Dan moet je Nemesis eens proberen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 00:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ergens wel stom: in februari een nieuwe pc gekocht met allemaal fancy HD-turbo dingen en in welk spel heb ik de afgelopen week het meeste tijd gestoken? Een spel dat in de basis 15 jaar oud is
Ik ben ongeveer vorige week begonnen. Nu ook weer even bezig, omdat ik nog wacht op de wasmachine. Als je er op moet wachten lijkt zoiets altijd een stuk langer te durenquote:Op donderdag 11 juni 2009 00:54 schreef Cobra4 het volgende:
Maar ik speel Transport Tycoon ook nog steeds. Blijft erg leuk. Maar verder dan 2010 ben ik nooit gekomen. Toen ben ik maar gestopt.
Fijn zo MaJoquote:Op donderdag 11 juni 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
vanavond een gezellige avond gehad met mijn vriendinnen. Ben voor het eerst in weken weer thuis dus had ze al lang niet meer gezienwel fijn om weer thuis te zijn
Wat voor late-night-IARL-actiequote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Fijn zo MaJo. Mijn late-night IARL-actie is geslaagd, tijd om te gaan slapen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:26 schreef MaJo het volgende:
vanavond een gezellige avond gehad met mijn vriendinnen. Ben voor het eerst in weken weer thuis dus had ze al lang niet meer gezienwel fijn om weer thuis te zijn
quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Een driedubbele saffie is niet mogelijk.
BTW: Mijn spellingschecker herkent het woord saffie.![]()
Thanksquote:
En zo hoort hetquote:Op donderdag 11 juni 2009 02:16 schreef Ofyles2 het volgende:
Een driedubbele saffie is niet mogelijk.
BTW: Mijn spellingschecker herkent het woord saffie.![]()
Googlet even:
Bargoens dus.
Ik kan er maar niet aan wennen.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Thanks
Hoe bevalt het nietsdoen tot nu toe? Moet morgen weer werken dus het nietsdoen zit er voorlopig op voor mij
Ik heb deze week Bankroet van Stefaan Michielsen en Michaėl Sephiha gekocht.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kan er maar niet aan wennen.![]()
Ik moet maar iets gaan vinden wat de de komende 1,5 week kan gaan doen.![]()
Misschien maar weer voor boeken gaan winkelen?
Gaat toch over Fortis?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:20 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb deze week Bankroet van Stefaan Michielsen en Michaėl Sephiha gekocht.
Nog even en men kan niet er niet eens meer een mop over de Nederlanders van maken.quote:
Die Vlamingen en de Walen spelen vieze politieke spelletjes.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog even en men kan niet er niet eens meer een mop over de Nederlanders van maken.
Engelstalig?quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Vlamingen en de Walen spelen vieze politieke spelletjes.
De Walen willen de taalgrens opschuiven naar het Noorden, de Vlamingen eisen dat iedereen Nederlands praat.
Opsplitsen is een optie, maar wat gebeurt er dan met Brussel?
Uitgraven en in Strassbourg neerplanten.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die Vlamingen en de Walen spelen vieze politieke spelletjes.
De Walen willen de taalgrens opschuiven naar het Noorden, de Vlamingen eisen dat iedereen Nederlands praat.
Opsplitsen is een optie, maar wat gebeurt er dan met Brussel?
Dat héén en weer reizen moeten ze onmiddelijk verbieden!quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uitgraven en in Strassbourg neerplanten.
Zijn we ook ineens van dat reizend circus af.
En die tweede l in onmiddellijk moeten ze meteen weer invoeren.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat héén en weer reizen moeten ze onmiddelijk verbieden!
Eens.quote:Op donderdag 11 juni 2009 02:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Uitgraven en in Strassbourg neerplanten.
Zijn we ook ineens van dat reizend circus af.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 01:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mijn late-night IARL-actie is geslaagd, tijd om te gaan slapen
quote:Op donderdag 11 juni 2009 06:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb een actie die naar mij vernoemd is?
Jazeker, ik had de was gedaan en deze opgehangenquote:Op donderdag 11 juni 2009 06:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb een actie die naar mij vernoemd is?
Gewoon, weer eens fluisterende stemmen in de junglequote:Op donderdag 11 juni 2009 00:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat heb je gezien dan?
Lama, dan verklap je vast veel.![]()
Truste Etcie
quote:Op donderdag 11 juni 2009 10:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jazeker, ik had de was gedaan en deze opgehangen
Zo erg is dubbelzout toch nietquote:Ben and I had it bad. I mean, it was BAD. The usual kitchen sink vomiting and all of that. I was unaware that sodium chloride was capable of inducing the unbearable pains I experienced. It tasted like a midget had shoved his sweaty palms into my mouth and was playing with my tonsels. Or like a salty car tire. "GOD DAMN HOLLAND! MAY THE DUTCH FESTER AND BURN IN A SHARP, SPIKEY HELL OF MY OWN DESIGN!" I angrily declared, shortly after which I collapsed to the tiled kitchen floor, curled up in the fetal position, weeping the soft tears of a child, as Ben gently held my head in his lap and whispered soothing thoughts into my ear. I quivered in pain for several minutes, as my glands tried to muster up as many fluids as they could to purge the evil brine-swill from my mouth. Time hung like a wet cloth over my sweat-drenched frame, the moments dragging on into eternity. And then it was over
quote:
Doet het erg goed bij buitenlandse bezoekers.quote:
echt iets voor jou eigenlijk. Ze lagen bij jazz ook in de keet. Ik ben weer thuis voor heet eerst in 1,5 weekquote:
Vind het een beetje spannend om weer te werkenquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Doet het erg goed bij buitenlandse bezoekers.![]()
En MaJo? Al helemaal klaar om weer te gaan werken?
Ja ken het ook wel, maar dacht even helemaal niet aan dropquote:Op donderdag 11 juni 2009 13:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
echt iets voor jou eigenlijk. Ze lagen bij jazz ook in de keet. Ik ben weer thuis voor heet eerst in 1,5 week
De late dienst. Lekker.quote:Op donderdag 11 juni 2009 13:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het een beetje spannend om weer te werkenMaar gaat goed komen
En hoef pas om 5 uur dus dat scheelt
Eigenlijk vind ik het de minste dienst om te draaien omdat ik laat thuis ben en dan helemaal kapot ben, maar om er weer in te komen is het wel lekker om niet vroeg te hoeven beginnenquote:
Welke dienst is voor jou dan het beste?quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het de minste dienst om te draaien omdat ik laat thuis ben en dan helemaal kapot ben, maar om er weer in te komen is het wel lekker om niet vroeg te hoeven beginnen
Van 1 tot 5 of 2 tot 6quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welke dienst is voor jou dan het beste?
Avond of nachtdiensten zijn mijn favoriet.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:06 schreef MaJo het volgende:
Van 1 tot 5 of 2 tot 6Niet extreem vroeg op en op tijd klaar
Maar da's alleen voor de centen?quote:En zondagdiensten natuurlijk
Je zou bij mij als nachtmens ook denken dat het mijn favo diensten zijn, maar merk dat ik er de volgende dag veel meer kapot van ben. Bovendien verdien ik dan ook extra hoorquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Avond of nachtdiensten zijn mijn favoriet.
[..]
Maar da's alleen voor de centen?
Een extraatje is altijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 11 juni 2009 14:12 schreef Cobra4 het volgende:
Extra centen zijn altijd goed.![]()
Dan zijn oefening voor mij het beste. De Arbo gaat deels overboord. En om dat te compenseren krijgen we oefentoelage.
quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een extraatje is altijd mooi meegenomen
maar nu snap ik waarom je zo graag op oefening gaat
Nicequote:Op donderdag 11 juni 2009 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je het door.
2 weken oefening brengt iets minder op dan een maand normaal werken.
Anders kom je nog te laat ook.quote:Op donderdag 11 juni 2009 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nice
ik ga maar eens douchen en aankleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |