In ieder geval heeft hij geen camera.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Zolang hij niet aan de buitenkant van de trein hangt valt het wel mee toch
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Tentamen verneukt zoals verwacht
en nu een maand studievrijalleen 2 papers schrijven en 2 herkansingen in juli. Dus vanavond en morgen lekker helemaal niets doen
![]()
Doe eens niet zo onvriendelijkquote:
Hell yeah dat ik dat ga doenquote:
NCISquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hell yeah dat ik dat ga doenlekker series kijken
even verbeterdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom denken ze toch altijd dat het aan de campagne ligtde hele partij politiek is gewoon bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Januari 2010!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! MaJo! MaJo! en andere Lost liefhebbers. Of chocoladetaart liefhebbers
[ afbeelding ] Linkje
Je hebt NCIS nogquote:
Gelukkig wel!quote:
en?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, mijn stomme training is afgelopen
Nee, ook daar loop ik achter. Ben nu klaar met seizoen 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef MaJo het volgende:
Ben je wel bij met LOST dan cobra?
ik ga vanavond maar eens de season finale kijken
ik drink nu mijn eerste biertje in 4 maanden, vond het wel een goede gelegenheidwilde het zaterdag eigenlijk al doen maar was toen te gaar
Heb niet het idee dat ik er superveel van geleerd heb. Het boek dat er bij hoorde kan nog wel eens van pas komen thoughquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En SBS6 failt againZenden ze nu ineens ipv seizoen 6 afleveringen seizoen 1 of 2 afleveringen uit van NCIS
(Kate zit er nog in
)
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En SBS6 failt againZenden ze nu ineens ipv seizoen 6 afleveringen seizoen 1 of 2 afleveringen uit van NCIS
(Kate zit er nog in
)
Tuurlijkquote:
Dit is één van de redenen dat ik gewoon wacht tot de release van een siezoen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkIk gok dat het door de zomerstop komt, maar het is echt te triest
download. Tim Kuik, get a freaking lifequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is één van de redenen dat ik gewoon wacht tot de release van een siezoen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
download. Tim Kuik, get a freaking life
Kopen is me simpelweg te duur, in elk geval op dit momentquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kopen is me simpelweg te duur, in elk geval op dit momentDe Nederlandse televisie zuigt aan alle kanten, maar de (digitale) wereld is wel zó klein geworden dat je weet wat er te kijken en te vinden is. De industrie moet zich eens aanpassen, zou tijd worden
Eensch, bv nu moet ik, een jaar later, Masterchef op de Belg kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn dingen die ik echt niet begrijpJe kunt zo ontzettend veel mensen bereiken tegenwoordig, waarom alles 'binnenshuis' houden
Dat geloof ik graagquote:
vergeet niet netjes je inbel verbinding te verbreken dan he...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik ga zo weer stoppen. de dure internet minuten van mijn baas zijn weer bijna op
Seizoen 5quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, ook daar loop ik achter. Ben nu klaar met seizoen 4.
Season finale van welk seizoen?
4 maanden niet gedronken en dan een biertje. Hoe valt ie?![]()
En als je hem zaterdag had gedronken was je zeker ter plaatse ingestort?
Toevallig net seizoen 4 finale gekeken, had maar eens besloten om het weer te gaan volgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Seizoen 5
Was na een paar slokken al half bezopenToen snel wat gegeten en daarna geen last mee
Alleen wel een katergevoel in mijn hoofd nu
Alleen als ze mijn reiskosten vergoeden kom ik nog.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kaarten Britney Spears weg tegen dumpprijzen
Je verbindingen optimaliseren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 22:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat doe je eigenlijk in een tycoongame als je stevige winst maakt en niets nieuws wilt bouwen?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:15 schreef MaJo het volgende:
'middag
Vandaag lekker vrolijkgeen last van het biertje
misschien vanavond nog een
Hoe ging het entertainen?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Goedemiddag
Zojuist anderhalf uur gedaan om te connecten met het draadloze netwerk hier in het hostel
Het bezoek ligt nog te slapen dus ik ben maar even aan het werk gegaan
Dat ging prima hoorquote:
Met paps gaat alles goed, hij mag maandag weer naar huisquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Met paps ook nog alles goed?
Je hoeft morgen zeker niet te werken? Anders kom ik nog even langs om de pot te spekken
Vetquote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef MaJo het volgende:
Met paps gaat alles goed, hij mag maandag weer naar huis
Dat is wat laatjes denk ik maar wie weetquote:en ik moet morgen wel werkenvan 5 tot sluit
Oeh, dat staat hier vandaag ook nog op de planning voor de gasten hier: haringquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
M'n gewraakte fotoopdracht is goedgekeurdEn ik heb een Hollandse Nieuwe die beneden op me ligt te wachteN
Eet je mee dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oeh, dat staat hier vandaag ook nog op de planning voor de gasten hier: haring
Wat flauwquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! MaJo! MaJo! en andere Lost liefhebbers. Of chocoladetaart liefhebbers
[ afbeelding ] Linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |