:
Wyccie heeft ons verlaten....ik zie dat ze nog wel in andere topics post, maar hier niet meer
quote:
Mee eensquote:[..]Vind het wel jammer dat ze hier niet meer post
Daar had ze het wel over.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
En mss dat wyccie vond dat ze hier te veel zat ivm studie?
Mmmmmm creme brulee, delicious!!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:30 schreef Etcetera het volgende:
Als ik ga flamberen dan staat de keuken sowieso in de fik hoorIk wil nog een keer een Creme Brulee maken, maar heb niet zo branderding
Zoud dat ook zonder kunnen
Kant en klaar!?quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan ook veilig en vals spelen door het kant-en-klaar bij Albert Heijn te kopen
Ja, die met die glazen schaaltjes, die zijn echt héél goed!!quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere supers hebben ze ook wel hoor, maar kan per merk natuurlijk een beetje kwaliteitsverschil zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat onze waardeloze plaatselijke AH het niet verkoopt
En mss dat wyccie vond dat ze hier te veel zat ivm studie?
Nog nooit gehad geloof ikquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mmmmmm creme brulee, delicious!!!
Als je geen brander hebtquote:
*maakt mental notequote:Op donderdag 11 juni 2009 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, die met die glazen schaaltjes, die zijn echt héél goed!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |