Deshalb: ALDIquote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat onze waardeloze plaatselijke AH het niet verkoopt
Enquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
Zo. Dan is het nu tijd om de Hollandse Nieuwe van dit jaar te proeven.
Lekker groot en vet dit jaar. Heerlijk!quote:
MAAR: heb je ookquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:11 schreef TradeMarkie het volgende:
volgens mij ben ik bijna geslaagd voor m'n huishoudexamen
afwas gedaan, naar de winkel geweest, planten water gegeven, was gedraaid.
nu nog een was ophangen, de volgende in de machine gooien en eventueel afdrogen.
Nu nog een rijke vrouw trouwen en ik ga dit voortaan elke dag doen
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekker groot en vet dit jaar. Heerlijk!
Fornuis: neequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
MAAR: heb je ook
- het gasfornuis schoongemaakt?
- het aanrecht schoongemaakt?
quote:
Nee, de magnetronquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je chinees voer uit de magnetron eet, moet je dan je fornuis schoonmaken?
Zeker doen. De haring is echt lekker dit jaar.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
EensIk denk dat ik morgen nog eentje doe
het lag op een magnetronbord, niet los in de magnetronquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee, de magnetron
[/thuiszorgmodus]
Morgen is de visboer hier ook weer op 't dorp, dus dan zal ik er ook maar even een paar inslaanquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker doen. De haring is echt lekker dit jaar.
Zelfs de nasmaak is heerlijk.
Je moet er van houden denk ik, ik vind het heerlijjkquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sowieso geen viseter, maar een haring lijkt me wel helemaal het toppunt van ranzigheid![]()
![]()
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben sowieso geen viseter, maar een haring lijkt me wel helemaal het toppunt van ranzigheid![]()
![]()
uitjesquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.
De lekkerste manierquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heerlijk joh. Bij de staart pakken, eventueel wat uitjes er op, en hup, naar binnenwerken.
Lekkerquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog maar even een paar pannenkoekjes bakken![]()
Had net niet op tijd de hele kom leeg, dus nu nog maar even voor het ontbijt morgen bakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Ik krijg honger van deze SCquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:37 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga nog maar even een paar pannenkoekjes bakken![]()
Had net niet op tijd de hele kom leeg, dus nu nog maar even voor het ontbijt morgen bakken
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:41 schreef Etcetera het volgende:
Lost:Sawyer isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou, stroop, of kaas, of chocoladepasta.... the worksquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
LekkerWat doe je er dan op bij het ontbijt?
quote:
chocoladepasta? Dat is nieuw voor mij.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nou, stroop, of kaas, of chocoladepasta.... the works
honingmosterd is ook erg lekker jaquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zo maar wat blokjes kaas ga snijden en lekker wat honingmosterd er bij doe. En dan nog meer trek krijgen door het kijken naar master chef.
Zo zonde van het geld, ik neem de tijd om die haring naar binnen te werken.quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar zo lekker......quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
chocoladepasta? Dat is nieuw voor mij.
in toeristische oorden kun je ook overal crepes met nutella krijgen toch?quote:
Dan ga ik dat zeker eens proberen.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
in toeristische oorden kun je ook overal crepes met nutella krijgen toch?
best lekker idd
quote:
Neequote:Op donderdag 11 juni 2009 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik dat zeker eens proberen.
Neem jij dan een haring?
I couldn't have said it betterquote:Op donderdag 11 juni 2009 20:33 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Mijn mening over vissen/schaaldieren/weekdieren in het algemeen is hier bekendquote:Op donderdag 11 juni 2009 21:57 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Avond Nem
Wat is je mening over haring?
Pas bij jouw post bedenk ik me dat ik er nog 3 hebquote:
Geen dankquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Pas bij jouw post bedenk ik me dat ik er nog 3 heb
En dat terwijl het hier de laatste tijd zo rustig is.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:50 schreef Etcetera het volgende:
Zul je zien dat onze waardeloze plaatselijke AH het niet verkoopt
En mss dat wyccie vond dat ze hier te veel zat ivm studie?
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 11 juni 2009 17:31 schreef iamredleader het volgende:hallo allemaal
leuke foto's van de Lush-medewerksters
ZAAL OPENquote:Op donderdag 11 juni 2009 22:45 schreef MaJo het volgende:
Moet werken tot half 7 morgen nem, dus zal direct doorgaan vanuit mijn werk. Nog tijd voor een macdate?of redden we dat niet meer?
wilde vandaag ook naar de mac maar ik heb me ingehouden![]()
Als alles soepel gaat om half 8quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ZAAL OPEN
19:30
AANVANG
20:30
Dus dat ligt geheel aan hoe laat je in Utrecht bent.
Zie pagina 1 van dit topic. Jullie nieuwe bedrijfskleding staat er op de foto.quote:Op donderdag 11 juni 2009 22:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Waar heb je het over?![]()
Eerste werkdag overleefd maar ben echt kapoten morgen weer. Maar wel weer supergezellig met mijn collegaatjes
![]()
Zal vast wel lukken dan, toch?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als alles soepel gaat om half 8anders later
maar zal mijn best doen om de trein van .52 te halen, anders ben ik er om .37
Heb het nergens zien staan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie pagina 1 van dit topic. Jullie nieuwe bedrijfskleding staat er op de foto.
Het ligt eraan hoe laat jij naar binnen wilquote:
Wat het een actie? Jammer.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb het nergens zien staan?
maar ik gok zo dat het om de naked actie gaat![]()
Eigenlijk wel rond 20:00u maar nuggets zijn lopend te eten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het ligt eraan hoe laat jij naar binnen wil
Yupquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat het een actie? Jammer.![]()
Maar daar zullen de foto's idd wel tijdens genomen zijn.
Dan snap ik ook meteen de tekst op de schorten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yupom onder de aandacht te brengen dat we nauwelijks gebruik maken van verpakkingsmateriaal. Maar is voor mijn tijd
Ik kan niet lopend etenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Eigenlijk wel rond 20:00u maar nuggets zijn lopend te eten.
Niet?quote:
Dan zou ik op bed gaan liggenquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit te twijfelen: nog naar buiten een stuk lopen of op bed gaan liggen. Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in
Dan maar lopen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zit te twijfelen: nog naar buiten een stuk lopen of op bed gaan liggen. Ik heb eigenlijk helemaal nergens zin in
Als we maar voor het binnen zijn dan.quote:
quote:
Ja, aan onze advies heeft Nem echt iets.quote:
Ik ben bang dat dat 'm gaat worden.quote:
Gelukkig wist ik het zelf ook niet dus dat scheelt.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[..]
Ja, aan onze advies heeft Nem echt iets.
Da's dan weer een meevaller.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Gelukkig wist ik het zelf ook niet dus dat scheelt.
Wat moeten we doen dan? allemaal mondkapjes op in de atoombunker zitten?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:33 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_geen_gevolg___.html
Natuurlijk. Typisch Nederland.
Geen preventieve actie's maar pas reageren als het te laat is.
Bv iets meer voorlichting vanuit de overheid zou op z'n plaats zijn. Niet het al oude "geen gevaar voor de volksgezondheid" verhaal. Maar gewoon duidelijkheid.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moeten we doen dan? allemaal mondkapjes op in de atoombunker zitten?
Wat is CQB?quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:45 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo, je CQB actie in Wijk staat op internet:
http://www.vkmag.com/videos/videos_blonde_chick_met_ballen/
Alleen heb je hier blond haar en zijn er auto's bij betrokken.
Ik kreeg net een bedadvies van dokter MaJo dus...quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit te twijfelen, een aflevering LOST of toch tukken
Of 200 miljoen winnen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:33 schreef MaJo het volgende:
Ik zit te twijfelen, een aflevering LOST of toch tukken
Ik verschuil me alvast op zolder.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:35 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wat moeten we doen dan? allemaal mondkapjes op in de atoombunker zitten?
Ik zei niet slapen, alleen op bed liggenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik kreeg net een bedadvies van dokter MaJo dus...
2-0 voor de dokter.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zei niet slapen, alleen op bed liggenEn ik lig al op bed
Alles op roodquote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog een vraag van de week:
Wat zou jij doen met 200 miljoen?
Close Quarter Battle. (gevecht op korte afstand)quote:
Je hebt gewoon iemand nodig die je agenda in de gaten blijft houden.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 03:01 schreef MaJo het volgende:
FUCK FUCK FUCK bedenk net dat ik morgenochtend naar de pysch moet![]()
![]()
Kan ik dus helemaal niet uitslapen en is het nu dus veel te laat geworden
![]()
Ik haat mezelf op zulke momenten
![]()
briljant. De omgekeerde wereld.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 00:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Automerk Saab is overgekocht door Koenigsegg. Voor de niet-autoliefhebbers: Koenigsegg maakt slechts enkele tientallen auto's per jaar, die knoerthard kunnen. De grootste snelheidsboete ooit is gehaald in een Koenigsegg, waarmee 390 km/u gereden werd waar je 120 mag.
En zij nemen nu Saab over, waar normaal hele degelijke mensen in rijden zoals artsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |