quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik ben ook wel eens in groningen geweest!
Wat toevallig, ik ook!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:28 schreef Dirk1990 het volgende:
Ik ben ook wel eens in groningen geweest!
* maok pakt Freecell bij haar hand en zet haar terug op de bank geeft een aai over haar hoofd en zegt; rustig maar, je bent er al...quote:
De zwangere olifant topic gaat harder dan dit topicquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:35 schreef maok het volgende:
[..]
* maok pakt Freecell bij haar hand en zet haar terug op de bank geeft een aai over haar hoofd en zegt; rustig maar, je bent er al...
Heyquote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
De zwangere olifant topic gaat harder dan dit topic
Je mag heulmaal niet schoppen! Alleen bij voetbal mag dat!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey!!!
Mag ik even de link weten?
* freecell schopt Grulez!
maar olifanten bevallen niet zo heel vaak en groningen blijft wel staan.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
De zwangere olifant topic gaat harder dan dit topic
Je hebt zeker niet de smurfenaflevering vanmiddag op de Belg gezien... Schoppen mag dus helemaal niet, dan krijg je een rode stip op je neus!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Hey!!!
Mag ik even de link weten?
* freecell schopt Grulez!
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 23:00 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet de smurfenaflevering vanmiddag op de Belg gezien... Schoppen mag dus helemaal niet, dan krijg je een rode stip op je neus!
quote:Op zondag 17 mei 2009 00:55 schreef MaxMark het volgende:
Niet te verwarren met de enigszins gelijkende vroedvrouw.
Nederlands.quote:
Pak wikipedia erbij, succes gegarandeerd.quote:Op zondag 17 mei 2009 09:33 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!!
Ik ga eens kijken of ik vandaag nog meer plagiaat kan vinden.... Maakt het nakijken altijd een stuk leuker...
En het babyolifantje is lief!
zo slim zijn ze nog niet eens, ze doen gewoon copy paste van het verslag van hun klasgenoten...quote:Op zondag 17 mei 2009 09:42 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Pak wikipedia erbij, succes gegarandeerd.
Ik heb geen zin in kerkGebeurt me bijna nooit.
Waarom niet?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:42 schreef LoudGirl het volgende:
Ik heb geen zin in kerkGebeurt me bijna nooit.
Jij geeft op een middelbare school les toch? Welk niveau?quote:Op zondag 17 mei 2009 09:47 schreef teigan het volgende:
[..]
zo slim zijn ze nog niet eens, ze doen gewoon copy paste van het verslag van hun klasgenoten...
jups... Havo en vwo, met nadruk op de bovenbouw..quote:Op zondag 17 mei 2009 10:11 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij geeft op een middelbare school les toch? Welk niveau?
Je geeft geschiedenis toch? Nog andere vakken?quote:Op zondag 17 mei 2009 10:28 schreef teigan het volgende:
[..]
jups... Havo en vwo, met nadruk op de bovenbouw..
Ik heb trouwens vorig studiejaar farmaceuten geassisteerd, was ook wel eens leuk..
Nee, geschiedenis doe ik niet aan.... Ik heb Organische Chemie geassisteerd.. En dan kan je zelf wel bedenken welk vak ik geef....quote:Op zondag 17 mei 2009 11:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Je geeft geschiedenis toch? Nog andere vakken?
Enneh, hoezo heb je farmaceuten geassisteerd? Vak als WeTeM ofzo?
Organische Chemie practicum, daar had ik een Chinees als assistent die bijna geen engels sprak. Scheelde achteraf nog ook, helft van de dingen (Reactievergelijkingen, NMR-analyses) heeft hij voor me uitgeplozen omdat hij me geen principes uit kon leggenquote:Op zondag 17 mei 2009 11:48 schreef teigan het volgende:
[..]
Nee, geschiedenis doe ik niet aan.... Ik heb Organische Chemie geassisteerd.. En dan kan je zelf wel bedenken welk vak ik geef....
beide... Ik stond bijna helemaal aan de rechterkant van het gebouw..quote:Op zondag 17 mei 2009 13:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Organische Chemie practicum, daar had ik een Chinees als assistent die bijna geen engels sprak. Scheelde achteraf nog ook, helft van de dingen (Reactievergelijkingen, NMR-analyses) heeft hij voor me uitgeplozen omdat hij me geen principes uit kon leggen.
Je hebt dat dus in het studiejaar 2007-2008 geassisteerd? Welk blok?
Er waren 3 blokkenquote:Op zondag 17 mei 2009 15:01 schreef teigan het volgende:
[..]
beide... Ik stond bijna helemaal aan de rechterkant van het gebouw..
Ja, maar er waren maar 2 blokken Organische Chemie, meer assistenten konden we niet krijgen...quote:Op zondag 17 mei 2009 15:05 schreef Luco het volgende:
[..]
Er waren 3 blokken. Ik heb ergens halverwege het gebouw mijn stofjes mogen maken, vond er geen zak aan
heheh. Sorry dat ik je niet herkende, maar je haar is ook anders en en...quote:Op zondag 17 mei 2009 06:39 schreef Bob. het volgende:
Ik heb G. net gezien in de Engel!
Maar hij herkende me niet.
P.S.: Als je wel hebt opgelet, sorry voor de debiele dansjes daarvoor, maar het was 6 uur. En de engel.
Slaap lekker.
Elke keer als ik mijn haar verander herkend niemand me meer, dus ik kan het je niet echt kwalijk nemen.quote:Op zondag 17 mei 2009 15:54 schreef Grulez het volgende:
[..]
heheh. Sorry dat ik je niet herkende, maar je haar is ook anders en en...De gothic oog heb ik niet kunnen zien (ik moest er nog ff aan denken)
![]()
Net een uur wakker trouwens
directe link in de krant zetten werkt nietquote:Op zondag 17 mei 2009 15:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Leuk ja. Lekker ook om eerst 18 keer te moeten klikken om bij het goede topic te komen
Uhhh een half uur later of zo?quote:Op zondag 17 mei 2009 17:39 schreef Bob. het volgende:
[..]
Elke keer als ik mijn haar verander herkend niemand me meer, dus ik kan het je niet echt kwalijk nemen.
En slaapkop.Tot hoe laat ben je dan nog gebleven?
Omdat iemand een bepaald stofje niet in de zuurkast afgewogen had? Ik kan me dat nog herinneren. Ging naar Jut en Jul, kwam terug, allemaal mannen in brandweerpakken. Sta je daar met je NMRbuisjequote:Op zondag 17 mei 2009 15:20 schreef teigan het volgende:
[..]
Ja, maar er waren maar 2 blokken Organische Chemie, meer assistenten konden we niet krijgen...
Vandaar al die post docs..
Ik vond het verschil tussen de twee blokken heel apart... Ik had het eerste blok een hele enthousiaste groep, en het tweede blok vonden ze er weinig aan...
Zo uit mijn hoofd moet je in het tweede blok hebben gezeten... Een week voor kerst, en dan na kerst nog 2 weken... Het blok dat ik nog een ziekenhuisbezoekje heb gedaan...
jups, dat was het.....quote:Op zondag 17 mei 2009 23:00 schreef Luco het volgende:
[..]
Omdat iemand een bepaald stofje niet in de zuurkast afgewogen had? Ik kan me dat nog herinneren. Ging naar Jut en Jul, kwam terug, allemaal mannen in brandweerpakken. Sta je daar met je NMRbuisje
Dankje.quote:
Ze is nu bezig geloof ik, tot 12 uur.quote:
Ga je de antwoorden bekijken?quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
stom Nederlands.
Maar mss heb ik het onwijs goed gedaan, wat wel vaker het geval is als ik denk dat het kut ging,.
Hoi!quote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
stom Nederlands.
Maar mss heb ik het onwijs goed gedaan, wat wel vaker het geval is als ik denk dat het kut ging,.
Hopelijk heb je het gehaaldquote:Op maandag 18 mei 2009 12:59 schreef ChipsZak. het volgende:
stom Nederlands.
Dat was ik van plan niet te doen maar heb het zonet toch gedaan.quote:
Ik ga psychologie studeren aan de RuG.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoi!
Echt een onvoldoende halen op Nederlands is vrij moeilijk hoor
Wat ga je volgend jaar eigenlijk doen?
Doe groetjes aan m'n ex.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga psychologie studeren aan de RuG.
Zal ik doen.quote:
Geen idee, maar dat hoeft ook niet per se. Zolang ik het maar haal en er niet te lang door blijf hangen.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Hoezeeee chips!
En die statistiek overleef je welKan je geen vrijstelling krijgen?
Lekker wijf met dikke tieten die altijd chagerijnig kijkt. Kan niet missen.quote:
Geil.quote:Op maandag 18 mei 2009 13:28 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lekker wijf met dikke tieten die altijd chagerijnig kijkt. Kan niet missen.
Als jij weet hoe je vrijstelling kan krijgen voor vakken die je lastig vindt laat het me dan even wetenquote:Op maandag 18 mei 2009 13:16 schreef freecell het volgende:
Hoezeeee chips!
En die statistiek overleef je welKan je geen vrijstelling krijgen?
Maar door zo'n vervangende opdracht laat je als nog zien dat je wel over de kennis beschikt, dat is wat anders dan een vrijstellingquote:Op maandag 18 mei 2009 13:47 schreef maok het volgende:
Als je dyscalculatie/ dyslexie enz kan er vaak een heleboel geregeld worden. Ik mocht met mijn dyslexie bijvoorbeeld voor een gedeelte van engels een vervangende opdracht maken ipv het tentamen (dat ik inmiddels al 5 of 6 keer had gemaakt met als hoogste cijfer een 3).
Hoi, graag verwijs ik je door naar #carequote:
Dat had ik wel verwachtquote:Op maandag 18 mei 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga psychologie studeren aan de RuG.
quote:
Welkom terug in de wereld van geld, rijkdom en mooie vrouwen zonder HIVquote:
Echt, op een gegeven moment ga je zo naar die vrouwen verlangen, niet normaal. Ik draaide bijna door toen ik in Frankfurt een roodharig meisje zag en na alle slurpende, kwijlende en stinkende tulbanden om me heen in 't vliegtuig vannacht zat ik in de ICE ineens in een schoolklas van 18, 19-jarige meisjes die stuk voor stuk echtquote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Welkom terug in de wereld van geld, rijkdom en mooie vrouwen zonder HIV
Er gaat iets foutquote:
Whehequote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef JH87 het volgende:
En rijkdom is daar hoor. In vier weken anderhalfmiljoen gepind, dat is pas vette shit.
Lijkt mij wel leuk, maar hoe regelen we dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef maok het volgende:
Hej Teigan, ik ga zo even naar de action opzoek naar 1001 nacht spulletjes (oa) zin om mee te gaan?
quote:
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer komt Jop eigenlijk terug?
Zimbabwe?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.
Oeh. Is ze een lekkere Afrikaanse agrarier?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh. Is ze een lekkere Afrikaanse agrarier?
Slapen is natuurlijk uitgesloten 's nachts.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:08 schreef Bob. het volgende:
Er valt 's nachts gewoon zo weinig te beleven, je moet iets.
En goedemorgen.
Wat een liefde, hier.quote:
En a.s. maandag heb ik wiskunde examen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef JH87 het volgende:
Over een uurtje zit ik weer in de trein naarGroningen
.
Lekkere studentes spotten op straat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En a.s. maandag heb ik wiskunde examen.
Daarna kunnen we zomerjurkjes en witbier [en ik sinaasappelsap] doen!
Altijd goed.quote:
Frankrijk wil je ook niet lang blijvenquote:
Kan je gelukkig weer fokkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik ben weer in Groningen, een half uur nadat ik aankwam stond er een mannetje voor de deur met een internetmodem en m'n internet doet het nu ook.
heuj heuj, en onze plannen dan.quote:
B'pest is tof, al 3 keer geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je in de eerste week van juni? Ik ga donderdag eerst 10 dagen naar B'pest
Nu al weekend? Ik mag morgen m'n thesis aan gaan passen, zelfde geld voor donderdag. Vrijdag puntjes op de i en dan heb ik om 2100hr weekendquote:
quote:
Doe je aan wedstrijdroeien? Welke vereniging zit je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Bob. het volgende:
Ik heb blaren op de blaren van mijn blaren.Roeien.
Nou, ruilen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef teigan het volgende:
[..]
het is haast niet leuk meer, zoveel vrije dagen, en nog maar zo weinig lessen tot de zomervakantie.
Met liefde, heb ik vaker gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef maok het volgende:
Besef wel dat je dan les moet geven aan een klas vol met pubers
Jaaaaaaaaaaa, ik wil Leander wel hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Met liefde, heb ik vaker gedaan
Iemand 5 dagen in de week 3 baby's en een huishouden hebben.... En 's avonds en 's nachts ook nog één baby?
Dat geeft niks. Gewoon de dictator uithangen dan blijven ze wel rustig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef maok het volgende:
Besef wel dat je dan les moet geven aan een klas vol met pubers
Minequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef maok het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik wil Leander wel hebben(en omdat ik je baantje niet wil afpakken mag je rest houden, die gaan toch steeds weer naar hun ouders terug
)
Mja. maar die Gouden & Zilveren eeuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal veel gebeurd de afgelopen duizenden jaren
Misschien moet je eens gaan praten met de britse dame die haar drieling al een tijdje McDonalds voert....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mine![]()
En ze vonden hem te dun vandaag op het CBMoet meer eten in, maar dat ventje éét al de hele dag
Haha nee, ik ben pas 5 weken bezig en kan er nog geen bal van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe je aan wedstrijdroeien? Welke vereniging zit je?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef teigan het volgende:
Ik heb gezegd dat ik vond dat zij daar alle recht toe had, maar dat ze misschien beter geen schroevendraaier had kunnen pakken, maar een klauwhamer of een cirkelzaag.....
Hey, Waar zit de FFS? En hoe laat is die skate?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef maok het volgende:
Ik ben deze winter naar frankrijk geweest om te skieën en deze zomer ga ik er klimmen. Voor dat soort sporten is frankrijk toch best handig bij het gebrek aan bergen hier.
Heeft er iemand trouwens nog wat kroonkurken over? Vrijdag is er een themaskate met de ffs en ik ga als prinses uit de sprookjes van 1001 nacht. Daar wil ik een buikdanssjaalachtigiets bij maken en kroonkurken maken lekker veel lawaai als ze tegen elkaar aan tikken. Spaart iemand ze (of gooit iemand ze gewoon nooit weg) en mag ik er dan een aantal van hebben?
We vertrekken altijd vrijdag 20.00 uur bij de ovale vijver in het noorderplantsoen. De route is vooraf te bekijken op de site want die is elke week anders. Ik zie trouwens dat de route van vrijdag er nog niet op staat. Je kunt op de site ook vlak van te voren zien of het door gaat. (ivm het weer)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hey, Waar zit de FFS? En hoe laat is die skate?
Lijkt me wel leuk om daar eens wat foto's te maken.
Mits ik kroonkurken kan regelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef maok het volgende:
Gezellig, teigan en ik zijn dus de 2 1001-nacht prinsessen als het goed is.
vaak ookeen speciale kroonkurkenbakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef maok het volgende:
Had ik ook al bedacht. Maar ik vrees dat een heleboel zaken de flesjesopenener boven de prullenbak hebben hangen en ik heb geen zin ze daar uit te vissen.
Dat zou super zijn. Helemaal als ik voor die tijd ook nog even skates kan zien te regelen.. Mijne passen niet meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef maok het volgende:
Gezellig, teigan en ik zijn dus de 2 1001-nacht prinsessen als het goed is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Met liefde, heb ik vaker gedaan
Iemand 5 dagen in de week 3 baby's en een huishouden hebben.... En 's avonds en 's nachts ook nog één baby?
7 dagen, goed puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Mijn week heeft 7 dagen. Of laat je man en kind 2 dagen per week aan hun lot over? Ik wil Leander trouwens ook wel. Hij is goed met katten toch?
Ik las ergens iets dergelijks inderdaadquote:
Stom beestquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
Opnemen voor Dannyquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat doet hij echt niet zomaar hoor. Dan moet je het echt bont hebben gemaakt.
Ha-ha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Knap je nog kan typen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als jeje handen zometeen maar wast.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Er missen wat letters op mijn toetsenbord
Wat ben je oud !quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef Grulez het volgende:
Hum mn eindexamen is alweer 9 jaar geleden...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef JH87 het volgende:
Huishoudschool? Of bestond het moderne systeem toen al?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef JH87 het volgende:
Huishoudschool? Of bestond het moderne systeem toen al?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:16 schreef Grulez het volgende:
Ik mocht tenminste nog vakken kiezen![]()
Nederlands, Engels, Economie, Natuurkunde, Wiskunde A en Wiskunde B. En wat ga je dan uiteindelijk studeren... Sociologie![]()
Dat is toch altijd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Bob. het volgende:
Huh, had je twee soorten wiskunde door elkaar heen?
Uh Bobs, in onze tijd had je ook al Wiskunde A en Wiskunde B. Of allebei.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:19 schreef Bob. het volgende:
Huh, had je twee soorten wiskunde door elkaar heen?
Als je wil wel.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar je volgde ze toch nooit tegelijk?
Economie, Wiskunde A en B wel. In Engels was ik erg slecht en voor Natuurkunde heb ik mn eerste voldoende op mn examen gehaald... Geen idee waarom ik dat ooit heb gekozen.quote:
Nee hoor. Het vult elkaar (in mijn tijdquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:22 schreef Bob. het volgende:
Dat je er dus een van de twee moest kiezen. Als je A én B doet lijkt dat me een beetje dubbel op?
Toch?
Natuurkunde,quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Economie, Wiskunde A en B wel. In Engels was ik erg slecht en voor Natuurkunde heb ik mn eerste voldoende op mn examen gehaald... Geen idee waarom ik dat ooit heb gekozen.
Ahaquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Natuurkunde,
Maar ik doelde eigs op sociologie,.
Oké, tof.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
AhaSociologie vind ik wel leuk
Je kan er verder niks mee en de studie is niet hoogstaand, maar dat terzijde
Oh, nou op mijn school kon dat niet. Maar misschien waren wij ook wel gewoon raar, we hadden ook onze eigen gemaakte methode die alleen door onze school werd gebruikt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:23 schreef Grulez het volgende:
[..]
Nee hoor. Het vult elkaar (in mijn tijd) gewoon aan.
Die snap ik nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 13:30 schreef Grulez het volgende:
[..]
Hadden we bijna samen thee kunnen drinken in de Hortus
Dat hebben we laatst uitgeprobeerd met Daniël. Kat bijna letterlijk tegen het plafond van paniek. Andere kat is afgelopen zondag in haar eigen huis achterna gezeten door tekkel. Heeft vervolgens haar slachtofferrol de hele dag uitgebuit om een maximale hoeveelheid aandacht uit dit incident te slepen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:43 schreef freecell het volgende:
[..]
7 dagen, goed puntMaar in het weekend werk ik natuurlijk niet, dan relax ik met man en kind
Hij éét katten, begint het liefst bij de staart![]()
De mijne is inmiddels sabbelbestendig (en Leander is in ieder geval niet allergisch voor katten) maar ik weet niet hoe die van jou reageren op een best snel kruipend hongerig wezen?
Sociologie en Psychologie hebben dezelfde kantine. En tussen de gebouwen in zit de Hortustuin.quote:
Interessant.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Sociologie en Psychologie hebben dezelfde kantine. En tussen de gebouwen in zit de Hortustuin.
Bijna denk ik.quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Interessant.
Maar ik moet nog beginnen en jij bent dus net klaar [bijna] ?
Gefeliciteerd!quote:
KCV had je geen eindexamen in. Heb dat ook als keuzevak gedaan, puur om naar Rome te kunnenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:12 schreef Bob. het volgende:
Ik kan me er eigenlijk ook nog maar 6 herinneren..
Nederlands, Engels, Aardrijkskunde, Geschiedenis, Economie en Wiskunde B1.. Ik had nog wel een keuze vak, KCV, maar was dat tentamen dan zo saai dat ik het zelfs ben vergeten?
Bij ons was het verplichte kost. En ja Rome is tofquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:23 schreef Luco het volgende:
[..]
KCV had je geen eindexamen in. Heb dat ook als keuzevak gedaan, puur om naar Rome te kunnen
Ah oke, dan klopt mijn herinnering toch.quote:Op woensdag 20 mei 2009 14:23 schreef Luco het volgende:
[..]
KCV had je geen eindexamen in. Heb dat ook als keuzevak gedaan, puur om naar Rome te kunnen
Vet stoerquote:
quote:
Dat waren idd kansloze vakken. Heb bij verzorging nog wel eens een opstel van 2 kantjes in moeten leveren, omdat ik een keer niet op was komen dagenquote:Op woensdag 20 mei 2009 14:47 schreef Grulez het volgende:
Ik heb nog wel techniek en verzorging gehad... Kansloos was dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |