Jaquote:
Ik heb een kans om te prutsen koken, en daar wil ik gebruik van makenquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er een maximaal aantal pannen welk je wilt gaan gebruiken?
WTF, ouders weg, je hebt een vriend, en dan nog alleen thuis zijn!?
Goeie, is dat voor 1 persoon klaar te makenquote:
Vergeet de kruiden, paprika, mais etc. niet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Goeie, is dat voor 1 persoon klaar te maken![]()
Edit: vast wel, klein potje bonen, klein beetje gehakt, gaat goedkomen
Dat snapte ik ook welquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vergeet de kruiden, paprika, mais etc. niet.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
C4 kan je vast allerlei zakjes leveren waar je maar 1 pan voor nodig hebt om kokend water te maken
Gewoon naar eigen smaak. Bij mij is het bijna altijd 50/50quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook wel![]()
Maakte me meer zorgen om de hoeveelheid bonen/gehakt
Jahmajahma... dan gaat het idee van ik en koken een beetje ernstig verlorenquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En nog lekker ook. Wat kokend water erbij, roeren, even wachten en smullen maar.
Keuze zat. Ook voor ontbijt en lunch.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:01 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en ik ga sowieso quiche Meat Pie maken
Ik ben zelf wel fan van die maaltijd salades van de AH. Voor 4 euro ga ik niet zitten kutten, zeker omdat je als je alle ingredienten los moet kopen ook al bijna aan dat bedrag zitquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, heb het wel eens geprobeerd maar ik vergeet het altijd weer
Levensgevaarlijke vraag van mij trouwens: binnenkort gaan m'n ouders een weekje weg, ben ik alleen thuis, en ik was van plan om toch fatsoenlijk te koken. Iemand nog tips voor lekkere (1 persons) gerechten? Springt alvast aan de kant voor alle dingen die aangeraden en afgeraden worden![]()
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben zelf wel fan van die maaltijd salades van de AH. Voor 4 euro ga ik niet zitten kutten, zeker omdat je als je alle ingredienten los moet kopen ook al bijna aan dat bedrag zit
Als we het niet eten gooien ze het toch over een tijd weer weg. Over datum.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:20 schreef Ofyles2 het volgende:
En dit allemaal in het kader van de kredietcrisis.
Misschien een goed idee om een Voedselbank te beginnen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als we het niet eten gooien ze het toch over een tijd weer weg. Over datum.
Dus tegen de tijd dat men de magazijnen weer opnieuw weer gaat vullen genieten wij van de rantsoenen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien een goed idee om een Voedselbank te beginnen.
Ik probeer elke dag een variant van wonton soep te eten. Maar dat zit er helaas niet altijd in.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy eet elke dag soep .. zouden meer mensen moeten doen
De vriend van m'n zus is ook zo'n soepmaniakquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:29 schreef Whiteguy het volgende:
* Whiteguy eet elke dag soep .. zouden meer mensen moeten doen
Ach, soepmaniak wil ik het ook weer niet noemen, 't is niet dat het MOET ofzo.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:38 schreef Etcetera het volgende:
[..]
De vriend van m'n zus is ook zo'n soepmaniak
Ik lust het wel hoor, maar ben er niet zo dol op (en dat ga ik dan ook niet maken)
quote:
Roddels!quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Zijn er soms ontwikkelingen gaande waar wij van op de hoogte gesteld dienen te worden....?![]()
![]()
Men neme een bed, een goed matras + kussen, daarbij een knuffelbeer vriendjequote:
Zeg, wanneer kan ik bij jou komen eten ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef LadyBlack het volgende:Etc, serieus? Ik moest echt wel regelmatig koken toen ik thuiswoonde
Maar anyways: ik ben grootsch voorstander van wraps
Meest simpele variant: men hale een zakje gemixte groenten (mexicaans liefst), tomatensaus en pikante kruiden en gehakt of kip, je smeert een tortilla in met creme fraiche, gooit de geroerbakte ingrediėnten erin (je kunt er ook nog bonen bij in doen) en garneert het geheel met kaas. Dat in de oven tot de kaas een korstje heeft, en smullen maar
Ook lekker: pastasalade met beetje aangebakken groenten zoals champignons en/of courgette, met rucolasla en pijnboompitjes, aan te vullen met spekjes oidTortellini is erg lekker, of penne
Quiche is ook een erg goed ideeAlhoewel ik meestal hartige taart maak, dus met taartdeeg ipv bladerdeeg, dat is niet zo ontzettend vet. Ik maak m vaak met worteltjes en dan kerriesaus
* Einde kookboek
Dit recept negeer ik toch maar. Ik lig liever in bed met een leuke meid.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Men neme een bed, een goed matras + kussen, daarbij een knuffelbeer vriendjeen klaar is uw ideale recept voor een goede nachtrust
![]()
![]()
![]()
Psssst, ik eet vegetarischquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zeg, wanneer kan ik bij jou komen eten ?
Ok, maximaal 1 keer per week dan. Welke dag schikt het meest?quote:
Hmmz.. op zich vind ik dat niet zo heel erg. Maar dan moet je me niet kwalijk nemen als ik op de terugweg een pak bifi worstjes weg knaag om nog een beetje in de buurt van mn dagelijkse quotum te komenquote:
Dat heb ik ook altijd als ik ergens vegetarisch heb gegeten. Na afloop even een stukkie vlees naar binnen werken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 23:59 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hmmz.. op zich vind ik dat niet zo heel erg. Maar dan moet je me niet kwalijk nemen als ik op de terugweg een pak bifi worstjes weg knaag om nog een beetje in de buurt van mn dagelijkse quotum te komen
Ik wil wel hoorquote:Op woensdag 10 juni 2009 23:53 schreef LadyBlack het volgende:
Etc, serieus? Ik moest echt wel regelmatig koken toen ik thuiswoonde
Klinkt goedquote:Maar anyways: ik ben grootsch voorstander van wraps
Meest simpele variant: men hale een zakje gemixte groenten (mexicaans liefst), tomatensaus en pikante kruiden en gehakt of kip, je smeert een tortilla in met creme fraiche, gooit de geroerbakte ingrediėnten erin (je kunt er ook nog bonen bij in doen) en garneert het geheel met kaas. Dat in de oven tot de kaas een korstje heeft, en smullen maar
Kan dat ook met zalmquote:Ook lekker: pastasalade met beetje aangebakken groenten zoals champignons en/of courgette, met rucolasla en pijnboompitjes, aan te vullen met spekjes oidTortellini is erg lekker, of penne
Ik wist dat quiche goed wasquote:Quiche is ook een erg goed ideeAlhoewel ik meestal hartige taart maak, dus met taartdeeg ipv bladerdeeg, dat is niet zo ontzettend vet. Ik maak m vaak met worteltjes en dan kerriesaus
* Einde kookboek
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:09 schreef Whiteguy het volgende:
Misschien een tip voor in je binnenzak dan:
[ afbeelding ]
Ik ga tukken
Wat heb je gezien dan?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga ook maffenEn als ik naar droom vannacht, komt dat door Lost
![]()
Mwah, waarom? Ik verdien(de) al sneller geld dan ik het kon uitgevenquote:
Ga je ze gelijk volstoppen met dubbelzout of ben je vriendelijker dan dat?quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad
Ze zijn net wakker dus het duurt nog wel een uurtje voor ze beneden zijn
Stroopwafels, hoe kon ik dat vergeten
Zo maar even halen voor ze
Drop wil ik ze ook wel even laten proeven. Hagelslag morgenochtend maar even bij het ontbijt alhoewel ze om 06:30 al op Schiphol moeten zijn.
In welk jaar zit je nu?quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mwah, waarom? Ik verdien(de) al sneller geld dan ik het kon uitgeven
quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga je ze gelijk volstoppen met dubbelzout of ben je vriendelijker dan dat?
1955, ben begonnen in 1930. Het jaar 1954 is net afgelopen, toen heb ik 429k winst gemaakt. In de eerste drie maanden van 1955 ook alweer 100k winst.quote:
Vonden zij ookquote:
Dan kun je binnenkort je hele netwerk overzetten naar bovenleiding en al je locs vervangen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
1955, ben begonnen in 1930. Het jaar 1954 is net afgelopen, toen heb ik 429k winst gemaakt. In de eerste drie maanden van 1955 ook alweer 100k winst.
Nu ik vliegtuigjes kan bouwen vind ik dat met de trein maar een hoop gedoequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan kun je binnenkort je hele netwerk overzetten naar bovenleiding en al je locs vervangen.
En, je zult het al weten, de meeste winst zit in het vervoeren van kolen per trein en passagiers per (groot) vliegtuig.
Ik heb winsten gehad van 600.000 + per rit/vlucht.
De trein moet je er in houden ( lees je dit Ofyles?) Dat brengt goud geld op. En het is de snelste manier om vanaf de start veel geld in de la te brengen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu ik vliegtuigjes kan bouwen vind ik dat met de trein maar een hoop gedoe. Ik denk dat ik binnenkort maar opnieuw begin in een andere map, mogelijk dit keer wel met een computerspeler er bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |