In ieder geval heeft hij geen camera.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:31 schreef Etcetera het volgende:
Zolang hij niet aan de buitenkant van de trein hangt valt het wel mee toch
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
Tentamen verneukt zoals verwacht
en nu een maand studievrijalleen 2 papers schrijven en 2 herkansingen in juli. Dus vanavond en morgen lekker helemaal niets doen
![]()
Doe eens niet zo onvriendelijkquote:
Hell yeah dat ik dat ga doenquote:
NCISquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hell yeah dat ik dat ga doenlekker series kijken
even verbeterdquote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Waarom denken ze toch altijd dat het aan de campagne ligtde hele partij politiek is gewoon bagger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Januari 2010!?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! MaJo! MaJo! en andere Lost liefhebbers. Of chocoladetaart liefhebbers
[ afbeelding ] Linkje
Je hebt NCIS nogquote:
Gelukkig wel!quote:
en?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:58 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Goed, mijn stomme training is afgelopen
Nee, ook daar loop ik achter. Ben nu klaar met seizoen 4.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef MaJo het volgende:
Ben je wel bij met LOST dan cobra?
ik ga vanavond maar eens de season finale kijken
ik drink nu mijn eerste biertje in 4 maanden, vond het wel een goede gelegenheidwilde het zaterdag eigenlijk al doen maar was toen te gaar
Heb niet het idee dat ik er superveel van geleerd heb. Het boek dat er bij hoorde kan nog wel eens van pas komen thoughquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En SBS6 failt againZenden ze nu ineens ipv seizoen 6 afleveringen seizoen 1 of 2 afleveringen uit van NCIS
(Kate zit er nog in
)
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:34 schreef Etcetera het volgende:
En SBS6 failt againZenden ze nu ineens ipv seizoen 6 afleveringen seizoen 1 of 2 afleveringen uit van NCIS
(Kate zit er nog in
)
Tuurlijkquote:
Dit is één van de redenen dat ik gewoon wacht tot de release van een siezoen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkIk gok dat het door de zomerstop komt, maar het is echt te triest
download. Tim Kuik, get a freaking lifequote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is één van de redenen dat ik gewoon wacht tot de release van een siezoen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
download. Tim Kuik, get a freaking life
Kopen is me simpelweg te duur, in elk geval op dit momentquote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Kopen is me simpelweg te duur, in elk geval op dit momentDe Nederlandse televisie zuigt aan alle kanten, maar de (digitale) wereld is wel zó klein geworden dat je weet wat er te kijken en te vinden is. De industrie moet zich eens aanpassen, zou tijd worden
Eensch, bv nu moet ik, een jaar later, Masterchef op de Belg kijken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef Etcetera het volgende:
Dat zijn dingen die ik echt niet begrijpJe kunt zo ontzettend veel mensen bereiken tegenwoordig, waarom alles 'binnenshuis' houden
Dat geloof ik graagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |