Ben er vorige week zondagavond geweestquote:Op maandag 1 juni 2009 19:05 schreef hdmedewerker het volgende:
Gisteren naar Ciske de rat geweest in de martiniplaza en daarna heerlijk een pannenkoek gehad bij het pannenkoeken schip
had je wel je helm op?quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Grulez het volgende:
Net gevoetbald in het Noorderplantsoen. Nog een pass gekregen van Bert Visscher was wel grappig. Hij was er samen met Arjen Robben, hun families en kids.
Dus jij bent helemaal opgewekt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 00:01 schreef maok het volgende:
Ook weer terug van een weekendje camperen op een festival.
Ik had er zelfs in de stad ontzettend last van,quote:Op maandag 1 juni 2009 22:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En een TVP
Wij zijn weer terug van een lang weekend kamperen bij mijn moeder in de tuin(nieuwe tent uittesten)
Tent goedgekeurd en mee naar huis genomen, maar een weekend op het platteland deed mijn hooikoorts absoluut niet goed.
Maar weer terug in de stad trekt alles weer bij gelukkig
Ja, lijkt er wel opquote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Heeft Leaner eigenlijk ook last van hooikoorts?
Aww zielig.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 09:17 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, lijkt er wel op![]()
En hij mag nog geen medicijnen slikken
Het was fijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 23:28 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ondanks dat het eigenlijk gister had moeten gebeuren, vandaag toch even een feestje op de Grote Markt gevierd.
Wat?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 10:40 schreef Peterselieman het volgende:
Goeiemorgen
- Edit: het valt mee gelukkig -
Ik dacht even dat iets van de apparatuur hier overleden was, maar gelukkig is dat niet het geval.quote:
Fietsen zijn overschat.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:16 schreef Bob. het volgende:
Ah op die fiets.
Zomerjurkjesquote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:46 schreef JH87 het volgende:
Auto's zijn ook tof maar fietsen zijn helden. Of heldinnen, in mijn geval dan.
Doorhalenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Zomerjurkjes
Ik heb er een lange nacht aankomen (En een toffe dag erachteraan). Om 20:00 begint de ALV van m'n studievereniging, wat meestal tot een uurtje om 6 duurt, om vervolgens om 9:00 richting Harkstede te gaan om daar de waterskiën in de ochtend en 's middags een paintballgeweer in m'n hand te nemen! Morgenavond dus brak...
Een ALV van 10 uur? Dan word je toch hartstikke gek op een gegeven moment?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:02 schreef Luco het volgende:
[..]
Zomerjurkjes
Ik heb er een lange nacht aankomen (En een toffe dag erachteraan). Om 20:00 begint de ALV van m'n studievereniging, wat meestal tot een uurtje om 6 duurt, om vervolgens om 9:00 richting Harkstede te gaan om daar de waterskiën in de ochtend en 's middags een paintballgeweer in m'n hand te nemen! Morgenavond dus brak...
Het staat toch ook voor een Aandoening aan je Lever Vergadering?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:00 schreef JH87 het volgende:
Hallo, als je niet goed zat van een ALV thuis komt doe je toch iets verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |