Net nu iedereen het 25-jarig jubileum viert dat de platenspeler weggegooid is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:Aanpakken dat soort gekken
[ afbeelding ]
Normaal heeft een elpee uitgebracht![]()
Is de schutter afgeknald of heeft hij zichzelf kogels laten eten?quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:05 schreef Whiteguy het volgende:
Nou etc, iig iets van geruststelling:
[..]
Misschien, ooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
Sssst![]()
Maar jij wil wel kinderen Cobra?
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:47 schreef Whiteguy het volgende:
Hij is toch al lang vader ?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik denk dat hij nog alweer een tijdje vrijgezel is.
Wat dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:49 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoef nog geen koters hoorM'n moeder merkte vandaag nog op dat ik zelf nog een kind ben, toen ik in de Bart Smit iets tofs zag
quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat 1 van de doden de dader isJaag dan maar een kogel door je hoofd hoor, zijn we meteen van je af
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:17 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen idee hoe het heet, maar het was een rubberachtig fluffy achtig iets met van die zachte 'stekels' en ik vond het tofOok nog verteld dat Pitt en ik in de Vrijbuiter stonden te 'zwaardvechten' met stukken speelgoed
![]()
Tja, dat riep ik tien jaar geleden ook nog.quote:Nee ik zal nooit opgroeien. Life's good
quote:
En? Gekocht?quote:
Je kunt ook het beste eruit halen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een squicky toy voor honden?![]()
[..]
Tja, dat riep ik tien jaar geleden ook nog.
Neuh, zo geweldig vond ik het nou ook weer nietquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder heeft me trouwens min of meer beloof dat ik wanneer ik geslaagd ben een horloge krijg
Dat meen je niet!quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Neuh, zo geweldig vond ik het nou ook weer nietBen nog wel steeds blij met m'n diabolo
Voor jou of Jair?quote:
Wat nietquote:
Dat je een Diabolo hebt.quote:
Ik heb echt eenquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat je een Diabolo hebt.![]()
Van PS zou ik dat wel verwachten, maar bij jou niet.
Nog geen schade aangericht omdat dat pokke ding overal naar toe vliegt?quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb echt eenGekocht voor we weggingen met de vouwwagen, ding was 5 euro ofzo
Ik kan er nog geen kut van, maar het is wel tof
Ik heb ooit één keer met een diabolo mogen spelen, bij mij oma en opa, Dat heeft hen een lamp en wat beeldjes gekost.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:51 schreef Etcetera het volgende:
NopeMaar ik probeer ook nog niet echt het hele omhoog gooien en opvangen gedeelte
quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:55 schreef Etcetera het volgende:
Probeer het nou nog eens, in de Bart Smit kocht een vrouw nog 1 vandaag. En ik heb 'm bij de Marskramer weg vandaan
Valt me tegen van iemand die in het leger werkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou mijn beide ogen liever nog wat jaren.
De kans dat je ándermans ogen aan gort helpt is groter denk ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 21:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hou mijn beide ogen liever nog wat jaren.
Veiligheid voor alles.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Valt me tegen van iemand die in het leger werkt.
Mijn ideeën over die stoere mannen in het legergroen in één post tenietgedaan.
quote:
Geen biertje gedronken?quote:
Bitburger?quote:
Nooit gedronken. Is ie lekker?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee, Paulaner Hefe Weisse
Als je maar niet zo'n binary watch neemt he, want daar maak je echt ALLEEN op campzone de blits mee...quote:Op woensdag 10 juni 2009 21:37 schreef Etcetera het volgende:
M'n moeder heeft me trouwens min of meer beloofd dat ik wanneer ik geslaagd ben een horloge krijg
Mmmm, ik zal er eens bij de slijter naar gaan zoeken.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jazeker (als je van hefe weizen houdt).
Persoonlijk vind ik het de lekkerste.
Ik wil verdorie toch zelf ook weten hoe laat het isquote:Op woensdag 10 juni 2009 22:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Als je maar niet zo'n binary watch neemt he, want daar maak je echt ALLEEN op campzone de blits mee...
[ afbeelding ]
Op de linker is het 9:27. Ik weet alleen niet op het am of pm is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil verdorie toch zelf ook weten hoe laat het is
Gezellig!quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:47 schreef Etcetera het volgende:
Dus dan moet ik elke keer als ik wil weten hoe laat het is en ik heb zo'n binary ding, eerst naar FOK!, hopen dat je online bent en dán weet ik misschien wat de tijd is?
Handig![]()
Doen we
Is er een maximaal aantal pannen welk je wilt gaan gebruiken?quote:Op woensdag 10 juni 2009 22:55 schreef Etcetera het volgende:
Neuh, heb het wel eens geprobeerd maar ik vergeet het altijd weer
Levensgevaarlijke vraag van mij trouwens: binnenkort gaan m'n ouders een weekje weg, ben ik alleen thuis, en ik was van plan om toch fatsoenlijk te koken. Iemand nog tips voor lekkere (1 persons) gerechten? Springt alvast aan de kant voor alle dingen die aangeraden en afgeraden worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |