Haha nee, ik ben pas 5 weken bezig en kan er nog geen bal van.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 18:58 schreef Luco het volgende:
[..]
Doe je aan wedstrijdroeien? Welke vereniging zit je?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 20:36 schreef teigan het volgende:
Ik heb gezegd dat ik vond dat zij daar alle recht toe had, maar dat ze misschien beter geen schroevendraaier had kunnen pakken, maar een klauwhamer of een cirkelzaag.....
Hey, Waar zit de FFS? En hoe laat is die skate?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 13:11 schreef maok het volgende:
Ik ben deze winter naar frankrijk geweest om te skieën en deze zomer ga ik er klimmen. Voor dat soort sporten is frankrijk toch best handig bij het gebrek aan bergen hier.
Heeft er iemand trouwens nog wat kroonkurken over? Vrijdag is er een themaskate met de ffs en ik ga als prinses uit de sprookjes van 1001 nacht. Daar wil ik een buikdanssjaalachtigiets bij maken en kroonkurken maken lekker veel lawaai als ze tegen elkaar aan tikken. Spaart iemand ze (of gooit iemand ze gewoon nooit weg) en mag ik er dan een aantal van hebben?
We vertrekken altijd vrijdag 20.00 uur bij de ovale vijver in het noorderplantsoen. De route is vooraf te bekijken op de site want die is elke week anders. Ik zie trouwens dat de route van vrijdag er nog niet op staat. Je kunt op de site ook vlak van te voren zien of het door gaat. (ivm het weer)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hey, Waar zit de FFS? En hoe laat is die skate?
Lijkt me wel leuk om daar eens wat foto's te maken.
Mits ik kroonkurken kan regelenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef maok het volgende:
Gezellig, teigan en ik zijn dus de 2 1001-nacht prinsessen als het goed is.
vaak ookeen speciale kroonkurkenbakquote:Op dinsdag 19 mei 2009 14:48 schreef maok het volgende:
Had ik ook al bedacht. Maar ik vrees dat een heleboel zaken de flesjesopenener boven de prullenbak hebben hangen en ik heb geen zin ze daar uit te vissen.
Dat zou super zijn. Helemaal als ik voor die tijd ook nog even skates kan zien te regelen.. Mijne passen niet meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 21:49 schreef maok het volgende:
Gezellig, teigan en ik zijn dus de 2 1001-nacht prinsessen als het goed is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 19:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Met liefde, heb ik vaker gedaan
Iemand 5 dagen in de week 3 baby's en een huishouden hebben.... En 's avonds en 's nachts ook nog één baby?
7 dagen, goed puntquote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:35 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
Mijn week heeft 7 dagen. Of laat je man en kind 2 dagen per week aan hun lot over? Ik wil Leander trouwens ook wel. Hij is goed met katten toch?
Ik las ergens iets dergelijks inderdaadquote:
Stom beestquote:Op woensdag 20 mei 2009 11:27 schreef maok het volgende:
Op zijn kop draag hij een eierdop
O-hoi-o-hoi-o-hoi
Opnemen voor Dannyquote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Dat doet hij echt niet zomaar hoor. Dan moet je het echt bont hebben gemaakt.
Ha-ha.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Knap je nog kan typen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Als jeje handen zometeen maar wast.quote:Op woensdag 20 mei 2009 12:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Klopt. Er missen wat letters op mijn toetsenbord
Wat ben je oud !quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef Grulez het volgende:
Hum mn eindexamen is alweer 9 jaar geleden...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef JH87 het volgende:
Huishoudschool? Of bestond het moderne systeem toen al?
quote:Op woensdag 20 mei 2009 13:12 schreef JH87 het volgende:
Huishoudschool? Of bestond het moderne systeem toen al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |