Ben er vorige week zondagavond geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 19:05 schreef hdmedewerker het volgende:
Gisteren naar Ciske de rat geweest in de martiniplaza en daarna heerlijk een pannenkoek gehad bij het pannenkoeken schip
had je wel je helm op?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Grulez het volgende:
Net gevoetbald in het Noorderplantsoen. Nog een pass gekregen van Bert Visscher was wel grappig. Hij was er samen met Arjen Robben, hun families en kids.
Dus jij bent helemaal opgewekt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef maok het volgende:
Ook weer terug van een weekendje camperen op een festival.
Ik had er zelfs in de stad ontzettend last van,quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En een TVP
Wij zijn weer terug van een lang weekend kamperen bij mijn moeder in de tuin(nieuwe tent uittesten)
Tent goedgekeurd en mee naar huis genomen, maar een weekend op het platteland deed mijn hooikoorts absoluut niet goed.
Maar weer terug in de stad trekt alles weer bij gelukkig
Ja, lijkt er wel opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft Leaner eigenlijk ook last van hooikoorts?
Aww zielig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op![]()
En hij mag nog geen medicijnen slikken
Het was fijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ondanks dat het eigenlijk gister had moeten gebeuren, vandaag toch even een feestje op de Grote Markt gevierd.
Wat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
- Edit: het valt mee gelukkig -
Ik dacht even dat iets van de apparatuur hier overleden was, maar gelukkig is dat niet het geval.quote:
Fietsen zijn overschat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:16 schreef Bob. het volgende:
Ah op die fiets.
Zomerjurkjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:46 schreef JH87 het volgende:
Auto's zijn ook tof maar fietsen zijn helden. Of heldinnen, in mijn geval dan.
Doorhalenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Zomerjurkjes
Ik heb er een lange nacht aankomen (En een toffe dag erachteraan). Om 20:00 begint de ALV van m'n studievereniging, wat meestal tot een uurtje om 6 duurt, om vervolgens om 9:00 richting Harkstede te gaan om daar de waterskiën in de ochtend en 's middags een paintballgeweer in m'n hand te nemen! Morgenavond dus brak...
Een ALV van 10 uur? Dan word je toch hartstikke gek op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Zomerjurkjes
Ik heb er een lange nacht aankomen (En een toffe dag erachteraan). Om 20:00 begint de ALV van m'n studievereniging, wat meestal tot een uurtje om 6 duurt, om vervolgens om 9:00 richting Harkstede te gaan om daar de waterskiën in de ochtend en 's middags een paintballgeweer in m'n hand te nemen! Morgenavond dus brak...
Het staat toch ook voor een Aandoening aan je Lever Vergadering?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef JH87 het volgende:
Hallo, als je niet goed zat van een ALV thuis komt doe je toch iets verkeerd.
Juist in de vakantie is een passer van onschatbare waarde lijkt me.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Tenminste, voorlopig nog niet.
In de vakantie vast ook niet.
Ah ok, ik las plasser.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:57 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat wou je gaan passer-en?
Het is de overdrachts ALV, nieuw bestuur dat geinstalleerd wordt dus daar zit sowieso veel traditie in. Daarnaast zijn er 48 agendapuntenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:38 schreef maok het volgende:
Dan hebben jullie niet echt een goede voorzitter ofwel?
Ik heb alleen nog Frans, daar heb ik niet echt een passér bij nodig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:01 schreef JH87 het volgende:
Niets, maar straks zou ik ineens de schuld krijgen dat je examens niet haalde zonder passer enzo.
Aan het werk om half 1 's nachts? Dat is juist het perfecte moment voor nutteloze discussies!quote:Op woensdag 3 juni 2009 07:38 schreef JH87 het volgende:
Gullie donders, ga aan 't werk! Nutteloze discussies.
Het is in ieder geval niet zo mooi als gisteren en het weekend...quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:54 schreef Bob. het volgende:
Aah, volgens weeronline word het vandaag slecht weer.
Ik ben er blij mee,quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:54 schreef Bob. het volgende:
Goed idee om eens aan het werk te gaanquote:Op woensdag 3 juni 2009 07:38 schreef JH87 het volgende:
Gullie donders, ga aan 't werk! Nutteloze discussies.
Oh, dan is het toch nog wel handig ja!quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ben er blij mee,
Was al heel bang dat ik met tranende ogen [hooikoorts] mijn examen moest maken,.
Ik ben op Zernike nat geworden, motregen that's all.quote:Op woensdag 3 juni 2009 09:54 schreef Bob. het volgende:
Whut, niet gaan overdrijven hoor.quote:
quote:De Leeuwarder Courant is gestuit op een nieuwe trend in de horeca: barplassen. Wie de pissoirs te ver vindt lopen, hangt gewoon zijn leuter uit zijn broek bij het bestellen van bier, om even achteloos te wateren zonder dat iemand het doorheeft. "In een drukke, smerige kroeg waar overal bier ligt, heb ik geen bezwaar. Wat je uitplast, is toch vooral bier," zo praat een anonieme barplasser zijn eigen gedrag goed. De krant noemt onder andere De Blauwe Engel in Groningen als een ideale kroeg voor barplassen. Dat klopt ook wel want dat is een donker ondergronds hol waar het daglicht nooit komt. (Geenstijl)
Hahaha. Vandaar die draaibar, dan loopt het langzaam onder de vloer door de centrifugale krachten.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Whut, niet gaan overdrijven hoor.
En ik ga nooit meer naar de Blauwe Engel.
[..]
Heldin!quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef freecell het volgende:
Haha
Ik ging toch al niet naar de engel
Ow en ik ben ook een held, heus! Ik heb gisteren een 13 jarig hysterisch meisje geEHBO-t. Ze had een gekneusde voet waar wat minder vel op zat dan de bedoeling was
quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:01 schreef freecell het volgende:
Haha
Ik ging toch al niet naar de engel
Ow en ik ben ook een held, heus! Ik heb gisteren een 13 jarig hysterisch meisje geEHBO-t. Ze had een gekneusde voet waar wat minder vel op zat dan de bedoeling was
Weer een reden erbij om niet heen te gaan. Maar barplassen is toch van alle tijden?quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Whut, niet gaan overdrijven hoor.
En ik ga nooit meer naar de Blauwe Engel.
[..]
Ligt er aan hoe oud je was.quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:14 schreef freecell het volgende:
Ik heb nog nooit gebarplast
Wel gezwembadplast vroeger, telt dat ook?
Ah mooi, ik gebruik ze alleen op het moment niet, ik heb ze alle drie zonder iets ergens in gestopt.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:55 schreef teigan het volgende:
Oh, maok, we vonden net in de auto dat dingetje wat bij jouw tulpjes hoorde....
Yayquote:
Als dat verrekte Roda nou 'ns had verloren had Cambuur lekker weer tegen Ajax mogen spelen...quote:
Mja balen is dat. Welterusten Groningen (hoi Bob.).quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:14 schreef Peterselieman het volgende:
Ook balen voor FC Groningen. Moeten ze volgend voetbalseizoen weer dat pokke eind naar Kerkrade maken
Dat heb ik altijd om half 2 als ik mn dipje van 12 uur te boven benquote:Op donderdag 4 juni 2009 00:34 schreef Bob. het volgende:
Slaap lekker .txt.
Zo om 12 uur 's nachts krijg ik altijd zo'n energie-boost dat ik zou willen dat het ochtend was en dat ik naar college mocht en naar vriendinnen kon enzo. Maar in plaats daar van stuiter ik een beetje door mijn kamer.
Misschien moet je dan om 12 uur heel snel gaan slapen, dan wil het nog een beetje.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd om half 2 als ik mn dipje van 12 uur te boven ben
Groningen is hip.quote:Op donderdag 4 juni 2009 00:37 schreef Adamo144 het volgende:na drukke tijden denk ik eindelijk tijd te hebben binnenkort voor een bezoekje aan Groningen
Chips. Dat was ik dus vergeten.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En iedereen maar die punt vergeten he,.
De punt hoort alleen maar achter de volledige naam of de afkorting. (CZ.)quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:05 schreef ChipsZak. het volgende:
En iedereen maar die punt vergeten he,.
Hoe weet jij dat nou! Het is toch zeker mijn naam?quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
De punt hoort alleen maar achter de volledige naam of de afkorting. (CZ.)
Dat je het even weet he.
Ik heb gezegd.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:11 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou! Het is toch zeker mijn naam?
Wildlife SOS.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:16 schreef .txt het volgende:
Animal Planet is tof !
Hm, ja da's ook tof.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:20 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wildlife SOS.
Ik zou mss naar Surrey gaan voor de open dag,maar het ziet er niet naar uit dat dit door kan gaan.
Jammer. Maar dan volgend jaar maar.
Wat wordt het?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:01 schreef .txt het volgende:
Hm, vandaag mogen we stemmen... Gaan jullie ook, of ben ik de enige?
VVD, omdat hun verkiezingsprogramma me het meeste aansprak.quote:
Als het landelijke verkiezingen waren zou ik ook PvdA stemmen...quote:
lees: PVV?quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:23 schreef Peterselieman het volgende:
Ik stem voor het niet gaan stemmen vandaag
Deze is te makkelijkquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, dat zijn josti's die daar op gaan stemmen
Vreemde combi tekstbestandje. Europees VVD stemmen en landelijk voor de PVDA willen kiezenquote:Op donderdag 4 juni 2009 16:26 schreef .txt het volgende:
[..]
Als het landelijke verkiezingen waren zou ik ook PvdA stemmen...
Maar Europa is atm een bureaucratische zooi imo.
Jammer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:45 schreef maok het volgende:
Ik ga zo ook maar even stemmen. Ik zeg lekker niet waarop
Hahaha. Nee, Brussel moet efficiënter worden en zich niet met teveel met ons bemoeien.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemde combi tekstbestandje. Europees VVD stemmen en landelijk voor de PVDA willen kiezen
Marianne staat heul wel op de lijst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:39 schreef JH87 het volgende:
Grulez is meer zo'n PvdD stemmer omdat ie Marianne leuk vindt, maar hij heeft nog niet door dat Marianne niet op de lijst staat.
Oh ze is lijstduwer, wist ik niet. Zie het nu ook.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:18 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Marianne staat heul wel op de lijst.
Of snap ik ergens een grap niet?
Beter opletten, Jop.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:24 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oh ze is lijstduwer, wist ik niet. Zie het nu ook.
Op de PVV of heb je nog niet op de poll gestemdquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb gestemd voor het eerst in mijn leven.
Ik stem PVV.quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Op de PVV of heb je nog niet op de poll gestemd
Leuk hè?quote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef ChipsZak. het volgende:Ik heb gestemd voor het eerst in mijn leven.
Bekijk wat de afstand is en ga uit van een snelheid tussen de 10 en 15 km p/u?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om te fietsen van Groningen naar Zuidwolde en hoe ik in hemelsnaam daar aankom?
Er zijn geen fietsrouteplanners.
Gewoon de Groningerweg affietsen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand hoelang het ongeveer duurt om te fietsen van Groningen naar Zuidwolde en hoe ik in hemelsnaam daar aankom?
Er zijn geen fietsrouteplanners.
Autoweg geeft denk ik een andere afstand dan een fietsweg vanwege andere route.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Bekijk wat de afstand is en ga uit van een snelheid tussen de 10 en 15 km p/u?
Die is idd nog beter, langs dat kanaal.quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:52 schreef maok het volgende:
hoe je daar komt:
Vanaf de Nieuwe Ebbingestraat bijna alsmaar rechtdoor. Dan kom je vervolgens door de bankastraat (paralelweg van de Bedumerweg), Soendastraat (nog steeds paralweg Bedumerweg), de oprit van Noordzeeweg op (langs de ringweg), over de Noordzeebrug, onderaan de afrit rechts en bij de stoplichten weer links (= Groningerweg), dan rij je langs water, de Hornbach en kom je vanzelf aan in Zuidwolde.
Vanaf het einde van de Ebbingestraat zal het ongeveer 15 minuten fietsen zijn.
Je kunt inderdaad ook via Beijum fietsen maar dat is waarschijnlijk langer en ook ingewikkelder.
Met harde banden, wind mee en in een keer goed fietsen... Kan het in 15 minuten maar ik zou minstens het dubbele ervoor uittrekken.quote:
Jammer, foto gemistquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef freecell het volgende:
Welja!
Ik haal hem zo weer weg wegens oppaskindje
Ik heb hem gemistquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:27 schreef freecell het volgende:
Welja!
Ik haal hem zo weer weg wegens oppaskindje
D66 scoort ook goed! Voorlopige prognose CDA 20,3% PvdA 13,4% VVD 11,3% GroenLinks 9,2% SP 7,9% CU-SGP 6,6% PvdD 3,8% Overig 2,0% D66 10,9% PVV 14,8%quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef Bob. het volgende:
Ik heb net ook nog snel gestemd, D66.
Eigenlijk wilde ik niet gaan omdat ik me niet genoeg had ingelezen, maar mijn zus dwong me. Nu ben ik ook zo'n iemand die z'n stem heeft gebaseerd op wat stomme stellingen van de stemwijzer, bluh.
Je zegt het zelf al.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Luco het volgende:
Niet gaan stemmen is gewoon zonde, snap nooit dat de opkomst zo laag is...
Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig dat er zo weinig mensen komen.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:06 schreef Luco het volgende:
Niet gaan stemmen is gewoon zonde, snap nooit dat de opkomst zo laag is...
Maar toch, deelnemen aan de democratie zie ik als een plicht. Ik heb liever dat mensen stemmen zonder dat ze een verkiezingsprogramma hebben gelezen dan dat ze niet stemmen... Ze weten heus wel ongeveer of ze links of rechts zijn. Jammer dus van de lage opkomst.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig dat er zo weinig mensen komen.
Maar ik had bij deze verkiezing me er nog niet echt in verdiept, en had überhaupt vandaag pas door dat het deze dag was. En dan vind ik het ook stom om zomaar op iets te gaan stemmen gewoon omdat het zou moeten..
Stem dan blanco. Verneuk je die opkomst in ieder geval niet...quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:18 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk ook wel schandalig dat er zo weinig mensen komen.
Maar ik had bij deze verkiezing me er nog niet echt in verdiept, en had überhaupt vandaag pas door dat het deze dag was. En dan vind ik het ook stom om zomaar op iets te gaan stemmen gewoon omdat het zou moeten..
Leuk hequote:Op donderdag 4 juni 2009 19:52 schreef .txt het volgende:
Man vernielt stempotloden vanwege Wilders
Peterselieman, dat was een mooi bericht.
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 21:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Had het op zn minst op volgorde gezet.
Hoe is het met Leander,quote:Op vrijdag 5 juni 2009 08:41 schreef freecell het volgende:
gmogge!
Ik heb 'gewoon' acht uur geslapen en voel me zo gaar als een weetikveelwat. Hopeloos dit.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 11:35 schreef Bob. het volgende:
Weg geslapen?
Ik heb ook uitgeslapen, en ik vond het heerlijk.Maar nu werkt de douche niet, dat is iets minder heerlijk.
quote:
En terecht...quote:
Laat je maar gaan en laat je maar los, het is weekend, de week zit erop!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:27 schreef JH87 het volgende:
Is het alweer avond?
Dat moet te doen zijn. Wat zijn je wensen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Hola Groningers! Ik kom graag tijdelijk in jullie stad wonen (half jaar, vanaf juli). Heeft er iemand woonruimte voor me? Gemeubileerd en met internet. Wil er best wat voor betalen (max. 600 euro).
TVP dus ook... aangezien ik voor m'n werk een half jaar naar Groningen ga...
http://www.zeeven.nl heeft meestal een goed aanbod in jouw prijsklasse (ze zijn wel streng met aannemen van mensen, geen studenten e.d. geloof ik)quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:51 schreef Nielsch het volgende:
Hola Groningers! Ik kom graag tijdelijk in jullie stad wonen (half jaar, vanaf juli). Heeft er iemand woonruimte voor me? Gemeubileerd en met internet. Wil er best wat voor betalen (max. 600 euro).
TVP dus ook... aangezien ik voor m'n werk een half jaar naar Groningen ga...
Dan heb je toch een mooie vrouw nodig die je ieder uur wakker maakt om er zeker van te zijn dat het goed met je gaat?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 21:53 schreef Luco het volgende:
Bleeegh... Vandaag tijdens m'n wedstrijd vol op m'n achterhoofd gevallen. Gevolg is dat ik nu met koppijn thuis zit. Huisartsenpost heb ik ook al aan de lijn gehad, die dacht aan een lichte hersenschudding. Lekker 2-3 dagen rust houden
A'dam.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:20 schreef maok het volgende:
Zo, ook weer terug van een dagje a'dam/ zandvoort/ haarlem![]()
Luco beterschap
Ja hij floot ons tegen oud FC Groningen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
ah, die leidsman die goed is in het hanteren van de fluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |