In ieder geval heeft hij geen camera.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Zolang hij niet aan de buitenkant van de trein hangt valt het wel mee toch
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Tentamen verneukt zoals verwacht
en nu een maand studievrijalleen 2 papers schrijven en 2 herkansingen in juli. Dus vanavond en morgen lekker helemaal niets doen
![]()
Doe eens niet zo onvriendelijkquote:
Hell yeah dat ik dat ga doenquote:
NCISquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hell yeah dat ik dat ga doenlekker series kijken
even verbeterdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom denken ze toch altijd dat het aan de campagne ligtde hele partij politiek is gewoon bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Januari 2010!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! MaJo! MaJo! en andere Lost liefhebbers. Of chocoladetaart liefhebbers
[ afbeelding ] Linkje
Je hebt NCIS nogquote:
Gelukkig wel!quote:
en?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, mijn stomme training is afgelopen
Nee, ook daar loop ik achter. Ben nu klaar met seizoen 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef MaJo het volgende:
Ben je wel bij met LOST dan cobra?
ik ga vanavond maar eens de season finale kijken
ik drink nu mijn eerste biertje in 4 maanden, vond het wel een goede gelegenheidwilde het zaterdag eigenlijk al doen maar was toen te gaar
Heb niet het idee dat ik er superveel van geleerd heb. Het boek dat er bij hoorde kan nog wel eens van pas komen thoughquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En SBS6 failt againZenden ze nu ineens ipv seizoen 6 afleveringen seizoen 1 of 2 afleveringen uit van NCIS
(Kate zit er nog in
)
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En SBS6 failt againZenden ze nu ineens ipv seizoen 6 afleveringen seizoen 1 of 2 afleveringen uit van NCIS
(Kate zit er nog in
)
Tuurlijkquote:
Dit is één van de redenen dat ik gewoon wacht tot de release van een siezoen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkIk gok dat het door de zomerstop komt, maar het is echt te triest
download. Tim Kuik, get a freaking lifequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is één van de redenen dat ik gewoon wacht tot de release van een siezoen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
download. Tim Kuik, get a freaking life
Kopen is me simpelweg te duur, in elk geval op dit momentquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kopen is me simpelweg te duur, in elk geval op dit momentDe Nederlandse televisie zuigt aan alle kanten, maar de (digitale) wereld is wel zó klein geworden dat je weet wat er te kijken en te vinden is. De industrie moet zich eens aanpassen, zou tijd worden
Eensch, bv nu moet ik, een jaar later, Masterchef op de Belg kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn dingen die ik echt niet begrijpJe kunt zo ontzettend veel mensen bereiken tegenwoordig, waarom alles 'binnenshuis' houden
Dat geloof ik graagquote:
vergeet niet netjes je inbel verbinding te verbreken dan he...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga zo weer stoppen. de dure internet minuten van mijn baas zijn weer bijna op
Seizoen 5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ook daar loop ik achter. Ben nu klaar met seizoen 4.
Season finale van welk seizoen?
4 maanden niet gedronken en dan een biertje. Hoe valt ie?![]()
En als je hem zaterdag had gedronken was je zeker ter plaatse ingestort?
Toevallig net seizoen 4 finale gekeken, had maar eens besloten om het weer te gaan volgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seizoen 5
Was na een paar slokken al half bezopenToen snel wat gegeten en daarna geen last mee
Alleen wel een katergevoel in mijn hoofd nu
Alleen als ze mijn reiskosten vergoeden kom ik nog.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kaarten Britney Spears weg tegen dumpprijzen
Je verbindingen optimaliseren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat doe je eigenlijk in een tycoongame als je stevige winst maakt en niets nieuws wilt bouwen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
'middag
Vandaag lekker vrolijkgeen last van het biertje
misschien vanavond nog een
Hoe ging het entertainen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Goedemiddag
Zojuist anderhalf uur gedaan om te connecten met het draadloze netwerk hier in het hostel
Het bezoek ligt nog te slapen dus ik ben maar even aan het werk gegaan
Dat ging prima hoorquote:
Met paps gaat alles goed, hij mag maandag weer naar huisquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met paps ook nog alles goed?
Je hoeft morgen zeker niet te werken? Anders kom ik nog even langs om de pot te spekken
Vetquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef MaJo het volgende:
Met paps gaat alles goed, hij mag maandag weer naar huis
Dat is wat laatjes denk ik maar wie weetquote:en ik moet morgen wel werkenvan 5 tot sluit
Oeh, dat staat hier vandaag ook nog op de planning voor de gasten hier: haringquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
M'n gewraakte fotoopdracht is goedgekeurdEn ik heb een Hollandse Nieuwe die beneden op me ligt te wachteN
Eet je mee dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dat staat hier vandaag ook nog op de planning voor de gasten hier: haring
Wat flauwquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! MaJo! MaJo! en andere Lost liefhebbers. Of chocoladetaart liefhebbers
[ afbeelding ] Linkje
Lief.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb tot nu toe van al mn cliėnten een cadeautje voor mn verjaardag gehad
Dat is helegaar niet flauwquote:
Drop? Hagelslag?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helegaar niet flauw
De kerel vraagt me of er typisch hollandse gerechten bestaan en ik kon buiten stampot/boerenkool eigenlijk niet zoveel bedenken, behalve dan haring. Dus dat moet 'ie maar proberen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps gaat alles goed, hij mag maandag weer naar huis
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
M'n gewraakte fotoopdracht is goedgekeurd![]()
Stroopwafelsquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helegaar niet flauw
De kerel vraagt me of er typisch hollandse gerechten bestaan en ik kon buiten stampot/boerenkool eigenlijk niet zoveel bedenken, behalve dan haring. Dus dat moet 'ie maar proberen.
In ieder geval heeft die hyena buit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, een hyena die op water kan lopen
Het zijn dan ook echte faalhazen. Hopen dat Mariėtte Hamer tot opstappen wordt gedwongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat ging er mis bij de PvdA?
Waarom denken ze toch altijd dat het aan de campagne ligtde hele partij is gewoon bagger
Ja, dat doen ze trouwens allemaal. Lekker liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh Soemp, die foto van dat katje op iemand schoot is echt té lief!!!!![]()
![]()
Ik denk dat jij de eerstvolgende bent hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even wachten, dan kun je daar ook wat mee gaan doen
Inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stroopwafels
Enne, ze moeten het wel op Echte Hollandse Wijze eten heStaart vastpakken, uitjes dippen, in de lucht er mee en hop in de mond
De haring gewoon al klaarzetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn net wakker dus het duurt nog wel een uurtje voor ze beneden zijn
Ik gok op jonge lammetjes. Boompje is er, huisje is er, nu de beestjes nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerstvolgende bent hier.
Dat zullen ze fijn vinden zo vroeg na al dat bierquote:
't Helpt vast tegen een kater. Gewoon wijsmaken dat dat een Hollandse gewoonte is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zullen ze fijn vinden zo vroeg na al dat bier
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Soempie het volgende:
Het blijft angstvallig stil?
Moet je ons iets vertellen?![]()
![]()
Dat werkt alleen als ik het zelf ook doe en dat weiger ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Helpt vast tegen een kater. Gewoon wijsmaken dat dat een Hollandse gewoonte is.
Wel goed onderhouden. Ik maakte gisteren nog een wanhopige moeder mee die zwicht voor haar 'prachtjongen' van 12.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok op jonge lammetjes. Boompje is er, huisje is er, nu de beestjes nog
Wij hebben al een beestjequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok op jonge lammetjes. Boompje is er, huisje is er, nu de beestjes nog
Ik doelde op B.ertha en Sheepquote:
quote:
Zeg je dat ik oud ben ofzoquote:
Gelukkig maarquote:
Nog geen kleine te bekennen en nu al gemekker over wie er het eerste mag/moet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan mag ik (of Soemp!) toch echt eerder, zij zijn niet veel langer bij elkaar dan wij en bovendien een stuk jonger![]()
![]()
Doet me denken aan Lee Towers die de Toppers bekritiseert.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen kleine te bekennen en nu al gemekker over wie er het eerste mag/moet.
Dat kan erger!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Lee Towers die de Tokkies bekritiseert.
Dan is Piet beter, en dan wil Jan zich bewijzen enzovoorts
Tokkies -> Toppersquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat er op mannen een lagere houdbaarheidsdatum zit mbt kinderen krijgen.![]()
Al kan ik het wel begrijpen dat, bij sommige dames in de SC de eierstokken beginnen te rammelen het al begint te kriebelen.
Sssstquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat er op mannen een lagere houdbaarheidsdatum zit mbt kinderen krijgen.![]()
Al kan ik het wel begrijpen dat, bij sommige dames in de SC de eierstokken beginnen te rammelen het al begint te kriebelen.
Hij is toch al lang vader ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sssst![]()
Maar jij wil wel kinderen Cobra?
quote:BREAKING: Schietpartij in Holocaust Museum Washington
Zieke shit in Washington, USA. Daar liep zojuist een man met een shotgun het Holocaust Museum binnen en begon om zich heen te schieten. Eerste berichten spreken over minstens twee doden. Later meer..
quote:A private security guard and another person were wounded, according to officials of the D.C. police and fire department.
Dat gaat hij ongetwijfeld doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat 1 van de doden de dader isJaag dan maar een kogel door je hoofd hoor, zijn we meteen van je af
Ja, daarom ook het woord 'meteen'quote:
quote:Update 19:55 Volgens FOX zijn er twee mensen neergeschoten: een bewaker en de schutter zelf. Mogelijk zijn er meer slachtoffers. De situatie zou onder controle zijn.
Net nu iedereen het 25-jarig jubileum viert dat de platenspeler weggegooid is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:Aanpakken dat soort gekken
[ afbeelding ]
Normaal heeft een elpee uitgebracht![]()
Is de schutter afgeknald of heeft hij zichzelf kogels laten eten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
Nou etc, iig iets van geruststelling:
[..]
Misschien, ooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
Sssst![]()
Maar jij wil wel kinderen Cobra?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:47 schreef Whiteguy het volgende:
Hij is toch al lang vader ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat hij nog alweer een tijdje vrijgezel is.
Wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef nog geen koters hoorM'n moeder merkte vandaag nog op dat ik zelf nog een kind ben, toen ik in de Bart Smit iets tofs zag
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat 1 van de doden de dader isJaag dan maar een kogel door je hoofd hoor, zijn we meteen van je af
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee hoe het heet, maar het was een rubberachtig fluffy achtig iets met van die zachte 'stekels' en ik vond het tofOok nog verteld dat Pitt en ik in de Vrijbuiter stonden te 'zwaardvechten' met stukken speelgoed
![]()
Tja, dat riep ik tien jaar geleden ook nog.quote:Nee ik zal nooit opgroeien. Life's good
quote:
En? Gekocht?quote:
Je kunt ook het beste eruit halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een squicky toy voor honden?![]()
[..]
Tja, dat riep ik tien jaar geleden ook nog.
Neuh, zo geweldig vond ik het nou ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder heeft me trouwens min of meer beloof dat ik wanneer ik geslaagd ben een horloge krijg
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, zo geweldig vond ik het nou ook weer nietBen nog wel steeds blij met m'n diabolo
Voor jou of Jair?quote:
Wat nietquote:
Dat je een Diabolo hebt.quote:
Ik heb echt eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat je een Diabolo hebt.![]()
Van PS zou ik dat wel verwachten, maar bij jou niet.
Nog geen schade aangericht omdat dat pokke ding overal naar toe vliegt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb echt eenGekocht voor we weggingen met de vouwwagen, ding was 5 euro ofzo
Ik kan er nog geen kut van, maar het is wel tof
Ik heb ooit één keer met een diabolo mogen spelen, bij mij oma en opa, Dat heeft hen een lamp en wat beeldjes gekost.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
NopeMaar ik probeer ook nog niet echt het hele omhoog gooien en opvangen gedeelte
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Probeer het nou nog eens, in de Bart Smit kocht een vrouw nog 1 vandaag. En ik heb 'm bij de Marskramer weg vandaan
Valt me tegen van iemand die in het leger werkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou mijn beide ogen liever nog wat jaren.
De kans dat je įndermans ogen aan gort helpt is groter denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou mijn beide ogen liever nog wat jaren.
Veiligheid voor alles.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Valt me tegen van iemand die in het leger werkt.
Mijn ideeėn over die stoere mannen in het legergroen in één post tenietgedaan.
quote:
Geen biertje gedronken?quote:
Bitburger?quote:
Nooit gedronken. Is ie lekker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, Paulaner Hefe Weisse
Als je maar niet zo'n binary watch neemt he, want daar maak je echt ALLEEN op campzone de blits mee...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder heeft me trouwens min of meer beloofd dat ik wanneer ik geslaagd ben een horloge krijg
Mmmm, ik zal er eens bij de slijter naar gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jazeker (als je van hefe weizen houdt).
Persoonlijk vind ik het de lekkerste.
Ik wil verdorie toch zelf ook weten hoe laat het isquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n binary watch neemt he, want daar maak je echt ALLEEN op campzone de blits mee...
[ afbeelding ]
Op de linker is het 9:27. Ik weet alleen niet op het am of pm is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil verdorie toch zelf ook weten hoe laat het is
Gezellig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Dus dan moet ik elke keer als ik wil weten hoe laat het is en ik heb zo'n binary ding, eerst naar FOK!, hopen dat je online bent en dįn weet ik misschien wat de tijd is?
Handig![]()
Doen we
Is er een maximaal aantal pannen welk je wilt gaan gebruiken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, heb het wel eens geprobeerd maar ik vergeet het altijd weer
Levensgevaarlijke vraag van mij trouwens: binnenkort gaan m'n ouders een weekje weg, ben ik alleen thuis, en ik was van plan om toch fatsoenlijk te koken. Iemand nog tips voor lekkere (1 persons) gerechten? Springt alvast aan de kant voor alle dingen die aangeraden en afgeraden worden![]()
Hou je van bonen?quote:
Jaquote:
Ik heb een kans om te prutsen koken, en daar wil ik gebruik van makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er een maximaal aantal pannen welk je wilt gaan gebruiken?
WTF, ouders weg, je hebt een vriend, en dan nog alleen thuis zijn!?
Goeie, is dat voor 1 persoon klaar te makenquote:
Vergeet de kruiden, paprika, mais etc. niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goeie, is dat voor 1 persoon klaar te maken![]()
Edit: vast wel, klein potje bonen, klein beetje gehakt, gaat goedkomen
Dat snapte ik ook welquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet de kruiden, paprika, mais etc. niet.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 kan je vast allerlei zakjes leveren waar je maar 1 pan voor nodig hebt om kokend water te maken
Gewoon naar eigen smaak. Bij mij is het bijna altijd 50/50quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel![]()
Maakte me meer zorgen om de hoeveelheid bonen/gehakt
Jahmajahma... dan gaat het idee van ik en koken een beetje ernstig verlorenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nog lekker ook. Wat kokend water erbij, roeren, even wachten en smullen maar.
Keuze zat. Ook voor ontbijt en lunch.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en ik ga sowieso quiche Meat Pie maken
Ik ben zelf wel fan van die maaltijd salades van de AH. Voor 4 euro ga ik niet zitten kutten, zeker omdat je als je alle ingredienten los moet kopen ook al bijna aan dat bedrag zitquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, heb het wel eens geprobeerd maar ik vergeet het altijd weer
Levensgevaarlijke vraag van mij trouwens: binnenkort gaan m'n ouders een weekje weg, ben ik alleen thuis, en ik was van plan om toch fatsoenlijk te koken. Iemand nog tips voor lekkere (1 persons) gerechten? Springt alvast aan de kant voor alle dingen die aangeraden en afgeraden worden![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel fan van die maaltijd salades van de AH. Voor 4 euro ga ik niet zitten kutten, zeker omdat je als je alle ingredienten los moet kopen ook al bijna aan dat bedrag zit
Als we het niet eten gooien ze het toch over een tijd weer weg. Over datum.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit allemaal in het kader van de kredietcrisis.
Misschien een goed idee om een Voedselbank te beginnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als we het niet eten gooien ze het toch over een tijd weer weg. Over datum.
Dus tegen de tijd dat men de magazijnen weer opnieuw weer gaat vullen genieten wij van de rantsoenen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om een Voedselbank te beginnen.
Ik probeer elke dag een variant van wonton soep te eten. Maar dat zit er helaas niet altijd in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy eet elke dag soep .. zouden meer mensen moeten doen
De vriend van m'n zus is ook zo'n soepmaniakquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy eet elke dag soep .. zouden meer mensen moeten doen
Ach, soepmaniak wil ik het ook weer niet noemen, 't is niet dat het MOET ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De vriend van m'n zus is ook zo'n soepmaniak
Ik lust het wel hoor, maar ben er niet zo dol op (en dat ga ik dan ook niet maken)
quote:
Roddels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zijn er soms ontwikkelingen gaande waar wij van op de hoogte gesteld dienen te worden....?![]()
![]()
Men neme een bed, een goed matras + kussen, daarbij een knuffelbeer vriendjequote:
Zeg, wanneer kan ik bij jou komen eten ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef LadyBlack het volgende:Etc, serieus? Ik moest echt wel regelmatig koken toen ik thuiswoonde
Maar anyways: ik ben grootsch voorstander van wraps
Meest simpele variant: men hale een zakje gemixte groenten (mexicaans liefst), tomatensaus en pikante kruiden en gehakt of kip, je smeert een tortilla in met creme fraiche, gooit de geroerbakte ingrediėnten erin (je kunt er ook nog bonen bij in doen) en garneert het geheel met kaas. Dat in de oven tot de kaas een korstje heeft, en smullen maar
Ook lekker: pastasalade met beetje aangebakken groenten zoals champignons en/of courgette, met rucolasla en pijnboompitjes, aan te vullen met spekjes oidTortellini is erg lekker, of penne
Quiche is ook een erg goed ideeAlhoewel ik meestal hartige taart maak, dus met taartdeeg ipv bladerdeeg, dat is niet zo ontzettend vet. Ik maak m vaak met worteltjes en dan kerriesaus
* Einde kookboek
Dit recept negeer ik toch maar. Ik lig liever in bed met een leuke meid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Men neme een bed, een goed matras + kussen, daarbij een knuffelbeer vriendjeen klaar is uw ideale recept voor een goede nachtrust
![]()
![]()
![]()
Psssst, ik eet vegetarischquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeg, wanneer kan ik bij jou komen eten ?
Ok, maximaal 1 keer per week dan. Welke dag schikt het meest?quote:
Hmmz.. op zich vind ik dat niet zo heel erg. Maar dan moet je me niet kwalijk nemen als ik op de terugweg een pak bifi worstjes weg knaag om nog een beetje in de buurt van mn dagelijkse quotum te komenquote:
Dat heb ik ook altijd als ik ergens vegetarisch heb gegeten. Na afloop even een stukkie vlees naar binnen werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz.. op zich vind ik dat niet zo heel erg. Maar dan moet je me niet kwalijk nemen als ik op de terugweg een pak bifi worstjes weg knaag om nog een beetje in de buurt van mn dagelijkse quotum te komen
Ik wil wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, serieus? Ik moest echt wel regelmatig koken toen ik thuiswoonde
Klinkt goedquote:Maar anyways: ik ben grootsch voorstander van wraps
Meest simpele variant: men hale een zakje gemixte groenten (mexicaans liefst), tomatensaus en pikante kruiden en gehakt of kip, je smeert een tortilla in met creme fraiche, gooit de geroerbakte ingrediėnten erin (je kunt er ook nog bonen bij in doen) en garneert het geheel met kaas. Dat in de oven tot de kaas een korstje heeft, en smullen maar
Kan dat ook met zalmquote:Ook lekker: pastasalade met beetje aangebakken groenten zoals champignons en/of courgette, met rucolasla en pijnboompitjes, aan te vullen met spekjes oidTortellini is erg lekker, of penne
Ik wist dat quiche goed wasquote:Quiche is ook een erg goed ideeAlhoewel ik meestal hartige taart maak, dus met taartdeeg ipv bladerdeeg, dat is niet zo ontzettend vet. Ik maak m vaak met worteltjes en dan kerriesaus
* Einde kookboek
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien een tip voor in je binnenzak dan:
[ afbeelding ]
Ik ga tukken
Wat heb je gezien dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook maffenEn als ik naar droom vannacht, komt dat door Lost
![]()
Mwah, waarom? Ik verdien(de) al sneller geld dan ik het kon uitgevenquote:
Ga je ze gelijk volstoppen met dubbelzout of ben je vriendelijker dan dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Ze zijn net wakker dus het duurt nog wel een uurtje voor ze beneden zijn
Stroopwafels, hoe kon ik dat vergeten
Zo maar even halen voor ze
Drop wil ik ze ook wel even laten proeven. Hagelslag morgenochtend maar even bij het ontbijt alhoewel ze om 06:30 al op Schiphol moeten zijn.
In welk jaar zit je nu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, waarom? Ik verdien(de) al sneller geld dan ik het kon uitgeven
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je ze gelijk volstoppen met dubbelzout of ben je vriendelijker dan dat?
1955, ben begonnen in 1930. Het jaar 1954 is net afgelopen, toen heb ik 429k winst gemaakt. In de eerste drie maanden van 1955 ook alweer 100k winst.quote:
Vonden zij ookquote:
Dan kun je binnenkort je hele netwerk overzetten naar bovenleiding en al je locs vervangen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1955, ben begonnen in 1930. Het jaar 1954 is net afgelopen, toen heb ik 429k winst gemaakt. In de eerste drie maanden van 1955 ook alweer 100k winst.
Nu ik vliegtuigjes kan bouwen vind ik dat met de trein maar een hoop gedoequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je binnenkort je hele netwerk overzetten naar bovenleiding en al je locs vervangen.
En, je zult het al weten, de meeste winst zit in het vervoeren van kolen per trein en passagiers per (groot) vliegtuig.
Ik heb winsten gehad van 600.000 + per rit/vlucht.
De trein moet je er in houden ( lees je dit Ofyles?) Dat brengt goud geld op. En het is de snelste manier om vanaf de start veel geld in de la te brengen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ik vliegtuigjes kan bouwen vind ik dat met de trein maar een hoop gedoe. Ik denk dat ik binnenkort maar opnieuw begin in een andere map, mogelijk dit keer wel met een computerspeler er bij.
Dan moet je Nemesis eens proberen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens wel stom: in februari een nieuwe pc gekocht met allemaal fancy HD-turbo dingen en in welk spel heb ik de afgelopen week het meeste tijd gestoken? Een spel dat in de basis 15 jaar oud is
Ik ben ongeveer vorige week begonnen. Nu ook weer even bezig, omdat ik nog wacht op de wasmachine. Als je er op moet wachten lijkt zoiets altijd een stuk langer te durenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik speel Transport Tycoon ook nog steeds. Blijft erg leuk. Maar verder dan 2010 ben ik nooit gekomen. Toen ben ik maar gestopt.
Fijn zo MaJoquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
vanavond een gezellige avond gehad met mijn vriendinnen. Ben voor het eerst in weken weer thuis dus had ze al lang niet meer gezienwel fijn om weer thuis te zijn
Wat voor late-night-IARL-actiequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fijn zo MaJo. Mijn late-night IARL-actie is geslaagd, tijd om te gaan slapen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
vanavond een gezellige avond gehad met mijn vriendinnen. Ben voor het eerst in weken weer thuis dus had ze al lang niet meer gezienwel fijn om weer thuis te zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Een driedubbele saffie is niet mogelijk.
BTW: Mijn spellingschecker herkent het woord saffie.![]()
Thanksquote:
En zo hoort hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Een driedubbele saffie is niet mogelijk.
BTW: Mijn spellingschecker herkent het woord saffie.![]()
Googlet even:
Bargoens dus.
Ik kan er maar niet aan wennen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Hoe bevalt het nietsdoen tot nu toe? Moet morgen weer werken dus het nietsdoen zit er voorlopig op voor mij
Ik heb deze week Bankroet van Stefaan Michielsen en Michaėl Sephiha gekocht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet aan wennen.![]()
Ik moet maar iets gaan vinden wat de de komende 1,5 week kan gaan doen.![]()
Misschien maar weer voor boeken gaan winkelen?
Gaat toch over Fortis?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb deze week Bankroet van Stefaan Michielsen en Michaėl Sephiha gekocht.
Nog even en men kan niet er niet eens meer een mop over de Nederlanders van maken.quote:
Die Vlamingen en de Walen spelen vieze politieke spelletjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even en men kan niet er niet eens meer een mop over de Nederlanders van maken.
Engelstalig?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Vlamingen en de Walen spelen vieze politieke spelletjes.
De Walen willen de taalgrens opschuiven naar het Noorden, de Vlamingen eisen dat iedereen Nederlands praat.
Opsplitsen is een optie, maar wat gebeurt er dan met Brussel?
Uitgraven en in Strassbourg neerplanten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Vlamingen en de Walen spelen vieze politieke spelletjes.
De Walen willen de taalgrens opschuiven naar het Noorden, de Vlamingen eisen dat iedereen Nederlands praat.
Opsplitsen is een optie, maar wat gebeurt er dan met Brussel?
Dat héén en weer reizen moeten ze onmiddelijk verbieden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uitgraven en in Strassbourg neerplanten.
Zijn we ook ineens van dat reizend circus af.
En die tweede l in onmiddellijk moeten ze meteen weer invoeren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat héén en weer reizen moeten ze onmiddelijk verbieden!
Eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uitgraven en in Strassbourg neerplanten.
Zijn we ook ineens van dat reizend circus af.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn late-night IARL-actie is geslaagd, tijd om te gaan slapen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb een actie die naar mij vernoemd is?
Jazeker, ik had de was gedaan en deze opgehangenquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb een actie die naar mij vernoemd is?
Gewoon, weer eens fluisterende stemmen in de junglequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je gezien dan?
Lama, dan verklap je vast veel.![]()
Truste Etcie
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jazeker, ik had de was gedaan en deze opgehangen
Zo erg is dubbelzout toch nietquote:Ben and I had it bad. I mean, it was BAD. The usual kitchen sink vomiting and all of that. I was unaware that sodium chloride was capable of inducing the unbearable pains I experienced. It tasted like a midget had shoved his sweaty palms into my mouth and was playing with my tonsels. Or like a salty car tire. "GOD DAMN HOLLAND! MAY THE DUTCH FESTER AND BURN IN A SHARP, SPIKEY HELL OF MY OWN DESIGN!" I angrily declared, shortly after which I collapsed to the tiled kitchen floor, curled up in the fetal position, weeping the soft tears of a child, as Ben gently held my head in his lap and whispered soothing thoughts into my ear. I quivered in pain for several minutes, as my glands tried to muster up as many fluids as they could to purge the evil brine-swill from my mouth. Time hung like a wet cloth over my sweat-drenched frame, the moments dragging on into eternity. And then it was over
quote:
Doet het erg goed bij buitenlandse bezoekers.quote:
echt iets voor jou eigenlijk. Ze lagen bij jazz ook in de keet. Ik ben weer thuis voor heet eerst in 1,5 weekquote:
Vind het een beetje spannend om weer te werkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet het erg goed bij buitenlandse bezoekers.![]()
En MaJo? Al helemaal klaar om weer te gaan werken?
Ja ken het ook wel, maar dacht even helemaal niet aan dropquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
echt iets voor jou eigenlijk. Ze lagen bij jazz ook in de keet. Ik ben weer thuis voor heet eerst in 1,5 week
De late dienst. Lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het een beetje spannend om weer te werkenMaar gaat goed komen
En hoef pas om 5 uur dus dat scheelt
Eigenlijk vind ik het de minste dienst om te draaien omdat ik laat thuis ben en dan helemaal kapot ben, maar om er weer in te komen is het wel lekker om niet vroeg te hoeven beginnenquote:
Welke dienst is voor jou dan het beste?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het de minste dienst om te draaien omdat ik laat thuis ben en dan helemaal kapot ben, maar om er weer in te komen is het wel lekker om niet vroeg te hoeven beginnen
Van 1 tot 5 of 2 tot 6quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke dienst is voor jou dan het beste?
Avond of nachtdiensten zijn mijn favoriet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
Van 1 tot 5 of 2 tot 6Niet extreem vroeg op en op tijd klaar
Maar da's alleen voor de centen?quote:En zondagdiensten natuurlijk
Je zou bij mij als nachtmens ook denken dat het mijn favo diensten zijn, maar merk dat ik er de volgende dag veel meer kapot van ben. Bovendien verdien ik dan ook extra hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avond of nachtdiensten zijn mijn favoriet.
[..]
Maar da's alleen voor de centen?
Een extraatje is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
Extra centen zijn altijd goed.![]()
Dan zijn oefening voor mij het beste. De Arbo gaat deels overboord. En om dat te compenseren krijgen we oefentoelage.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een extraatje is altijd mooi meegenomen
maar nu snap ik waarom je zo graag op oefening gaat
Nicequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het door.
2 weken oefening brengt iets minder op dan een maand normaal werken.
Anders kom je nog te laat ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nice
ik ga maar eens douchen en aankleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |