kijk eens naar mijn eerste post van vandaag. Da's te vroegquote:
En kijk eens naar mijn laatste, dat was te laatquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
kijk eens naar mijn eerste post van vandaag. Da's te vroeg
Weer een gevalletje Just-In-Time Delivery...quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als alles soepel gaat om half 8anders later
maar zal mijn best doen om de trein van .52 te halen, anders ben ik er om .37
Dat moeten we eerst nog even zienquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Weer een gevalletje Just-In-Time Delivery...
PSquote:
Ze rijden toch nu elke 10 minuten ofzo?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:54 schreef MaJo het volgende:
Godverde bus kwam weer eens te laat waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en een kwartier te laat ga komen bij mijn psych. Dan blijft er nog een kwartier over
![]()
Je hebt gisteren iets gemist: een of andere gare voetbalclub koopt zo een metroseksuele Portugees voor 94(!) miljoen euri.quote:
De vakantie was tofquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
PShoe is het? Was het leuk in barcelona?
Het was het eerste Nederlandse nieuws wat we op de radio hoordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je hebt gisteren iets gemist: een of andere gare voetbalclub koopt zo een metroseksuele Portugees voor 94(!) miljoen euri.
Dat lijkt me echt zo kut, gerold wordenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
De vakantie was tof![]()
Barcelona is echt een fantastische stad
Heel erg mooi en gezellig en fantastische markten! Een visliefhebber zou er wild worden... En leuk shoppen!
De reis was natuurlijk twee keer een dramaWe waren gisteren ruim op tijd op weg naar het vliegveld en op twintig meter van het metrostation werd mijn portemonnee gerold, met daarin tweederde van de borg van het appartement
Toen besloten tóch aangifte te gaan doen. Gelukkig waren er twee behulpzame motoragenten die zo'n meisje in tranen ook maar zielig vonden
Vijf minuten voor de check-in sloot stonden wij daar hijgend met onze paspoortjes... Pas toen we eenmaal in het vliegtuig zaten konden we geloven dat we weer thuis zouden komen. Maar die gebeurtenis heeft gelukkig geheel niet de hele vakantie overschaduwd
Dat van de PVV vind ik niet zo verrassend, wel leuk vond ik de reacties van Thijs Berman (PvdA) en Agnes Kant (SP) die hun verliezen afreageerden op de media.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Het was het eerste Nederlandse nieuws wat we op de radio hoordenEn wat we ok hadden gemist was de winst voor de PVV
Niet speciaals, chillenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ga je dit weekeinde nog iets anders doen?
Ik was bang dat het anders uit elkaar zou vallen ofzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt zo kut, gerold worden
Wel relax dat de rest van de vakantie zo cool was
Ik heb de post trouwens ontvangen. Die pleisters
Echt supercoolThanks
Echt liefquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Niet speciaals, chillenOp het moment ben ik een baantje aan het zoeken en de verzekering aan het regelen voor de portemonnee...
[..]
Ik was bang dat het anders uit elkaar zou vallen ofzoOmdat het al een hele reis had gemaakt
Nee die deed het niet meerquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Echt lief
En het verhaal erachter hehe. Zag ook dat je zwarte pen kwijt was opeens?
Ik ga er in ieder geval binnenkort eens lekker van genieten
Die ronselaars.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:30 schreef Etcetera het volgende:
Welkom terug PS![]()
Boven zitten als je alleen thuis bent heeft voordelenEen huisaanhuisverkoper liep ons huis voorbij
vóórquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die ronselaars.
Ik pleit voor een 'Val me niet lastig'-register, waarmee je beschermd wordt door mobiele colporteurs of fondsenronselaars.
Om de 12 minutenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 10:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze rijden toch nu elke 10 minuten ofzo?
Oh nee, wacht, nu begin ik te twijfelen: sinds 31 mei rijdt GVU een licht afgeslankte dienstregeling.
Lushquote:
Nieuwsgierig Aagjequote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
En ik ben nu wel erg benieuwd wat nem heeft gekregen van PS
Ik ben zelf voorstander van twee dienstregelingen per jaar: een winterdienstregeling (december tot juli, september tot december) en een zomer- c.q. vakantiedienstregeling.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Om de 12 minutendus een kwartier te laat
ik heb nog een uur voordat ik met de trein moet. Ga denk ik even shoppen
Alsof jij niet nieuwsgierig zou zijnquote:
Ik ben ongezond nieuwsgierig op zulke momentenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Alsof jij niet nieuwsgierig zou zijnmaar vertel
Niet aan gedachtquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
Balen PS van je portemonneeje hebt toch wel opgegeven dat er meer geld in zat dan werkelijk het geval was he?
kost je flink wat geld om alles opnieuw aan te vragen dus ik zei gewoon dat er meer geld in zat
verzekering is trouwens echt kutop een gegeven moment heb ik het maar laten zitten omdat ik het teveel moeite vond
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
En ik ben nu wel erg benieuwd wat nem heeft gekregen van PS
Ik zag wel al dat ze mensen zochten in de leidsestraat, maar vroeg me af of ze me wel willen voor slechts tweeëneenhalve maandquote:
Dat heet fraude schat, en is strafbaar enzoquote:Op vrijdag 12 juni 2009 11:54 schreef MaJo het volgende:
Balen PS van je portemonneeje hebt toch wel opgegeven dat er meer geld in zat dan werkelijk het geval was he?
kost je flink wat geld om alles opnieuw aan te vragen dus ik zei gewoon dat er meer geld in zat
verzekering is trouwens echt kutop een gegeven moment heb ik het maar laten zitten omdat ik het teveel moeite vond
En niet bewijsbaarquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:39 schreef Etcetera het volgende:
Dat heet fraude schat, en is strafbaar enzo
Gaat om het principequote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En niet bewijsbaar![]()
Oeh, er komt net post binnen voor de SC!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |