Dat had ik wel verwachtquote:Op maandag 18 mei 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga psychologie studeren aan de RuG.
quote:
Welkom terug in de wereld van geld, rijkdom en mooie vrouwen zonder HIVquote:
Echt, op een gegeven moment ga je zo naar die vrouwen verlangen, niet normaal. Ik draaide bijna door toen ik in Frankfurt een roodharig meisje zag en na alle slurpende, kwijlende en stinkende tulbanden om me heen in 't vliegtuig vannacht zat ik in de ICE ineens in een schoolklas van 18, 19-jarige meisjes die stuk voor stuk echtquote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Welkom terug in de wereld van geld, rijkdom en mooie vrouwen zonder HIV
Er gaat iets foutquote:
Whehequote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef JH87 het volgende:
En rijkdom is daar hoor. In vier weken anderhalfmiljoen gepind, dat is pas vette shit.
Lijkt mij wel leuk, maar hoe regelen we dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef maok het volgende:
Hej Teigan, ik ga zo even naar de action opzoek naar 1001 nacht spulletjes (oa) zin om mee te gaan?
quote:
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer komt Jop eigenlijk terug?
Zimbabwe?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.
Oeh. Is ze een lekkere Afrikaanse agrarier?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh. Is ze een lekkere Afrikaanse agrarier?
Slapen is natuurlijk uitgesloten 's nachts.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:08 schreef Bob. het volgende:
Er valt 's nachts gewoon zo weinig te beleven, je moet iets.
En goedemorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |