quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:23 schreef Etcetera het volgende:
MaJo! MaJo! MaJo! en andere Lost liefhebbers. Of chocoladetaart liefhebbers
[ afbeelding ] Linkje
Lief.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb tot nu toe van al mn cliënten een cadeautje voor mn verjaardag gehad
Dat is helegaar niet flauwquote:
Drop? Hagelslag?quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helegaar niet flauw
De kerel vraagt me of er typisch hollandse gerechten bestaan en ik kon buiten stampot/boerenkool eigenlijk niet zoveel bedenken, behalve dan haring. Dus dat moet 'ie maar proberen.
quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps gaat alles goed, hij mag maandag weer naar huis
quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:19 schreef Etcetera het volgende:
M'n gewraakte fotoopdracht is goedgekeurd![]()
Stroopwafelsquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is helegaar niet flauw
De kerel vraagt me of er typisch hollandse gerechten bestaan en ik kon buiten stampot/boerenkool eigenlijk niet zoveel bedenken, behalve dan haring. Dus dat moet 'ie maar proberen.
In ieder geval heeft die hyena buit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:28 schreef iamredleader het volgende:
Leuk, een hyena die op water kan lopen
Het zijn dan ook echte faalhazen. Hopen dat Mariëtte Hamer tot opstappen wordt gedwongen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 18:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Wat ging er mis bij de PvdA?
Waarom denken ze toch altijd dat het aan de campagne ligtde hele partij is gewoon bagger
Ja, dat doen ze trouwens allemaal. Lekker liggen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef LadyBlack het volgende:
Ooooh Soemp, die foto van dat katje op iemand schoot is echt té lief!!!!![]()
![]()
Ik denk dat jij de eerstvolgende bent hier.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:02 schreef LadyBlack het volgende:
Nog even wachten, dan kun je daar ook wat mee gaan doen
Inderdaadquote:Op woensdag 10 juni 2009 16:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Stroopwafels
Enne, ze moeten het wel op Echte Hollandse Wijze eten heStaart vastpakken, uitjes dippen, in de lucht er mee en hop in de mond
De haring gewoon al klaarzetten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
Ze zijn net wakker dus het duurt nog wel een uurtje voor ze beneden zijn
Ik gok op jonge lammetjes. Boompje is er, huisje is er, nu de beestjes nogquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de eerstvolgende bent hier.
Dat zullen ze fijn vinden zo vroeg na al dat bierquote:
't Helpt vast tegen een kater. Gewoon wijsmaken dat dat een Hollandse gewoonte is.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zullen ze fijn vinden zo vroeg na al dat bier
quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:07 schreef Soempie het volgende:
Het blijft angstvallig stil?
Moet je ons iets vertellen?![]()
![]()
Dat werkt alleen als ik het zelf ook doe en dat weiger ikquote:Op woensdag 10 juni 2009 17:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
't Helpt vast tegen een kater. Gewoon wijsmaken dat dat een Hollandse gewoonte is.
Wel goed onderhouden. Ik maakte gisteren nog een wanhopige moeder mee die zwicht voor haar 'prachtjongen' van 12.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok op jonge lammetjes. Boompje is er, huisje is er, nu de beestjes nog
Wij hebben al een beestjequote:Op woensdag 10 juni 2009 17:10 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik gok op jonge lammetjes. Boompje is er, huisje is er, nu de beestjes nog
Ik doelde op B.ertha en Sheepquote:
quote:
Zeg je dat ik oud ben ofzoquote:
Gelukkig maarquote:
Nog geen kleine te bekennen en nu al gemekker over wie er het eerste mag/moet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dan mag ik (of Soemp!) toch echt eerder, zij zijn niet veel langer bij elkaar dan wij en bovendien een stuk jonger![]()
![]()
Doet me denken aan Lee Towers die de Toppers bekritiseert.quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog geen kleine te bekennen en nu al gemekker over wie er het eerste mag/moet.
Dat kan erger!quote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Lee Towers die de Tokkies bekritiseert.
Dan is Piet beter, en dan wil Jan zich bewijzen enzovoorts
Tokkies -> Toppersquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat er op mannen een lagere houdbaarheidsdatum zit mbt kinderen krijgen.![]()
Al kan ik het wel begrijpen dat, bij sommige dames in de SC de eierstokken beginnen te rammelen het al begint te kriebelen.
Sssstquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Ik ben blij dat er op mannen een lagere houdbaarheidsdatum zit mbt kinderen krijgen.![]()
Al kan ik het wel begrijpen dat, bij sommige dames in de SC de eierstokken beginnen te rammelen het al begint te kriebelen.
Hij is toch al lang vader ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:45 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Sssst![]()
Maar jij wil wel kinderen Cobra?
quote:BREAKING: Schietpartij in Holocaust Museum Washington
Zieke shit in Washington, USA. Daar liep zojuist een man met een shotgun het Holocaust Museum binnen en begon om zich heen te schieten. Eerste berichten spreken over minstens twee doden. Later meer..
quote:A private security guard and another person were wounded, according to officials of the D.C. police and fire department.
Dat gaat hij ongetwijfeld doen.quote:Op woensdag 10 juni 2009 19:53 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop dat 1 van de doden de dader isJaag dan maar een kogel door je hoofd hoor, zijn we meteen van je af
Ja, daarom ook het woord 'meteen'quote:
quote:Update 19:55 Volgens FOX zijn er twee mensen neergeschoten: een bewaker en de schutter zelf. Mogelijk zijn er meer slachtoffers. De situatie zou onder controle zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |