Dat had ik wel verwachtquote:Op maandag 18 mei 2009 13:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik ga psychologie studeren aan de RuG.
quote:
Welkom terug in de wereld van geld, rijkdom en mooie vrouwen zonder HIVquote:
Echt, op een gegeven moment ga je zo naar die vrouwen verlangen, niet normaal. Ik draaide bijna door toen ik in Frankfurt een roodharig meisje zag en na alle slurpende, kwijlende en stinkende tulbanden om me heen in 't vliegtuig vannacht zat ik in de ICE ineens in een schoolklas van 18, 19-jarige meisjes die stuk voor stuk echtquote:Op maandag 18 mei 2009 15:31 schreef Luco het volgende:
[..]
Welkom terug in de wereld van geld, rijkdom en mooie vrouwen zonder HIV
Er gaat iets foutquote:
Whehequote:Op maandag 18 mei 2009 16:01 schreef JH87 het volgende:
En rijkdom is daar hoor. In vier weken anderhalfmiljoen gepind, dat is pas vette shit.
Lijkt mij wel leuk, maar hoe regelen we dat?quote:Op maandag 18 mei 2009 16:15 schreef maok het volgende:
Hej Teigan, ik ga zo even naar de action opzoek naar 1001 nacht spulletjes (oa) zin om mee te gaan?
quote:
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.quote:Op maandag 18 mei 2009 20:17 schreef MaxMark het volgende:
Wanneer komt Jop eigenlijk terug?
Zimbabwe?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.
Oeh. Is ze een lekkere Afrikaanse agrarier?quote:Op maandag 18 mei 2009 20:22 schreef Grulez het volgende:
[..]
Niet. Hij is verkocht als slaaf aan een Afrikaanse agrariër.
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 18 mei 2009 21:53 schreef JH87 het volgende:
[..]
Oeh. Is ze een lekkere Afrikaanse agrarier?
Slapen is natuurlijk uitgesloten 's nachts.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 08:08 schreef Bob. het volgende:
Er valt 's nachts gewoon zo weinig te beleven, je moet iets.
En goedemorgen.
Wat een liefde, hier.quote:
En a.s. maandag heb ik wiskunde examen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef JH87 het volgende:
Over een uurtje zit ik weer in de trein naarGroningen
.
Lekkere studentes spotten op straat.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En a.s. maandag heb ik wiskunde examen.
Daarna kunnen we zomerjurkjes en witbier [en ik sinaasappelsap] doen!
Altijd goed.quote:
Frankrijk wil je ook niet lang blijvenquote:
Kan je gelukkig weer fokkenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 15:47 schreef JH87 het volgende:
Zo, ik ben weer in Groningen, een half uur nadat ik aankwam stond er een mannetje voor de deur met een internetmodem en m'n internet doet het nu ook.
heuj heuj, en onze plannen dan.quote:
B'pest is tof, al 3 keer geweestquote:Op dinsdag 19 mei 2009 17:29 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kan je in de eerste week van juni? Ik ga donderdag eerst 10 dagen naar B'pest
Nu al weekend? Ik mag morgen m'n thesis aan gaan passen, zelfde geld voor donderdag. Vrijdag puntjes op de i en dan heb ik om 2100hr weekendquote:
quote:
Doe je aan wedstrijdroeien? Welke vereniging zit je?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:52 schreef Bob. het volgende:
Ik heb blaren op de blaren van mijn blaren.Roeien.
Nou, ruilen?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:27 schreef teigan het volgende:
[..]
het is haast niet leuk meer, zoveel vrije dagen, en nog maar zo weinig lessen tot de zomervakantie.
Met liefde, heb ik vaker gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef maok het volgende:
Besef wel dat je dan les moet geven aan een klas vol met pubers
Jaaaaaaaaaaa, ik wil Leander wel hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Met liefde, heb ik vaker gedaan
Iemand 5 dagen in de week 3 baby's en een huishouden hebben.... En 's avonds en 's nachts ook nog één baby?
Dat geeft niks. Gewoon de dictator uithangen dan blijven ze wel rustig.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:33 schreef maok het volgende:
Besef wel dat je dan les moet geven aan een klas vol met pubers
Minequote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:46 schreef maok het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa, ik wil Leander wel hebben(en omdat ik je baantje niet wil afpakken mag je rest houden, die gaan toch steeds weer naar hun ouders terug
)
Mja. maar die Gouden & Zilveren eeuw.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:14 schreef Grulez het volgende:
[..]
Er is nou eenmaal veel gebeurd de afgelopen duizenden jaren
Misschien moet je eens gaan praten met de britse dame die haar drieling al een tijdje McDonalds voert....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mine![]()
En ze vonden hem te dun vandaag op het CBMoet meer eten in, maar dat ventje éét al de hele dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |