quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:16 schreef Etcetera het volgende:
Presidentiële permissie voor dagje spijbelen
Toffe actieIk heb het idee dat Obama veel toegankelijker is dan Bush? Maar aan de andere kant, hij wordt natuurlijk hardstikke opgehemeld, terwijl ik Bush sowieso al een kwal vond
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou morgen en overmorgen naar Gent gaan maar dat gaat niet door
Mijn reismaat is al een week ziek en er is voorlopig geen verbetering. Vanmiddag een dokterbezoek.
Erg jammer want dit was zo'n ding dat al 3x doorgeschoven is
Niet geschoten is altijd mis, en wie weet levert het je ervaring op voor een leuke bijbaan in Amerikaquote:Op vrijdag 12 juni 2009 12:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zag wel al dat ze mensen zochten in de leidsestraat, maar vroeg me af of ze me wel willen voor slechts tweeëneenhalve maand
Neequote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En je wilt niet alsnog gaan, maar dan met iemand anders, en later nog eens met hem?
Ik vond het ook leuk om te doenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Een kaartje voor de SC, helemaal uit Barcelona
Mooi dat het een goeie vakantie was PS!
Ik wil ook naar Barcelona.... en naar Florence, en naar Londen, en naar Parijs..... en Rome.... en de rest van de wereld
Ja in allemaal al meerdere kerenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk om te doen
Ben je in die plaatsen wel al es geweest eigenlijk?
Dat zou natuurlijk helemaal tof zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:46 schreef MaJo het volgende:
Goed geslaagd in de stadde score: een rokje, jas, shirtje en 2 jurkjes
![]()
PS, ze zoeken waarschijnlijk juist iemand voor de zomerzal het zo wel even aan mijn manager vragen
Oh ik ben even erg ookquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja in allemaal al meerdere kerenmaar ik ben een terugkeerder, wil altijd alles nog eens zien
Ik begin over 10 minutenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat zou natuurlijk helemaal tof zijnWerk je zodirect? Ik moet aan het eind van de middag namelijk die kant op sowieso
Oh als je het leuk vind kom ik over een paar uurtjes wel even langsquote:
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan volgens mij zo ongeveer een wereldreis maken en op elk continent bij kennissen en/of familie slapenAmerika, Zuid-Afrika, Australie, allemaal covered
Dát is het probleem nietquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:17 schreef LadyBlack het volgende:
Eén fly-around-the-world ticket en de overnachtingen zijn gratis.... moet lukken![]()
Oeh, dat lijkt me ook wel gaaf. Geloof dat ik via via daar ook nog wel iemand kenquote:Ik moet het contact met mijn vader weer eens nieuw leven inblazen; dat is mijn enige overzees contact, want hij woont in Ottawa, CanadaHeb m alleen al een jaar niet gesproken ofzo
quote:
Daar is de klamboe toch voor?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh, Afrika, daar wil ik toch ook nog wel eens heen.... zie van sommige mensen zulke mooie foto's
En ik wil toch echt nog wel een keer een leeuw in het wild zien
Ik zou dan trouwens wel echt in een mietjeshotel willen, kampeerfan als ik ben, ga ik echt niet kamperen met al die reuzeninsecten daar
Bel/sms/fax/tam-tam anders gewoon even rond die tijd. Het handigste is denk ik als je op Ams wat koopt en in de trein eet. Zeker als je nog van plan was een biertje te drinken, dan moet je echt een bodem hebben.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
Ik hoop trouwens dat de terugweg sneller gaat nemer is een defect tussen utrecht en amsterdam waardoor ik om moest reizen... Maar misschien valt het mee vanavond
pics-or-it-didn't-happen... (zegt degene die nooit foto's plaatstquote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:42 schreef LadyBlack het volgende:
Oh boy, de galafoto's zijn er....het is maar goed dat er twee foto's zijn gemaakt, op de eerste lijkt het net of mn vriend en ik op een niet-geslaagde blind date zijn
![]()
![]()
Tweede is wel lief
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan volgens mij zo ongeveer een wereldreis maken en op elk continent bij kennissen en/of familie slapenAmerika, Zuid-Afrika, Australie, allemaal covered
Ik ga hoe dan ook een keer naar New York, Zuid-Afrika is een beetje een eventueelmisschien verhaal en Australie: weinig kansquote:
Met die reistijden van tegenwoordig is het al bijna de moeite om er een middag te gaan shoppen.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ga hoe dan ook een keer naar New York, Zuid-Afrika is een beetje een eventueelmisschien verhaal en Australie: weinig kans
Schitterende stad. Ik raak er niet op uitgekeken.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh Londen is ook een gevalletje van zeker weten
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 14:52 schreef Etcetera het volgende:
PlaatsenPaint desnoods jullie hoofden weg
Ik wil je jurk zien
Posten !!!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Merde! Kom er net achter dat mijn partner aankomende week er niet is. We zouden dinsdag éénmalig optredenMaanden geoefend
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik krijg wel net de vakantiefoto's binnen
Mooi hoor. Ook het pak van je vriend.quote:
Ik wil er nog wel een keer op 11 november naar toe. De herdenking bijwonen lijkt me schitterend.quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:17 schreef Etcetera het volgende:
Ben er 2x met school geweest, en vond het geweldig. Covent GardenEn heb de musicals Cats (
) en Fame gezien
Jaja, net echt hequote:
Oeh mooie jurkquote:
Bedoel je niet 5 november? Guy Fawkes?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik wil er nog wel een keer op 11 november naar toe. De herdenking bijwonen lijkt me schitterend.
Wauwquote:
Check ditquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:13 schreef Etcetera het volgende:
Oh Londen is ook een gevalletje van zeker weten
ERRORquote:
Oh, scheissequote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ERROR
[5017:SessionTimeOut] Sorry, but your session on our site has timed out. The session is configured to time out after a certain period as a security precaution. Please go to our Home Page to continue.
En waar ligt Bremen?quote:
quote:
Vlakbij Groningenquote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En waar ligt Bremen?
-edit- nog niet eens zo gek ver van Stadskanaal zie ik.
quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is gewoon echt goedkoper om een dag naar Londen te gaan met het vliegtuig dan een middag naar Amsterdam met de auto.
Beter!quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:42 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ga echt liever met de auto op vakantie, maar de laatste jaren was een vliegvakantie gewoon altijd voordeligerBen deze zomer ook voor een prikkie naar Budapest geweest, en 2 jaar geleden ben ik vlak voor kerst 4 dagen in Londen geweest voor 65 euro (ja, inclusief hostel
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |