Laat de FIFA maar eens ingrijpen, je kan het hem niet kwalijk nemen, als ik miljardair zou zijn won Ajax ook de CL weerquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:00 schreef pfaf het volgende:
Eens. Het eerste Galáctico-tijdperk was al walgelijk en nu begint die aap ook nog een nieuwe... Zul je zien dat Real volgend jaar ook weer de CL wint.
Om de referees om te kopen jaquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat de FIFA maar eens ingrijpen, je kan het hem niet kwalijk nemen, als ik miljardair zou zijn won Ajax ook de CL weer.
Ben benieuwd waar C. Ronaldo volgend jaar speelt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:05 schreef venomsnake het volgende:
Ik vind het wel humor.. Hij maakt er gewoon weer een (hopelijk falende) Galacticos bende van..
Maar de prijzen die hij betaalt zijn natuurlijk bij het absurde af. De volgende zal Ronaldo zijn voor een recordbedrag.
Maar goed, walgelijke vent inderdaad.
+bierquote:
Enorm schuld - honderd miljoen=Enorm schuld.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:10 schreef tha_dark het volgende:
Waar haalt die eigenlijk het geld vandaan? Ik dacht dat ik gelezen had dat Real een enorme schuld had op het moment?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |